Neprehanej
Ahoj, jen jedna poznamka k tem hodnotam. Zrychleni jsi asi trochu prehnal. Pokud si vzpominam, tak v oficialnich materialech je napsano 14,3. Maximalka taky tak mozna s vetrem v zadech a z kopce. V technicaku je udedena max rychlost 163 km/h. Nejak nechapu proc si vschni musi honit triko a nadsazovat. To mi vadi. Mimochodem jedna informace pro vsechny, kteri si na tomto serveru honi triko se zrychlenim. Rad bych vas upozornil, ze vyrobce meri zrychleni auta presne stanovenou metodikou jejiz soucasti je mimo jine postup, kdy se pri prerazovani nesunadava noha z plynu, ale motor se necha vytocit na nejake otacky pod maximum (jake je presne stanoveno metodikou)pak se seslapne spojka a preradi se v prubehu prerazovani vybehnou otacky na maximum cimz se roztoci setrvacnik(energie setrvacniku je pak vyssi a tudiz je nasledujici akcelerace o trosku rychlejsi)no a pak se do toho naplno vytoceneho motoru uvolni spojka. Pro motor a spojku je to samozrejme vrazedny postup a v praxi se to tak nedela, nicmene pro vyrobce je to cesta jak co nejvice zlepsit papirove udaje a proto se to tak dela. Jim je jedno, ze u toho znici jeno auto. A co z toho vyplyva? Ze ani s dobre zajetym motorem nemuzete pri bezvetri a na rovince doshanout papirovych parametru zrychleni z nuly na sto, i kdyby jste se rozkrajeli. Vzdy budete o neco pomalejsi, tak si tu prosim prestante honit trika. Pokud vam to tak vychazi, pak je treba si uvedomit, ze vyrobce auta meri zrychleni z nuly na sto nikoliv podle tachometru, ale na skutecnych 100 km/h a meri je samozrejeme jinak nez tachometrem(takze tak nekde mezi 105-110 na tachometru).