Diskuse

Volkswagen Passat (2016)

23.12.2016

Předem se omlouvam za fotky - dal jsem zatim jen jednu katalogovou - realne doplnim co nejdřív. Auto jsem kupoval jako náhradu za Mondeo 2011 5dv.…

 

Volkswagen Passat (cz_coxx)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 10 Reagovat !

    foto M1A

    M1A 27.12.16  23:00

    « Re: Re: DSG

    No skvěle, C9 a hodnotí převodovku Passatu.
    Pokud to čte někdo ze zájemců o koupi nového auta, neměl by se tím absolutně řídit. Doslova lživý příspěvek.
    Jen namátkou: Převodovku do S na rozjezd z křižovatky nedáváme, přitom jsme stejně rychlejší, než kdokoliv s běžným autem s manuálem. DSG zajistí klidnou a nepolevující akceleraci, co se asi stane, když to trochu přišlápneš?
    Staří mládenci experti na manželství, bezdětní na výchovu dětí, modré knížky na armádu. Ode dneška teda i citroenisti experti na fauvéčka.
  • « 00 Reagovat !

    foto maca02

    maca02 28.12.16  19:57

    « Re: Re: Re: DSG

    Lidi rádi říkají, že DSG je pomalá. Samozřejmě že je, pokud do "pomalosti" počítám i ten čas mezi sešlápnutím plynu a skutečným přeřazením, což lidi rádi započítávají, je to ale nesmysl. Problém v tomhle argumentu je zásadně v tom, že ten čas s manuálem trvá minimálně stejnou dobu, ale tam to jako problém kupodivu nikdo nevnímá.

    Ta převodovka samozřejmě má svý limity, např. pokud chci jet velmi rychle (často předjíždím např.), ale zároveň i stejně efektivně jako s manuálem, tak je to problém. Je to proto, že nadávkovat přesně plyn tak, aby to v přesný moment zařadilo přesně rychlost, kterou chci, je problém. To je ale jízda ve 2% případů, ve zbylých je DSG vždy super. A pokud chci jet takhle, tak mám páčky a v těch 2% si poradím jinak.
  • « 00 Reagovat !

    foto cz-coxx

    cz_coxx 28.12.16  12:47

    « Re: Re: Re: DSG

    Ta prodleva se da osidit tim ze zaradim D pak prislapnu brzu na AutoHold a pak je rozjezd bez toho pulvterinoveho zpozdeni. Aspon mi to tak prijde. Jeste to vyzkousim.
  • « 00 Reagovat !

    foto cz-coxx

    cz_coxx 28.12.16  12:44

    « Re: Re: DSG

    Asi mame kazdy jinou představu o tom co je svižný rozjezd. Tabulkove se auto na 100km rozhede za 6,7 a realny projev tomu odpovida. Ocenuji spis ten plynuly zatah ktery s manualem neni sance dosahnout. Pokud jsi schopny radit rychleji nez DSG tak smekam klobouk. Poruchovost muzu zatim hodnotit jen podle druhych, ale z doslechu bych rekl ze DSG patri do te lepsi a casti automatu.
  • « 00 Reagovat !

    foto maca02

    maca02 28.12.16  07:16

    « Re: Re: DSG

    Akcelerace z křižovatky: nikdy bych si nedovolil tvrdit, že akcelerace s DSG z křižovatky je nějaká pomalá. První půlvteřinu sice synchrony váhají, ale pak to vyrazí hbitě kupředu a následná akcelerace bez přerušování to hravě vynahradí. Krom toho S mód na tej počáteční synchronizaci nezmění vůbec nic, S mód je k ničemu, je to jen něco, co strašně vytáčí motor ale to je tak všechno co to umí.
  • « 00 Reagovat !

    foto maca02

    maca02 28.12.16  07:11

    « Re: Re: DSG

    Taková odpověď nepřijde :-)
    1) chápu, že všichni máme někde strop, taky jsem ho kdysi měl když jsem vybíral auto a mám nějakej dodnes (neomezený rozpočet se mě bohužel opravdu netýká)
    2) možnost provozu na 95 je výhodou a to značnou, rozhodně ne všude na čerpačkách 98 je a to i na těch věhlasnějších značek - některý jsou prostě menší a 98 tam nemají.
  • « 00 Reagovat !

    foto c9

    c9 27.12.16  19:26

    « Re: DSG

    Já s DSG najezdil asi 100 000 km a už to nechci vidět, třeba mechatronika stála 50000 Kč... A třeba na Superbu 2 je běžné, že spojky začnou klouzat po 90000 km...
    Jinak musísš měnit poměrně drahý olej každých 60000km, v manuální převodovce po 180000km a řadím si kdy chci a ne kdy chce elektronika.
    Měli jsme doma stejný auto se stejným motorem a jedno s DSG a jedno s manuálem, s DSG byl problém se svižně rozjet z křižovatky, muselo se do S režimu.
    Takže za mě, děkuji nechci, pokud nebude manuál tak nekupuju. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cz-coxx

    cz_coxx 27.12.16  11:53

    « Re: DSG

    Důvod proč jsem nevzal 206kW byl rozdíl 150tis Kč v ceně a taky provoz na Natural 98. Nějak tuším že přijde odpověď že u auta s cenou kus přes milion je blbost řešit rozdíl v ceně mezi Naturalem 95 a 98 ale pro mě to byl jeden z důvodů.

    Těch 150tis. je asi oprávněných vzhledem k tomu, že je v tom i 4motion ale pro mě už to bylo přes rozpočet - musel bych ořezat výbavu a to jsem nechtěl. Věřím že tech 206kW musí jet parádně ale pro mě je paradních tech 162kW :-)
  • 00 Reagovat !

    foto maca02

    maca02 26.12.16  12:13

    « DSG

    Já už bych to auta ani nic jinýho nekoupil, to je jasný, podle mýho by to měla bejt povinná výbava. Jen se mi líbí číst "naivní" příspěvky uživatelů DSG, kteří mají tuhle převodovku krátce, je to zábava. My, co jsme s DSG už něco odjezdili, víme, že je to zase jen stroj, kterej má svoje konstrukční nedostatky, sw mouchy, že cuká, občas neví, co dělat, je to pomalý když potřebuju udělat něco na silnici opravdu rychle (ano, to všechno je platné i pro DSG6) a jednání se servisem třeba v případě vadných spojek, je problém. Naštěstí se tomu občas podělá mechatronika, díky který auto už většinou vůbec nejede, takže servis konat pak už opravdu musí. S převodovkou přeju hodně štěstí a znovu podotýkám, že já už bych bez ní žít nemohl, opravdu ne, jen jsem už zkušenej a vystřízlivělej.

    Proč jsi nekoupil 206 kW? Ten motor je oproti 162 kW dál a to výrazně. Kdybych chtěl dát tolik peněz do Passatu, bral bych 206.
  • 00 Reagovat !

    foto kesumb

    kesumb 25.12.16  11:56

    « TSI, dobrá volba!!

    Dobrá volba, hlavně motor.
    Mám B7 4Mot DSG 130Kw Tdi a jezdím dlouhodobě za 8-8,5 reálnejch. Předokolka 125Kw bez automatu mi jezdila maximálně za 7. To auto je těžší a tahá z toho víc výkonu. BiTdi v B8 žere ještě tak o 0,5 litru víc, reálně si myslím, že s mojí nohou by to TSI jezdilo o litr navíc.
    Ohledně hluku, v B7 jsem v jednom autě měl lepený dvouskelný okna a bylo to fakt podstatně tišší, pocitově na dálnici to bylo porovnatlený s vyšší střední bez těch oken (BMW 5, A6).
    Podvozek u B7 se jízdně zásadně liší u 4koly, předokolka mi dost lezla krkem, to auto prostě nezatáčelo. 4kolka jezdí podstatně líp. Jednak to líp tahá ze zatáček, ale dost udělá i ta zátež na zadku. Shodou okolností mi odešlo Haldex čerpadlo a i tak se to chovalo líp než klasická předokolka. A podotýkám, že jsem měl několik kusů jak 4 mot tak předokolek.
    Celkově jsem s Passatem spokojenej, ale bejt v tom zase 3,6 VR6....
  • « 00 Reagovat !

    foto kozooveckin

    kozoovečkin 25.12.16  02:11

    « Re: Re: Vybrals dobře

    K tvým poznámkám:
    1. Tenhle 2.0 TSI je konstrukčně jiný než ten, co má tvůj známý v Exeu. Ale jasně, může se to začít sypat taky. Jen bych neřekl, že to bude choulostivější než BiTDI.
    2. Rozdíl ve spotřebě oproti 2.0 BiTDI právě bude při průměrné jízdě litr (7 vs. 8, případně 8 vs. 9), samozřejmě když tomu budeš permanentně nakládat, rozdíl se zvýší.
    Obecně pokud jde o srovnání s konkurencí, tak Passat bych zařadil mezi to lepší z mainstreamu, ale mouchy má podstatné. Třeba podvozek. Mám sedan s adaptivními tlumiči a schválně jen 17 kola. Sice hlasité bouchání zadní nápravy nevnímám, ale auto je přijatelně, zdůrazňuju pouze přijatelně komfortní pouze v režimu comfort. Bez adaptivních tlumičů je to prostě tvrdý. Mondeo je v komfortu i odhlučnění dál. Zase je těžké, měl bych u něj problém vybrat si motor a převodovku, interiér subjektivně nic moc.

    Přijde mi, že v rámci koncernu VW je to zařízeno tak, že u Škodovky se ani nepředstírá nějaká extra péče. U VW se auta tváří, že jsou pečlivě udělaná, ale jakmile se podíváš někam, kde se s tím nepočítá, najdeš to samé šetření, jako u Škody. Teprve u Audi, kde zaplatíš o poznání víc, je vizuální resp. deklarovaná kvalita blíž té reálné. Samozřejmě je to zjednodušení, ale v mnoha ohledech to platí nejen pro interiéry, ale třeba pro jednotlivé součástky a technická řešení.
  • « 00 Reagovat !

    foto cz-coxx

    cz_coxx 24.12.16  20:59

    « Re: Re: Vybrals dobře

    k bodu 1 bych mel poznámku - auto počítám na 5 let takže ho prodam pravdepodobne pred těma 200tis :-)
    k bodu 2 - ve srovnani s BiTDI je spotreba stejna a ve srovnani s klasickym TDI se 150 koni to bude tak 1,5 -2 litry - ale kde je rozdíl výkonu?

    Na ty sedaky jsem u noveho mondea zapomnel - naprosto souhlas - sedacky vypadaji lip než se v nich sedí a ve srovnání s passatovyma jsou slabe.

    Proste srovnání minulých generací Passat / Mondeo vyhravalo MOndeo - ted se to obratilo.
  • « 00 Reagovat !

    foto cz-coxx

    cz_coxx 24.12.16  20:52

    « Re: Vybrals dobře

    Přesně tak - to jsou pro mě důvody pro benzín - žádné adblue a další blbosti. Podle toho jakou spotřebu uvaděl nprimera ve sve recenzi Passata BiTDI je ta spotřeba v podstatě STEJNA a to nejezdím rozhodne nijak usporne. Takze ekonomika provozu ve srovnani s 2,0BiTDI mluvi jasne pro 2,0TSi (porizovaci naklady, udrzba, atd atd...)
  • « 00 Reagovat !

    foto cz-coxx

    cz_coxx 24.12.16  20:40

    « Re: 2.0 TSi dobrá volba

    Četl jsem tvoji recenzi na verzi BiTDI a co se týká rázů od zadní nápravy ta se sem tam něco ozve ale je to vyjimecne a nijak hlasitě. Když to sleduji tak to slyším ale pokud se na to nesoustředím tak to přes radio neslyším a je to velice zřídka...
    Jinak souhlas že jsou věci (i drobnosti) které umí totálně zrušit dobrý dojem z auta - třeba v autě kde vrže nejaky plast by mi časem praskla žílka v hlavě :-).
    Je to jak pišeš - ten motor je ve skutečnosti potentnější než na co vypada.
  • « 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 24.12.16  16:30

    « Re: Vybrals dobře

    2,0 TSi je bezpochyby výborný motor. má jen 2 mouchy :
    1) po najetí zhruba 200 000Km se tato silná TSi bohužel začínají zásadně * a nároky na údržbu rapidně rostou. Kamarád to má v Exeu, pravda je to už 6 let staré auto ale za poslední půlrok to má víc v servisu než na silnici.
    2) rozdíl ve spotřebě oproti TDi určitě nebude 1l, ale bude to 2-3 litry podle způsobu jízdy.
    Jinak co se týká dynamiky a kultivovanosti je 2,0 TSi opravdu famózní motor. Ještě jedna poznámka k výběru auta, nejsem žádný fanatický VW fanoušek ale Jak Golf, tak Passat jsou o level výš než konkurence. U Passatu je to ještě patrnější, zatímco minulá generace Mondea bylo fakt povedené auto, které skvěle pohodlně a úsporně jezdilo, tak nová generace je prostě krok zpět. Je to prostě taková nedotažená americké verze importovaná do Evropy. Už jen když si sednu do na pohled pěkných sedaček nového mondea, které jsou se svým kráťoučkým sedákem všechno jen ne pohodlné, nechápu jak si to za 700 tis. někdo může koupit. MAzda 6 je krásná ale taková trochu fórová. I 40 bude reálný konkurent až v příští generaci, pokud nějaká bude. Snad insignie, tedy pokud se povede jako nová astra. A doplň fotky ať můžu dát plnou.
  • 00 Reagovat !

    foto kozooveckin

    kozoovečkin 24.12.16  13:46

    « Vybrals dobře

    Musím potvrdit, žes vybral dobře. Kdybych musel znovu volit passat, 2.0 TSI by byla jasná volba namísto 2.0 BiTDI. Rozdíl ve spotřebě bude litr, nemusíš řešit ad blue, tišší, kultivovanější. Ať slouží.
  • « 00 Reagovat !

    foto Toky1

    Toky1 24.12.16  13:41

    « Re: 2.0 TSi dobrá volba

    No kvoli spotrebe beru radsej dizle ako benziny. Pre nic ine.
  • 00 Reagovat !

    foto NPramer

    NPramer 24.12.16  11:00

    « 2.0 TSi dobrá volba

    Potvrzuju dobrou volbu. Kdybych onehdy místo BiTD vzal 2.0 Tsi, možná bych ještě dnes passata měl. Máš pravdu, že ty technologické vychytávky jsou fajn, ale lze si je užít, když ostatní věci fungují, když je problém např. s motorem, tak je to pryč. Jinak spoustu věcí vidím naprosto stejně, prodeleva při řazení atd. Nevím jak je na tom sedan s boucháním zadní nápravy, u kombi otravné. 2.0 Tsi 162kw jsem měl v Golfu a ten motor je vážně super, okamžitá reakce, táhne skvěle a celkově na mě působil výrazně potentněji, než ukazovaly parametry v tabulkách. Nevím proč jich je 1 takový benzín na 24 dieselů
  • 01 Reagovat !

    foto M-A-T-O-

    M.A.T.O. 26.12.16  09:01

    « TSI

    Pochvala... Konečne zas jeden z malá, kto má na auto a zostalo mu aj na pohonné hmoty. ( nič proti tým, čo vyberajú diesle, nech už na to majú akékoľvek dôvody)

    Neodpustim si však jednu poznámku... Pozdravujem predavača, ktorý vám dovolil prevážať chladničku v aute naležato.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…