Rally

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally

  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 12.12.03  14:02

    « Re: Bouračka

    Je to tam fakt v pohodě, já tam jednou testoval Bawora a jel sem tam 225km/h (podělanej omezovač) majitel totiž tvrdil, že to má omezovač až na 250...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.03  09:12

    « Re: Bouračka

    kurnik, je to rovinka, bylo to v 11 vecer a zadny provoz, jinak bych to nedelal...a to jsem udelal jenom jednou a silnice ja siroka dost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.03  08:39

    « Re: Bouračka

    marlin: měl jsi se zabít.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.03  23:39

    « Re: Bouračka

    Kostey: ceskolipsky polisi jsou v pohode...ja me namerily mezi Novym Borem a Lipou v jedenact vecer dvoustovku. Puvodne mi chteli sebrat papiry a ja jsem je ukecal na litra :-) bylo to tim stylem, ze jsem chudy student, a ze mutr nejezdi a dojizdime z vesnice a tatik je pres tydev v praze a dalsi veci...no chytli se:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.03  22:39

    « Re: Bouračka

    Hardtop: No, je to jeden z posledních bavorů, kterýho bych mohl, ovšem jedině M5/528i/540i/530d, jiné motorizace nebrat. Já to napral na jaře se šestkou taky LZ ramenem do obrubníku, vyměnil jsem kyvné dvojrameno za zdravé, byl jsem na geometrii a vše v pohodě. Jel jsem tak 30km/h, takže mám pocit, že on to tam do toho obrubníku musel nacpat asi slušnou rychlostí. Navíc zadní náprava u pětky je hliníková, asi to bude mastný. Nicméně když za podobnou cenu je k mání zdravý a mimochodem hodně pěkný auto, tak nechápu, proč to opravovat za stejnou cenu, když už to nikdy nedosáhne kvalit té ojetiny, o které mluvím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.03  19:18

    « Re: Bouračka