Jenže já jsem auto přivezl na německé převozní "SPZ" a pak je na auto u nás pohlíženo jako na ojeté - bylo už v Německu přihlášeno (sice jen 5 dní, ale takový je prý předpis). V tom případě auto musí prý projít oddělením "individuální dovozy", kde požadují STK+ME a až pak vydají český velký techničák. "COC" jsem jim předložil, nebyli z některých údajů moudří - 1) odmítali uznat údaj "Gearbox: CVT" za automatickou převodovku a žádali nevyplněné převodové stupně 1:2:3:... 2) Fuel:petrol jim nestačilo, chyběl jim údaj "bezolovnatý 95" 3) chyběl jim údaj "ABS" (je tam jen "braking device: hydraulic w. electronic control") - ono je to softwarové ABS. Donutili mě k opakování STK, kde mi museli do protokolu napsat "nález", že mám ABS, automat a palivo BA95. Pak jsem teprv dostal v.techničák.
MD ČR nekonalo nic - ani mi na mail neodpověděli.
Úředníci "povolili", až když jsem dlouho lamentoval, že je to absurdní, trvat na EM kontrole u nového auta, schváleném v "přísném" Německu, které navíc má jak známo nejnižší emise CO2 - 104 g/km ...