Recenze

blowik (muž 31 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Mazda CX-7 2.3 DISI Turbo

9,91 Uživatelé

Hodnoceno: 47× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mazda CX-7, foto 1 Mazda CX-7, foto 2 Mazda CX-7, foto 3 Mazda CX-7, foto 5 Mazda CX-7, foto 5 Mazda CX-7, foto 6 Mazda CX-7, foto 8 Mazda CX-7, foto 8
Mazda CX-7, foto 9 Mazda CX-7, foto 10 Mazda CX-7, foto 10 Mazda CX-7, foto 10 Mazda CX-7, foto 10 Mazda CX-7, foto 11 Mazda CX-7, foto 12 Mazda CX-7, foto 12 Mazda CX-7, foto 16 Mazda CX-7, foto 17 Mazda CX-7, foto 17 Mazda CX-7, foto 17 Mazda CX-7, foto 18 Mazda CX-7, foto 19 Mazda CX-7, foto 19 Mazda CX-7, foto 20 Mazda CX-7, foto 21 Mazda CX-7, foto 21 Mazda CX-7, foto 22 Mazda CX-7, foto 23 Mazda CX-7, foto 23 Mazda CX-7, foto 24 Mazda CX-7, foto 25 Mazda CX-7, foto 26 Mazda CX-7, foto 27 Mazda CX-7, foto 28 Mazda CX-7, foto 28 Mazda CX-7, foto 29 Mazda CX-7, foto 29 Mazda CX-7, foto 30 Mazda CX-7, foto 31 Mazda CX-7, foto 32 Mazda CX-7, foto 33 Mazda CX-7, foto 34 Mazda CX-7, foto 35 Mazda CX-7, foto 36 Mazda CX-7, foto 37 Mazda CX-7, foto 38 Mazda CX-7, foto 44 Mazda CX-7, foto 45 Mazda CX-7, foto 46 Mazda CX-7, foto 47 Mazda CX-7, foto 48 Mazda CX-7, foto 49 Mazda CX-7, foto 62 Mazda CX-7, foto 63 Mazda CX-7, foto 64 Mazda CX-7, foto 65 Mazda CX-7, foto 65 Mazda CX-7, foto 66 Mazda CX-7, foto 66 Mazda CX-7, foto 67 Mazda CX-7, foto 68 Mazda CX-7, foto 69 Mazda CX-7, foto 70 Mazda CX-7, foto 71 Mazda CX-7, foto 72 Mazda CX-7, foto 73 Mazda CX-7, foto 74 Mazda CX-7, foto 75 Mazda CX-7, foto 76 Mazda CX-7, foto 76 Mazda CX-7, foto 77 Mazda CX-7, foto 78 Mazda CX-7, foto 79 Mazda CX-7, foto 80 Mazda CX-7, foto 81 Mazda CX-7, foto 82 Mazda CX-7, foto 83 Mazda CX-7, foto 84 Mazda CX-7, foto 84 Mazda CX-7, foto 85 Mazda CX-7, foto 86 Mazda CX-7, foto 87 Mazda CX-7, foto 88 Mazda CX-7, foto 89 Mazda CX-7, foto 90 Mazda CX-7, foto 92 Mazda CX-7, foto 94 Mazda CX-7, foto 95 Mazda CX-7, foto 100 Mazda CX-7, foto 101
 

Technické info

Přezdívka auta Mazda CX-7 Rok výroby 2008 Koupeno ojeté najeto [km]:92000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2261 výkon [kW]: 191 kroutící moment [Nm]: 380 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8 / 7,3 * maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 / 19 * zavazadlový prostor [l]: 455 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 13,6

Popis vozu

Zevrubně k výbavě (převzato z testu Auto.cz): Airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu, okenní airbagy vpředu a vzadu, deaktivace airbagu u spolujezdce, tříbodové pásy na všech sedadlech, aktivní přepínače bezpečnostních pásů, ABS s EBD a EBA, systém řízení jízdní stability DCS, protiprokluzový systém TCS, alarm, imobilizér, xenonové světlomety s ostřikovači přední mlhové světlomety, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, bezklíčový vstup a startování, elektrické ovládání předních a zadních oken, palubní počítač, ovládání audiosystému na volantu, tempomat, kůží obšitý volant a hlavice řadicí páky, audiosystém BOSE s CD měničem na 6 CD, dešťový senzor, vyhřívání předních sedadel, kožené čalounění, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí.

Rozměry a další veličiny:
Délka 4680 mm
Šířka 1870 mm
Výška 1645 mm
Rozvor 2750 mm
Světlá výška 205 mm (Na SUV slušná hodnota)
Rozchod kol vpředu / vzadu 1615 mm / 1610
Hmotnost prý 1745 kg… ve většině specifikací ale bude mít něco přes 1,8t…


JÍZDA S CX-7 A MOTOR
Vezměme to tedy popořádku… Bezklíčkový vstup a start snad popisovat nemusím, předešlu pouze, že se Mazda nestartuje tlačítkem, ale klasicky pootočením startéru, kde je ovšem místo zastrčeného klíčku nasazený úchop (viz. Fotky). Protože mazda asi svému systému nevěří (:-D), je možnosti z karty vytáhnout klasický malý klíček, kterým se dá dostat do vozu a po vyjmutí úchopu ho také strčit do startéru a nastartovat klasickým způsobem. Po naskočení motoru se drží otáčky pod úrovní dvou tisíc a tuto hodnotu udržují, dokud se motor nezahřeje na určitou teplotu (zhruba 30 vteřin).

Při rozjezdu možná trochu zamrzí, že spojka vystavuje hodně vysoko. Dokud jí člověk tedy nedostane „do nohy“, párkrát se asi stane taková ta trapná nepříjemnost při rozjezdu na semaforech (nemyslím předčasnou ejakulaci do textilu). Tuto nectnost ale céixsedmičce rád odpustím vždy, když řadím… Kraťoučkou řadící pákou cvakám jednu rychlost za druhou, a to po přesně vymezených drahách a s celkem příjemným odporem. Do noty k ní hraje také volant, který pochází ze současné generace MX-5. Jakmile se tedy poperu s vysoko vystavující spojkou, šlapu na plyn.

Motor se nebrání nízkým otáčkám a ve městě se běžně dá jezdit i pod 1500 ot., ve dvou tisících ovšem motor citelněji ožívá a další gradace nastává o tisíc otáček výš. Od této hodnoty motor opravdu z hutna táhne až do omezovače, který je (i přes naznačenou hranici v 6500 ot.) kousek nad 7 000 otáčkami. Co se zpřevodování týče, jednička se zastaví kousek před 65 km za hodinu a dvojka myslím někde okolo 110 km/h, jistý si ale nejsem, protože pokud už jedu tak, že řadím kolem sedmi tisíc, pozoruju pouze a jenom otáčkoměr. Trojka hraje do 160 a čtyřka do dvou stovek. Zbytek už neřeším.

K dobru budiž také vysoká hodnota točivého momentu 380 nm, při 3 000 ot., díky které není problém předjet bez řazení a není třeba se vyhýbat ani předjíždění v kopci. Od 3000 ot. motor táhne opravdu pořádně.

A kolik cx-7 běžně točí? Při 100 km/h něco málo pod 2000 ot. a při dálničním maximu asi 2600ot. I díky tomu je tak na dálnici zhruba do 150 km/h opravdu ticho, ve vyšších rychlostech už je samozřejmě, jako u každého SUV, slyšet svistot větru obtékajícího karoserii, ale rozhodně to není nic tragického.

Motoru ale musím vytknout turbo efekt, já vím já vím, je to silně foukaný turbo… Není sice nějak moc výrazný, ale určitě by mohl být ještě menší.


4x4
Pohon všech kol funguje naprosto automaticky, řidič nemá možnost cokoli ovlivnit… Ještě se mi nestalo, že bych něco nevyjel nebo se odněkud nedostal (často jezdím do Alp a máme chalupu v Krkonoších). Celkem pomáhá i při ostřejší jízdě a výjezdech ze zatáček… mám trochu pocit, že naproti všeobecně rozšířenému názoru k připojení zadní nápravy nepotřebuje prokluz předních kol. Hlouběji nedokážu zrecenzovat a do terénu se s mazdou nechystám :-)


JÍZDNÍ VLASTNOSTI
K jízdním vlastnostem toho tolik psát nebudu, protože jsou hodně o subjektivních dojmech a hlavně se necítím být odborníkem na slovo vzatým (jasně, že si rád hezky ostře projedu okresku, ale kamarád, jezdec rallye, by to zcela určitě považoval za nedělní vyjížďku do kostela na mši s platem vajec v kufru). Obecně si myslím, že o žádném SUV nejde říci, že je sportovní… to je do nebe volající nesmysl. Některé ovšem mohou umožnit ostřejší jízdu, snesou hrubější zacházení a budou poctivě informovat řidiče, co se pod koly vozu děje. Za mě osobně můžu říct, že se s tímhle autem na okresce pobavit dokážu, svůj podíl má na tom také 4x4, které při „plnym céresu“ na výjezdu ze zatáčky umí docela solidně pomoci. Celkem musím pochválit taky brzdy přední ventilované kotouče o rozměru 320 mm a zadní ventilované 302mm kotouče si s autem, které má okolo 1800kg (bez řidiče) celkem poradí. Ale brzdné síly není nikdy dost, mohlo by to být samozřejmě i lepší…
Mimochodem, ani při několikerém prudším brždění nemají tendenci vadnout.

Co se týče městského provozu a dálnice… Ve městě je to samozřejmě jako s každým větším autem, totiž trochu opruz. Na dálnici je mazdě velmi příjemně a i v rychlostech okolo 230 km/h podle gps dobře drží směr a není náchylná na boční vítr, svistot vzduchu kolem kabiny je už ovšem v rychlostech nad 210 docela hlasitý (nikoli ovšem nějak extra nepříjemný), a to ani nemluvím o spotřebě… ajajaj ta spotřeba


SPOTŘEBA
No asi hlavní důvod, proč se téhle motorizaci 90% potenciálních uchazečů vyhne. Ono vídat běžně na PP hodnoty okolo 15 litrů není pro člověka, pětkrát denně kontrolujícího obsah peněženky, nic příjemného.
Ale tedy, jak je to s ní doopravdy....

Město

Ano tady je zakopaný pes… Časté rozjezdy, přibržďování, neustálé korekce rychlosti a zácpy… Právě při provozu po Praze vídám na PP 15-16 litrovou spotřebu nejčastěji. Pokud se ovšem během poskakování po praze dostanu na průmyslovou nebo jižní spojku bez zácpy, spotřeba rázem během pár kilometrů klesne klidně k desíti litrům. Obecně lze říci, že při pojížďkách mimo špičku a občasném využívání koridorů s povolenou 70-80 kilometrovou rychlostí lze spotřebu udržet pod 13 litry, což podle mě tak špatné není a rovnou do toho započítávám i nějaký ten ostřejší start od semafórů.

Okreska aneb "buď a nebo"

Při vjezdu na okresku mám před sebou dvě možnosti, buď si přitáhnu sedačku blíže k volantu, upravím zrcátka, plivnu si do dlaní a za půl hodiny přijedu do cíle s rozžhavenými brzdami, rozzuřenou přítelkyní na místě spolujezdce, banánovitým úsměvem na ústech a průměrnou spotřebou 18-20 litrů, …NEBO…

Dojedu do cíle za ¾ hodiny povolenou stokilometrovou rychlostí a bude mě na PP hřát číslo mezi 8,5-10 litry paliva na 100 kilometrů. Takže ano, okresky lze jezdit se spotřebou jako normální člověk, pokud je k tomu vůle

Dálnice

Podobná situace jako na okreskách…
Hodím si tempomat na 140 km/h a pojedu plynuje? 11-12 litrů….

Chci okupovat levý jízdní pruh a měnit rychlost podle okolního provozu s neustálým zrychlováním 140-180-120-190? „No tak to máme milý pane za šestnáct a možná i sedmnáct litrů!“

A pokud chci překonat zvukovou bariéru na německé dálnici? Na displeji PP si místo průměrné spotřeby navolím třeba hodiny a zavolám do banky, aby mi zvýšili denní limit výběru na platební kartě….

Co čerpám?

2.3DISI je schopná popasovat se s Naturalem 95… legendy praví, že je pak potřeba se smířit s nižším výkonem. Co je na tom pravdy, nevím… na brzdě jsem s načerpanou 95kou nikdy nebyl. Navíc mám pocit, že když ušetřím na druhu paliva a koupím 95ku, neušetřím ve skutečnosti vůbec nic, protože to zase víc žere….

Doporoučované palivo je Natural 98, přičemž já mu ve většině případů dopřávám Vervu 100. A jestli má lepší palivo vliv na výkon? Sám nevím, ale jak se dočtete dole v článku, auto mi s ní ve dvou případech vykázalo na brzdě vyšší výkon než by mělo mít...


POHODLÍ
Ano ano, v mazdě se jezdí celkem pohodlně, je ovšem nutno počítat s trochu tvrdší charakteristikou podvozku, což ještě zvýrazňují moje letní kola 19“ 50 255 (na zimních 18“ 60 235 je to lepší), díky kterým ale zase mazda v zatáčkách opravdu pěkně sedí. Jinak je jízda celkem plavná, rázy od děr v silnici a nerovností nemají ve zvyku ve zbytečné míře vstupovat do kabiny, ať už formou zvuku, nebo nadskočení. Při jízdě na určitých typech povrchu se trochu více ozýva valivý hluk pneumatik,ale opět to není nic strašného, spíš jsem jenom zvyklý na užší 225ky na superbu, která samozřejmě tolik nehučela.

Atmosféru cestování na palubě vylepšuje palubní audio od Bose, které má měnič na 6 CD, podporuje MP3 a hraje velmi solidně. Mojí chválu ale berte s rezervou, kvalitní hudbu a její dobrý přednes mám rád, ale toto už je nad moje rozlišovací schopnosti. Setkal jsem se s názorem, že mezi příplatkovými zvukovými systémy není Bose v Mazdě nic moc. Myslím, že to tu někde psal shr3k, který tu na moje.auto.cz má dvě mazdičky. Vyjadřoval se dost fundovaně, takže mu i docela věřím.

S čím nejsem spokojen, to jsou sedačky. Sedí se na nich příjemně, to ano, irituje mě ovšem nemožnost regulovat jejich vyhřívání… Počkat! Jistá forma regulace tam vlastně je: TOPÍ/NETOPÍ, no zkrátka nic moc… Rovněž mě štve, že elektronické ovládání dali pouze řidiči, zatímco spolujezdec se musí lopotit s manuálním nastavením, a to ještě s nevalným výsledkem, protože sedadlo spolujezdce NEUMOŽŇUJE VÝŠKOVÉ NASTAVENÍ!!!! Abych nebyl tak kritický, velmi se mi pozdává kůže, do které jsou sedadla oděny, je velmi tlustá a na omak působí opravdu kovbojsky :-)

Další komfortní prvky jsou celkem tradiční – Automatická klimatizace – ano, parádní věc, ale to už pár let mají snad všechna auta. Trochu zamrzí, že je jednozónová, ale zase jí musím pochválit, že ani na nejvyšší výkon zbytečně nehlučí a nefouká jak uragán, a přitom dokáže poměrně rychle vychladit celý interiér.

V čelním skle je dešťový a světelný senzor a oba fugují na jedničku… na světelný senzor je napojené také podsvícení palubní desky, takže v noci (nebo při jízdě tmavším tunelem) samo sníží svůj svit.


PROSTORNOST A INTERIÉR
I když má auto celkem velkorysé vnější rozměry, v důsledku líbivých tvarů (a mě se opravdu líbí) nabízí pouze průměrnou prostornost. Pravdou ale je, že si sám za sebe při svých 182 cm pohodlně vlezu (jak je také vidět ve fotogalerii). Na šířku je zde prostoru opravdu hodně... až mě někdy štve, jak daleko musím natáhnout ruku, abych mohl pořádně „polaskat“ přítelčiny stehna :-P

Pochválit musím intuitivní systém skládání sedaček a vyjímání roletky (viz. Fotogalerie) a zamračit se musím nad poměrně malým kufrem. Mimochodem v kufru dřímá pouze dojezdová rezerva… :-/


NĚCO NA ZÁVĚR

I když se v poměrně dlouhé recenzi (za což se omlouvám, ale jsem z povolání grafoman ) objevila i řada kritiky, jsem s Mazdou za nějaký ten rok velmi spokojený a mohu jí doporučit všem, kterým nenažene strach o trochu vyšší spotřeba.

Oproti Supebu i klidněji spím, neboť mám byt v Karlíně a supa mi tam vykradli dohromady asi 8x (to by samozřejmě vyřešila garáž, bohužel v blízkosti nejsou žádné podzemní garáže, kde bych si mohl zaplatit flek, tudíž mi nezbývá, než parkovat na ulici).

Silné stránky

Design (já vím subjektivní)

Jízdní vlastnosti (v porovnání s mainstreamovou konkurencí)

Výborná dynamika

Motor + Zátah + Zvuk

Přesnost řazení (prostě *cvak* *cvak* *cvak*)

Krátká řadička, která velmi dobře padne do ruky

Parádní volant!

Vzhledem k naladění podvozku překvapivý komfort cestování

Šíře interiéru

Velká zpětná zrcátka

Slušná svítivost Xenonových světlometů (rozhodně lepší než u Supa)

Slabé stránky

Jednozónová klima

Spotřeba

Sedačky (viz text) + malé boční vedení sedáku na předních sedadlech, což je škoda, protože na opěradle je dostatečné

Méně hodnotné materiály v kabině

Kufr tvořen zbytečně měkkými plastovými materiály, které jsou náchylné k odření (jak lze vidět na foto)

Podélná prostornost a velikost kufru (vzhledem k vnějším rozměrům)

V některých aspektech hloupý palubní počítač (neumí průměrnou spotřebu aktuální trasy – pouze okamžitá spotřeba, nebo průměrná spotřeba za celou historii)

Turboefekt

Omezená životnost zadních nábojů kol (viz zkušenosti se servisem)

Absence plynové vzpěry motorového prostoru!
To je docela ostuda u auta s takovou pořizovací cenou... dvě poslední auta co jsem vlastnil jí měly, tak si těžko zvykám :-/

Mnoho uzoučkých prohlubní v palubní desce a na volantu mezi kde se velmi rád drží prach, který se však velmi nerad nechává vymetat, což stejně skoro nejde a musím jednou za čas donést kartáček nebo něco podobného (na fotkách interiéru je v tom přímém slunci vidět onoho inkriminovaného prachu dost...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Nedávno se mi ozvaly zadní náboje kol, typická to nemoc CX-7miček, která se objevuje okolo 70 000 – 100 000 najetých kilometrů. Oprava se vším všudy v autorizovaném servisu vyjde okolo 22 000… jdu na ní zrovna příští týden…

Chyba je v ložisku v náboji, které už moc neplní svojí roli a jeho malfunkce je doprovázena hučením a bručením od zadní nápravy, které začína okolo 60-80 km za hodinu… Podle zkušeností z fóra si touto nepříjemností prošli skoro všichni. Nový díl by již podle mazdy tento problém mít neměl.

Co se týče spotřebního materiálu, minulý měsíc jsem nechal udělat nové brzdy, staré se mi zdály mírně zvlněné. Zatím jsem se nepustil do poslinění brzového systému, tudíž se CX-7mičce dostalo originálních kotoučů a obložení.

Výkony CX-7mičky a úpravy

Nic nehodlám upravovat, akorát jsem letos na jaře odsoudil originální 18“ litá kola do pozice nosičů pouze zimního obutí (60 235), a koupil 19“ Dezenty, které jsem nechal obout do plášťů Falken FK-453CC (R19 255 50), se kterými jsem zatím naprosto spokojen.

No možná se sem do tuningu sluší napsat, že jsem auto nechal dvakrát měřit u kamaráda na brzdě a pokaždé dosáhlo o něco lepších výsledků, než slibuje technický průkaz…. 201kW a 203kW (v TP 191kW), pokaždé byla v nádrži Verva 100.


Také jsem autu měřil zrychlení pomocí přístroje Beltronics (rozmlsán výsledky, které byly uveřejněny v časopise Autocar) a dostal jsem se (oproti proklamovaným 8s na 100km/h) na časy 6,9s – 7,3s, což není vůbec špatné.

 

Novinky v recenzi

7.7.2015 01:54

Je to déle než rok, co šla Mazda do světa...

A já už cca rok a půl brázdím cesty v novém kousku a je to opět trochu exot a na MA.cz ani nemá recenzi. Tak snad brzy bude hotovo :)

3.7.2014 21:55

Mazda je pryč

Mazdu jsem před časem prodal, protože už nějaký čas sedlám Renault Laguna Coupe V6 3.0 dCi rv. 2011. Začal jsem opět s většími nájezdy a spolu s ježděním po Praze jsem chtěl trochu snížit spotřebu a obnovit vozový park (Mazda si na nádrž čistě po Praze brala cca 20l/100km) Recenzi přidám během příštího týdne

23.4.2013 14:54

Co nového?

No, moc právě ne, ani nemám o čem psát, navíc auto stále funguje bez jediné poruchy :-) Po práci si jedu nechat přezout na letní papuče Falken FK-453CC, které už pojedou druhou sezónu, uvidíme, jestli vydrží do jejího konce.

Přiznám se, že se mi do současnosti nepodařilo dosáhnout s autem spotřeby 10 l / 100 km jako zde např. Joe-ST. S mojí dřevěnou nohou se stále pohybuje okolo 13 - 14 kombinovaně, popřípadě 15-15,5 pokud celou nádrž vyjedu po Praze.

20.12.2012 00:52

Lehká nehoda a následky

V červenci se mi nedopatřením podařilo podívat se do kufru v předu jedoucímu, a taktéž odbočujícímu, seátku ibize, který poměrně nečekaně šlápnul na brzdy... Mazda to na první pohled přežila bez zranění (až na vysazenou přední část nárazníkového dílu), což se o ibize bohužel říci nedá.... nakonec ale bylo potřeba opravit také nádržku ostřikovače, která mírně protýkala (a že mi bylo divné, že musím co dva týdny dolévat ostřikovače)

Co se týče spotřeby, musím bohužel mírně upravit průměrnou spotřebu na +-15 litrů... poslední dobu už si moc na plynový pedál nedávám pozor a spotřeba je to první, kde se to projeví.

Z posledních výsledků můžu jmenovat: Vídeň tam a zpět (svižně a mimo špičku) průměrná spotřeba 14,5l, a každodenní cesta zimní prahou do práce zhruba 15,5-16l/100km...

jinak mám najeto hodně přes 90 000 km a jsem s autem naprosto spokojen...

27.5.2012 21:33

Další úpravy

V dalších dnech provedu ještě korekci textu a další úpravy, dnes už se mi po mém grafomanském výlevu moc nechce... Také zítra přihraju další fotky, server jich za den povolí akorát padesát.
Ve foťáku mám nějaká videa se zrychlením, a to jak z nuly, tak z různých rychlostí (i pružné zrychlení bez podřazování). Myslím, že by to mohlo někoho zajímat, takže až budu mít čas, tak je uploadnu na všemocný youtube.com a naházím sem odkazy. Prozatím přeji pěkný večer všem!


Další vozy značky Mazda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
7
praktičnost
9

No, praktičnost za 10 vypadá jinak :-)

prostornost
8

vzhledem k vnějším rozměrům to podélně není žádná sláva

jízdní vlastnosti
10

Vzhledem k tomu, že se jedná o SUV

jízdní komfort
9

vzhledem k naladění auta super...

provozní náklady
8
náhradní díly
8

Na některé díly se docela musí čekat... kupodivu je v ČR větší nabídka dílů na USA verzi, než Evropskou, která se sem oficiálně dovážela.

výkon motoru
10

Nemám výhrad a poměrně mile mě překvapilo že skutečný výkon je ještě zhruba o 10-12kW vyšší

spotřeba
5

No, žádná sláva, co si budem...

hlučnost motoru
10

Nemám výhrad

kvalita sedadel
8

jak jsem psal v textu, sedadla jsou super, ale chybí elektronické a výškové seřízení sedadla spolujezdce a možnost vyhřívání sedaček je pouze jednostupňová

brzdy
9

Velmi dobré, ani při zatížení nevadnou, ale při příští výměně půjdu možná do výkonnějšího brzového ústrojí

zavazadlový prostor
8

žádná sláva, ale je nutno ocenit snadné a rychlé sklápění sedačet, po kterém vznikne rovná ložná plocha bez schodu a také poměrně velký prostor na drobnosti okolo dojezdového kola pode dnem kufru


Více o modeluMazda CX-7
Mazda Xedos 9 2,3i Mazda Xedos 9 2,3i

Xedos 9 zastupuje na českém trhu vyšší třídu a snaží se…

Mazda RX-8 - počtvrté s Wankelem Mazda RX-8 - počtvrté s Wankelem

Mazda vyrábí supersportovní kupé již dlouhou řádku let.…

 





Blesk.cz

Přijdou Korejci o monopol? OLED panely do smartphonů chtějí vyrábět nejméně další dvě firmy

Přijdou Korejci o monopol? OLED panely do smartphonů…

Smartphony s OLED panelem mají zatím stále status prémiových zařízení. Je to proto, že OLED displeje jsou dražší…

Módní téma týdne Františky: Ošidné hry na ledovou královnu

Módní téma týdne Františky: Ošidné hry na ledovou královnu

Na hogo fogo parties nejsou jen slavní, jež povinnou atraktivnost akce víceméně jistí. Většinu hostů naopak…

 

iSport.cz

Hermannová a Sluková jsou v semifinále! Po boji vyřadily Kanaďanky

Hermannová a Sluková jsou v semifinále! Po boji…

Beachvolejbalistky Barbora Hermannová a Markéta Nausch Sluková postoupily na finálovém turnaji Světového okruhu…

Schick, Barák i mladé pušky. Jak jsou na tom Češi před startem Serie A?

Schick, Barák i mladé pušky. Jak jsou na tom Češi…

Sedm českých stop najdeme na soupiskách prvoligových italských celků, ale kolik z nich pronikne do základních…

 

Reflex.cz

Největší džihád je spravedlivé slovo nespravedlivému vládci. Co je džihád a proč ho islám nechápe jen jako násilí

Největší džihád je spravedlivé slovo nespravedlivému…

Džihád – arabské slovo, jež ve spojení s islámem vyvolává v mnoha lidech hrůzu a odpor. Kritici islámu používají…

Na Balatonu vše v pořádku. Gastronomie maďarského venkova sympaticky uvízla v tradicích

Na Balatonu vše v pořádku. Gastronomie maďarského…

Už týden velmi poctivě cestuji po Maďarsku. Jako malá jsem u Balatonu prožila nejedno léto a vlastně mě nesmírně…