Volkswagen Golf (2015)
25.9.2015Byl duben 2015 a já si uvědomil, že mému současnému BMW 1er (také zde na moje auto) bude v září 10 let a najeto má přes 200tis km. Po zkušenostech z…
Volkswagen Golf (blackwhit)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
blackwhit 01.10.15 18:49
« Re: Pěkné auto
Leon byl v hledáčku, ale a) muj subjektvini dojem po presednuti z golfu byl o tridu niz b) mel nevyhodne financovani oproti golfu, takze se prakticky smazal cenovy rozdil
1.5 jsem nezkousel, protoze jak jsem psal hodne toho najezdim po dalnicich a tam 1.5 neni vhodna -
rohYpnol 01.10.15 16:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Nechci kazit radost, ale...
Blafy? Příklad je antikorozní ochrana. Generace vozů Octavia I měla lepší antikorozní ochranu než Octavia II a další nástupci. Proč? Protože koncern zjistil, že byla zbytečně dobrá (=na autech šlo vydělat víc)...
Zatímco Fabie I jsou dodnes až na spoj prahu s blatníkem nerezavé (což ale nebyl problém antikorozní ochrany jako takové), tak se naopak začínají objevovat rezavé Fabie II. Proč?
Jasně, protože vydrží mnohem víc... >:-[] >:-[] 8-s :no:
Bezúdržbovost? Interval stanovený v současné době je postavený jen pro záruku a prvního majitele. Druhý majitel zapláče... Každý rozumný člověk, co si chce auto držet dýl, mění stále po 15 tis. km... -
Verny_2013 28.09.15 21:39
« 103 Kw1,4TSi
Tak tu Ti trošku závidím. Sám Mám tu slabší verzi 1,4 TSi 92Kw. ta silnější u sportsvana před půl rokem kdy jsem to kupoval ve skladovkách prostě nebyla. Ten rozdíl ale není ani tak o těch Kw ale spíš o Nm. Ta silnější má 250, Slabší 200 a to je sakra znát hlavně na pružnosti. Podle mě nejlepší běžný koncernový motor který pro rozumné ježdění se slušnou výkonovou rezervou. Podobně jako ty jsem měl v úzkém finále Mazdu, Leona ale stejně jako u Tebe vyhrál Golf. ( Jen u mě trošku přifouknutý ). A ty řeči co tu různí chytrolíni vedou o reznutí současných MAzd, či problémovosti TSi. To je furt stejná písnička která platila pro některé modely např. M6 2002-2005, TSi 1,2 EA111. ale v dnešní době kdy ti automobilka záruku na prorezavění 10-12let, na celé auto např. VW Ti sama automobilka nabídne záruku na 4-5 let, popř. ti ji dá v rámci akce, nebo jako součást financování zdarma mluví samo za sebe. Takže nenech se nahlodat ničím nepodloženýma řečma a užij si hodně radosti z nového auta. -
M.A.T.O. 27.09.15 22:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Nechci kazit radost, ale...
Neviem to tak posúdiť, ale zdieľam názor s blackwhitom. Keď na to, mám, tak si proste kúpim nové a prípadné problémy riešim so servisom ako reklamáciu.
Mal som zatiaľ len jazdené koncernové autá. Najskôr 4 ročné, neskôr 9 ročné a u každého som riešil nejaké problémy. Nie je to nič, čo sa nedá zvládnuť, ale čím častejšie treba navštíviť servis, tým to človeka menej baví. Navyše u starého auta už nemám takú dôveru v bezpečnosť, čo je aj pocitovo dosť poznať oproti novému autu. -
blackwhit 27.09.15 19:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Nechci kazit radost, ale...
no me treba na golfu IV odeslo krom vahy turbo, brzdovy trmen a vstriky. krom penez je to taky o tom, ze nechci nic resit a mit klid.
navic nechci kupovat 15 let stary auto, kdyz si muzu doprat nove (a nemyslím to nijak zle). to je jako jet na dovolenou na Machac, kdyz muzu jet na Maledivy. -
miromen 27.09.15 14:43
« Re: Re: Re: Re: Nechci kazit radost, ale...
Přesně tak. Ty blafy co zde piše uspavač nema cenu ani komentovat. Dnešni auta vydrži podstatně vic. Přitom jsou komfortnějši , bezpečnějši , mnohem vybavenějši a rychlejši.
Navic najezdi podstatně vyšši počet kilometru a to ani nehovořim o bezudržbovosti či GO. -
rohYpnol 27.09.15 11:08
« Re: Re: Re: Re: Nechci kazit radost, ale...
To je právě to. Když zůstaneme u koncernu, jaké problémy měla Octavia I, Golf IV, Passat B5, B5.5...? Byly to celkově bezproblémové auta, kvalitě vyrobená a sestavená, dodoens naprosto v klidu slouží. Když vynechám váhy vzduchu u TDI, z čehož se stala naprostá rutina za pár korun, a přední hliníkovou nápravu na Passatu, kterou nahradila ocelová varianta, tak auta při slušném zacházení neměla problém. A bylo lhostejno, jestli to byla 1.8T, nebo 1.9 TDI, nebo 1.6 MPI, nebo dokonce 1.4 v případě Golfu či Octavie. -
M.A.T.O. 26.09.15 23:26
« Re: Re: Re: Nechci kazit radost, ale...
Na toto sa tiež pozerám trošku inak. Skôr to beriem tak, že ľudia majú stále vyššie nároky a už zabudli aké mali problémy s autami pred 15timi, 20timi, či viac rokmi. Autá sú stále zložitejšie, takže sa na nich môže pokaziť čokoľvek, ale že by najazdili menej km sa mi príliš nezdá. Rovnako ľudia používajú autá častejšie a najazdia viac km za kratšie obdobie.
Ja by som skôr povedal, či bazár bude mať zmysel. (Ak sú autá lacnejšie, je možné ich aj častejšie meniť). Už ani dnes som totiž nesiahol po aute z bazáru a u viacerých ľudí vnímam takýto obrat myslenia. Proste si kúpia za rovnaké, alebo mierne vyššie peniaze nové auto, namiesto ojazdeného s často pofidérnou minulosťou. Navyše pri novom aute je väčšinou výhodnejšie financovanie, čo potom výsledný rozdiel ceny po splatení ešte zmenší. -
rohYpnol 26.09.15 15:36
« Nechci kazit radost, ale...
...radost, že 4 roky se nemusíš bát, že se ti něco vy.... ? Jenže jakou cenu za to platíš ;-) ? Ztráta hodnoty prvního majitele je ukrutná.
Jestli ti jde o tu jistotu, docela se divím, že jsi nezkusil Kii se 7-letou zárukou >:-[]
A z druhé strany - i když se ti na ojetině něco vysype, tak pokud jsi vybíral s rozumeme a nejsi vyloženě smolař, tak stále je to řádově méně než ztráta hodnoty nového vozu.
Také zcela z druhé strany - sice se nemusíš bát, že se ti něco vysype, zato by ses možná mohl začít obávat o krádež. Nehledě na riziko nehody či poškození, kdy ti pojistka, pokud nemáš GAP, nekryje kupní cenu vozu... Takže pokud budeš mít trochu té smůly, tak i z relativně banální nehody se stane pro pojišťovnu totálka (je to pro ně výhodnější než platit opravu).
Takže radost z nového vozu je fajn, pocit je opravdu skvělý, ale každá mince má rub i líc ... ;-)