Jak uz jsem psal, ted je na to m trosku hur, az me boli u srdce, ze na nej ted nemam cas a docela ho zadbavam...
Jo takto ja jsem uvazoval podobne..bud auto nebo book, nakonec to dopadlo tak, ze jsem prodal PC a za maturu rodicove dotlacily zbytek a koupil se book...
a z pomerne kralovsky placeny brigady jsem si ja zatahnul auto...jeste jsem mohl koupit od babi za 60 holobytovou felicii s 40kW motorem, tak bawo jasne vyhralo..
Jinak, jo iS je dobra volba, jen to chce hledat, bejvaj dost vylitany, ale jako 1,8 to ma vetsi vykon nez muj dvoulitr...
Me ted sere, za pri moji nehode s palcem a vickem rozdelovace, mi zrejme nespalena smes co se dostala do vyfuku a odpalila KAT, takze ted uz auto mesis stoji, pze neproslo emisema ;-\ ja pak odjel na skoro 2 tydny pryc a po navratu od nevidim do nevidim v praci, za 8 dni odpracovano 90h...
Jo zavist, horsi je ze nekteryy mi zavidej doopravdy, ze jsem pro ne jen "ten srac s baworakem"..docela zakaznici cumeli, kdyz jsem jeden den prijel se skodarnou a druhej den s nalestenym bawcem (jako vedlejsak prodavam a opravuju pocitace) a nikdo bohuzel nevidi, ze jsem kvuli nemu 3 mesice nevylez z prace a mel skoro 900 odpracovanejch hodin...a ze abych ho udrzel v top stavu a aplikoval "performance tuning" tak to stoji dalsi usili...pze olepeni plastem mi nic nerika, ja zastavam to ze pravej tuning by nemel bejt videt..podvozek, motor, brzdy...a na vrch tak max. tovarni optipaket...
Malem bych zapomnel:
ted jsem delal rozvody, remen GATES a kladka od SKF za necely 2 litry...