Nechci ti kazit radost
,ale tohle auto sem měl taky. A. Co zkontroluj je podvozek, tzn. všechny gumový manžety na poloosách rády praskají, pak vytečnou a škoda je mnohem větší než manžeta za 800. Jinak koroze je bohužel problém těchto aut, té už se nezbavíš. Jinak je to výborné auto. Co se týká jízdních vlastností, a to sem se dostal k jádru pudla... 90% těchto aut, co jsou tady prodávány jako 1,6 jsou ve skutečnosti 74 kW 1,8, což je i tvůj příklad, protože mazda u tohoto auta měla zvláštně dělané technické průkazy (v Německu a Rakousku) a povětšinou při dovozu do techničáku opisovali údaje z 1,6. Takže věz, že japonci nejsou takový Einstaeini,a le to co máš v autě je 1,8, což je ale nejlepší motor, co v mazdě kdy vyrobili (spotřeba, výkon spolehlivost), tak buď rád. Ale do áček to auto neprodáš, protože ti nesedí papíry (teda, pokud to taky nepřehlídnou... :-)
Takže ne 1,6 64 kW,ale 1,8 74 kW. P.S. Naštěstí sem neměl havárii, ale envím co by na to řekla pojiš'tovna.. ale snad by na to taky nepřišli, zvlášť když ta 1,8 je ve stejné sazbě povinného ručení. Tak hodně šťastných km. Kdyby si něco potřeboval vědět, tak se kdyžtak optej. Mám s tím autem velké zkušenosti a mám ho rád. Dokonce sem si říkal, že bych si jednu GT z nostalgie koupil.