Mám totéž auto,dokonce i stejnou barvu a řeknu to asi takto, máš najet něco kolem 3000 km a honíš se s felinou na okreskách? Nepustíš motor pod 4500? hmmm, tak to se nedivim ze ti to nejede, nejspis uz js ten motor slusne vylagroval nebo brzy vylagrujes. Tenhle motor by v prvnich trech tisicich mel jezdit pianko bez nejakych prudkych zrychleni s nohou na podlaze vse klidne a plynule, max. otacky 4000, teprv po teto zajizdce mu zacit pomalu pridavat, vzdyt je to jeste syrove, akorat tomu ublizis. Mimochodem maximum tociveho momentu je nekde kolem 3500 otacek u tohoto mmotoru coz znamena, ze pokud od auta chces maximalni zrychleni, tak bys mel radit na vyssi stupen vzdy tak, aby ses pohyboval nekde kolem teto hodnoty. Rozhodne nepustit motor pod 4500 otacek je blbost. Jo a kdyby sis precetl manual, tak tam pisi, ze prvnich asi 200 km nemas brzdit naplno nez si brzdy sednou, takze to jen k tomu tvemu brzdeni naposledni chviloi. Mimochodem ja mam najeto asi 13 tisic s timto motorem a musim rict, ze za poslednich 10 tisic se jetse jeho zivost o neco zlepsila, ale na zacatku jsem se k nemu choval velmi slusne, takze asi tak. No snad neni pozde, zklidni hormon, a az budes mit najeto tak kolem 5000 km, tak mu teprv ukaz ze se musi obcas i tocit. Jinak na klidnou jizdu po rovine si vystaci v pohode s 2000 otackami, na predjizdeni to che zacinat alespon na 3000 ot. At ti to jezdi :yes: