Tak spokojen celkem jsem,ale to je subjektivní pocit.není to žádný sporťák ale spíš tahoun.Je tam značný turboefekt,do 2000ot./min je to mrtvola,pak to jede celkem dobře.Co se týče motoru tak si dej pozor na teplotu.Pořádně jí prožeň do kopce.Teplota by neměla jít přes 100°C, ale do 100 je to v pohodě.Tento motor trpí špatnejma startama za tepla.Někdo říká že je vytahanej rozvodovej řetěz nekdo zase že je špatná hlava čerpadla.Já nevím.Měl by jsi k autu dostat tzv. Carpass.Je to kartička kde jsou kódy k rádiu,imobilizéru a klíči. Zjištění těchto kódů stojí v autorizáku cca 1000,-kč.Dále zkontroluj kontrolku diagnostiky motoru.Je to oranžová kontrolka s siluetou motoru.Měla by se rozvítit po zapnutí zapalování a po chvilce sama zhasnout.Jestliže se nerosvítí vůbec , tak jí pravdě podobně někdo odpojil ,protože má motor chybu.Pokud se rozvítí a nezhasne,tak je opět někde chyba.
Co se týče auta jako takového,tak pozor na korozi a podvozek. Podvozek je dost složitý a má spoustu čepů a silentbloků jak na přední tak i na zadní nápravě. Dále si zkontroluj jestli nezlobí centrální zamykání.No to je asi vše .Kdyby něco tak se klidně zeptej. ;-)