Recenze

9 Majitel

Volkswagen Polo

9,67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Polo, foto 1 Volkswagen Polo, foto 2
 

Technické info

Přezdívka auta WRC Rok výroby 2014 Koupeno ojeté najeto [km]:71500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1197 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 160 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10,8 maximální rychlost [km/h]: 184 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 280 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,8

Popis vozu

Auto je pro mě dokonalé. Využívám ho hlavně na kratší trasy po dálnici (20km) nebo do města, zřídka i na cestu Praha-Ostrava.
Auto je velice tiché (oproti Seatu Ibiza se stejným motorem), je velice komfortní (R15 185/60, měkčí obutí 84), má jisté a čitelné jízdní vlastnosti a je z něj výborný výhled v městě.
Dlouhodobou spotřebu mám kolem 5,7l benzínu. Tankuji u Benziny Efectu 95 + VIF benzin. Pokud se snažím jet extrémně úsporně, spotřeba klesne až ke 4 litrům na 100 (rychlost do 90km/hod).
Auto má dokonce docela dobrý Start/stop systém, o kterém skoro nevím. Například u BMW 730D(F02) mi doslova vadí, protože motor vždy rozvibruje celé auto, ale tady jako nic, prostě jen naskočí a frčí dál.
Auto není špatné ani na dálnici, kde dokáže táhnout i za českým zákonným limitem, a to někam až ke 190km/hodinu.
Motor pořádně tahá od nějakých 1600 otáček až po 5000. Auto má velice dlouhé převody, takže i na dálnici při 130km/hod. motor točí jen 3000 otáček (na pětku).

Silné stránky

Pružný motor
Úsporný motor (1.2 TSI BMT 66kw)
Slušné halogenové světla
Automatické parkovací senzory, když se přiblížím k překážce
Pohodlné sedačky (Comfort line verze)

Slabé stránky

Malý prostor vzadu, měřím skoro 190 a za mě si sedne jen malý člověk či dítě..
Pozice ovládání oken.. člověk musí ruku zvláštně zlomit, aby mohl dát dolů okénka
Dlouhá jednička a dvojka znemožňuje průjezd kruhových objezdů za důchodci na dvojku, a člověk musí řadit jedničku, což je velice otravné..

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím základní servis jako olej, filtry, brzdová kapalina + nové přední brzdy (kotouče i destičky) a komplet to vyšlo asi na 10 000,-
Zatím jiné zkušenosti nemám, ale předchozí 1.2TSI 63kw EA111 doma stále po 100 000km jezdí, tak doufám, že EA211 bude alespoň stejně spolehlivá

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Kupovano v AAA auto na protiúčet za BMW E65 730D. Jednání v Praze o ceně byli velice dlouhé, ale nakonec se dali ukecat.

 


Další vozy Volkswagen Polo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Zatím spolehlivé, až na občas zmatený dotykový displej (verze s 8 tlačítky kolem displeje a větší obrazovkou)

praktičnost
10

Na malé auto se tam i vlezou 4 dospělí, dáme do kufru pár kufrů či 4 tašky V autě je spousta odkládacích prostorů

prostornost
10

Na takové malé auto si na prostor stěžovat nemohu, je to prostě malé auto s relativně velkým vnitřním prostorem

jízdní vlastnosti
8

Není extra zábavné, ale jisté a svižné Uvažuji o sportovním výfuku, který by na zábavnosti mohl pomoci

jízdní komfort
10

Skvělé odhlučnění interiéru Velice komfortně nastavený podvozek

provozní náklady
9

Jsem mile překvapen, jak úsporné dokáže 1.2 TSI (EA211) být. Dostal jsem se ke 4l na 100km. Pokud jsem ale letěl do prahy (150-160km/hod) tak spotřeba byla kolem 6,7l/100, což i tak není nějak hrozná hodnota. Dojezd na jednu plnou nádrž (45l)mám asi 700k

náhradní díly
8

Kompletní přední brzdy za asi 5tisíc korun, nepřijde mi to jako hrozná částka

výkon motoru
8

Dostatečný, motor je pružný Předjíždění si ale člověk rozmyslí

spotřeba
8

Velice dobrá, takovou jsem nečekal (5,8l za 5000km - Dálnice + město)

hlučnost motoru
9

Velice tichý a kultivovaný motor

kvalita sedadel
10

Skvělé, ani po 3 hodinách mě nebolí záda

brzdy
9

Docela slušné, hlavně kotoučové jak ve předu, tak i vzadu

zavazadlový prostor
9

Svým objemem nenadchne, ale má krásný tvar a dobře se do něj dostává


Více o modeluVolkswagen Polo 6R (2009–2017)
Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Z pólu rovnou na golf! Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Z pólu rovnou na golf!

Polo existuje téměř stejně dlouho jako golf, avšak renomé…

Nový Volkswagen Polo oficiálně: Větší kabina a nejmodernější technika Nový Volkswagen Polo oficiálně: Větší kabina a nejmodernější technika

Volkswagen Polo v šesté generaci překonalo délku čtyř…

 





Blesk.cz

Ukrutné bolesti Dagmar Havlové: Musela na operaci!

Ukrutné bolesti Dagmar Havlové: Musela na operaci!

Bývalá první dáma Dagmar Havlová (65) se potýká s vážnými zdravotními problémy. Kvůli nesnesitelným bolestem…

O spoření na důchod se státním příspěvkem slábne zájem. Ubylo tu 4000 lidí

O spoření na důchod se státním příspěvkem slábne…

Na penzi se státním příspěvkem v takzvaném třetím pilíři penzijního systému si na konci prvního čtvrtletí…

 

iSport.cz

Fotbalové přestupy ONLINE: Kdo změní v létě dres?

Fotbalové přestupy ONLINE: Kdo změní v létě dres?

Sledujte fotbalové přestupy, jednání i spekulace ONLINE na iSport.cz.

Konečně! Policie údajně zadržela muže, který vážně pořezal Kvitovou

Konečně! Policie údajně zadržela muže, který vážně…

Konečně?! Policisté údajně po 17 měsících dopadli muže, o němž jsou přesvědčeni, že předloni v prosinci přepadl…

 

Reflex.cz

Rom, Nerom, Čech, Nečech. Kdo je vlastně kdo?

Rom, Nerom, Čech, Nečech. Kdo je vlastně kdo?

Tak jsem se dozvěděl, že můj takřka tříletý syn není Čech. Jak to? Jednoduše. Píše se to ve zprávě Evropské…

Babiš tu nebude navěky, nechtěně ale může zničit demokracii, říká politolog Lebeda

Babiš tu nebude navěky, nechtěně ale může zničit…

Chce tu vůbec někdo vládnout? ptá se politolog Tomáš Lebeda při pohledu na vyjednávání mezi hnutím ANO a ČSSD.…