MITSUBISHI Lancer Evolution xxx
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
« Bez nadpisu
hmmm tak mam po iluzich:-)) impresa je hnusna, a ikdyz je macata co do jizdnich vykonu, tak me proste neoslovila... s Mysakem se asi neda jezdit po normalnich silnicich, kdyz nehodlam projizdet zatacky smykem a na horizontu skakat, takze asi zustanu u ty 206Xs:-))) ach jooo ja chci zavodaka:-))) -
"-- skrytý --" 09.09.02 10:16
« Re: Par oprav
Sotolina sa da prenajat, napis do rubriky Subaru Hrubagovi, on tam jazdi.
Tie chybajuce budiky su priznacne pre Imprezu tiez. Impreza zere malicko menej, EVO je nekompromisne nastavene na sport a jednoducho mapy ala Ecotec od Opla nema :)) Ako som napisal, kto chce brutalny voz na kazdodenne jazdenie s relativnym komfortom, kupi Subaru. Impreza pri uplne sialenej jazde ma dojazd min. 230km, pri sialenej o zhruba 100 viac a pri normalnej 450 na cca 50-55l. -
"-- skrytý --" 06.09.02 16:04
« Par oprav
Moje zkusenosti jsou jenom s EVO VI a mam par korektur k tomu, co je tu napsano. Motor EVO VI nejde od 2000 ale pracuje v rezimu 4-7.000. U upraveny elektroniky od MoTec vyse se v ostrem programu prave na 4000 vyrazuje lambda a spousti ostrik intercooleru, u seriovky je na knoflik (mezi pr. sedadly). Spotreba u Lanceru EVO VI mi vychazela takto : nadrz na 56 litru vystacila pri velmi (velmi) ostre jizde na rovnych 165 km!!!Seriovka, zadny upravy, pneu Brigestone S-02. Jinak srovnani s Imprezou je takoveto: Lancer ma mnohem vyssi a brutalnejsi nastup Mk, vyborne sehrane diferaky a perfektni kinematiku. Tlumice mi prijdou trochu ne???- ted nevim, jak to oznacit - proste chce to Ohlinsy. Interier s normalnima sedadlama stoji za starou backoru. Volant stal taky za prd, mel jsem od nej mozoly a strasne se smakal. Brzdy jsou perfektni, kola vzdusny, kdyz se da zadni kridlo na max. pritlak, tak dozadu nevidis. Super auto, v ty dobe za 1,3 milionu (Impreza stala 1mil - neni podstatny rozdil). Impreza ma mnohem lepsi rozlozeni hmoty a muze i skakat, Lancer seda na predek. Chovani ma mysak podobny spis jako Delta Integrale Evo, ale ma mnohem ostrejsi zadni uzaverku. Naopak diky delsimu rozvoru je mnohem stabilnejsi v dlouhych obloucich. Samozrejme je rychlejsi uplne vsude, s vyjimkou sotolinovych vracecek. Impreza je na denni jezdeni, coz Lancer rozhodne ne. Chybely mi u Lanceru ale kontrolky, hlavne teploty oleje, pak i tlaku oleje a turba. To me dost nastvalo. Jinak az Delta vyslouzi (tak za 6-8 let), tak do neho doufam pujdu. Je to OPRAVDICKY RYCHLY AUTO. -
« Bez nadpisu
To: 555 nekde jsem prave cet ze Mitsu zere nopak min nez STi to si vezme prej pri normalni jizde okolo 12l/100 kdyz na to slapes tak i 25:-))) misak to prej umi i okolo 10 pri normalni jizde... tak ti nevim
no jo, ale jak rychle musis najizdet do zatacky na asfalte, aby si ji projizdel smykem? kurna to uz by mi asi tek studenej pot po zadech:-)) ale kazdopadne se prej nekde da pronajmout nejaka sotolinova draha, kde se jezdi... vite o tom neco?
-
"-- skrytý --" 06.09.02 11:03
« Re:
To habba: Se čtyřkolkou se jezdí téměř stejně jako se zadním pohonem - pokud to v zatáčce přeženeš, auto se chová přetáčivě. Ten podstatný rozdíl ale spočívá v tom, že se čtyřkolkou se dají téměř všechny situace řešit prací s plynovým pedálem a volantem. A vůbec nejlepší je "nástup do zatáčky smykem všech čtyř kol": při nájezdu to podržíš pod plynem, prudkým trhnutím volantu dovnitř zatáčky to "utrhneš", hned nato výrazně přidáš plyn a "kontrem na volantu" s hrabajícími koly projedeš zatáčkou (cvičit nejlépe na šotolině, kde to dobře klouže, ale současně ještě dost drží - např. ve srovnání s ujetým sněhem). -
"-- skrytý --" 06.09.02 10:44
« Re:
Existuje stranka, nejako drivingtechniques.co.u tusim tam je popis jazdenia.
Ak ma variabilne nastavovanie tlaku turba, tvari sa ako silny Atmo. WRX nieco take ma a preto tam nie je taky kick, ako na GT. Proste nepusti hned naplno, ale jemnejsie...
E7 ma asi 4 verzie. Ta najcivilnejsia je celkom OK na beznu jazdu, len zere viac, nez STi a rovnako viac dera gumy. Proste ber to tak, ze Subaru zkomercionalizovalo rally 4x4, kym Mitsu roky tvrdohlavo produkovalo vozy grp N s homologizaciou pre beznu jazdu a az s E7 sa zacali priblizovat normalnemu soferovi. -
« Bez nadpisu
no nekdo to nepozna, i takovy sem poznal:-) gde je mozny se na to mrknout na zivo? este sem se k tomu nepropracoval, pochybuju ze cesti prodejci ho budou mit... ale mozna se pletu. BTW: existujou nejaky pravidla jak jezdit se 4 kolkou? nejak vubec nemam zkusenosti:-) -
« Bez nadpisu
co mam gde vycteno, tak turbo u STi zabira od 3500 a skutecne kdyz jsem v ni jel, tak to bylo citelne znat. nicmene do tech 3,5 to jede take celkem slusne. Opravdu plati ze v momente kdy zabere turbo tak je to doost znat. No takze Vas nazor na Evo je takovej, ze na normalni provoz se nehodi? Proc ho potom delaj v civilni verzi? civilni evo by melo konkurovat civilni STi ne? Kurna to me mrzi, protoze se mi fakt libi mnohem vic nez subaru... -
"-- skrytý --" 05.09.02 11:08
« Re: sti vs evo6
Nepisali to nahodou o obycajnej WRX? STi spina turbo okolo 3000 a potom uz ide dost uspokojivo. Neviem, co si mam o tom mysliet. Hrubago sa testoval so starou GT a E7 a s min zmenami (nic motoricky len tlak) sa E7 vyrovnal. Ja vidim rodzdiel v lepsej zadnej naprave, el difaku a nastaveni pomeru sil predok a zadok. Inak by STi mala byt dost porovnatelna. -
matuS 05.09.02 05:42
« sti vs evo6
555> ked som cital porovnavaci test sti a evo6 (tutok v aud) tak tam co sa tykalo motora to popisali takto: sti musi byt v otackach, aby to islo. doslovne povedali ze pod 4000 je to onicom. aby to islo je treba ist nad 5000. a to sa im moc nezdalo. naproti tomu evo ide od 2000 na plne gule az do cutoutu. ostatne veci co ste pisali suhlasia, teda ze evo je wrcko na spztkach, kym sti je take lepsie sportove civilne auto. -
« Bez nadpisu
No to je teda pekne na houby:-( Prave proto bych se nekde rad svezl s nekym kdo do toho opravdu vidi a nezalezi mu na prodanejch kusech (ne ze bych to chtel v nejblizsi dobe kupovat). Prave z tohodle duvodu jsem zalozil toto tema, abych se pokusil posbirat nejaky informace... kazdopadne to co rikas jsem zatim nikde necetl, ani neslysel - ale muzes mit pravdu. Kurna kdo me sveze?:-)) Kdyz rikaz se je to postaveny na jizdu ve smyku, to znamena, ze se to na asfaltu chova nedotacive? Prave proto ma asi moznost nastaveni diferaku na tri mozny tereny ne? -
"-- skrytý --" 03.09.02 15:56
« Re:
Hmm povedal som to nejasne. M3 si kupujes s tym, ze ti je jasne, ze mas zadnokolku. Subaru s tym, ze sa da jazdit aj normalne aj zurivejsie. EVO s tym, ze normalna jezda je nerealna. Je naladena na jazdu bokom a vela ludi, co to skusalo bolo nestastnych z toho, ze nevedeli, co s nim na nsmyklavom terene. Ked si bezny jazdec, bude ta velmi prekvapovat svojimi reakciami. -
« Bez nadpisu
no ja bych se na to chtel podivat a sednout do toho, pripadne aby me nekdo svezl... no taky je pravda ze zavodni licenci nemam:-)) a se ctyrkoulkou jsem jezdil jenom s A6 a to este pucenou:-). No a pred nedavnem jsem mel moznost se projet s SUBARU STi a uprimne receno sem celkem nadsenej, designove sice nic moc ale jede fakt pekne:-)) proto bych rad srovnal Mysaka, porovnavat muzu i s BMW 330 Ci, ale to Subarko mi prislo o krapet kontrolovatelnejsi... Lancer ovsem bude asi uplne jiny kafe, proto bych to chtel vyzkouset... Kdyz ho delaj i na normalnich cislech, tak snad bude i pro normalni smrtelniky ne? Uznavam ze jako laik to asi nedocenim na 100%, ale to vetsina Subaristu a M3karu asi taky ne co? -
"-- skrytý --" 02.09.02 16:16
« Re: Re:
E8 by nemalo byt vyrazne ine, nez E7, ale ma mat medzi 300-320Hp a prepracovanejsi pohon 4x4!
Suhlasim, ze Impreza je pre menej narocnych, vsak aj cena je o dost nizsia. STi je uz realnejsie na porovnanie. Smrtelnik vsak tieto rozdiely ani nepostrehne, nehovoriac, ze ich nevyuzije. EVo je fakt len pre majitelov zavodnej licencie.