nové auto do 350 000 Kč

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta


  • 00 Reagovat !

    foto

    19.04.2006  07:39

    nové auto do 350 000 Kč

    Mám starou feldu a uvažuji o její náhradě za nové auto. Chtěl bych něco s menší spotřebou a slušným kufrem. Zatím je favoritem Honda Jazz, ale nejsem ještě rozhodnutý
    • 00 Reagovat !

      foto

      20.04.2006  14:16

      « Re: nové auto do 350 000 Kč

      Hyundai Elantra 1.6 On-Air, v liftbacku. 4xairbag, klima, rádio, kompletně v elektrice, 3 roky záruka atd. Větší rozvor než oktávka. A abych citoval milic "kufr jako kráva" :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.2006  08:02

    výběr?

    ...doporučuji nespokojit se s diskusí na netu a hezky si to všechno obejít od Mitsubishi Colt, přes Ignis, Peugeot 206, Citroen C3 a já nevím co a uvidíš - jde nejen o kufr - variabilitou kraluje Jazz, ovšem v základu největší C3, jde o naposilování volantu - zvl. u těchto malých aut je někdy "zvláštně" volant přeposilovaný /u Jazzu mi moc nevyhovoval/, dynamika...prostě tohle se zjistí jen vlastní zkouškou, to ti nikdo nesdělí /Jazz je moc pěkný, cenově pořád docela vysoko, nevím, jak s tou jarní akcí?/
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.04.2006  09:37

    Bez nadpisu

    Ahoj, řešil jsem podobný problém. Taky mám starou feldu, které se chci zbavit a taky chci něco většího. Ale v mém případě je to ještě o chlup větší než jazz, chci tři roky staré mondeo hatch nebo combi, v ceně taky okolo těch 300-350 tisíc. zároveň už se chci totiž také trochu lépe svézt, což v těch prckách podle mě moc nejde. taky na dálnici je to o držku, takže tak. tož ať dobře vybereš.
    jJinak, mě se třeba líbil swift, ale ten je v kufru hodně malej. Jízda s ním by ale mohla být zábavná. Jazz taky není špatný, ale jak bylo řečeno, raděj si to sám obšlápni, to uděláš nejlíp.
    • 00 Reagovat !

      foto

      19.04.2006  13:21

      « Re:

      Na litry je sice největší kufr u C3, ale to díky výšce, jinak hloubku a šířku má největší Punto Classic - 297 litrů
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.04.2006  14:17

        « Re: Re:

        Ja by som jednoznačne bral Grande Punto alebo Suzuki SX4. /Kufor 275 a 270 l/, ale rozdiel nejakých 20 - 30 l oproti napr. Puntu II by som vôbec neriešil je to pomerne zanedbateľný rozdiel.
      • 00 Reagovat !

        foto Marcelino

        Marcelino 20.04.2006  14:58

        « Re: Re:

        Na litry je sice největší kufr u C3, ale to díky výšce, jinak hloubku a šířku má největší Punto Classic - 297 litrů
        hmm, myslim, ze najsirsi kufor ma Suzuki Swift, aj ked celkovy objem po kryt batozinoveho priestoru ma najmensi.
        • 00 Reagovat !

          foto

          20.04.2006  15:52

          « Re: Re: Re:

          věř mi, nemá, mám to změřený, teď teda z hlavy nevím, ale v ten obdélník dna spočítaný rozměry - rozměr mezi podběhy a od opěradel k hraně kufru má jednoznačně největší Punto. Dokonce i Jazz, který má litrově o dost víc to nahání spíš výškou
          • 00 Reagovat !

            foto Marcelino

            Marcelino 20.04.2006  22:26

            « Re: Re: Re: Re:

            ale my si nerozumieme - ja hovorim(pisem), ze Swift ma najsirsi :!: , a nie s najvacsou plochou, to je rozdiel - proste sirka dna v najuzsom mieste medzi podbehmi je viac ako 1 meter . Drviva vacsina aut ma 9xx mm a preto sa do nich neda vlozit po sirke napr. kočík, prip. vacsie predmety ako pracka, umyvacka, sporak a pod. ...
            • 00 Reagovat !

              foto

              21.04.2006  07:36

              « Re: Re: Re: Re: Re:

              věř mi, v nejužším místě mezi podběhy má swift míň než punto. A všechny další rozměry má menší taky....
              • 00 Reagovat !

                foto Marcelino

                Marcelino 21.04.2006  07:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

                mozes sem postnut tie rozmery co si nameral ? Hovoris o GP, alebo Punto II (to si viem zmerat u kamosa)?
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.04.2006  14:43

    O1

    Přihoď pár tisíc a máš Octavii Tour. Kufr jako kráva ...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.04.2006  19:59

      « Re: O1

      Jestli máš 350 tis. tak bych koukal po kompaktech, které jsou dost často v akcích ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.04.2006  00:15

    Japonec

    Ted jsem resil stejny problem. Predvybral jsem Fabia Combi 1.9 TDI - 1,5 roku stary referentsky vuz primo z Auto Jarov se 40tis. km za 359 tis. Kc, Ford Fusion novy za 371 tis. nebo referentsky za 355tis. Kc - moznost dokoupit zaruku na 4 roky za 5 tis. Kc, Ford Fiesta nova za 323 tis. Kc se zarukou take 4 roky, Honda Jazz v akci za 359 tis. Kc - skvele auto ale slaby motor a Civic totez jako Jazz, Ignis - moc spatne crashtesty, Colt - moc maly, Toyota Yaris - skvele ale moc male, Toyota Corolla - skvele ale moc drahe. Fabia vypadla jako prvni (kvuli poruchovosti po nekolika letech provozu - znate nekoho se Skodovkou kdo by nemel problemy?), Fiesta - je znat, ze je to levne auto, Fusion = nafouknuta Fiesta i kdyz je to pekny prostorny autak, Hyundai Getz - malo referenci (2 auta cca. 2 roky stara), Kia - pouze jedna refernce cca. pul roku v provozu. Nissan Note - skvele auto, ale silnejsi verze by stala 419tis. Kc. Nakonec mam Nissan Almera a jsem nadsen. Docela silne auto (mam verzi 1.5, 72KW), ovsem pri vyssich rychlostech jiz trochu lina (predjizdeni na dalnici) ale ve meste tahne jak das. Hatchback ma kufr 355 l, delene zadni sedacky se snadno sklopi. Nakonec jsem ji koupil u www.autozrucky.cz za 339 tis. Kc. Je to v nejnizsi vybave + klima + okna a zrcatka v elektrice. Na www.summitauto.cz stoji se slevou (pouze pri leasingu) jen o dva tisice vic ale davaji tam 5 let zaruku. Znam 4 lidi, kteri maji Almeru 6-8 let s najetymi 120-140 tis. km a pouze jedina zavada: po sedmi letech vytekl zadni tlumic (opraveno za 1500 Kc i s praci). Jinak nektere nahradni dily muzou byt dost drahe. V diskusi myslim na www.nissanclub.cz jsem cetl, ze plastova nadrzka na kapalinu do ostrikovace stoji 4000 Kc. Nakonec ji svarila jedna firma za 500 Kc. Rocni prohlidky v autorizovanem servisu cca. 4 tis. Kc. Predtim jsem mel Felicii a po cca. 70tis. km zacala vymena nejruznejsich dilu (alternator, chladic, silentblok s cerpadlem atd...). Koupil jsem ji triletou a prodal sestiletou. Do oprav jsem investoval 45 tis. Kc i kdyz treba tlumice jsem v 80 tis. menit nutne nemusel. Dalsi zavady jiz byly na ceste: prevodovka, predni kotouce a zadni bubny, vibrace rizeni (cepy?), zacaly reznout zadni blatniky a pate dvere. Jiz nikdy vice! Asi kazde auto se jednou unavi, zalezi ale na tom kdy. Toyota a Nissan a draha auta podle mych referenci se unavi pozdeji. Co treba koupit nejake ojete drahe auto napr. Ford Mondeo (to ma kolega). Toyota Corolla je asi spicka ve spolehlivosti, maji ji znami, najeto 140tis km, stari 12 let a prvni zavada byla nyni - tekl olej z klikovky. Opraveno za 1500 Kc.
    Hodne stesti
    Lubos
  • 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 21.04.2006  08:16

    Bez nadpisu

    Do Punta II se vejdou "golfové hole" /kočárek/ na šířku, mezi podběhy.
    Je to sice velice dobré auto, vlastním 1,2/8V 5dv., ale doporučoval bych GP. Pořádně jsem se s ním seznámil /s motorem 1,3 Multijet/ a v této kategorii to je nejlepší auto. Respektive "nejvyváženější".
  • 00 Reagovat !

    foto IJK

    IJK 21.04.2006  10:35

    O1

    Přihoď pár tisíc a máš Octavii Tour. Kufr jako kráva ...
    O1 má kufr jako kráva, protože je celá velká jako kráva, vždyť je o 10 cm delší než Zafira, do které se vejde 7 lidí, parkovalo se s ní ještě daleko hůř kvůli nic moc rejdu. Přitom na zadních sedačkách je míň místa na nohy než v o dost kratší Astře. Navíc se O1 extrémně kradou - zámky a zabezpečení je jedno z vůbec nejhorších na trhu, navíc nejlíp zdokumentované a známé, zloději přesně ví kam šáhnout, díly se dobře rozprodávají po vrakáčích anžto jsou často dražší než díly na zahraniční vozy... nepřipadá mi to jako moc dobrá volba.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.04.2006  10:57

    Bez nadpisu

    [odkaz] Musím to říkat dvakrát? >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      21.04.2006  11:27

      « Re:

      Mám na mysli starý punto. Grande má ten kufr menší. Ty rozměry z hlavy nevim, ale dodám :-! Ale zhruba je to mezi podběhy asi 107cm a hloubka přes 70 cm. Swift ale z hlavy opravdu nedám...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.04.2006  13:29

      « Re:

      [odkaz] Musím to říkat dvakrát? Laughing
      Nemusis.
      " Elantra v testech nepředvedla dobrý výkon. Airbag a bezpečnostní pás řidiče nezajistili přiměřenou ochranu řidiče. Navíc byla špatně zabezpečena oblast klínu, následkem čehož hrozilo zranění kolen a nohou. Zatímco karoserie Elantry byla tuhá a zabezpečila ochranu kolem cestujících, tak u podlahy došlo při čelním nárazu k deformaci, což dovolilo pohnutí řidičova sedadla směrem dopředu a ven. Toto testování bylo uzavřeno po prohlídce automobilu z důvodu bezpečnostního pásu, který připustil náraz řidičovy hlavy a hrudníku do volantu. Také došlo k otevření dveří během bočního nárazu, čímž se rizika zranění ještě zvýšila."
      www.auto.cz
      • 00 Reagovat !

        foto

        24.04.2006  09:06

        « Re: Re:

        NiceOne> ty mluvíš o modelu z roku 2000, já o verzi 2003 která je v prodeji. Updatuj si databázi >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.04.2006  13:11

    Bez nadpisu

    tak tady jsou ty rozměry - Punto Classic - hloubka 73 cm, v nejužším místě mezi podběhy 108 cm. Swift - 60 cm a 102 cm
    • 00 Reagovat !

      foto Marcelino

      Marcelino 26.04.2006  22:54

      « Re:

      tak tady jsou ty rozměry - Punto Classic - hloubka 73 cm, v nejužším místě mezi podběhy 108 cm. Swift - 60 cm a 102 cm uf, 108 cm to je slusne :-! , da sa aj u Punta sklopit okrem opúeradla aj sedak, aby si z toho spravil "mini kombi" s rovnou podlahou na prevoz vacsich predmetov, podobne ako u Swiftu ci SX4 -ky ?
      • 00 Reagovat !

        foto

        27.04.2006  08:06

        « Re: Re:

        nevím jistě, myslím, že ne, ale určitě je tam ten schod menší než ve fabii
  • 00 Reagovat !

    foto DoktorKubina

    DoktorKubina 23.04.2006  14:23

    Honda Jazz

    Říkáš něco s menší spotřebou a větším kufrem, tak rozhodně doporučuju Hondu Jazz. Mám velmi dobrou osobní zkušenost. Cestovali jsme v ČR cca 600 km dálnice, 400 km okresky ve dvou autech - jedno fabia 1,2 HTP 40kw, druhé Honda Jazz 1,2 obě auta plně naložená - fabii se do kufru vše nevešlo, v Jazzu víc místa i uvnitř auta pro cestující. Spotřeba dopadla následovně - fabia 8 - 8,5 litru, Jazz 6 litrů. Fabii docházel v kopcích dech, Jazz se drží, je znát silnější motor, maximum někde přes 180km/h, ale když už dosáhne nějaké vyšší rychlosti, tak ji v nejbližším kopci hned tak neztratí.
    Jinak mi Jazz přišel o něco hlučnější než Fabia zejm. ve vyšších otáčkách. Se silnější 1,2 u Fabie je to samozřejmě už lepší (také vyzkoušeno), ale malý kufr, ta se prostě nic nevejde.
    Tak a teď už jenom k Jazzu - perfektní variabilita - zadní sedáky se daj zvenut a pak se tam v pohodě vejde kolo aniž bys ho musel rozložit. Sedačky pohodlné, výhled šikmo vpřed je trochu horší - poměrně široké sloupky, ale to má dneska každý auto. Motor na normální ježdění stačí a u předjíždění je třeba si uvědomit, že to neni žihadlo. Jinak najeto má asi 25 000 km bez jakýchkoliv problémů či pazvuků.
    A jestli ji máš jako favorita, tak bych nic neřešil a šel pro ni ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.04.2006  13:02

    Bez nadpisu

    A co Peugeot 206SW? Schválně změřim šířku kufru, ale typuju více než metr.
    Po 2.5 letech používání kufr jenom chválim :
    - nízká nakládací hrana
    - po sklopení zadních sedaček skoro letiště
    - vysoký strop kufru (oproti fábii combi se dají stěhovat skříňky apod.)
    Tomáš
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.2006  09:38

    Nissan - ale ne Almera ale Note

    Tak za 350, /380 s klimou/ - určitě Nissan Note - je to sice pro někoho kat. malé auto, pro někoho minivan, nebo malé MPV - to pro mě - užitnými vlastnostmi - ovšem design je supr - něco z Murana, něco z mikry - to pro příbuznost k rodině, ovšem žádný prostitut :-! výkon 1.4 benzín cca 90 koní - svižné, pravda trošku se to naklání /ale v této kategorii se nakloní i Golf plus, je to vyšší stavbou/, dle testů ovšem citlivost na boční vítr velmi dobrá, trošku by ty bubny mohly více brzdit a ta řadička víc klapat - ale za ty peníze, nemyslím, jak se někde psalo - že to je dražší auto - za to co poskytne, prostoru je především pro cestující habaděj, kufr - pravda střední, žádný obr, ale pro rodinu tuším bohatě stačí, hluk motoru - přijatelný, ve vyšších rychlostech - to nevím - na předváděčce jsem jel městem - každopádně opravdu zdařilé auto - hlavně ovšem designově zcela nové - nástupce Almery, A. tino - tedy dnes již trochu výběhových modelů - a na designu Almery je to dost vidět - že už má pár křížků... Note je fakt pěkný auto. :!: Nejlépe 1.5 dCi od Renaulta - ovšem tam už je to za víc...nebo 1.6 benzín z téže dílny - ovšem 1.4 myslím bohatě stačí a char. auta snad i nejlépe odpovídá, takže cena do 350 zaručena - spotřeba 6.3 - prima údaj.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.04.2006  17:21

    Megane Kombi

    Sice je o 15t drahsi ako tvoj strop, ale neporovnatelne vacsi ako prditka Jazz/C3/Punto/Fabia :-! O bezpecnosi snad ani nema cenu hovorit.
    • 00 Reagovat !

      foto mezek

      mezek 27.04.2006  17:27

      « Re: Megane Kombi

      Jo a teď vyjmenuj kompletní výbavu "prdítek" za 350000 a toho tvého Meganu....
      • 00 Reagovat !

        foto

        27.04.2006  17:42

        « Re: Re: Megane Kombi

        4xbag, ABS+EBD, vyhřívaná zrcátka, kompletně v elektrice, klima, kotoučové brzdy na všech kolech, mlhovky, předpínače pásů s omezovači tahu, palubní počítač, centrál+alarm, imobilizér, dělená + 2xsklopná zadní sedadla...
  • 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 27.04.2006  19:57

    Bez nadpisu

    Fiat Grande Punto 1,4/77k, 5dv.
    377.900,00 Kč

    Volitelná výbava Cena
    ELEKTRICKY OVLÁDANÁ ZADNÍ OKNA 5.000,00

    Sériová výbava
    Bezpečnost
    ABS + EBD (ELEKTRONICKÝ ROZDĚLOVAČ BRZDNÉ SÍLY)
    AIRBAG ŘIDIČE
    AIRBAG SPOLUJEZDCE
    DVĚ OPĚRKY HLAVY VZADU
    BOČNÍ AIRBAGY VPŘEDU
    OKENNÍ AIRBAGY
    TŘETÍ OPĚRKA HLAVY VZADU
    TŘI TŘÍBODOVÉ BEZPEČNOSTNÍ PÁSY VZADU
    PŘEDNÍ MLHOVÁ SVĚTLA

    Komfort
    ELEKTRICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ DUALDRIVE(TM)
    ELEKTRICKY OVLÁDANÁ PŘEDNÍ OKNA + CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ
    ELEKTRICKY OVLÁDANÁ A VYHŘÍVANÁ VNĚJŠÍ ZPĚTNÁ ZRCÁTKA
    DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ CENTRÁLNÍHO ZAMYKÁNÍ
    MANUÁLNÍ KLIMATIZACE S PROTIPYLOVÝM FILTREM
    VÝŠKOVĚ A OSOVĚ NASTAVITELNÝ VOLANT
    VÝŠKOVĚ NASTAVITELNÉ SEDADLO ŘIDIČE
    DĚLENÉ ZADNÍ SEDADLO 40 / 60
    UZAMYKATELNÉ VÍČKO NÁDRŽE
    PLNOHODNOTNÉ REZERVNÍ KOLO

    Linie a Styl
    VOLANT A RUKOJEŤ ŘADICÍ PÁKY POTAŽENÉ KŮŽÍ
    KOLA Z LEHKÝCH SLITIN 15 S 10 PAPRSKY

    Audio a Telematika
    AUTORÁDIO S CD PŘEHRÁVAČEM, OVLÁDÁNÍ RÁDIA NA VOLANTU SE 6 TLAČÍTKY, HI-FI AUDIOSOUSTAVA O VÝKONU 40 W, 6 REPRO
  • 00 Reagovat !

    foto mezek

    mezek 27.04.2006  20:06

    Bez nadpisu

    A jenom pro zajímavost: GP 1,4/16V 95k Sport:

    Grande Punto 3dv. 1,4 16v PDA 95 k Sport
    Základní cena: 382.900,00 Kč

    Konečná cena: 411.400,00 Kč
    Barva Cena
    Barva karosérie: Červená Exotica (PŘÍPLATKOVÁ PASTELOVÁ BARVA) 8.000,00
    Interiér: TEXTIL, INOX ŠEDÁ/ČERNÁ 0,00
    Kola: KOLA Z LEHKÝCH SLITIN 17 Z LEŠTĚNÉHO HLINÍKU S 15 PAPRSKY + PNEU 205 / 45 0,00

    Volitelná výbava Cena
    OKENNÍ AIRBAGY 9.000,00
    BOČNÍ AIRBAGY VPŘEDU 9.000,00
    TŘETÍ OPĚRKA HLAVY VZADU 2.500,00

    Sériová výbava
    Bezpečnost
    ABS + EBD (ELEKTRONICKÝ ROZDĚLOVAČ BRZDNÉ SÍLY)
    AIRBAG ŘIDIČE
    AIRBAG SPOLUJEZDCE
    DVĚ OPĚRKY HLAVY VZADU
    ESP + ASR / MSR, HBA A HILL HOLDER
    TŘI TŘÍBODOVÉ BEZPEČNOSTNÍ PÁSY VZADU
    PŘEDNÍ MLHOVÁ SVĚTLA

    Komfort
    ELEKTRICKÝ POSILOVAČ ŘÍZENÍ DUALDRIVE(TM)
    ELEKTRICKY OVLÁDANÁ PŘEDNÍ OKNA + CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ
    ELEKTRICKY OVLÁDANÁ A VYHŘÍVANÁ VNĚJŠÍ ZPĚTNÁ ZRCÁTKA
    DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ CENTRÁLNÍHO ZAMYKÁNÍ
    AUTOMATICKÁ DVOUZÓNOVÁ KLIMATIZACE
    VÝŠKOVĚ A OSOVĚ NASTAVITELNÝ VOLANT
    VÝŠKOVĚ NASTAVITELNÉ SEDADLO ŘIDIČE
    DĚLENÉ ZADNÍ SEDADLO 40 / 60
    UZAMYKATELNÉ VÍČKO NÁDRŽE

    Linie a Styl
    BOČNÍ PRAHOVÉ LIŠTY
    ZADNÍ SPOILER
    VOLANT A RUKOJEŤ ŘADICÍ PÁKY POTAŽENÉ KŮŽÍ

    Audio a Telematika
    AUTORÁDIO S CD PŘEHRÁVAČEM, OVLÁDÁNÍ RÁDIA NA VOLANTU SE 6 TLAČÍTKY, HI-FI AUDIOSOUSTAVA O VÝKONU 40 W, 6 REPRO

    Je to sice o 60000,- dražší, ale plně srovnatelné s Meganem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.04.2006  13:23

    Bez nadpisu

    Tak jsem teď změřil místo mezi podběhy - 115 cm
    Peugeot 206SW
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…