Reakce z "PRDELÁKOVA"....
Chtěl bych reagovat na poznámky týkající se prodeje vozu. Nezdá se mi, že by to bylo až tak přesné...
1) Rádio s HF a USB -
Subaru tuto možnost nenabízí, proto Vám byla nabídnuta náhradní varianta Pioneer. Cena tohoto se Vám ovšem nezdála a po větě "V německu seženu levnější" jsem s tímto souhlasil. Co se týká servisu...rádio (koupené v Rakousku po internetu) jste sebou přivezl až na předání vozu v předvánočním čase, v pátek v půl páté večer...proto se montáž neprovedla. Značkové audio dodávané naší firmou jsme schopni bez problémů namontovat...
2) Přihlášení vozu
Je běžná praxe, že si vozidlo přihlašuje zákazník sám. Vy jste z nedostatku času využil služby našeho zprostředkovatele. Toto je nadstandartní služba, kterou si (protože žijeme v čechách) zprostředkovatel nechá zaplatit. Myslím, že 300,-Kč je v tomto zcela normální cena za ušetřený den na magistrátu. A vzhledem k tomu jaká vám byla poskytnuta sleva při prodeji vozu se divím, že toto uvádíte a vlastně se tváříte jako nespokojený zákazník.
Měl jsem za to, že jsem Vám vyšel maximálně vstříc a proto tato reakce. Nechtěl jsem nikoho urazit, jen uvést věci na pravou míru.
Pěkný den a spoustu šťastně ujetých kilometrů přejem od nás z Prdelákova :-)