Diskuse

Audi S3 (2009)

29.11.2009

protože jsem dva roky vozil Golfa V R32, mohu nabídnout srovnání: Začnu čím je S3 horší: 1. Jednoznačně zvuk, ten chrčivý a hlasitý zvuk…

 

Audi S3 (concorde)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto talio2

    talio2 29.11.2009  14:33

    4x4

    je to stálá 4x4 ale s Haldexem :-)
  • 00 Reagovat !

    foto concorde

    concorde 29.11.2009  14:37

    quattro vs haldex

    oni sami nevědí co tam je, asi to budu muset rozebrat... někdo tvrdí že je to stálé quattro, někdo že haldex.... a to i v audi. tak až to budu vědět na tuty, ozvu se:-)
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 29.11.2009  14:42

      « Re: quattro vs haldex

      podle mě je to Haldex 4.generace což už je stálej pohon 4x4
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 29.11.2009  15:36

        « Re: Re: quattro vs haldex

        Myslím, že 3. generace, každopádně to je určitě Haldex - jako v Golfu, Oktávce nebo TT. Pozná se to i z polohy motoru, "klasické" quattro s Torsenem má motor podél a Haldex napříč
        • 00 Reagovat !

          foto H-Karlik

          H.Karlik 29.11.2009  16:51

          « Re: Re: Re: quattro vs haldex

          jj, Ricardo má pravdu. U Audi (quattro) je vše Torsen kromě řady A3 a TT. Důvod je jednoduchý. Úspora místa.
        • 00 Reagovat !

          foto H-Karlik

          H.Karlik 29.11.2009  16:55

          « Ahoj

        • 00 Reagovat !

          foto vanos

          vanos 29.11.2009  18:08

          « Re: Re: Re: quattro vs haldex

          Je to 4. generace s tím, že ve srovnání s haldexem, např. v koktě je tento nesrovnatelně rychlejší. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 29.11.2009  18:12

            « Re: quattro vs haldex

            Záleží hodně na tom, jak starou Octavii myslíš... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto vanos

              vanos 29.11.2009  18:24

              « Re: Re: quattro vs haldex

              aktuální...
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 29.11.2009  18:48

                « Re: quattro vs haldex

                Tak potom je slovo "nesrovnatelně" docela silné... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto za-mirec

      za-mirec 29.11.2009  16:21

      « Re: quattro vs haldex

      Je to haldex ,dokonca aj Audi TTS (!!!) má haldex napriek tomu že všade sú nápisy quattro.Je to trochu nefér zo strany audi,ale je to tak ,inak ten haldex tam je hlavne kvôli hmotnosti a potom kvôli rozmerom.

      Inak krásna audinka :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 29.11.2009  17:09

        « Re: Re: quattro vs haldex

        No a kvůli platformě, TT i A3 mají techniku společnou s Golfem (a částečně i současným Passatem), proto mají Haldex, který je i v těch VW.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 29.11.2009  17:16

          « Re: quattro vs haldex

          Jasně, že k vůli platformě, hmotnost apod. je v tomto případě pro výrobce druhořadá záležitost, "ekonomika" to je to oč tu běží především... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto vanos

            vanos 29.11.2009  18:15

            « Re: Re: quattro vs haldex

            Navíc je nutné poznamenat, že kdyby byla s3 vybavená opravdovým fulltime 4x4, musela by mít tak o 30 až 40 koní vyšší výkon, aby byla rychlostně srovnatelná s tou, kterou nabízí audi na trhu. U koncepce příčně uloženého motoru a takového pohonu totiž vznikají neporovnatelně vyšší ztráty výkonu než u koncepce s podélným uložením.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 29.11.2009  18:46

              « Re: quattro vs haldex

              Možná si to jen přehlídl, ale ta první část tvé reakce, přímo odporuje té druhé (tedy poslední větě)... ;-)
              Navíc na tak přesný odhad ztráty výkonu (v PS), při odlišné "koncepci" pohonu, bych si osobně asi netroufl...
              • 00 Reagovat !

                foto Sysoj-Psojic

                Sysoj Psojič 01.12.2009  13:38

                « Re: Re: quattro vs haldex

                Má rámcově pravdu, naopak si myslím, že si v ničem neodporuje a má vyzrálý fundovaný názor.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 01.12.2009  14:21

                  « Re: quattro vs haldex

                  Samozřejmě, že má rámcově pravdu, taky podle toho reaguju, jen v poslední větě tvrdí opak toho, co v prvním souvětí, čehož sis zřejmě nevšiml ani ty...
                  Logicky tedy předpokládám, že je to jen z nepozornosti..., poněvadž věřím, že víš, jaký je rozdíl mezi uložením motoru napříč a podélně...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Sysoj-Psojic

                    Sysoj Psojič 01.12.2009  14:28

                    « Re: Re: quattro vs haldex

                    Podélně je podélně a napříč ne napříč :-)
                    Vysvětli to, protože já si stojím za tím, že má pravdu. U převodů s čelním nebo šikmým ozubením v ose je vždy vyšší účinnost než u soukolí kuželových. Možná je to ve finále sečteno s permanentním 4WD 15-25PS, ale o to přece nejde. Nárůst je nárůst.
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 01.12.2009  14:44

                      « Re: quattro vs haldex

                      Cituji tu poslední větu: "U koncepce příčně uloženého motoru a takového pohonu totiž vznikají neporovnatelně vyšší ztráty výkonu než u koncepce s podélným uložením."
                      Koncepci příčně uloženého motoru (s haldexem) má např. právě S3, koncepci podélně uloženého motoru (s "klasickým" quattrem) má např. S4/S5. V¨poslední větě se tedy tvrdí, že při koncepci pohonu S3 (motor napříč) "vznikají neporovnatelně vyšší! ztráty výkonu, než u koncepce" S4/S5 (motor podélně), což je vlastně opak toho co se tvrdí v prvním souvětí, cituji: "Navíc je nutné poznamenat, že kdyby byla s3 vybavená opravdovým fulltime 4x4, musela by mít tak o 30 až 40 koní vyšší výkon, aby byla rychlostně srovnatelná s tou, kterou nabízí audi na trhu."
                      • 00 Reagovat !

                        foto Sysoj-Psojic

                        Sysoj Psojič 01.12.2009  18:27

                        « Re: Re: quattro vs haldex

                        Stále nic... >:-[]
                        Asi je to tím, že slovem "takový" z druhé věty myslí full time 4WD. Tys "takový" z druhé věty nahradil Haldexem IV. Je to 50:50.
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 01.12.2009  20:31

                          « Re: quattro vs haldex

                          Nedělej se, že si tak "natvrdlý"... :-)
                          I kdyby hned tím "takový" myslel fulltime (jakože asi jo), tak ten se přece (nejen) u Audi nekombinuje s motorem uloženým napříč. Takže napsat doslova (jako on), že: "U koncepce příčně uloženého motoru (a takového pohonu) totiž vznikají neporovnatelně vyšší ztráty výkonu než u koncepce s podélným uložením.",. je naprosto jasný "nesmysl"...podstata té jeho poslední věty přece je, že "napříč" má větší ztráty, než "podél"! A co asi myslel tím "takový", to nemůže "omluvit/zachránit"...
                          Co je na tom k nepochopení, nebo dokonce 50:50? :-O ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Sysoj-Psojic

                            Sysoj Psojič 01.12.2009  20:45

                            « Re: Re: quattro vs haldex

                            Napříč má větší ztráty než podél. Ano. Takže? :-!
                            • 00 Reagovat !

                              foto white-label

                              white label 01.12.2009  21:00

                              « Re: quattro vs haldex

                              Takže chceš teď naopak tvrdit, že kombinace - motor uložený napříč s haldexem, tedy např. v S3, má větší ztráty výkonu motoru, než kombinace - podélně uložený motor se stálým klasickým quattrem např. v S4/S5? :-O

                              P.S. Mám takový pocit, že asi píšem každý o něčem malinko jiném... ;-)
                              "Napříč" nemá určitě vždy větší ztráty, než podél, např. u předního náhonu je to právě naopak, podobně jako u S3 vs. S4/S5...
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ricardo

                                Ricardo 01.12.2009  21:58

                                « Re: Re: quattro vs haldex

                                |Než se porvete, nemyslí ten nahoře, že kdyby S3 mělo motor napříč a stálý pohon všech kol, muselo by mít větší výkon jak Haldex?
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Sysoj-Psojic

                                  Sysoj Psojič 01.12.2009  22:50

                                  « Re: quattro vs haldex

                                  Díky, tak to je. Jen s tím upřesněním, že kdyby měl stálý pohon a motor napříč, byly by ztráty vyšší než stálý pohon a motor podél. Motor napříč a Haldex je pak na posledním místě s vůbec nejnižším odporem "4x4"
                                  To je taky debata o hov*e, to by jeden padl...
                                  Jeden tu začne slovíčkařit a je to. 8-s
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto white-label

                                    white label 01.12.2009  23:25

                                    « Re: quattro vs haldex

                                    I na debatu "o hov*e" musí být minimálně dva... ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 01.12.2009  23:14

                                  « Re: quattro vs haldex

                                  Tak to potom jo, ale to je jen hypotetická varianta, kterou Audi z racionální důvodů vůbec nenabízí. Já to bral jako srovnání dvou reálných koncepcí S3 vs S4/S5, tedy napříč + haldex a podélně + torsen...
                                  Kombinace napříč a torsen má s nadsázkou podobnou "logiku" jako přední náhon a motor vzadu... ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Ricardo

                                    Ricardo 01.12.2009  23:50

                                    « Re: Re: quattro vs haldex

                                    Tak tak :yes:
                                    Já jsem nad tím přemýšlel a vyšlo mně to co píšu výš. Ale sám nevím, že by vůbec nějaký auto mělo motor napříč a permanentní pohon všech kol (ne Haldex). Snad Alfa 159 Q4, ta má Torsen, ale jak je to tam přesně vyřešený, to nevím...
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto white-label

                                      white label 02.12.2009  00:03

                                      « Re: quattro vs haldex

                                      Taky mě zrovna nenapadá podobný příklad...
                                      Je fakt, že tu debatu mohl zkrátit už vanos, kdyby se tu náhodou podíval. Jednak by řekl co myslel tím "takový", ale hlavně jak to myslel vůbec...
                                      Ale tak pokud nejde o život, jde o hov*o, ne? :-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Ricardo

                                        Ricardo 02.12.2009  00:25

                                        « Re: Re: quattro vs haldex

                                        Ale to by se tady "odborný" věci neřešily už skoro vůbec.. :-) >:D
            • 00 Reagovat !

              foto talio2

              talio2 01.12.2009  21:07

              « Re: Re: Re: quattro vs haldex

              haldex 4 je ale full time 4x4..si s tím nejdřív sjeď nebo líp,něco si přečti ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto talio2

              talio2 01.12.2009  21:09

              « Re: Re: Re: quattro vs haldex

              podle mě je to full time 4x4..v normálním režimu je poměr sil 90:10 a pak se to přelívá podle potřeby..možná je v S3 Haldex nastaven jinak..
    • 00 Reagovat !

      foto Sysoj-Psojic

      Sysoj Psojič 01.12.2009  13:32

      « Re: quattro vs haldex

      S3 má Haldex IV. generace. III. Generace není pro VW Group.
      Není to apriori full-time 4WD, ale je to real time 4WD.
      Senzory poroučí elektrické pumpě Haldexu spínat dle požadavků na jízdní styl. Není třeba prokluzu předku, aby se zadek připojil. Uvidíš na sněhu, když si stoupneš bokem ke skleněné výloze >:-[]
      BTW, MTM nabízí Haldex Controler, kterým nastavíš poměr dle libosti nebo 50:50, ale za 2500Euro je to asi kravina ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto talio2

        talio2 01.12.2009  21:08

        « Re: quattro vs haldex

        ten prokluz nepotřeboval ani Haldex 1.generace :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Sysoj-Psojic

          Sysoj Psojič 01.12.2009  22:48

          « Re: quattro vs haldex

          Vzhledem k tomu, co máš tady v moje auto za káru, tomu výkřiku do tmy celkem rozumím, ale nesmíš věřit všemu. U haldexu první generace bylo potřeba velmi prokluzu předku, protože až otáčející se kardan pod autem pumpoval tlak do haldexu, aby se sepnul. Haldex 1 a 4 je jako škoda Spartak a Superb II. S tím se smiř. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 29.11.2009  14:46

    Cena je opravdu strašná!!!

    Cos tam naflákal? :-) Za to jsi mohl mít Q7, X5, vybavenou 530xi nebo xd, passata R36, focus RS a spoustu dalších bomba kár :-) Musela se ti ta Audi opravdu líbir :-) Jako v té barvě vypadá skvělé!
    • 00 Reagovat !

      foto vanos

      vanos 29.11.2009  18:21

      « Re: Cena je opravdu strašná!!!

      Vzhledem k tomu, že pán je nejspíš tak trochu maximalista, tak s tou Q7, X5 či 5-er by se dostal minimálně o půl míče výš. K tomu se ta auta nedají vůbec srovnávat. Jinak silně pochybuji, že vyklopil opravdu jeden a půl mega, když u audi není problém vysmlouvat 15% slevu.
  • 00 Reagovat !

    foto citrus

    citrus 29.11.2009  14:50

    S3

    Ahoj, pěkná S3 ta barva je zajímavá :yes: Titanový vzhled kol se mi hodně líbí :yes: Akorát bych u tohoto auta volil manuál ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto concorde

    concorde 29.11.2009  14:55

    extras

    no navigace, kůže, magnetic ride, dsg, kola,... -naskákalo to strašně rychle...:-)

    a R36 byla taky v plánu,ale tohle auto zdědí za chvíli moje bábovka a jási pořídím něco většího...a pro ní je menší auto ideál... ty auta, co jmenoval bych až na R36 měl v základu s mizerným motorem...a to já nerad...

    stran toho haldexu - je to tedy tak, že je ta haldex, ale je pořád zapnutý ?a funguje jako mezinápravový diferák?...já už nevím.... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto concorde

    concorde 29.11.2009  14:57

    focus RS

    tohle auto je supr za parádní prachy, ale bez 4x4 marné...ať se na mě hoši u fordu nezlobí, takový výkon na přední kola prostě nejde poslat.... navíc bydlím skoro v horách plus hodně sněhu, takže 4 x 4 muselo být...
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 29.11.2009  15:01

      « Re: focus RS

      Jo to je pak jiná. A co plánuješ jako dalšího až bude zděděn??
      • 00 Reagovat !

        foto concorde

        concorde 29.11.2009  15:09

        « Re: Re: focus RS

        pořád se ve mě perou tyhle auta:

        Nové Camaro SS - ale servis by byl naprd
        Audi S5 -s výbavou ale skoro 2 mega
        Audi Q5 s 3,2 benzínem - měl jsem rok 2.0 a byla parádní

        je to nejen boj s penězi ale i s pratičností...
        však to znáte všichni :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Johny-Rico

          Johny.Rico 29.11.2009  15:26

          « Re: focus RS

          Hm, takže quattro není podmínkou, když vidím to Camaro... A co tam M3, hm? V sedanu? Nebo když už chceš S5 za tu cenu, tak okolo 2 mega už seženeš plně vybavené SUV! Nebo třeba E500, nové. Lepší motor jak S5, a můžeš to mít i 4Matic... Anebo 550i...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 29.11.2009  16:19

          « Re: Re: Re: focus RS

          Audi S5 se od příštího roku bude prodávat pouze s V6T a to už ve srovnání s původním V8 podle mě není to pravé.
          Doporučuji počkat na RS5. :yes: Já už čekám.. :-) Je to boj mezi penězi, praktičností a emocemi. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Sysoj-Psojic

            Sysoj Psojič 29.11.2009  23:04

            « Re: Re: Re: Re: focus RS

            Na ten motor právě čekám, protože je fakt dobrý. Navíc ho MTM ladí na 430PS ;-)
            BTW S5 MTM si umím představit, ale GT-R je GT-R...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.2009  16:22

    cena je fajn

    krasné auto a myslim ze ta cena neni az tak hrozná kdybych ty prachy mel sel bych do ní ale pro mne je to moc malé auto kdybych nemel rodinu nevahal bych :-)
  • 00 Reagovat !

    foto H-Karlik

    H.Karlik 29.11.2009  16:56

    Ahoj

    :yes: Opravdu báječné auto. Ani nevím čím začít, barva, kola, nádherná faceliftovaná světla..... motor... >:-[] Nádhera. Velká gratulace a hlavně spoustu šťastných kilometrů. :yes: Nejsi náhodou z Pardub. kraje? Za svezení bych dal ledvinu >:D Měj se.
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 29.11.2009  17:11

    Pěkné auto, slabší recenze a fotky..

    Ahoj, pěkné auto, jen ta recenze je hodně krátká a fotek strašně málo :-(
    Proč jsi raději za 1,5 mega nekoupil třeba VW Scirocco R nebo Golf R (taky čtyřkolka), pokud by jsi chtěl zůstat u koncernových aut, nebo nejít třeba k BMW 335xi nebo možná i M3?? S3-ku nehodnotili zrovna dobře co se řízení a podvozku týká, ale nevím, neřídil jsem to.. Přijde mi to už hodně peněz za malé Audi.. Ale každému se líbí něco jiného ;-) Takže ať slouží a nejsou žádné problémy!
  • 00 Reagovat !

    foto ROBERTOO

    ROBERTOO 29.11.2009  17:21

    S5

    Auto krásne ale fotiek je veľká škoda.Doplň.A potom ho sem zaves ešte raz.
    Píšeš,že chceš S5.Ty si dal za svoju S3 1.5 mega.To si mohol pošetriť tých cca 300-400 tisíc a ísť do novej S5 :-) :-!
  • 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.11.2009  18:07

    Audi S3 DSG

    Auto je moc pěkné, modrou sice na autě zrovna rád nemám, ale tenhle odstín k tomuto autu "sedí" (i když v bílé vypadá větší), zajímavá je i ta titanově šedá barva alukol. Autu dost prospěl face a chválím i volbu DSG, se kterou je S3 docela vzácná (také z důvodu její pozdější nabídky).
    R32 měla opravdu krásný zvuk a je škoda, že jej tak málo lidí slyšelo na vlastní "kůži". O zvuku pětiválce STéčka tu člověk může číst ódy velmi často, ale na zvuk R32 to podle mě nestačí. V kabině R32 je zvuk takový jadrně "vrtulový" a zvenku je to až jakýsi "hardkórový" nářez... a v noci lze dokonce pozorovat i menší šlehající plameny zbytku nespáleného benzínu z výfuku.
    :-)
    Docela překvapivě velký rozdíl mezi Golfem (i třídveřovým) a touto třídveřovou A/S3, je v prostornosti, a to jednoznačně ve prospěch Golfu.
    1,5 milionu je hodně a je otázka jestli nejít raději do levnějších GolfR/roccoR, nebo lehce nepřiplatit za velmi povedenou, o třídu vyšší S4/S5 s motorem o level výše a opravdu stálým pohonem Quattro...
    Pokud to půjde, určitě přidej fotky, protože určitě se je na co dívat...
    Hodně šťastných a zábavných km... :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 30.11.2009  13:24

      « Re: Audi S3 DSG

      Súhlasím so zvukom R32: v nizsej strednej som nic lepsieho dosial nepocul, jeden majitel R32 býva nedaleko mna a ked chlapík zarazí pedál do podlahy, vsetky hlavy sa otácajú. Turbo stvor- ci patvalec toto nedosiahne uz len z princípu.
      BTW za tie prachy by som ozelel pár nepodstatných features a isiel do slabsie vybavenej, ale vacsej a výkonnejsej S5ky.
      • 00 Reagovat !

        foto concorde

        concorde 30.11.2009  19:11

        « Re: Re: Audi S3 DSG

        jo jo, asi měsíc jsem měl připravenou sociální S5 v základu....ale nakonec to vyhrála S3. S4 jsem neřešil, nová A4 se mi tvarově prostě nelíbí.... nevím proč.. ta předchozí se mi líbila víc.... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto concorde

    concorde 29.11.2009  18:55

    ...

    člověk vás tu nechá pár hodin a už tady věnují ledvinu:-)

    fotky udělám,nebojte...
    Golfa R - ještě se nenabízel v létě a protože už jednoho rychlého měl a pokukoval jsem už tehdy po S3 navíc nový Golf R nebude mít 3,2- 3,6 tak motoricky to bude stejné
    ano, S5 příští rok už s turbem, to mě zlobí, ale nic s tím neudělám
    maximalista asi jsem, protože jak si člověk zvykne na určité prvky výbavy, tak už je nechce oželet:-)
    Bavoráci se mi od doby Banglea nelíbí krom X6 ale chtěl jsem teď po Q5 chvíli něco malého, rychlého a aby se lidi ohlíželi ;-)
    siroccov R je nádhera, ale jen předokolka, jinak by S3 ostrouhala
    slevu jsem nehrotil a jestli někdo nutně potřebuje vidět fakturu, pošlu mu jí:-)

    DSG -u R32 to byla tenkrát novinka a lidi se báli, co to udělá po pár letech. Jsem občasv kontaktus klukem, který jí ode mne koupil a říká, že řadí pořád rychle a spolehlivě jak má...
    manuál jsem zvažoval, ale to pohodlí i sportovního svezení mi za občasné pohrdavé pohledy stojí
    ;-) sám bych před 10 lety taky automat odsoudil - zkuste si DSG a budete mluvit jinak....

    ufff tak snad je to všechno :-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 29.11.2009  19:01

      « Re: ...

      S tou DSG určitě souhlasím, ono ji opravdu většinou nejvíc "pomlouvají" právě ti, co s ní mají nejméně osobních zkušeností... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 29.11.2009  19:05

      « Re: ...

      Myslím, že nad inovovaným S5 moc plakat nemusíš. Ten šestiválec s kompresorem je prý klenot a je naprosto úžasný. Alespoň S4 neskutečně chválili.. Navíc ten samosvor a opravdový Quattro! :-) osobně bych do S4/S5 klidně šel, ale asi bych musel hodně zvažovat, jestli nejít zrovna do M3..
      Jinak kdyby jsi vzal Rocco R a ušetřených 600 táců dal za Golfa 4-Motion (nebo Koktávku 4x4) na ježdění v zimě, dávalo by to taky smysl ;-) A ještě by jsi nemusel řešit tu horší praktičnost s 3-dvéřovým S3.. Myslím, že Rocco R je lepší volba než S3, ale je to můj názor :-)
  • 00 Reagovat !

    foto concorde

    concorde 29.11.2009  19:07

    díky za příspěvky

    jo a kluci děkuju za zájem a příspěvky, nečekal jsem takový zájem....
    jsem z Liberce, tak ten dárce ledviny má smůlu:-) ale kdyby někdo toužil svézt, tak ať se mi ozve ;-)

    Svojí bábovce jsem zatím koupil Golfa VI 1,4 TSI (90 kw, DSG) , tak přichystám recenzi, zatím jen mohu převapivě přiznat, jak ten motor jede...(předtím měla A3 sportbacka 1,6 tiptronic a to byla lemra líná :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 29.11.2009  19:09

      « Re: díky za příspěvky

      ááá, takže další Golf 6 s Turbem ;-) Bezva..
    • 00 Reagovat !

      foto mobilcarl

      mobilcarl 29.11.2009  20:01

      « Re: díky za příspěvky

      jo okolo showroomu audi v lbc jezdím denně (tramvají) :-(, občas autem. Doufám, že za pár let, až dodělám školu si tam taky půjdu pořídit vůz. Taková S8 hmmmmm
      • 00 Reagovat !

        foto concorde

        concorde 29.11.2009  20:04

        « Re: Re: díky za příspěvky

        Jednu S8 tam mají na prodej, supr cena 2,2, tak rozbij prasátko :-)
        • 00 Reagovat !

          foto mobilcarl

          mobilcarl 29.11.2009  20:57

          « Re: díky za příspěvky

          no, tak to si musím ještě pár let počkat, pokud bych v 21letech rozbil prasátko, tak si můžu max. koupit nová kola na moji Octavii:-)
    • 00 Reagovat !

      foto H-Karlik

      H.Karlik 01.12.2009  18:40

      « Re: díky za příspěvky

      Ten dárce má smůlu?? :'-( >:D Jasný beru to. Kdyby jsi někdy třeba zakroužil směr Pardubický kraj... ;-) Jinak užívej auto a už se těším, až Tě zlomí RS5. Řídil jsem S5 a je to bomba!!! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Sysoj-Psojic

    Sysoj Psojič 29.11.2009  19:40

    Konečně další S3

    Zdarec, pěkné, že tu nekdo mimo mně kupuje malá a předražená auta :-)
    Akorát nevěřím té ceně, protože 1,5 je i s DPH a bez slevy ještě pořád moc a jak tu už někdo napsal, audi dává 12-15% na xicht. Jelikož příplatkovou výbavu S3 dobře znám, tak vím, že jediná věc, která tam výrazněji zvedne cenu, jsou ty super sedáky.
    Každopádně pěkná kára, dokonce mi kupodivu nevadí ani tato nebílá barva :-)
    BTW podvozek je sice dobrý, ale já tam dal KW V3 a jsem už 2 roky konečně spokojený.
    BTW2, tohle je rodinné auto? >:D
    • 00 Reagovat !

      foto concorde

      concorde 29.11.2009  19:57

      « Re: Konečně další S3

      no, dobře, bylo to 1 460 000 a nějaké drobné....zapomněl jsem na BOSE muziku, všechny možné pakety, volant... někde to najdu a mohu ukázat. Slevu jsem nechtěl, protože prodejce mi pomohl s něčím jiným (jestli někdo zná problematiku zaměstnávání invalidů resp. náhradního plnění.. tak ví, ostatním to je šumák :-)

      čekal jsem, kdy se sysoj ozve, jeho bílou S3 jsem si prohlížel už dávno-a taky jsem chvíli uvažoval o bílé alkantaře-a jsem rád, že jí nemám (Q5 měla bílou hladkou Nappu a taky j džíny a pásek barvily, co teprv semišová alkantara... ale na pohled je bílá v interieru supr, černá je smutná a decentní..

      pankratěvna praskovna :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Sysoj-Psojic

        Sysoj Psojič 29.11.2009  23:00

        « Re: Re: Konečně další S3

        Jo tak to sedí, protože já mám PC nějakých 1,35M (kdo ví při jakém kurzu tehdy) bez DSG, šíbru a navi. Nic neukazuj, tohle je Tvoje věc.
        Je to stejně paráda. Já si připadám na hothatch ve 32 starý a někdo v 36 si ho právě koupí. Velmi příjemné zjištění.
        Ad alcantara.... Ano. X6 jsem konfiguroval do výroby a asi z 12 barev tam šla bez rozmyslu černá alcantara, protože je to tak správné :-)
        Láká Tě zvýšení výkonu nebo jsi spokojený?
        • 00 Reagovat !

          foto Thomasino

          Thomasino 30.11.2009  10:36

          « Re: Konečně další S3

          Kurnik chlapi, jak starý ve 32 nebo 36-ti letech na HotHatch??!! Já si ho konečně pořídil ke svým 40-cátinám (jen o 8 měsíců předčasně shodou okolností). To je právě ideální věk! :-) Ve 25-ti na něho člověk nemá, tak až když je ve "středním věku" (nebo nejlepším věku), tak si ho může pořídit >:D Ikdyž je pravda, že právě kvůli kolenům (zničeným za mlada na fotbale) jsem šel "jen" do GTI 5DV a ne třeba do Scirocca nebo TT. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto concorde

            concorde 30.11.2009  19:09

            « Re: Re: Konečně další S3

            a hlavně se v tom my pánové v letech do měsíce nezabijem :-)
        • 00 Reagovat !

          foto concorde

          concorde 30.11.2009  19:07

          « Re: Re: Re: Konečně další S3

          o zvýšení výkonu budu uvažovat asi až se pořádně projedu na letních gumách, na zimákách to prostě nejde... dám plnej a citím jak se gumy žvejkaj....

          a taky musím počkat, až se motor zajede... pak to s Tebou zkonzultuju :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 30.11.2009  18:29

        « Re: Re: Konečně další S3

        Fakturu nechcem, to je jedno, jen se podivujem, víš? Ale když jsi tak štědrý k nim, to se taky cení. Jde vidět, že jsi grant a žádný vy*****c. Já ti fandím, opravdu!
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 29.11.2009  21:57

    Pěkný

    je to pjěkný, nejvíc se mě lýbí ta díra ve střeše ... >:D

    Ne teď vášně, moc pjěkný, fakt, to jako že se Frpýček jmenuju! >:D ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto murcix

    murcix 29.11.2009  22:31

    golf r32

    Nechapem vete ze keby bol R32 5. generacia tak by si bral ten... Lebo R32 5. generacie existuje.
  • 00 Reagovat !

    foto concorde

    concorde 29.11.2009  22:36

    R32 vs R

    ne, myslel jsem šestkového R-už to nebude R32, ale R s dvoulitrem... jestli si myslel z diskuse. A jestli z recenze ano, kdyby se dal koupit nový R32 golf V, tak bych hodně zvažoval, protože ten zvuk byl návykový... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto -GAS-

    !GAS! 30.11.2009  08:47

    Vonavka

    Koukám, že svět je malej, co? Nečekal jsem, že tu najdu tuhle S3 tak brzo. ;-) Radek von Audi.
    • 00 Reagovat !

      foto concorde

      concorde 30.11.2009  10:58

      « Re: Vonavka

      hlavně Liberec je malej :-) zdravím do Audi....
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 30.11.2009  19:55

    Ty máš mašinu?

    No zdárr, ty máš mašinu? Hm, tak u mě osobně jsi stoupl na žebříčku hodnot!!! :-!
    • 00 Reagovat !

      foto concorde

      concorde 01.12.2009  09:17

      « Re: Ty máš mašinu?

      tak pořádný superbike je základ :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Sysoj-Psojic

        Sysoj Psojič 01.12.2009  09:44

        « Re: Re: Ty máš mašinu?

        Taktéž musím souhlasit, že je to dobré mít motocykl. Sám jsem ale letos najel asi 30km, takže jsem ostudou motorkářů :'-(
        BTW co to je? 600 nebo litr? Já se v japoncích nikdy moc nevyznal...
        • 00 Reagovat !

          foto concorde

          concorde 01.12.2009  12:26

          « Re: Re: Re: Ty máš mašinu?

          je to nový fároš, litr a čekal jsem, až ho udělají v Repsol barvách, k tomu jsem si nechal ušít kombinézu, tak vypadám na okruhu nebo na vyjíždce jak závodník (což ale rozhodně nejsem :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Sysoj-Psojic

    Sysoj Psojič 01.12.2009  09:41

    Magnetic Ride

    Zdarec, jelikož začínám pošilhávat po TT RS, mám dotaz. Jak se Ti jeví Audi Magnetic Ride? Oni ho totiž nabízí pouze k 18 a 19" kolům. Ty unikátně krásné S-RS 20" tento systém v konfiguraci vylučují.
    Takže mi pověz, jak Ti to tam funguje. Díky! :-)
    Protože já už nechci kupovat navíc podvozek za 60tisíc od KW, abych zasahoval do fungl nového auta... ;-\
    Už nejsem tuner jako dřív >:D
    • 00 Reagovat !

      foto concorde

      concorde 01.12.2009  12:28

      « Re: Magnetic Ride

      abych pravdu řekl, ze začátku jsem z toho byl rozpačitý - neviděl jsem velký rozdíl, ale jen do té doby, než jsem zkusil trochu palbu... pak to auto sedělo líp i když každý kamínek byl cítit.

      potíž je ještě v tom, že jsem po týdnu nandal zimáky a na těch se pořádně jet nedá.. takže na opravdový test čekám na jaro.

      Každopádně to auto pak ztvrdne jak motokára. :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Sysoj-Psojic

        Sysoj Psojič 01.12.2009  13:20

        « Re: Magnetic Ride

        Já mám to KW nastavené tak, že jsem na hranici drncavosti, ale sedí to ultimátně. Zkomfortnění ale znaméná lézt pod auto a klikat inbusem a to je na hov*o, proto se ptám na tento high-tech :-)
        BTW nechal sis tyto 18" nebo tam máš na zimu jiné kola? Ptám se, protože vím, že origoše jsou super, já je mám i po 2 zimách jako nové. Sůl ani horko na ně nepůsobí, ale chce to ještě jednu sadu, protože přezouvat to je morda a hlavně blbost...
        • 00 Reagovat !

          foto concorde

          concorde 01.12.2009  15:36

          « Re: Re: Magnetic Ride

          no já jsem si ten magnetic objednal proto, že jse doufal, že v normalu to bude pohodlné-víc než S3 bez magnetic ride a ve sport to bude motokára. Svezl jsem se krátce normální S3 a přijde mi, že normal je u obou stejný a sport je holt sport:-)

          jinak titanová audi kola co jsou na fotkách jsou na zimu a ta samá jen stříbrná budu mít na léto. Taky neuznávám přezouvání-akorát se ničej kola i gumy.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 01.12.2009  15:44

            « Re: Magnetic Ride

            S tím přezouváním rozhodně souhlasím a ta titanová na těchto alukolech je dost zajímavá...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 01.12.2009  13:26

        « Re: Re: Magnetic Ride

        gratulace k nádhernému autíčku. pokud jsem se díval, má to režim normal/sport, jak píšeš je sport už hodně tvrdé, myslíš, že režim normal bude asi tak tvrdý jako podvozek bez magnetic ride?
        • 00 Reagovat !

          foto concorde

          concorde 01.12.2009  15:41

          « Re: Re: Re: Magnetic Ride

          jo jo, neudělali to měkčí,je to asi stejné...ale ruku do ohně za to nedám, tak dlouho jsem obě S3 netestoval(s a bez magnetic ride)

          kdo kdy zažil pneumatické pérovaní a rozdíly mezi nastaveními (ML, Q7,..) tak ví,že tam je rozdíl obrovský... u těch magnetických částeček v oleji tlumičů to prostě asi líp nejde.... ale nelituji...když se dostanu na okruh s tímhle autem, bude se to hodit. Motorku taky trochu přitvrzuju
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 01.12.2009  15:56

            « Re: Magnetic Ride

            Jezdím jak s pneumatickým odpružením na Audi, tak s adaptivním podvozkem (na Golfu6 GTI) a určitý efekt "komfortu" v poloze "comfort" je docela výrazný i u toho GTIčka "bez vzduchu", který má ovšem "polohy" tři, tedy comfort, normal, sport..., jen si nejsem úplně jistý zda se jedná o technicky stejný princip (magneticky) "přitvrzení" podvozku jako třeba u S3...
    • 00 Reagovat !

      foto concorde

      concorde 01.12.2009  12:32

      « Re: Magnetic Ride

      jinak TT RS s 2,5 T bude mazec, tehnle motor je prý hodně povedený...

      jo a já najel letos na motorce asi 8000 km, což je mazec - ale hodně dělaly cesty z Liberce na jižní moravu a zpět - v létě mi to přišlo zábavnější, než v autě.... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Sysoj-Psojic

        Sysoj Psojič 01.12.2009  13:18

        « Re: Magnetic Ride

        Audi TT RS se softwarem MTM za 1900Euro: 402PS, 550NM a 0-100 za 4,1s.
        To je myslím bez komentáře :yes:
        Jo jo, já na Daytoně 675 najezdil první rok 7tisíc, vloni 2tisíce a letos toto... Ostuda.
  • 00 Reagovat !

    foto janodespota

    janodespota 24.06.2010  20:17

    hmm

    auto je to naozaj krasne, ale za 1.5 mega... sorry, radsej by som kupil EVO X a este mi zostane kopec penazi na benzin 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto quattroRS

    quattroRS 23.01.2012  06:59

    Audi S3

    Čo sa týka podvozku, je odvodený z Golfu V, preto nedisponuje stálym pohonom všetkých štyroch kolies quattro, pohon quattro je zabezpečovaný viskóznou spojkou Haldex tretej generácie, a za bežných adhéznych podmienok sú poháňané predné kolesá, pri zhoršení adhéznych podmienok spojka Haldex pripája pohon aj zadnej nápravy, čiže Audi S3 priamo nie je štvorkolkou vo svojej podstate, za bežných okolností je to typická predkolka.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…