< původní příspěvek < Re: Re: Hurá, už jsem si myslel že budu muset ubrat
No co se týká passatu. Ano a za tím si stojím je že si snaží hrát na luxusní vůz. Limuzína je podle normy označení typu uspořádání karoserie, ale to jsem se asi ne úplně zřetelně vbyjádřil. Pokud o autech něco víš, tak určitě ti nemusím vysvětlovat, že tvrdý automaticky neznamená nejlepší. Jak sám říkáš a s tím souhlasím, podvozek passatu není ideální. Dám ruku do ohně za to, že při brždění z větší rychlosti v první lehčí zatáčce na výtlucích D1 odcestuje po tečně ze zatáčky.
Ono, mám najeto hodně s poměrně širokým spektrem aut a tvoje představa tvrdýho podvozku a 18´ kol je ve stavu našich silnic často nevýhodná. Věř že v okamžiku kdy ti při akutním brždění začnou odskakovat kola. Díky tomu ti spustí ABS, který neví že tvoje kolo si lítá kdesy nad silnicí a myslí si že je tam kluzko. Tak ti sníží brzdnej účinek, zažne ti do toho kecat esp ale zbytečně, protože stejně nic moc nezmůže když ti kola nemaj kontakt se silnicí. Budeš rád když auto udržíš a zastavíš na dvojnásobný dráze. V tu chvíli bys dal cokoliv za měkčí podvozek a stejně široký 16-tky s většim profilovim číslem. Jsi v čechách ne na okruhu.
Motor má Mondeo dobrej, bohužel ale zbytek vozu mu už jaksi nestačí. Když do Fabie dáš super motor, tvrdej podvozek, nový brzdy a nastříkáš jí na rudo, taky to stejně nikdy nebude Ferrari.
Tohle vyladění má BMW nejlepší a to není kvůli jménu, ale ověřeno praxí.
PS: S tím W12 bys moc taky nedostihnul, ale zmapoval by sis dokonale všechny benzínky po cestě (pominu váhu motoru na předku). Buď tak hodnej, nehledej všude senzaci a přistupuj k příspěvkům bez hrocení a přehánění ;-)