Diskuse

Honda CR-V (2014)

5.1.2016

Jedenáct let jsem naší šestičlennou rodinu vozil ve starší verzi MPV Fiat Ulysse , což je totéž jako Peugeot 806 nebo Citroen Evasion. Sedmimístné auto,…

 

Honda CR-V (barabnl)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • 00 Reagovat !

    foto barabnl

    barabnl 24.11.19  17:32

    « Hučení ložiska pravého zadního kola

    Tak letos v létě mělo auto při asi 80 000 km první poruchu. Přišel jsem na ní díky Světu motorů, kde byl článek Marka Oborníka o ojetých kusech této mojí (čtvrté) generace CR-V. Psal, že časem začne hučet ložisko zadního kola, typicky pravého. A na jaře se opravdu začalo něco ozývat, divné hučení, které jsem neznal. Zvětšovalo se to, a bylo to nepříjemné. Tak jsem zajel do servisu, řekl jim svůj tip, a oni po vyzkoušení řekli: "Je to tam". Ložisko mi vyměnili v rámci záruky (pětileté). Prý už jich vyměnili desítky, že to byla nějaké vadná várka ložisek.
    Takže díky, pane redaktore, moc jste mi pomohl. Já už si říkal, jestli nejsem paranoidní...

    Po sezóně už má auto skoro 90 000 km, a pocitově jezdí jako nové. Spotřeba polehoučku stoupá, v začátcích jsem měl za rok v průměru 7,7, teď na konci pátého roku mám přesně 8. Je to jednoduché - v létě v průměru 7,5, v zimě 8,5. Stále si ale myslím, že to je na benzinový atmosférický dvoulitrový motor v SUV čtyřkolce dobrý výkon. Jezdím plynule, a provoz nebrzdím. Zatím mám i původní kotouče a destičky, první sadu gum (letní a zimní) a původní baterii (auto má stop-start, ale když si vzpomenu, vždy ho vypínám).

    Začínám zjišťovat, že jsem koupil jedno z posledních aut nepřecpaných elektronikou. Takže ho asi budu držet, co to půjde... na otravné zásahy do řízení nejsem zvědavej a mobil na kolečkách taky nepotřebuju...
  • 00 Reagovat !

    foto barabnl

    barabnl 16.07.18  22:04

    « Další dovolená - Polsko

    Je po další dovolené, v iižním Polsku, Stolové hory a okolí Krakova. Na tachometru je 60 000 km, závady žádné, Bohudík. Jeli jsme ve 4, plný kufr, na střeše dvě kola. Dost foukalo, s koly to lomcovalo, až jsem měl někdy strach. Spotřeba byla kolem 8,5, jel jsem ne možných polských dálničních 140, ale kvůli lomcování kol tak 120. Řidičské postřehy: Poláci nedodržují žádné rychlosti, v obcích, které navazují jedna na druhou, a je tam padesátka, jezdí 70-80, na dálnici kolem 140, spíš ale 160-180. Policajti nikde žádní. Jezdí ale bystře, havárky jsme nikde nezažili. Dálnici na jihu mají krásnou, jet 150 km bez omezení jsem u nás už léta nezažil... Kamiony soutěží v předjíždění, pořád dělají špunty. A cesty v obcích i mimo ně hrozné. Celkově je ale ta země moc milá, levný benzin (31 Kč) i jídlo, fajn lidi.
    Sranda byla s navigací - jedeme a najednou: "naloďte se na trajekt". Málem jsme spadli z višně, ale byl to přívoz přes Vislu, s nájezdem sklopeným snad v úhlu 30°, výjezd to samé. Prám pro 2 auta... Ocenil jsem SUV, jinak bych odřel předek i zadek.
    Ještě k minulé garančce (po 3 letech), autorizovaný servis Denar, Mladá Boleslav. Byla trošku dražší, oháněli se pečlivostí a rozebíráním brzd a nevím co ještě, a naznačovali, že za rok se budou muset měnit brzdové destičky a s tím i kotouče, mám pocit, že si člověka zpracovávají na tahání peněz z kapsy. Místní Hondaři, nevíte ve středních Čechách o spolehlivém nezávislém servisu?
    Ještě jeden dotaz: když po přeřazení přidávám plyn, zejména při nižších rychlostech, ozve se malé zasyčení a teprve pak motor začne pořádně táhnout? Je to normální nebo něco, co by nemělo být?

  • « 00 Reagovat !

    foto majo076

    majo076 05.02.18  14:26

    « Re: Re: Re: skúsenosť po roku.

    Tak potom tu štvorkolku moc nevyužiješ, to si radšej kúp tie textilné návleky na kolesá, alebo snehové reťaze za pár korún a máš pokoj. A s benzínovou CRV budeš spokojný :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto crv

    crv 05.02.18  12:12

    « Re: Re: skúsenosť po roku.

    Ahoj.Díky za info.Jsem sice z Beskyd,ale na lyže nejezdím.max běžky,nebo pěšky a to zajedu vlakem.Ale párkrát za zimu termál Oravice a to jezdím přes Oravskou Lesnou,no a to je přes pěkný kopec.Nikde jsem na hodnocení předokolky nenarazil.Momentálně mám Octavii,roky přibývají,tak chci něco s vyšším posedem.A CRV je favorit.
  • « 00 Reagovat !

    foto majo076

    majo076 04.02.18  20:51

    « Re: Re: skúsenosť po roku.

    Ahoj, čo sa týka jazdy v zime s predokolkou, tak som nezaznamenal nejaký problém alebo absenciu štvorkolky. Samozrejme jazdím prevažne v meste a tu sú cesty upravované. Keď som bol v zime v tatrách, tak som tiež nezaznamenal, že by sa tá predokolka trápila na ceste. Pre istotu som si ale zakúpil také textilné návleky, ale nemal som možnosť ich použiť, tak ich vozím v kufri :-) Ak by som mal nejakú chatu v kopcovitom teréne, tak by som tu štvorkolku zvažoval, ale pri mojom jazdení ju proste nepotrebujem, predsa len dať 2000 euro navyše mi prišlo zbytočné.
  • « 00 Reagovat !

    foto crv

    crv 04.02.18  15:23

    « Re: skúsenosť po roku.

    ahoj,bylo by možné přidat nějaké zkušenosti s předokolkou v zimě?najezdím tak 1500km a zdá se mi čtyřkolka zbytečná.díky
  • « 00 Reagovat !

    foto barabnl

    barabnl 16.01.18  23:18

    « Re: skúsenosť po roku.

    Ostříknutí světel mě taky štve, ale naštěstí to proběhne jen jednou během jedné jízdy, pak už to stříká jen na sklo. V autě se to nějakým tlačítkem nebo nastavením vypnout nedá.

    S mou Hondou Bárou už jsem se překulil přes 3 roky, skončila záruka... Najeto 53 000, bez závad, což potvrdili i na 3. garančce. Kéž to tak trvá co nejdýl... Pocitově to pořád jezdí stejně jako když jsem auto koupil.

    Jak se tak pořád zpochybňuje koncept SUV, tak o tom přemýšlím. Mohu srovnávat s velkým MPV, mým 7-místným Fiatem Ulysse, a taky se říká, že praktičtější a úspornější než SUV je kombík. Honda CR-V je ve své 4. generaci SUV, které se hodně snížilo - světlá výška 165 mm. V kategorii srovnatelně velkých SUV má taky největší kufr, velký jako kufr kombíků. Jako jeden z jejích největších kladů vidím dobrou světlou výšku pod předním i zadním převisem - člověk se nebojí najet k obrubníkům, sjet z cesty, překonat rigol. Kdo tohle občas musí absolvovat, tak tam je SUV na místě. Taky neznám cenově srovnatelný kombík, kde by si v relativním pohodlí sedli dozadu vedle sebe 3 lidi - už jen ten proklatý tunel ve většině kombíků (některých i SUV) to hodně znepříjemňuje. SUV do města - to je opravdu nesmysl. Ale na cestování s mírným terénem nebo jízdy mimo asfaltky k chatě, chalupě - tam se to hodí. Mnohá MPV jsou docela nízká, ta tohle nesplní, i když uvnitř jsou praktičtější. Ale souhlasím, že na dálnicích a v zatáčkách je kombík králem.

  • 00 Reagovat !

    foto majo076

    majo076 08.01.18  16:18

    « skúsenosť po roku.

    Ahojte páni. V prvom rade chcem pochváliť autora recenzie za reálne poznatky z bežnej prevádzky auta. Tiež som majiteľ ročnej Hondy CRV (1/17) 2.0 VTEC Elegance, predokolka, manuál. Čo sa týka motora, benzín bola jediná možnosť v mojom prípade, môj ročný nábeh je cca 12000 km. Hlavne som chcel atmosférický benzín, po skúsenostiach s motorom TSI od koncernu.
    Čo sa týka plusov motora, tak sa zhodujem s autorom, motor je naozaj výborný, tichý, žiadne vibrácie ani pri studenom štarte ako pri TSI motoroch.
    Spotrebu za ten rok mám dlhodobú 8,2, prevažne mesto a krátke trate, na upchatú Bratislavu je to myslím v pohode :-). Dokonca pri ceste za svokrou som urobil predpísaných 6,2 pri 160 km dlhej ceste, z toho 100 km diaľnica a zbytok okresky, tam sa mi to dokonca pohybovalo na úrovni 5,2, neveril som vlastním očiam, ale to bolo leto a ideálne počasie bez vetra a fakt je, že som išiel predpisovo a nehnal som sa, veď, kto by sa hnal ku svokre :-). Z Bratislavy do Tatier (cca 300 km) som mal 7,4, myslím, že je to v pohodičke.
    Čo sa týka mínusov, tak mi celkom vadí ako sú umiestnené vešiačiky v kufri, myslím výšku, málo čo na to zavesím, nákup mi len tak leží zaháknutý. Ďalej ostrekovače, neviem prečo sa vždy zároveň spustí aj ostrekovanie svetlometov, neviem či sa to dá nejako deaktivovať. Po daždi, keď človek otvorí veko kufra, naozaj to všetko tečie za krk :-), ale nad tým sa len vždy pousmejem. Aj na to ovládanie infa som si celkom zvykol. Sú to síce také somarinky, ale mohli by na tom japonci popracovať :-)
    Tak prajem majiteľom veľa km bez nehody a poruchy, s pozdravom Majo.
  • « 00 Reagovat !

    foto barabnl

    barabnl 25.07.17  15:41

    « Re: sympaticke auto

    Landak to byl tenhle:
    [odkaz]
    už ho nemáme, šéfové ho prodali, že byla u Toyoty Emil Frey moc nákladná údržba... Je pravda že jak byl všech a nikoho, lidi mu dávali strašně zabrat...
  • « 10 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 24.07.17  13:01

    « Re: Re: Re: nejnovější zkušenosti a spotřeba do Chorvatska

    Když jsem ještě měl Grand Vitaru, tak rakev přidávala 0.5 litru ve spotřebě navíc. A to byla nafta. Celkově je sice u tvé CR-V spotřeba vyšší než ta ideální z českých hospod ;-) , ale mně nepřekvapuje a přijde mi přijatelná.
  • 00 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 22.07.17  18:01

    « sympaticke auto

    Jo to je sympaticke auto :yes: Kamaradka (ceska) zijici v Sydney ho ma taky a je s tim spokojena. Nektere dojmy (plavnost, tichost, prostor) ma podobne. Max trosku pozor na naklony a ta nadrz z podvozku tak trosku trci :-| Jen ze zvedavosti, co mate v zamestnani za Landak?
  • « 00 Reagovat !

    foto barabnl

    barabnl 18.07.17  22:44

    « Re: Re: nejnovější zkušenosti a spotřeba do Chorvatska

    Italové mi kupodivu nevaděj, byl jsem tam mockrát, včetně jihu (okolí Neapole) a Sicílie, a s jejich stylem jsem se snadno sžil - rychle, temperamentně, ale předvídatelně. Chorvati mi připadali záludnější, některé jejich manévry byly o zabití.

    Jo, jasně, spotřeba 8,6 je dost, ale je to jen jednou v roce, a navíc bylo auto extrémně naložené a s rakví na střeše, moje druhé auto, naftový dvoulitr (Fiat Ulysse), tohle jezdí za 8. Normální spotřeba CR-V je mezi 7,5-8, pozitivem je tichá a plavná jízda.
  • « 01 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 18.07.17  22:31

    « Re: nejnovější zkušenosti a spotřeba do Chorvatska

    Pokial ti chorváti pripadajú ako blázni,to si ešte asi nešiel Talianskom. >:D
    Namôj vkus je ta spotreba dosť veľká,no pokial si spokojný,niet čo riešiiť. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto barabnl

    barabnl 18.07.17  22:14

    « nejnovější zkušenosti a spotřeba do Chorvatska

    Na tachometru je 45 000, auto stále šlape jako nové, bez závad, Bohudík.

    Přidám zkušenosti z jízdy do Chorvatska přes Alpy (Linec, Graz) a zpět, 2500 km převážně po dálnicích, 5 dospělých + plný kufr + velká rakev, celkem to bylo cca 500 kg nálože, + trvale klimoška a nějaká ta stání v kolonách. Jel jsem naplno s dodržováním limitů, žádná ekojízda, častá předjiždění, snaha ujet to co nejrychleji v rámci pravidel.

    - při téhle náloži už je akcelerace slabá a udržení 130 km/h do kopců znamená jet na pětku a předjíždět na čtyřku. Není ale problém dosaženou rychlost udržet.
    - průměrná spotřeba byla 8,6 l (benzín 95)
    - dílčí spotřeby (6 tankování) byly: 7,5 - 8,3 - 8,8 - 8,9 - 9,0 (cesta zpět za prudkého bočního větru, kdy Chorvati omezovali rychlost na dálnici na 40 a všichni motorkáři svorně sesedli...) - 9,3 (rychlost 140-150 na D1, na neopravovaných místech, kdy už jsem to chtěl mít za sebou...)

    To myslím není špatné, na to, že se pořád jelo za otáček 3000-5000. Původně jsem si myslel, že jak jsem na to šlapal, bude spotřeba kolem 10, ale nebyla.

    Okolní řidiči - Němci, Češi, Slováci, Holanďani jeli v pohodě, rychle a svižně, Chorvati bláznivě, Rakušáci divně (chvíli rychle, chvíli pomalu, tupé reakce). V Chorvatsku nikdo nedodržuje žádné rychlosti, ale jak ti samí řidiči přijedou do Rakouska, zařezávají... Je pravda, že chorvatské policajty jsem nikde neviděl.

  • 00 Reagovat !

    foto barabnl

    barabnl 16.11.16  22:51

    « malé srovnání s Toyotou RAV4

    Měl jsem teď možnost najet 400 km s letos koupenou Toyotou RAV4, předokolkou, s dvoulitrovým dieselem o výkonu 105 kW, s manuální převodovkou, ve výbavě Active. Byl jsem na dálnici, okreskách, ve městě, na suchu i na sněhu. Na pořádné srovnání s CR-V je to málo, ale pár dojmů mám. Jelo to dobře, je to tuhé pevné auto, krásně se s tím řadí, dráhy krátké a přesné, na silnici sedí dobře, o něco víc drncá než CR-V. Vzhled je věc názoru, mě se nelíbil zvenku ani uvnitř, je takový nevyvážený, vystupující zadní světla, vystupující palubní deska s ostrou hranou, na tak velké auto malý kufr. Štvalo mě pomalu se elektricky zvedající a zaklapávací víko kufru a odlesky boků krytu motoru v předním okně, ony ty boky (nad koly) jsou zvednuté a hází prasátka do kabiny. Vůbec ten předek je dost vysoký, vylézá hodně nad dolní hranu bočních oken. Asi nejsilnější dojem byl, že bych už nechtěl zpátky do dieselu, aspoň ne takového, co měl můj kus - jadrný zvuk a dost velké vibrace, i za jízdy... Jízdní projev je proti benzinové CR-V takový nějaký hrubý. Dost špatně se mi rozjíždělo, motor cukal se spojkou, ale možná to byla jen moje nešikovnost nebo nezvyk. Ten motor není žádný dravec, nijak zvlášť nepřidává ani když se na něj šlape; samozřejmě ale v otáčkách táhne pěkně. Jel jsem volně, podle limitů, spotřeba byla 6,8 l (palubní počítač ukazoval o litr míň), podle informací od Toyoty by měla být 4,7 l, tak to ani náhodou... Já mám u benzínového dvoulitru v CR-V dlouhodobou spotřebu 7,8 l, tedy jen o litr víc než měla RAVka.
    To auto stojí zhruba 740 000 Kč. Nedávno mě kamarád vezl v nové Corolle, která je skoro o půlku lacinější, a ta měla jízdní projev příjemnější. A konečné srovnání s mou Hondou? Benzinová CR-V je podle mě dáma v sametových šatech, naftová RAVka holka na traktoru... Mluvím o silničním provozu, v terénu jsem s RAVkou nejel.
  • 10 Reagovat !

    foto barabnl

    barabnl 22.07.16  23:36

    « 6200 km ve Skandinávii

    Tak už je na tachometru 30 000, nejnověji přibylo 6 200 km na dovolené v Norsku, Finsku a Švédsku. Všechno proběhlo bez závad, tiše, plavně, jako vždycky. Docela se hodila lehká terénnost auta, k několika národním parkům se jelo po štěrkových cestách, místy s jámami s roletami, občas nějaké to drkotavé sjíždění mimo cesty a tak.

    Na německých dálnicích při 120-170 (všude samá omezení...) byla spotřeba 8,8 l benzínu 95, ve Švédsku při 120 km/h 8 l, na okreskách a silničkách v celé Skandinávii, kde se jezdí 70-90 (co kde dovolí), to bylo jen 6,5-7,5 l. Téměř se tam ale nepřidává, provoz plynulý, malý, nikdo nešílí, s reálnou situací u nás to nemá nic společného.

    Projevila se jedna nectnost CR-Véčka: malá nádrž. Oficiálně myslím 56 l, ale reálně to člověka pustí tak na 50 a pak to hlásí nulu a člověk nemá nervy jet ještě dál. To je pak podle spotřeby dojezd jen 550-700 km a člověk aby pořád tankoval...

    Pár skandinávských postřehů: Norové jsou divoši, hodně překračují povolené rychlosti, Švédové míň, Finové skoro vůbec (tam mají na okreskách na každé křižovatce snížení rychlosti a kameru). Obecně tyhle národy skoro nepředjíždí, a když, tak divně - je vidět, že to neumějí načasovat. Dlouho nic, a pak v nevhodné chvíli. Ale za celou cestu jsme nikde neviděli nehodu. V severním Finsku se na cestách běžně procházejí polodivocí sobi, často ve skupinkách. Byli klidní, ale místní nám říkali, že se na to nedá spoléhat. Losa jsme neviděli, i když značky s ním jsou všude. Zajímavě mají řešené okresky na E22 ve Švédsku: skoro pořád celkově 3 pruhy, dva v jednom směru, jeden v protisměru, mezi tím svodidla, a co dva až tři kilometry se to mění. Takže chvíli kolona když je pruh jen jeden, pak chvíli bezpečné předjíždění pomocí dvou pruhů, a tak pořád dokola. Svodidla jsou i kolem cesty, krajnice žádné, nevím, co bych dělal, kdyby v jednopruhovém úseku auto přestalo jet...
    Převažují Volva a německá auta, pak Japonci, italská a francouzská téměř ne. Všude je spousta obytných aut, která dopravu hrozně zpomalují.
    Ale celkově velmi pohodové ježdění po dobrých cestách a s klidnými řidiči okolo. Návrat do Čech je pádem do neklidně pulzujícího mixéru...

    Ale zpět k CR-V: jelo skvěle, bez závad, paráda, pohoda. Snad to tak ještě dlouhé kilometry a roky vydrží.
  • « 00 Reagovat !

    foto barabnl

    barabnl 14.02.16  19:18

    « Re: Re: Re: Drobnosti, které mě vadí

    Na střechu jsem koupil příčníky od Thule.
    Jasně, sklopné přední sedadlo by bodlo. Nevím, možná to je nějaká věc zvyšování bezpečnosti, aby se v osobácích uvnitř nevozily velké věci... Nebo šetřej na sklápěcím mechanismu?
  • « 00 Reagovat !

    foto pajas111

    pajas111 14.02.16  14:38

    « Re: Re: Drobnosti, které mě vadí

    Ano, jsou to drobnosti, které má každé auto, tak to vidím i já. Jen je škoda, že u Civica 8g, kterého jsem měl před CR-V, se sedačka vpředu u spolujezdce sklopit dala, tak proč to u CR-V nejde.
    Nemám hagusy a občas bych to uvítal. Mohu se zeptat, jak upevňujete lyže na střechu? Podle fotek ani vy hagusy nemáte. Lyže se do auta vejdou a vždycky je upevním tak, že se nemůžou hnout, na to si dávám pozor. Ale tak dvakrát do roka bych potřeboval převézt něco delšího.
    S tím hlučným motorkem stěračů mám podezření, že je to problém jen mého auta. Chci se na to zeptat v servisu při nejbližší prohlídce, tak jsem se o tom chtěl nejdříve ujistit. Při nízké rychlosti, kdy je i nízká úroveň hluku, je to nepříjemné.
  • « 00 Reagovat !

    foto barabnl

    barabnl 13.02.16  22:13

    « Re: Drobnosti, které mě vadí

    - nízko se zvedající 5. dveře: měřím 190 a výška zvednutí mi zatím nikdy nevadila. Hodně pracuju v přírodě, přijedu k lesu, pod stříškou z vyklopených dveří se převlékám do pracovního když prší.
    - ostříknutí. Ano, chová se to tak. Ručně ještě 2-3x setřu, neobtěžuje mě to.
    - hlučný motorek - toho jsem si kupodivu nikdy nevšiml. Že bych měl jiný?
    K autu nejsem nekritický, co mě vadí jsem v recenzi popsal, ale už jsem jezdil hodně auty a žádné nebylo bez much. Jen jich asi nesmí být moc, ale mé CR-V takto nevnímám.

    Ty dlouhé předměty: ano, 3-metrová prkna dovnitř nedám (do mého Fiatu Ulysse ano). Ale za nedostatek už to dneska nepovažuju. Když jsem je ve Fiatu vozil, sahala od předního po zadní sklo, nedejbože, abych s tím musel prudce brzdit, to by mi vylítla předkem... Dost dlouho jsem je podkládal dekou, pak auto čistil od bordelu. Na stěhování se hodí stěhovák, ne CR-V (Compact Recreational Vehicle). Tam jde hlavně o lidi. Ani bych nechtěl, aby mi vnitřek porýpaly věci opírající se o palubku.
    Stejně tak lyže uvnitř. Jeden člověk ni napsal, ať je uvnitř auta nevozím, že nás při případné havárii pořežou nebo pomlátí, ať si je dám na střechu. Dávám mu za pravdu.

  • 00 Reagovat !

    foto pajas111

    pajas111 13.02.16  12:06

    « Drobnosti, které mě vadí

    Také bych chtěl pochválit recenzi a se vším, co zde bylo napsáno souhlasím. Mám CR-V r.v.2013 2,0 manuál s pohonem předních kol. Jsem s autem spokojený, jen by mne zajímalo, jestli následující nedostatky vadí i jiným majitelům: nízko se zvedající 5. dveře, hlučný motorek stěračů (Jazz i Civic měl motorek stěračů tichý), po ostříknutí čelního skla musím po chvíli ještě několikrát setřít, protože od stěrače se dostává voda zpět na sklo, nemožnost sklopit přední sedadlo dopředu pro převoz dlouhých předmětů.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…