...taky jsem ten příspěvek v 01:36 zakončil :- ) ___ Ad Continental: yuray, teď nevím, nemají už ContiPremiumContact 2 ještě modernějšího nástupce? Kolik jsme na nich zatím najeli, je tady
[odkaz]
jak jsou na tom s výškou vzorku po těch ujetých km budu kontrolovat teprve při jarním přezouvání, dám ti pak vědět. Pokud jde o vlastnosti: na suchu - určitě i kvůli fordímu podvozku :- ) - auto poslouchá jak hodinky; zatím, včetně hrabání v šutrech, přežily i některý drsný výjezdy na PG startovačky (viz foto); jejich předchůdce měl mít podle různých testů menší problémy s aquaplaningem a s životností. Životnost ještě nevím, ale problémy s jízdou po hluboké vodě se podařilo podle mě dostatečně odstranit. Ověřeno při jízdě v Calabrii, kdy při vjezdu do jednoho z nesčetných tunelů bylo sucho, a při výjezdu průtrž mračen. Conti to zvládly, včetně následného brždění "na krev", kdy nás (cca 130km/h) velikým rozdílem rychlostí (domnívám se, že jel >170km/h) předjížděl tuším SLK a těsně před námi zakličkoval a taky na to "hamstnul". Ty jeho rudý diody jsem měl před očima ještě druhej den. Nevím, co dělal, jeho autem ani pneumatikama to ale asi nebylo, spíš si jen zapaloval doutník, nebo se věnoval nějaké jiné bohulibé činnosti než řízení auta. Tam na jihu (víc než jinde v It) takhle rychle jezdí naprostá většina SLK, BMW 7, Audi 8, atd. s převážně zcela zatmavenými skly (a některá z nich byla určitě i obrněná) a chce-li člověk předjet nějakého místního řidiče, šinoucího si to ve své letité Pandě 100km/h, je na to třeba fakt dávat majzla. Bo nechat se zezadu katapultovat něčím, co váží kolem 3 tun a jede o min. 40km/h rychleji může být sice adroš, ale děkuji - nechci. ___ Jak jsem psal výš, ještě změřím ojetí; ale podle mě jsou to dobrý pneu.