Tak při takový jízdě je vyšší namáhání sychronice v důsledku většího rozdílu mezi ozubeným kolem a řadící spojkou při řezní při nejvyšších otáčkách a pak také vyšší opotřebení ložisek klikového hřídele při potáčení a vyšší spotřebu při vytáčení motoru.
Moc se nepochopil co myslíš tím jak jdou otáčky dolů co z toho vyplývá. Mě by zajímalo jakej máš k otmu důvod k takovýmu ježdění. Jen čistě ze zajímavosti. Prootže náš učitel na střední jezdil s Feldou tak že před zatáčkou když potřeboval přibrzdit tak sešlápl spojku přibrzdil brzdou a za zátačkou ji zase sepnul. Odůvodňoval to tím že se jako by zachová nějaká setrvačnost motoru nebo co ale to je samozřejmě blbost a je to ještě naopak protože mezi tím mu samozřejmě ten motor dojede na volnoběh.
Nejlepší je řadit všechny rychlostní stupně, protože jen tak se co nejvíc přiblížíme k ideálnímu průběhu hnací síly vozidla a jízda je hospodárná.