To, že s ní denně jezdím do práce a musím parkovat v Praze byl jeden z důvodů výběru právě Zafiry, a ne většího vozu. Jak už jsem psal, Zafira B je o cca 10 cm kratší než Octávie, kola mají celkem slušný rejd, takže se s ní parkuje vyloženě dobře. 'Autobusový' pocit je přiměřený - předsi jen není tak vysoká jako SUVčka nebo větší MPV.
Pro ježdění v sedmi nutno mít na paměti, že na zavazadla moc místa nezbyde - kufr má v sedmi papírově 140l, při využití všech prostor (pod sedadly, kapsy nad podběhy apod.) se dostaneš tak na 200l - to na hory moc není a rakev je pak víceméně nutností. V šesti už je to o dost lepší - při naložení až po střechu se do auta vejde skoro kubík zavazadel. Nutnou podmínkou je ovšem vyvázání zavazadel sítí nebo pavoukem, jinak šestému cestujícímu vzadu hrozí bídná smrt pod jejich lavinou po projetí první zatáčky :-). Dobrý základ ochranné bariéry může tvořit kufr nastojato opřený bokem o šestou sedačku, na něm dvě 'hokejové'tašky, které se vážou líp, něž hafa menších. Jako přední dorazy poslouží hlavové opěrky, menšími zavazadly se naopak vyskládá vzniklý vnitřní prostor. Pro ilustraci, viz obrázky 9 a 10 z galerie :-)