nové auto do 350 000 Kč
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
-
mezek 27.04.06 20:06
« Bez nadpisu
A jenom pro zajímavost: GP 1,4/16V 95k Sport:
Grande Punto 3dv. 1,4 16v PDA 95 k Sport
Základní cena: 382.900,00 Kč
Konečná cena: 411.400,00 Kč
Barva Cena
Barva karosérie: Červená Exotica (PŘÍPLATKOVÁ PASTELOVÁ BARVA) 8.000,00
Interiér: TEXTIL, INOX ŠEDÁ/ČERNÁ 0,00
Kola: KOLA Z LEHKÝCH SLITIN 17 Z LEŠTĚNÉHO HLINÍKU S 15 PAPRSKY + PNEU 205 / 45 0,00
Volitelná výbava Cena
OKENNÍ AIRBAGY 9.000,00
BOČNÍ AIRBAGY VPŘEDU 9.000,00
TŘETÍ OPĚRKA HLAVY VZADU 2.500,00
Sériová výbava
Bezpečnost
ABS + EBD (ELEKTRONICKÝ ROZDĚLOVAČ BRZDNÉ SÍLY)
AIRBAG ŘIDIČE
AIRBAG SPOLUJEZDCE
DVĚ OPĚRKY HLAVY VZADU
ESP + ASR / MSR, HBA A HILL HOLDER
TŘI TŘÍBODOVÉ BEZPEČNOSTNÍ PÁSY VZADU
PŘEDNÍ MLHOVÁ SVĚTLA
Komfort
ELEKTRICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ DUALDRIVE(TM)
ELEKTRICKY OVLÁDANÁ PŘEDNÍ OKNA + CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ
ELEKTRICKY OVLÁDANÁ A VYHŘÍVANÁ VNĚJŠÍ ZPĚTNÁ ZRCÁTKA
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ CENTRÁLNÍHO ZAMYKÁNÍ
AUTOMATICKÁ DVOUZÓNOVÁ KLIMATIZACE
VÝŠKOVĚ A OSOVĚ NASTAVITELNÝ VOLANT
VÝŠKOVĚ NASTAVITELNÉ SEDADLO ŘIDIČE
DĚLENÉ ZADNÍ SEDADLO 40 / 60
UZAMYKATELNÉ VÍČKO NÁDRŽE
Linie a Styl
BOČNÍ PRAHOVÉ LIŠTY
ZADNÍ SPOILER
VOLANT A RUKOJEŤ ŘADICÍ PÁKY POTAŽENÉ KŮŽÍ
Audio a Telematika
AUTORÁDIO S CD PŘEHRÁVAČEM, OVLÁDÁNÍ RÁDIA NA VOLANTU SE 6 TLAČÍTKY, HI-FI AUDIOSOUSTAVA O VÝKONU 40 W, 6 REPRO
Je to sice o 60000,- dražší, ale plně srovnatelné s Meganem. -
mezek 27.04.06 19:57
« Bez nadpisu
Fiat Grande Punto 1,4/77k, 5dv.
377.900,00 Kč
Volitelná výbava Cena
ELEKTRICKY OVLÁDANÁ ZADNÍ OKNA 5.000,00
Sériová výbava
Bezpečnost
ABS + EBD (ELEKTRONICKÝ ROZDĚLOVAČ BRZDNÉ SÍLY)
AIRBAG ŘIDIČE
AIRBAG SPOLUJEZDCE
DVĚ OPĚRKY HLAVY VZADU
BOČNÍ AIRBAGY VPŘEDU
OKENNÍ AIRBAGY
TŘETÍ OPĚRKA HLAVY VZADU
TŘI TŘÍBODOVÉ BEZPEČNOSTNÍ PÁSY VZADU
PŘEDNÍ MLHOVÁ SVĚTLA
Komfort
ELEKTRICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ DUALDRIVE(TM)
ELEKTRICKY OVLÁDANÁ PŘEDNÍ OKNA + CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ
ELEKTRICKY OVLÁDANÁ A VYHŘÍVANÁ VNĚJŠÍ ZPĚTNÁ ZRCÁTKA
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ CENTRÁLNÍHO ZAMYKÁNÍ
MANUÁLNÍ KLIMATIZACE S PROTIPYLOVÝM FILTREM
VÝŠKOVĚ A OSOVĚ NASTAVITELNÝ VOLANT
VÝŠKOVĚ NASTAVITELNÉ SEDADLO ŘIDIČE
DĚLENÉ ZADNÍ SEDADLO 40 / 60
UZAMYKATELNÉ VÍČKO NÁDRŽE
PLNOHODNOTNÉ REZERVNÍ KOLO
Linie a Styl
VOLANT A RUKOJEŤ ŘADICÍ PÁKY POTAŽENÉ KŮŽÍ
KOLA Z LEHKÝCH SLITIN 15 S 10 PAPRSKY
Audio a Telematika
AUTORÁDIO S CD PŘEHRÁVAČEM, OVLÁDÁNÍ RÁDIA NA VOLANTU SE 6 TLAČÍTKY, HI-FI AUDIOSOUSTAVA O VÝKONU 40 W, 6 REPRO -
"-- skrytý --" 27.04.06 09:38
« Nissan - ale ne Almera ale Note
Tak za 350, /380 s klimou/ - určitě Nissan Note - je to sice pro někoho kat. malé auto, pro někoho minivan, nebo malé MPV - to pro mě - užitnými vlastnostmi - ovšem design je supr - něco z Murana, něco z mikry - to pro příbuznost k rodině, ovšem žádný prostitut :-! výkon 1.4 benzín cca 90 koní - svižné, pravda trošku se to naklání /ale v této kategorii se nakloní i Golf plus, je to vyšší stavbou/, dle testů ovšem citlivost na boční vítr velmi dobrá, trošku by ty bubny mohly více brzdit a ta řadička víc klapat - ale za ty peníze, nemyslím, jak se někde psalo - že to je dražší auto - za to co poskytne, prostoru je především pro cestující habaděj, kufr - pravda střední, žádný obr, ale pro rodinu tuším bohatě stačí, hluk motoru - přijatelný, ve vyšších rychlostech - to nevím - na předváděčce jsem jel městem - každopádně opravdu zdařilé auto - hlavně ovšem designově zcela nové - nástupce Almery, A. tino - tedy dnes již trochu výběhových modelů - a na designu Almery je to dost vidět - že už má pár křížků... Note je fakt pěkný auto. :!: Nejlépe 1.5 dCi od Renaulta - ovšem tam už je to za víc...nebo 1.6 benzín z téže dílny - ovšem 1.4 myslím bohatě stačí a char. auta snad i nejlépe odpovídá, takže cena do 350 zaručena - spotřeba 6.3 - prima údaj. -
Marcelino 26.04.06 22:54
« Re:
tak tady jsou ty rozměry - Punto Classic - hloubka 73 cm, v nejužším místě mezi podběhy 108 cm. Swift - 60 cm a 102 cm
uf, 108 cm to je slusne :-! , da sa aj u Punta sklopit okrem opúeradla aj sedak, aby si z toho spravil "mini kombi" s rovnou podlahou na prevoz vacsich predmetov, podobne ako u Swiftu ci SX4 -ky ? -
« Bez nadpisu
A co Peugeot 206SW? Schválně změřim šířku kufru, ale typuju více než metr.
Po 2.5 letech používání kufr jenom chválim :
- nízká nakládací hrana
- po sklopení zadních sedaček skoro letiště
- vysoký strop kufru (oproti fábii combi se dají stěhovat skříňky apod.)
Tomáš -
DoktorKubina 23.04.06 14:23
« Honda Jazz
Říkáš něco s menší spotřebou a větším kufrem, tak rozhodně doporučuju Hondu Jazz. Mám velmi dobrou osobní zkušenost. Cestovali jsme v ČR cca 600 km dálnice, 400 km okresky ve dvou autech - jedno fabia 1,2 HTP 40kw, druhé Honda Jazz 1,2 obě auta plně naložená - fabii se do kufru vše nevešlo, v Jazzu víc místa i uvnitř auta pro cestující. Spotřeba dopadla následovně - fabia 8 - 8,5 litru, Jazz 6 litrů. Fabii docházel v kopcích dech, Jazz se drží, je znát silnější motor, maximum někde přes 180km/h, ale když už dosáhne nějaké vyšší rychlosti, tak ji v nejbližším kopci hned tak neztratí.
Jinak mi Jazz přišel o něco hlučnější než Fabia zejm. ve vyšších otáčkách. Se silnější 1,2 u Fabie je to samozřejmě už lepší (také vyzkoušeno), ale malý kufr, ta se prostě nic nevejde.
Tak a teď už jenom k Jazzu - perfektní variabilita - zadní sedáky se daj zvenut a pak se tam v pohodě vejde kolo aniž bys ho musel rozložit. Sedačky pohodlné, výhled šikmo vpřed je trochu horší - poměrně široké sloupky, ale to má dneska každý auto. Motor na normální ježdění stačí a u předjíždění je třeba si uvědomit, že to neni žihadlo. Jinak najeto má asi 25 000 km bez jakýchkoliv problémů či pazvuků.
A jestli ji máš jako favorita, tak bych nic neřešil a šel pro ni ;-) -
"-- skrytý --" 23.04.06 13:29
« Re:
[odkaz] Musím to říkat dvakrát? Laughing
Nemusis.
" Elantra v testech nepředvedla dobrý výkon. Airbag a bezpečnostní pás řidiče nezajistili přiměřenou ochranu řidiče. Navíc byla špatně zabezpečena oblast klínu, následkem čehož hrozilo zranění kolen a nohou. Zatímco karoserie Elantry byla tuhá a zabezpečila ochranu kolem cestujících, tak u podlahy došlo při čelním nárazu k deformaci, což dovolilo pohnutí řidičova sedadla směrem dopředu a ven. Toto testování bylo uzavřeno po prohlídce automobilu z důvodu bezpečnostního pásu, který připustil náraz řidičovy hlavy a hrudníku do volantu. Také došlo k otevření dveří během bočního nárazu, čímž se rizika zranění ještě zvýšila."
www.auto.cz -
IJK 21.04.06 10:35
« O1
Přihoď pár tisíc a máš Octavii Tour. Kufr jako kráva ...
O1 má kufr jako kráva, protože je celá velká jako kráva, vždyť je o 10 cm delší než Zafira, do které se vejde 7 lidí, parkovalo se s ní ještě daleko hůř kvůli nic moc rejdu. Přitom na zadních sedačkách je míň místa na nohy než v o dost kratší Astře. Navíc se O1 extrémně kradou - zámky a zabezpečení je jedno z vůbec nejhorších na trhu, navíc nejlíp zdokumentované a známé, zloději přesně ví kam šáhnout, díly se dobře rozprodávají po vrakáčích anžto jsou často dražší než díly na zahraniční vozy... nepřipadá mi to jako moc dobrá volba. -
mezek 21.04.06 08:16
« Bez nadpisu
Do Punta II se vejdou "golfové hole" /kočárek/ na šířku, mezi podběhy.
Je to sice velice dobré auto, vlastním 1,2/8V 5dv., ale doporučoval bych GP. Pořádně jsem se s ním seznámil /s motorem 1,3 Multijet/ a v této kategorii to je nejlepší auto. Respektive "nejvyváženější".
Peugeot 206SW