Můžeš si nechat namontovat upravenou řídící jednotku, která ti umožní spojku uzamknout. Smysl to ale nemá a stojí to strašný prachy (firma Sperrer Motorsport takovouto úpravu nabízela za cca 1400 €). Když pořádně přidáš plyn, tak spojka stejně plně uzamkne sama. S tou přeprogramovanou jednotkou ti akorát bude v zatáčkách víc utíkat zadek, protože přemostěním uzamčená spojka nepřipustí žádný otáčkový rozdíl náprav, který je v každé zatáčce nezbytný.
Vzadu samosvorný diferenciál není, ale na všech čtyřech kolech je zde přes brzdu realizovaná elektronická uzávěra diferenciálu. Ta ovšem funguje pouze do 30 kmh.
Technická poznámka: Haldex druhé generace má zařízení zabraňující úplné ztrátě hydraulického tlaku v diferenčním čerpadle. Výsledkem je přenos nejméně 10% síly na zadní nápravu.