a) Ano, T se asi testuje se při plném zatížení, ale:
- na hladkém oclovém nebo hliníkovém bubnu o průměru tuším 2 metry (nevím jak na SK ale v ČR silnice hladký povrch nepřipomínají ani vzáleně)
-testuje se nová pneu
b) Z jiného zdroje mám, že pro rychlosti hodně nad 200 (pokud si dobře vzpomínám tak počínaje V či H) se dělá derating Load Indexu. Konkrétně jsem viděl tabulku definující procentuální snížení povoleného zatížení vzhledem k dané rychlosti. Tzn. že W nesmíš současně zatížit na 100% LI a točit 270 km/h. Pamatuji si, že tabulka byla pro rychlosti (indexy) nad 200, ale detaily si již nepamatuji. Jen mě zaujalo, že procentuální snížení bylo pro opravdu vysoké rychlosti docela významné (desítky procent LI). Pneu se SI do 300 km/h jsi při 300 km/h směl zatěžovat tuším jen na 60% LI.