nové auto do 350 000 Kč
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta
- nové auto do 350 000 Kč 19.04.2006 07:39
- výběr? 19.04.2006 08:02
- Bez nadpisu 19.04.2006 09:37
- O1 19.04.2006 14:43
- Japonec 20.04.2006 00:15
- Bez nadpisu 21.04.2006 08:16 mezek
- O1 21.04.2006 10:35 IJK
- Bez nadpisu 21.04.2006 10:57
- Bez nadpisu 23.04.2006 13:11
- Honda Jazz 23.04.2006 14:23 DoktorKubina
- Bez nadpisu 26.04.2006 13:02
- Nissan - ale ne Almera ale Note 27.04.2006 09:38
- Megane Kombi 27.04.2006 17:21
- Bez nadpisu 27.04.2006 19:57 mezek
- Bez nadpisu 27.04.2006 20:06 mezek
- Bez nadpisu 30.04.2006 13:23
-
-
"-- skrytý --" 19.04.2006 08:02
výběr?
...doporučuji nespokojit se s diskusí na netu a hezky si to všechno obejít od Mitsubishi Colt, přes Ignis, Peugeot 206, Citroen C3 a já nevím co a uvidíš - jde nejen o kufr - variabilitou kraluje Jazz, ovšem v základu největší C3, jde o naposilování volantu - zvl. u těchto malých aut je někdy "zvláštně" volant přeposilovaný /u Jazzu mi moc nevyhovoval/, dynamika...prostě tohle se zjistí jen vlastní zkouškou, to ti nikdo nesdělí /Jazz je moc pěkný, cenově pořád docela vysoko, nevím, jak s tou jarní akcí?/ -
Bez nadpisu
Ahoj, řešil jsem podobný problém. Taky mám starou feldu, které se chci zbavit a taky chci něco většího. Ale v mém případě je to ještě o chlup větší než jazz, chci tři roky staré mondeo hatch nebo combi, v ceně taky okolo těch 300-350 tisíc. zároveň už se chci totiž také trochu lépe svézt, což v těch prckách podle mě moc nejde. taky na dálnici je to o držku, takže tak. tož ať dobře vybereš.
jJinak, mě se třeba líbil swift, ale ten je v kufru hodně malej. Jízda s ním by ale mohla být zábavná. Jazz taky není špatný, ale jak bylo řečeno, raděj si to sám obšlápni, to uděláš nejlíp.-
« Re:
Na litry je sice největší kufr u C3, ale to díky výšce, jinak hloubku a šířku má největší Punto Classic - 297 litrů-
-
« Re: Re: Re:
věř mi, nemá, mám to změřený, teď teda z hlavy nevím, ale v ten obdélník dna spočítaný rozměry - rozměr mezi podběhy a od opěradel k hraně kufru má jednoznačně největší Punto. Dokonce i Jazz, který má litrově o dost víc to nahání spíš výškou-
Marcelino 20.04.2006 22:26
« Re: Re: Re: Re:
ale my si nerozumieme - ja hovorim(pisem), ze Swift ma najsirsi :!: , a nie s najvacsou plochou, to je rozdiel - proste sirka dna v najuzsom mieste medzi podbehmi je viac ako 1 meter . Drviva vacsina aut ma 9xx mm a preto sa do nich neda vlozit po sirke napr. kočík, prip. vacsie predmety ako pracka, umyvacka, sporak a pod. ...
-
-
-
-
-
Japonec
Ted jsem resil stejny problem. Predvybral jsem Fabia Combi 1.9 TDI - 1,5 roku stary referentsky vuz primo z Auto Jarov se 40tis. km za 359 tis. Kc, Ford Fusion novy za 371 tis. nebo referentsky za 355tis. Kc - moznost dokoupit zaruku na 4 roky za 5 tis. Kc, Ford Fiesta nova za 323 tis. Kc se zarukou take 4 roky, Honda Jazz v akci za 359 tis. Kc - skvele auto ale slaby motor a Civic totez jako Jazz, Ignis - moc spatne crashtesty, Colt - moc maly, Toyota Yaris - skvele ale moc male, Toyota Corolla - skvele ale moc drahe. Fabia vypadla jako prvni (kvuli poruchovosti po nekolika letech provozu - znate nekoho se Skodovkou kdo by nemel problemy?), Fiesta - je znat, ze je to levne auto, Fusion = nafouknuta Fiesta i kdyz je to pekny prostorny autak, Hyundai Getz - malo referenci (2 auta cca. 2 roky stara), Kia - pouze jedna refernce cca. pul roku v provozu. Nissan Note - skvele auto, ale silnejsi verze by stala 419tis. Kc. Nakonec mam Nissan Almera a jsem nadsen. Docela silne auto (mam verzi 1.5, 72KW), ovsem pri vyssich rychlostech jiz trochu lina (predjizdeni na dalnici) ale ve meste tahne jak das. Hatchback ma kufr 355 l, delene zadni sedacky se snadno sklopi. Nakonec jsem ji koupil u www.autozrucky.cz za 339 tis. Kc. Je to v nejnizsi vybave + klima + okna a zrcatka v elektrice. Na www.summitauto.cz stoji se slevou (pouze pri leasingu) jen o dva tisice vic ale davaji tam 5 let zaruku. Znam 4 lidi, kteri maji Almeru 6-8 let s najetymi 120-140 tis. km a pouze jedina zavada: po sedmi letech vytekl zadni tlumic (opraveno za 1500 Kc i s praci). Jinak nektere nahradni dily muzou byt dost drahe. V diskusi myslim na www.nissanclub.cz jsem cetl, ze plastova nadrzka na kapalinu do ostrikovace stoji 4000 Kc. Nakonec ji svarila jedna firma za 500 Kc. Rocni prohlidky v autorizovanem servisu cca. 4 tis. Kc. Predtim jsem mel Felicii a po cca. 70tis. km zacala vymena nejruznejsich dilu (alternator, chladic, silentblok s cerpadlem atd...). Koupil jsem ji triletou a prodal sestiletou. Do oprav jsem investoval 45 tis. Kc i kdyz treba tlumice jsem v 80 tis. menit nutne nemusel. Dalsi zavady jiz byly na ceste: prevodovka, predni kotouce a zadni bubny, vibrace rizeni (cepy?), zacaly reznout zadni blatniky a pate dvere. Jiz nikdy vice! Asi kazde auto se jednou unavi, zalezi ale na tom kdy. Toyota a Nissan a draha auta podle mych referenci se unavi pozdeji. Co treba koupit nejake ojete drahe auto napr. Ford Mondeo (to ma kolega). Toyota Corolla je asi spicka ve spolehlivosti, maji ji znami, najeto 140tis km, stari 12 let a prvni zavada byla nyni - tekl olej z klikovky. Opraveno za 1500 Kc.
Hodne stesti
Lubos -
mezek 21.04.2006 08:16
Bez nadpisu
Do Punta II se vejdou "golfové hole" /kočárek/ na šířku, mezi podběhy.
Je to sice velice dobré auto, vlastním 1,2/8V 5dv., ale doporučoval bych GP. Pořádně jsem se s ním seznámil /s motorem 1,3 Multijet/ a v této kategorii to je nejlepší auto. Respektive "nejvyváženější". -
IJK 21.04.2006 10:35
O1
Přihoď pár tisíc a máš Octavii Tour. Kufr jako kráva ...
O1 má kufr jako kráva, protože je celá velká jako kráva, vždyť je o 10 cm delší než Zafira, do které se vejde 7 lidí, parkovalo se s ní ještě daleko hůř kvůli nic moc rejdu. Přitom na zadních sedačkách je míň místa na nohy než v o dost kratší Astře. Navíc se O1 extrémně kradou - zámky a zabezpečení je jedno z vůbec nejhorších na trhu, navíc nejlíp zdokumentované a známé, zloději přesně ví kam šáhnout, díly se dobře rozprodávají po vrakáčích anžto jsou často dražší než díly na zahraniční vozy... nepřipadá mi to jako moc dobrá volba. -
-
"-- skrytý --" 23.04.2006 13:29
« Re:
[odkaz] Musím to říkat dvakrát? Laughing
Nemusis.
" Elantra v testech nepředvedla dobrý výkon. Airbag a bezpečnostní pás řidiče nezajistili přiměřenou ochranu řidiče. Navíc byla špatně zabezpečena oblast klínu, následkem čehož hrozilo zranění kolen a nohou. Zatímco karoserie Elantry byla tuhá a zabezpečila ochranu kolem cestujících, tak u podlahy došlo při čelním nárazu k deformaci, což dovolilo pohnutí řidičova sedadla směrem dopředu a ven. Toto testování bylo uzavřeno po prohlídce automobilu z důvodu bezpečnostního pásu, který připustil náraz řidičovy hlavy a hrudníku do volantu. Také došlo k otevření dveří během bočního nárazu, čímž se rizika zranění ještě zvýšila."
www.auto.cz
-
-
Marcelino 26.04.2006 22:54
« Re:
tak tady jsou ty rozměry - Punto Classic - hloubka 73 cm, v nejužším místě mezi podběhy 108 cm. Swift - 60 cm a 102 cm
uf, 108 cm to je slusne :-! , da sa aj u Punta sklopit okrem opúeradla aj sedak, aby si z toho spravil "mini kombi" s rovnou podlahou na prevoz vacsich predmetov, podobne ako u Swiftu ci SX4 -ky ?
-
-
DoktorKubina 23.04.2006 14:23
Honda Jazz
Říkáš něco s menší spotřebou a větším kufrem, tak rozhodně doporučuju Hondu Jazz. Mám velmi dobrou osobní zkušenost. Cestovali jsme v ČR cca 600 km dálnice, 400 km okresky ve dvou autech - jedno fabia 1,2 HTP 40kw, druhé Honda Jazz 1,2 obě auta plně naložená - fabii se do kufru vše nevešlo, v Jazzu víc místa i uvnitř auta pro cestující. Spotřeba dopadla následovně - fabia 8 - 8,5 litru, Jazz 6 litrů. Fabii docházel v kopcích dech, Jazz se drží, je znát silnější motor, maximum někde přes 180km/h, ale když už dosáhne nějaké vyšší rychlosti, tak ji v nejbližším kopci hned tak neztratí.
Jinak mi Jazz přišel o něco hlučnější než Fabia zejm. ve vyšších otáčkách. Se silnější 1,2 u Fabie je to samozřejmě už lepší (také vyzkoušeno), ale malý kufr, ta se prostě nic nevejde.
Tak a teď už jenom k Jazzu - perfektní variabilita - zadní sedáky se daj zvenut a pak se tam v pohodě vejde kolo aniž bys ho musel rozložit. Sedačky pohodlné, výhled šikmo vpřed je trochu horší - poměrně široké sloupky, ale to má dneska každý auto. Motor na normální ježdění stačí a u předjíždění je třeba si uvědomit, že to neni žihadlo. Jinak najeto má asi 25 000 km bez jakýchkoliv problémů či pazvuků.
A jestli ji máš jako favorita, tak bych nic neřešil a šel pro ni ;-) -
-
"-- skrytý --" 27.04.2006 09:38
Nissan - ale ne Almera ale Note
Tak za 350, /380 s klimou/ - určitě Nissan Note - je to sice pro někoho kat. malé auto, pro někoho minivan, nebo malé MPV - to pro mě - užitnými vlastnostmi - ovšem design je supr - něco z Murana, něco z mikry - to pro příbuznost k rodině, ovšem žádný prostitut :-! výkon 1.4 benzín cca 90 koní - svižné, pravda trošku se to naklání /ale v této kategorii se nakloní i Golf plus, je to vyšší stavbou/, dle testů ovšem citlivost na boční vítr velmi dobrá, trošku by ty bubny mohly více brzdit a ta řadička víc klapat - ale za ty peníze, nemyslím, jak se někde psalo - že to je dražší auto - za to co poskytne, prostoru je především pro cestující habaděj, kufr - pravda střední, žádný obr, ale pro rodinu tuším bohatě stačí, hluk motoru - přijatelný, ve vyšších rychlostech - to nevím - na předváděčce jsem jel městem - každopádně opravdu zdařilé auto - hlavně ovšem designově zcela nové - nástupce Almery, A. tino - tedy dnes již trochu výběhových modelů - a na designu Almery je to dost vidět - že už má pár křížků... Note je fakt pěkný auto. :!: Nejlépe 1.5 dCi od Renaulta - ovšem tam už je to za víc...nebo 1.6 benzín z téže dílny - ovšem 1.4 myslím bohatě stačí a char. auta snad i nejlépe odpovídá, takže cena do 350 zaručena - spotřeba 6.3 - prima údaj. -
-
mezek 27.04.2006 19:57
Bez nadpisu
Fiat Grande Punto 1,4/77k, 5dv.
377.900,00 Kč
Volitelná výbava Cena
ELEKTRICKY OVLÁDANÁ ZADNÍ OKNA 5.000,00
Sériová výbava
Bezpečnost
ABS + EBD (ELEKTRONICKÝ ROZDĚLOVAČ BRZDNÉ SÍLY)
AIRBAG ŘIDIČE
AIRBAG SPOLUJEZDCE
DVĚ OPĚRKY HLAVY VZADU
BOČNÍ AIRBAGY VPŘEDU
OKENNÍ AIRBAGY
TŘETÍ OPĚRKA HLAVY VZADU
TŘI TŘÍBODOVÉ BEZPEČNOSTNÍ PÁSY VZADU
PŘEDNÍ MLHOVÁ SVĚTLA
Komfort
ELEKTRICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ DUALDRIVE(TM)
ELEKTRICKY OVLÁDANÁ PŘEDNÍ OKNA + CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ
ELEKTRICKY OVLÁDANÁ A VYHŘÍVANÁ VNĚJŠÍ ZPĚTNÁ ZRCÁTKA
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ CENTRÁLNÍHO ZAMYKÁNÍ
MANUÁLNÍ KLIMATIZACE S PROTIPYLOVÝM FILTREM
VÝŠKOVĚ A OSOVĚ NASTAVITELNÝ VOLANT
VÝŠKOVĚ NASTAVITELNÉ SEDADLO ŘIDIČE
DĚLENÉ ZADNÍ SEDADLO 40 / 60
UZAMYKATELNÉ VÍČKO NÁDRŽE
PLNOHODNOTNÉ REZERVNÍ KOLO
Linie a Styl
VOLANT A RUKOJEŤ ŘADICÍ PÁKY POTAŽENÉ KŮŽÍ
KOLA Z LEHKÝCH SLITIN 15 S 10 PAPRSKY
Audio a Telematika
AUTORÁDIO S CD PŘEHRÁVAČEM, OVLÁDÁNÍ RÁDIA NA VOLANTU SE 6 TLAČÍTKY, HI-FI AUDIOSOUSTAVA O VÝKONU 40 W, 6 REPRO -
mezek 27.04.2006 20:06
Bez nadpisu
A jenom pro zajímavost: GP 1,4/16V 95k Sport:
Grande Punto 3dv. 1,4 16v PDA 95 k Sport
Základní cena: 382.900,00 Kč
Konečná cena: 411.400,00 Kč
Barva Cena
Barva karosérie: Červená Exotica (PŘÍPLATKOVÁ PASTELOVÁ BARVA) 8.000,00
Interiér: TEXTIL, INOX ŠEDÁ/ČERNÁ 0,00
Kola: KOLA Z LEHKÝCH SLITIN 17 Z LEŠTĚNÉHO HLINÍKU S 15 PAPRSKY + PNEU 205 / 45 0,00
Volitelná výbava Cena
OKENNÍ AIRBAGY 9.000,00
BOČNÍ AIRBAGY VPŘEDU 9.000,00
TŘETÍ OPĚRKA HLAVY VZADU 2.500,00
Sériová výbava
Bezpečnost
ABS + EBD (ELEKTRONICKÝ ROZDĚLOVAČ BRZDNÉ SÍLY)
AIRBAG ŘIDIČE
AIRBAG SPOLUJEZDCE
DVĚ OPĚRKY HLAVY VZADU
ESP + ASR / MSR, HBA A HILL HOLDER
TŘI TŘÍBODOVÉ BEZPEČNOSTNÍ PÁSY VZADU
PŘEDNÍ MLHOVÁ SVĚTLA
Komfort
ELEKTRICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ DUALDRIVE(TM)
ELEKTRICKY OVLÁDANÁ PŘEDNÍ OKNA + CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ
ELEKTRICKY OVLÁDANÁ A VYHŘÍVANÁ VNĚJŠÍ ZPĚTNÁ ZRCÁTKA
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ CENTRÁLNÍHO ZAMYKÁNÍ
AUTOMATICKÁ DVOUZÓNOVÁ KLIMATIZACE
VÝŠKOVĚ A OSOVĚ NASTAVITELNÝ VOLANT
VÝŠKOVĚ NASTAVITELNÉ SEDADLO ŘIDIČE
DĚLENÉ ZADNÍ SEDADLO 40 / 60
UZAMYKATELNÉ VÍČKO NÁDRŽE
Linie a Styl
BOČNÍ PRAHOVÉ LIŠTY
ZADNÍ SPOILER
VOLANT A RUKOJEŤ ŘADICÍ PÁKY POTAŽENÉ KŮŽÍ
Audio a Telematika
AUTORÁDIO S CD PŘEHRÁVAČEM, OVLÁDÁNÍ RÁDIA NA VOLANTU SE 6 TLAČÍTKY, HI-FI AUDIOSOUSTAVA O VÝKONU 40 W, 6 REPRO
Je to sice o 60000,- dražší, ale plně srovnatelné s Meganem.