Mám Alfu 166 2.4 jtd r.v.2001 s motorem 103kw,220.000km...Až budeš hledat 166ku,jdi do motorů 103 nebo 110 až na facelift 129,132,135 kw.Tyhle všechny už měly turbo ovládané ř.jednotkou.Ty první 100kw verze měli turbo řízené mechanicky a to se projevovalo horším průběhem kroutícího momentu - motor od spoda moc netáhnul - musíš víc šlapat na plyn.Ty další už vrčí pěkně od spoda - ta má potvora plynule tlačí od cca 1200 otáček a u 2000 (max krouťák )zatáhne jak šlak a síla zátahu jde až do cca 4500 ot.Dej si bacha na zadní nápravu,většina Alf s více než 150.000km trpí na vlnící se zadek v zatáčkách.Poznáš to rychlým průjezdem ostřejší zatáčkou nebo velmi tvrdým brzděním tak nad 130,kde se zadek jako by zavlní.Zpraví to výměna zadních horních + dolních ramen ( á 2.900,- á 3.500,-).Jo a v druhovýrobě nárazníky jsou ...