V podstatě ne, až na pár drobností. Zadní náprava má namontovány Traction Bars, bez nich by to při tomhle výkonu asi fakt nešlo >:D a dofukovací tlumiče Hi-Jackers, takže si můžeš regulovat jejich tuhost a výšku auta. Jinak na předních brzdách jsou kotouče. Nejsem si jistý, ale myslím že verze SS je měla už v sérii, samosvorný diferenciál je nutnost, jinak by každý odpal skončil jednou spálenou gumou... >:D
Až bude hotový Mustang a bude místo v garáži, tak Camaro půjde kompletně rozebrat a udělat, nový lak a opravit detaily už by si zasloužilo.
Přemýšlým ještě o instalaci přídavné jednotky Gear Vendors na převodovku, která rozpůlí stupně tím, že mění převodový poměr podle předem zvoleného nastavení. Takže buď tak, nebo koupím novou převodovku s rychloběžkou.
Jinak technicky už na něm nechci měnit nic... Takhle mi vyhovuje >:-[]