Skoda Felic.
Jen pár faktů:
60 000 km prohlídka vyfakturovány 4 ks nového brzdového obložení, 73 500 km (po 4 měsících)nutná předčasná prohlídka(rychle vadnou brzdy,piští).Technik v servise- pane, kdy Vám měnily obložení? Já nato před 14 000 km. On-to není možné, to Vám tam ty destičky neměnily. A kam vůbec jezdíte? Já- no k Vám. On-ale to auto používáte denně, že? To se pak nedivte ,že Vám tak rychle odešly. Další rozhovor jsem se snažil vést ve formě -ikdyž je mi 25, mám s Formanem a Felicií přes 200 000 km, takže si troufám tvrdit, že vím co brzdy vydrží. Tecnik mě přesvedčoval, že jsem ,,brzdič" a že nic nevím. Pak jsem to vzdal.
Další zážitky:- po výměně převodového oleje nedotažené čidlo zpátečky-vyteklý olej
-2x vyhozen po ,,přípravě na STK za 12 000,-" z STK -neúčinná ruční brzda
-po čelní bouračce (bez vytahování podběhů-28 000)
rezavějící nové plechy a čelo již po 1 roce
-po vystavení faktury a výdejky opraveného vozu se jen tak, náhodou zjistilo, že uvedený technik o ničem neví a ještě nic ze skladu nevybral
NA VŠE UVEDENÉ VLASTNÍM PÍSEMNÉ DOKLADY
Samohýl Motor Zlín