Recenze

blowik (muž 31 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Škoda Superb V6 TDI

9,91 Uživatelé

Hodnoceno: 97× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Superb, foto 1 Škoda Superb, foto 1 Škoda Superb, foto 2 Škoda Superb, foto 3 Škoda Superb, foto 5 Škoda Superb, foto 6 Škoda Superb, foto 7 Škoda Superb, foto 8
Škoda Superb, foto 9 Škoda Superb, foto 10 Škoda Superb, foto 11 Škoda Superb, foto 12 Škoda Superb, foto 13 Škoda Superb, foto 13 Škoda Superb, foto 14 Škoda Superb, foto 15 Škoda Superb, foto 15 Škoda Superb, foto 16 Škoda Superb, foto 16 Škoda Superb, foto 17 Škoda Superb, foto 18 Škoda Superb, foto 19 Škoda Superb, foto 20 Škoda Superb, foto 21 Škoda Superb, foto 22 Škoda Superb, foto 23 Škoda Superb, foto 24 Škoda Superb, foto 25 Škoda Superb, foto 26 Škoda Superb, foto 27 Škoda Superb, foto 29 Škoda Superb, foto 30 Škoda Superb, foto 31 Škoda Superb, foto 32 Škoda Superb, foto 33 Škoda Superb, foto 34 Škoda Superb, foto 35 Škoda Superb, foto 36 Škoda Superb, foto 37 Škoda Superb, foto 38 Škoda Superb, foto 39 Škoda Superb, foto 40 Škoda Superb, foto 41 Škoda Superb, foto 42 Škoda Superb, foto 43 Škoda Superb, foto 44 Škoda Superb, foto 45 Škoda Superb, foto 46 Škoda Superb, foto 47 Škoda Superb, foto 48 Škoda Superb, foto 49 Škoda Superb, foto 50 Škoda Superb, foto 51 Škoda Superb, foto 52 Škoda Superb, foto 53 Škoda Superb, foto 54 Škoda Superb, foto 55 Škoda Superb, foto 56 Škoda Superb, foto 57 Škoda Superb, foto 58 Škoda Superb, foto 60 Škoda Superb, foto 61 Škoda Superb, foto 62 Škoda Superb, foto 63 Škoda Superb, foto 64 Škoda Superb, foto 65 Škoda Superb, foto 66 Škoda Superb, foto 67 Škoda Superb, foto 68 Škoda Superb, foto 69 Škoda Superb, foto 73 Škoda Superb, foto 74 Škoda Superb, foto 75 Škoda Superb, foto 76 Škoda Superb, foto 77 Škoda Superb, foto 78 Škoda Superb, foto 79 Škoda Superb, foto 80 Škoda Superb, foto 81 Škoda Superb, foto 82 Škoda Superb, foto 83 Škoda Superb, foto 84 Škoda Superb, foto 85 Škoda Superb, foto 86 Škoda Superb, foto 88 Škoda Superb, foto 89 Škoda Superb, foto 91 Škoda Superb, foto 92 Škoda Superb, foto 93 Škoda Superb, foto 94 Škoda Superb, foto 95 Škoda Superb, foto 96 Škoda Superb, foto 97 Škoda Superb, foto 98 Škoda Superb, foto 101 Škoda Superb, foto 102 Škoda Superb, foto 103 Škoda Superb, foto 105 Škoda Superb, foto 106 Škoda Superb, foto 107
 

Technické info

Přezdívka auta Dinosaurus Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:144000 palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2496 výkon [kW]: 120 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9,2 maximální rychlost [km/h]: 223 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 462 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8,2 / 8,7 *

Popis vozu

Tákže Vás zde všechny vítám, chovejte se tu jako doma :-)
Plesknul jsem před Vás zkušenosti po víc než dvou letech soužití s tímhle vozem.

... tak do toho...

Trocha mé automobilové historie

O macz vím už pár let, ale na sepsání recenze jsem nikdy nenašel dost času, jsem totiž pilně studující a pracující vysokoškolák :-) Ale teď, když jsem doma na pár týdnů indisponován, nemůžu jinak, než něco sesmolit.

Moje kariéra automobilisty začala 16.7.2005, kdy mi bylo uděleno řidičské oprávnění. A hned jsem se vrhl na silnice se svým prvním vozítkem, bylo to Hyundai S-coupé 1.5i Turbo GT, které jsem dostal už o vánocích 2004/2005. Přiznávám těch 7 měsíců... to byla muka... auto sem vlastnil asi rok a půl a najel na něm něco okolo 30 000 km. Potom sem se rozhodl ho vyměnit za něco většího a tak se mi pod rukama vystřídalo ještě poměrně dost aut ať už mých nebo rodinných.
Zhruba před dvěma lety jsem měl po ruce zase nějaké peníze a tak jsem začal vybírat novou hračku. Byl jsem si jistý tím, že chci přinejmenším 6ti válec a pokud možno dýzl. Zaprvé ročně najedu docela dost kilometrů, zadruhé jsem diesel nikdy předtím nevlastnil a zatřetí mě na něm lákal malý rozdíl ve spotřebě při eko nebo svižnější jízdě... Bylo před prázdninami 2008 a já otevřel auto.de a začal vybírat. Moje butget line byla +- 350 000 Kč a horkými favority byli 330xd E46, A4 2.5 TDi Quattro a A6 2.5TDi Quattro (ono né že bych jako klasickej bazarovej kovboj bažil po prémii, ale sežeňte někde jinde víceválcovej diesel, kterej je nedejbože ve spojení s 4x4) Vozů byla na výběr spousta a už jsem si tvořil seznam plecháčů, který chci objet, když mi zavolal známý z Bratislavy, že firma právě prodává jeho služební auto...

Supík v mířidlech!

Škoda Superb byla vyrobena v roce 2004 pro jeden autosalon, ale do provozu byla přihlášena právě až 16.7.2005 hezká náhoda ne?(když se podíváte o pár odstavců vejš). Cena, kterou mi nabídli, byla dobrá a oproti původní představě nižší. Vzhledem k tomu, že jsem auto i majitele znal, věděl jsem, že lepší kauf bych těžko udělal. Supík byl navíc ještě před prodejem v autorizovaném servisu a při koupi jsem dostal okopírované doklady a faktury za veškeré servisní práce + samozřejmě servisní knížku. O autu jsem měl teda kompletní přehled.

Auto mělo v době koupě najeto něco přes 80 000 km, nebylo nikdy vážněji bourané (pouze jeden ťukanec na předek -> měněn pouze přední nárazník, maska i světla jsou původní). Výbava auta Comfort, nebudu vypisovat všechno a myslim si, že to ani není podstatný, takže namátkou : parkovací senzory, 8x repro, samozatmavovací zrdcátko, ABS + ESP (vypínatelné), 8x airbag, 17“ kola atd, dešťový senzor... za příplatek byla snad jenom integrovaná GPS navigace. V autě je navíc taky zámek řadící páky Construct a druhý dodělávaný alarm od META system.

Můj poměr s autem

První jízda autem proběhla v červnu 2008, když jsem si auto odvážel z Brna do Prahy, a zanechala ve mě skoro samé příjemné pocity. Na dálnici je i ve vysokých rychlostech opravdu ticho (což mě překvapilo, vzhledem k tomu, že jsem předtím jezdil dlouho ve skoro totožném passatu B5,5. To mě vede k myšlence, že škodovka možná více zapracovala na odhlučnění). V interiéru se neozývaly žádné pazvuky, se 6ti stupňovou manuální převodovkou se řadilo krásně lehce ( dráhy jsou celkem přesné a krátké). Při 130 km/h se motor převaloval někde okolo 2150 otáček. Audio taky hrálo obstojně. Výkon mi přišel k autu adekvátní ... 120 kW a 350 N.m silnici netrhá, ale auto je s ním docela svižné, čemuž odpovídají i oficiální hodnoty 0-100 za 9,2 a max. rychlost 223. Supík měl ochotu hezky zrychlovat i daleko za dálničním maximem. Dalniční přesuny jsou opravdu jeho doménou a dostal by za ně plnej počet :-)

Přejezd na okresky znamenal vystřízlivění, ovšem předpokládané. Předlouhý rozvor, těžký šestiválec před přední nápravou, pohon pouze předních kol... Auto si rozumí s rovinkami a táhlými zatáčkami... ovšem jakmile přijde na řadu ostřejší nebo utaženější zatáčka, auto rezignuje a plánuje po tečně vystřelit ze zatáčky přímo do stromu. Ale jak říkám, nic co bych neřekal. Na okreskách díky bohu skoro nejezdím ( z 90% pouze dálnice a města). Plus supíkovi musim dát za docela obstojné žehlení nerovností na silnici (obzvláště na zimních 16” kolech). A brzdy? Předimenzované tedy nejsou, ale zrovna poddimenzované také ne... auto prostě brzdí slušně, ale jejich nástup přichází hodně brzo, obzvláště když jsou studené... jinak mám pocit, že se brzdy jsou tu stejný jako u O1 RS, ale ruku do ohně bych za to nedal..

Jízda po městě s 4.8m autem vůbec není tak strašná jak by se mohla zdát... motor se ve městě netrápí a díky zátahu skoro od volnoběžných otáček dobře maskuje váhový deficit auta. Co se týká vnějších rozměrů... sice je občas nějaké to podélné místo krátké, ale to sup docela dobře zachraňuje skvělým rejdem kol, díky kterému se s ním parkuje jedna báseň. Nebýt ovšem parkovacích senzorů už bych měnil několikátej nárazník :-) Všechny předchozí řádky ovšem neplatí, jakmile se začnu pohybovat v podzemních garážích většiny nákupních center v Praze. Obzvláště patlal co navrhoval garáže v OC Flora musel jezdit do práce polskym fiátkem, nebo nevim... Jinak ještě poznámka -> do auta by se určitě pro pohodlnou jízdu po městě hodil automat a kdyby zrovna u tohohle kousku byl, asi bych se nezlobil.... horší dynamiku bych klidně oželel...

Následující jízdy mě utvrdily v tom, že koupě to byl dobrá. Auto nevyžadovalo téměř žádné další náklady, i gumy vypadaly, že ještě 20-25k km snesou.
Během prvního týdne po koupi sem prodal navigaci, co v autě byla, a nahradil jí autorádiem s CD Škoda a originálnim vyšupovacím kaslíkem. Navigace Škoda měla totiž hned několik vad. Zaprvé naprosto dementní a neintuitivní ovládání, kdy se z každýho nastavování před jízdou stával horor, zadruhý starý mapy, který sem nechtěl aktualizovat a za třetí byla modulová a byl sem si celkem jistej, že by mi jí do tejdne někdo vytáhnul... a nový okýnko se mi rozhodně zbytečně kupovat nechtělo :)

Když už ti stará nestačí

Vzhledem k tomu že sem si auto kupoval před prázdninami, bylo mojí povinností postarat se o to, abych si v něm neusmažil zadek... Klíma sice fungovala excelentně a chladila jak měla, ale já jí chtěl pomoct, a tak jsem si nechal udělat folie. Dělali mi je v jedné firmě, která používá folií LLumar, se kterými jsem měl já i můj otec pozitivních zkušeností dost. Původně jsem si je chtěl nechat dát i na přední okna, ale protože jsem nechtěl mít problémy s PČR (ve předu už okna od výroby propouští o 30% méňe světla), mám folie pouze vzadu... Jsou to 90ky takže přes ně dovnitř není vůbec vidět, a nebojím se aspoň na zadních sedadlech něco nechat, když si potřebuju odběhnout...

Zhruba po půl roce ježdění jsem začal být rozmrzelý z pouze lehce dostačující dynamiky auta. Výkonnější vozy, kterýma jsem jezdil předtím, se na mě asi podepsaly víc, než bych čekal. Vzhledem k dobrému stavu motoru jsem se rozhodl pro chip. Po douhé úvaze jsem se rozhodl pro jednu dobrou, ale docela drahou firmu (sorry kluci reklamu vám dělat nebudu:). A tak motor dostal posilněno na výkon uvedený nahoře v tabulce (výkon byl změřený na brzdě). Nutno říci, že tento krok dynamice řádně prospěl. Motor zabírá opravdu od volnoběhu, zrychlování v jakékoli rychlosti mnohem lepší, ale nejvíc mě těší nynější pružné zrychlení. Samozřejmě vám tu nebudu věšet bulíky na nos, jak mi to ještě snížilo spotřebu.... to je nesmysl. Auto si samozřejmě bere víc... částečně je to určitě i tim, že na to víc šlapu :-) Změněný hodnoty zrychnení sem dávat nebudu, protože se bez těch speciálních mašinek nedá pořádně změřit, a nechci dopadnout jako lidi co tu maj 80 kw, 1500kg a 0-100 9s apod. O max rychlost sem se nepokoušel, ale nejvíc sem si po čipu naměřil na dálnici z mnichova, kdy mi gps ukazovala 238 km/h...

Jinak jsem se ještě nevěnoval zvuku motoru... Na dýzl se mi líbí moc... problém mám akorát na volnoběh... tam sou už dnešní CRka trochu jinde, ale neni to nic hroznýho (motor má ještě klasickou rotačku a né PD). Jakmije je ale motor v otáčkách a nebo v záběru, z motorovýho prostoru se line docela pěkná symfonie, oproti benzínovýmu 6ti válci má hlubší tón a víc bublá, což se mi docela líbí(bráno z pohledu cestujícího v kabině - né zvenku:) ... u omezovače už trochu zvoní, i když se to samozřejmě nedá porovnat s libozvučnym zvonenim beníznu, nedejbože R6 od BMW.
Loni jsem si koupil taky nový letňáky Goodyear Eagle F1 GS-D3 Y 225/45/17, se kterejma jsem naprosto spokojenej, protože na dálnici nehučí, v zatáčkách hezky drží a ještě maj navíc „hustopřísno-závoďáckej“ vzorek. Na zimních kolech sem se rozhodl ušetřit, takře sem si koupil 16“ plecháče a na to nějaký Pirelli 205/55/16 jejichž další označení si rozhodně nepamatuju. Výhodou 16tek je to, že si při přejezdu nerovností a zpomalovacích pruhů přídu jak se vzduchovym podvozkem, ale když vletim do zatáčky rychlejc, tak pískám jak hranatej cadillac ve špatnym americkym filmu.

Zloději zloději ve dne v noci choději...

A teď se moji milí přátelé dostáváme k dalšímu bodu mého výkladu:) a tím je zájem zlodějů. TO JE HLAVNÍ NEGATIVUM TOHOHLE AUTA. Pohybuju se převážně po praze a bydlim v centru, takže supík každou noc chrní na chodníku. Výsledkem je to, že po dvou letech užívání už na autě nemám jedinej zámek... všude jsou jenom záslepky... v kufru jsem ho sice nechal pro případný prodej auta, ale odpojil sem ho takže si v něm můžu i klíčkem rejdit jak chci, a stejně se neotevře:) Vezmeme to tedy chronologicky...

Nejdřív dokurve*ej zámek u řidiče. Loupežníka ale vyděsil můj druhej domontovanej alarm a auto začalo houkat tak, že si ani nešáhl do přihrádky pro navigaci... Naopak mi na sedadle spolujezdce nechal pár šroubováků a dalších nástrojů používaných v jeho řemeslu, takže když sem je tam druhej den našel, rozhodoval jsem se, jestli se nemám vyprdnout na školu a nezačít dráhu famozního maskovaného zločince...

Podruhý jsem měl rozbitý okýnko u řidiče a odcizenou, a teď pozor... propisovací tužku a dvě AAA tužkové baterky (navigace v kaslíku opět vydržela). Takže ještě teď mám neskutečnou zlost, když si představím jak ten loupežník sedí doma, vyplňuje si mojí propiskou křížovku a u toho přepíná televizi dálkovým ovladačem s mejma baterkama ... ;-)

Třetí zloděj se mi snažil vypáčit záslepku a když se mu to nepodařilo, tak mi alespoň objel dveře klíčem... č*rák...
Naposled mi někdo vyloupil kufr... opět si značně přilepšil, protože mi ukradl schnilou ledvinku se zrezlym nářadim, vypuštěnou rezervu a klíč na kola... což se ukázalo, jako největší vos*r, protože sem v něm měl oříšek na bezpečnostní matky... takže druhej den hurá koupit nový bezpečnostní matky a pak do servisu odbouchat ty starý...

Takže abych to shrnul, finančně mi žádná z těch krádeží moc neublížila, akorát je to prostě ztracenej čas s vyřizováním.... a vyplynulo mi z toho i jedno poučení.... koupit si novou navigaci, když už je ta stará tak na nic, že jí ani zloději nechtěj...

A TO JE KONEC PŘÁTELÉ....
totototo je to to mám přece přece říct já ne?
TAK TO ŘEKNI?!
tádydadádydadááá

btw.Auto už původně mělo bejt tenhle rok prodaný a já měl jezdit v něčem jinym, ale o vánocích nájemník v mym bytě vypověděl smlouvu a já už nechtěl hledat jinýho, takže jsem se rozhodl, že už je ten správnej čas trhnout se od rodičů. Rekonstrukce bytu a jeho zařízení, aby vypadal podle mejch představ, mě bohužel stála víc než sem čekal, takže se mi pořízení novýho kočáru posunulo dál... škoda no... ale tak co, hlavní je bydlet hezky ne? Tak snad tady v blízké době uvidíte nějakej můj novej přírůstek (tentokráte to ale bude HH).

btw2. Abych upřesnil, proč má auto přezdívku Dinosaurus.... Dala mu ho moje přítelkyně... a já sem musel souhlasit:
1. je zelené
2. je poměrně velké a těžkopádné
3. bylo odvozeno z modelu, který měl přemiéru v roce 1996, tudíž je PRASTARÉ!!!! :-)

Silné stránky

vzhled (hodně subjektivní - osobně nemám rád zvlněný linky apod.), výbava, zvuk motoru(krom volnoběhu:)), prostornost, jistota podvozku ve vyšších rychlostech (v rovině), velký rejd, výkon motoru po chipu, nízká hladina hluku atd...

Slabé stránky

image, často v něm jezděj blbci(tzn. i já), nepraktická barva, na který je vidět všechno, pozornost zlodějů, některý dražší náhradní dílky (týká se výhradně motoru -> ale bezobav, ostatní motorizace jsou na tom lépe), na diesel né zrovna nejnižší spotřeba( může to být i chipem), morální i technická zastaralost (přeci jenom základ modelu rok 1996 a provoz od 2005 taky není žádná novota...)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

vylomená vodící kladka u vodní pumy v 122.000 km(vyměněno v záruce)
spotřební materiály -> jinak opravdu nic :>

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

jak sem popsal výše:)

Úpravy

Jedinou změnou jsou folie na zadních oknech a již zmiňované softwarové zvýšení výkonu na hodnoty nahoře v tabulce. Software byl odladěn naněkolikrát, aby opravdu dobře fungoval. Jde o hodnoty naměřené na brzdě, né vycucané z prstu :-)

 

Novinky v recenzi

17.3.2012 09:50

Tak Superb už je pryč

Nakonec jsem ho tedy neprodal, ale poslal v rodině dál a podle toho jak jim bude vyhovovat, si ho buď nechají, nebo prodají. Takže v současnosti mám akorát CX-7, která ale zrovna na takový to městský pohrkávání není (ve městě 14-15l na 100km), takže tenhle rok plánuju ještě objednat jedno mini do města a ve výběru bych se rád držel koncernu (buď Up nebo Citigo, popřípadě ve větších Polo vs Ibiza)

1.2.2012 08:35

Nástupce

No, několik měsíců se mi již doma hřeje nástupce, Superba ale stále vlastním a jeho prodej příjde na řadu někdy v létě 2012 nebo na podzim (pokud se tedy nakonec nerozhodnu si ho nechat, aby se přítelkyně vyjezdila ve velkém autě).... až tedy získám ještě více zkušeností s novým mazlíkem, přibude další recenze :-)

18.8.2011 23:27

Eurotrip 2011

Nedávno jsem se vrátil z cest po Evropě s mojí lepší polovičkou... S ní a s Dinosaurem jsem navštívil Slovensko, Maďarsko, Rakousko, Itálii a Německo a projel něco mezi 4000 a 5000 km.... Auto si vedlo příkladně, což mě těší, protože se víceméně jednalo o jeho poslední velké cestování v mém vlastnictví. Taky sem právě nahrávám dost nových fotek....

7.3.2011 15:55

Serviska

tak před víkendem sem zase byl na servisce... vyměněn olej, přestříkány drobný ťukance od parkování šikulů... jinak na autě nenalezeny vady... palec nahoru... akorát už uvažuju, kdy to nechám přezout na letní, už mě ty balóny nebavěj...

16.2.2011 23:17

Zase nějaké oděrky

Dnes jsem si zase všimnul nějakých nových oděrek na předním a zadním nárazníku od "šikovných" řidičů. S jejich rozleštěním počkám na jaro. Jednu větší oděrku asi bude potřeba nastříkat, ale to nebude problém (originální lak mám a známý nastříká)

24.12.2010 12:14

PF 2011

Přeji všem uživatelům MACZ a jejich rodinám hezké prožití vánočních svátků a hodně štěstí a zdraví do nového roku!

19.12.2010 19:57

dekarbonizace, filtr + GPS

Tak supík prošel nedávno dekarbonizací palivového systému systémem BG (fakt to funguje:) a dostal nový vzduchový filtr BOSCH (na starym nebylo najeto ani 10k km, ale neumíte si představit jak byl zasr*nej!!!). Taky už nebudeme vůbec bloudit... prastarou navigaci Prestigo nahradil mobil Garmin-Asus M10 s plnohodnotnou integrovanou navigací a Automotive kitem (zatím jsem nadmíru spokojen).

19.8.2010 17:58

Omluva

Fotek bude víc... ale je tu nějakej denní limit, kterej sem právě dovršil... jinak ještě nafotim nějaký hezčí... ale nemám u sebe zrdcadlovku a na vejlet do přírody se zrovna moc necejtim:)


Přidat názorDiskuse: Škoda Superb V6 TDI

Další vozy Škoda Superb



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Ve spolehlivosti nemůžu autu nic vyčítat.

praktičnost
8

musím dát za 8... 9 by měl hatchback a za 10 kombi:)

prostornost
10

místa je všude dost.... příčně i podélně... vzádu až přehršel:..

jízdní vlastnosti
8

hodnotím reálně.... ale auto jede dobře na to co dostalo dovínku od základní platformy... aneb jak sem psal v článku

jízdní komfort
10

nemám nejmenší problém...

provozní náklady
10

super

náhradní díly
9

nejsou drahé, krom dílů do motoru a jsou dostupné

výkon motoru
10

před chipem by to bylo za devět nebo osm...:)

spotřeba
10

vzhledem k výkonu a poměru dálnice/město

hlučnost motoru
9

ta jedna desetinka dolů za volnoběh... motor při něm není hlučný, naopak, ale je při něm vidět odkud vítr vane:) Dýzl nemůže mít 10

kvalita sedadel
10

super jsem naprosto spokojen.. ani po 700 km nebolí záda...

brzdy
9

spokojenost...

zavazadlový prostor
8

z toho rozvoru mohli vydolovat víc


Více o modeluŠkoda Superb 3U (2001-2008)
Škoda Felicia Combi 1,3 Škoda Felicia Combi 1,3

Po testu Octávie 1,8 SLX přišla na řadu i "stará známá"…

Škoda Felicia Škoda Felicia

Ve čtvrtek 12.2. v 15,30 byla českým a slovenským…

 





Blesk.cz

Fantastická zvířata podruhé: Lákají na efekty a hrdiny, které chceme vidět

Fantastická zvířata podruhé: Lákají na efekty a…

Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny jsou v kinech. Nový příběh J. K. Rowlingové se staronovými postavami…

Následky Plekancova tahu? Vondráčková přijde o statisíce na alimentech!

Následky Plekancova tahu? Vondráčková přijde o…

Doba, kdy bral desítky milionů korun ročně, je pryč. Tomáš Plekanec (36) se po vyhazovu z NHL vrací do Česka a…

 

iSport.cz

Semenyaová o sporu kvůli hormonům: Není fér, že po mě chtějí, abych se změnila

Semenyaová o sporu kvůli hormonům: Není fér, že po…

Dvojnásobná olympijská vítězka a trojnásobná mistryně světa Caster Semenyaová o konci kariéry neuvažuje.…

Šilhavý vysvětluje: Jak vybral Dočkala za lídra?  Vrátil se i ke konci ve Slavii

Šilhavý vysvětluje: Jak vybral Dočkala za lídra?…

Dostal do ruky rozháraný národní tým pochybující ve vlastní schopnosti. Během osmi pracovních dnů zatočil…

 

Reflex.cz

Jaroslav Kubera z ODS je novým předsedou Senátu. Získal skoro dvakrát víc hlasů než jeho konkurent

Jaroslav Kubera z ODS je novým předsedou Senátu.…

Ve druhém kole volby získal Kubera 46 hlasů, zatímco kandidát KDU-ČSL Václav Hampl 24. Kubera měl nejvíce hlasů…

Přelet nad Čapím hnízdem: Nový scénář pro politicky bláznivou Českou republiku

Přelet nad Čapím hnízdem: Nový scénář pro politicky…

Legendární český režisér Miloš Forman natočil svůj veleúspěšný oscarový film Přelet nad kukaččím hnízdem…