reklama


Recenze

YANNICK (muž 44 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI CR BMT 103kW

9,88 Uživatelé

Hodnoceno: 23× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Sharan, foto 1 Volkswagen Sharan, foto 2 Volkswagen Sharan, foto 3 Volkswagen Sharan, foto 4 Volkswagen Sharan, foto 5 Volkswagen Sharan, foto 6 Volkswagen Sharan, foto 7 Volkswagen Sharan, foto 8
Volkswagen Sharan, foto 9 Volkswagen Sharan, foto 10 Volkswagen Sharan, foto 11 Volkswagen Sharan, foto 12 Volkswagen Sharan, foto 13 Volkswagen Sharan, foto 14 Volkswagen Sharan, foto 15
 

Technické info

Přezdívka auta Volkswagen Sharan Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:4500 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1968 výkon [kW]: 103 kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10,9 maximální rychlost [km/h]: 191 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 885 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,7

Popis vozu

Konečně po letech nastal čas přivítat v garáži nový vůz.
Očekávaný příchod potomka se přikláněl k větší prostorové variantě Renaultu Grand Scenic, ale úroveň dílenského zpracování Škody Octavia a možnost neskutečně široké výbavy L & K spolu s lákavou nabídkou pražského prodejce mě nenechávala chladným.
A pak to přišlo… Při cestě kolem autosalónu Volkswagen jsem se zaskočil jen tak podívat na Tiguana, který byl dosud jen tajným a cenově nedostupným přáním.
Ceny však poslední dobou vyzývají všeobecně k nákupu aut, navíc vidina slušné ceny od prodejce mě posunula ve výběru vozu zcela do jiné kategorie. Najednou jsem si musel zdůvodnit, že Volkswagen Tiguan je přesně to pravé auto pro mě, rodinu, práci, no a když slevím ještě z nároků na výbavu (aby mi stačily finance), tak proč bych si ho nekoupil… Nakonec jsem z výbavy moc neslevoval, protože jak čas postupoval, stále častěji jsem si říkal, že auto pořizuju na delší čas a
s výhledem do budoucna je třeba mít ve voze co nejvíc vyspělé techniky kvůli následnému prodeji. No prostě jsem si chtěl udělat radost
a tak jsem si ji udělal!“

Tak takhle jsem začínal svoji recenzi v září roku 2009 s vidinou, že je to na dlouhou dobu moje poslední recenze na Auto.cz. Velká spokojenost s Tiguanem, který se stal miláčkem celé rodiny nepřipouštěla ani
v nejmenším variantu, že bychom se poohlíželi po jiném autě.

Ale k 2 letému synovi nám čáp ještě na podzim přinesl dvě dcery a tak byl osud Tiguana zpečetěn. Po prvotním šoku, kdy jsme se
z kraje roku 2011 dozvěděli o příchodu dvojčat se tatínek prostě musel odměnit novým autem. Předesílám, že Tiguana jsem se opravdu zbavovat nechtěl, dokonce i manželka stále argumentovala, že se do něj nakonec nějak všichni srovnáme, ale zkušební pokus o umístění 3 autosedaček nedopadl dobře a tak jsme se museli rozloučit.

S najetými 26.000 km, provedenou servisní prohlídkou a se stavem nového vozu
se prodej nezdál být žádný problém, zvláště
při vysoké poptávce po tomto typu. Nový faceliftovaný model se ještě neprodával, tak byl Tiguan celkem rychle pryč. Sice jsem
na něm za 1,5 roku ulítl cca o 200.000 Kč,
ale nebylo jiného zbytí. Starší velkoprostorový vůz jsem pořizovat nechtěl, nový vůz,
kterému dám opět od začátku veškerou péči pro mě bylo jediné řešení. Finanční základ dodal Tiguan, zbytek jsem se musel bohužel zadlužit.
Volkswagen pro mě byla opět jasná volba. První výběr byl Touran. Venkovním vzhledem se sice vyrovná svému většímu bratrovi
(na první pohled jsou vozy snadno zaměnitelné), ale i po faceliftu je to model, který se už nějaký ten pátek prodává, což je znát především na jeho interiéru.
Nakonec tedy zvítězil Sharan, na kterého jsem zprvu ani nepomyslel. A dnes už nelituji. Je to mazel.

Sharan se vyrábí ve třech provedeních:

Trendline (základní stupeň – musel bych ještě dost dovybavit, pro mě nevyhovující potahová látka sedadel)

Comfortline (střední stupeň – dovýbava dle mých požadavků téměř jako u nejvyššího stupně, látkové čalounění na pohled
v prospektu by mně zřejmě stačilo – bohužel se tento stupeň v ČR neprodává)

Highline (nejvyšší stupeň – prémiové čalounění v kombinaci kůže/alcantara - moje volba - dovýbava je součástí níže uvedeného popisu)

Zvolil jsem turbodiesel common rail 2,0 TDI, výkon 103 kW (140 k), s filtrem pevných částic, BLUEMOTION TECHNOLOGY, šestistupňovou převodovkou DSG, stříbrné reflex metalíze a titanově černým interiérem.

Když jsem se do něj poprvé posadil, připadal mi obrovský. Po 5 měsících už ho vnímám jako větší kombi a velikost vozu mi nepůsobí žádné problémy. Naopak po přesednutí do vozů nižší střední třídy si připadám uvnitř stísněně.

Motor pro mě opět byla jasná volba. Už jsem jej znal a po svezení s identickým Seatem Alhambra jsem se rozhodl opět pro jeho slabší variantu 103 kW. Varianta 125 kW musí být dělo, protože i tohle jede svižně a rozhodně
při dodržování rychlostních limitů není brzdou silničního provozu.

Systém opatření BLUEMOTION - mj. vstřikování aditiva AD BLUE má zcela jistě přínos pro ekologii. Co ale není dobře provedeno je doplňování aditiva
v zavazadlovém prostoru, kde hrozí potřísnění koberce "močovinou". Třeba Mercedes má pod víčkem palivové nádrže i otvor plnění aditiva, což mi připadá daleko lepší.


BEZPEČNOST A OCHRANA, PALUBNÍ SYSTÉMY:

Čelní airbagy řidiče a spolujezdce, možnost deaktivace u spolujezdce, kolenní airbag na straně řidiče, boční airbagy vpředu, hlavové airbagy vpředu i vzadu

Elektronický stabilizační systém ESP včetně hydraulického brzdového asistentu, ABS, EDS, ASR a MSR včetně stabilizace přívěsu

Elektronická parkovací brzda u DSG s funkcí Auto hold (po zkušenostech s autem vybaveným elektronickou parkovací brzdou mi přijde její mechanické provedení jako archaické řešení - možná roli hraje fakt,
že netoužím tahat za ručku abych si užil smyku)

Elektrické dětské pojistky pro zadní dveře, ovladatelné u řidiče s kontrolkou v jejich tlačítku

Palubní počítač "Plus"

Start-Stop systém (jde o zvyk - sice se dá deaktivovat, ale s příštím nastartováním vozu je opět v činnosti. Ze začátku ve mně panovaly obavy, jestli motor včas naskočí a nebudu zdržovat na křižovatce, ale je to v naprosté pohodě - než stačím přešlápnout z brzdy na plyn, tak už běží. Zároveň si vyhodnocuje spoustu aspektů -např. teplotu motoru, je-li zapnutá klimatizace
a jiné palubní spotřebiče - a pokud by hrozila energetická ztráta z častého startování - tak se systém prostě nezapne. Někdy to ve mně vyvolává pocit, jestli to nepřestalo fungovat,
ale on si to prostě vyhodnotí sám a udělá co uzná za vhodné v daný moment.)

Rekuperace kinetické energie při brzdění

Tempomat (ve zvláštní páčce pod páčkou blinkrů, jednoduché ovládání s možností přidávání/ubíráni po jednom nebo deseti km/h, ale v této třídě bych ocenil, kdyby byl tempomat adaptivní)

Kontrola poklesu tlaku v pneumatikách

Kotoučové brzdy vpředu a vzadu

Posilovač řízení s proměnlivým účinkem

Elektronický imobilizér

Alarm s integrovaným nezávislým zdrojem Back up Horn, ostraha interiéru, senzor naklonění vozu

Ukazatel vnější teploty s varováním
při nebezpečí tvorby náledí

Stěrač předního okna s dešťovým senzorem, který pracuje přes moji počáteční nedůvěru
a neinformovanost o přesné funkci naprosto perfektně - tam kde se běžně nastavuje
na páčce u cyklovače časová prodleva mezi setřením se u dešťového senzoru nastaví jeho citlivost. Jelikož nerad stírám nasucho, je možné to pěkně nastavit a stěrače opravdu setřou až když je co
Stěrač zadního okna s intervalovým cyklovačem

Vyhřívané trysky ostřikovačů předního skla
Ukazatel stavu nádržky ostřikovačů

Funkce "coming home" a "leaving home" Vám posvítí na cestu, osvítí nástupní prostor...

Zrcátka - vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, sklopná a vyhřívaná (zapomínám vypínat), zrcátko u řidiče asférické, automatické naklonění vnějšího zpětného zrcátka u spolujezdce při zařazení zpátečky
Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou - výborné proti oslnění zezadu

Automatický parkovací asistent "Park assist" včetně zpětné kamery "Rear assist", umožnující zaparkování částečně bez zásahu řidiče, akustický parkovací systém "Parkpilot", signalizace vzdálenosti dopředu i dozadu - tak popořadě: automatický parkovací systém za Vás zaparkuje do podélné i příčné mezery - Vy jen plníte pokyny udávané na multifunkčním displeji mezi otáčkoměrem a tachometrem - vzad, brzda, vpřed - volantu se nedotýkáte - je až s podivem, kam si systém troufne zaparkovat, klidně si i několikrát najede,
při podélném parkování Vám pomůže vyjet
i z mezery - a to tak, že Vás namíří směrem ven. Na zpětnou kameru se už těším, v době dodání vozu nebyla k dispozici elektronika
z Japonska a tak teď čekám na lednovou svolávací akci. Kouzlo zpětné kamery např. spočívá k bezproblémovému najetí k vleku.
No a bez signalizace čidly vepředu, na bocích a vzadu už skoro nemůže takhle velké auto fungovat. Jen pokud třeba najíždím doma
do vrat, kde je málo místa, musím systém aktivovat tlačítkem - sám se totiž zapíná jen při zpátečce.


KOMFORT:

Klimatizace "Climatronic" s automatickou regulací, 3zónová teplotní regulace, samostané ovládání pro druhou řadu sedadel
u 7místného provedení, klimatizovaná přihrádka spolujezdce

Rádio "RCD510" s barevným dotykovým displejem, výkon 4 x 20 Wattů,
8 reproduktorů, přehrává hudbu i ve formátu MP3, CD měnič pro 6CD, Aux-in zdířka,
šachta pro SD kartu, funkce dopravního zpravodajství v celkové délce 4 minut
(TIM) - po zkušenostech z Tiguana opět jasná volba - hraje senzačně - i když originální navigace RNS510 vzhledově téměř totožná by se mi líbila víc - ale ne za 57.600 Kč....

Příprava "Premium" pro mobilní telefon
s Bluetooth (hands free profil 1.5) a GMS
900/1800 MHz, komfortní ovládání pomocí multifunkčního volantu, hlasové ovládání,
dodatečné rozhraní rSAP. Handsfree je v dnešní době nutnost. No a pokud ne originální s veškerým komfortem, tak alespoň nějaká dodatečná, ale proboha alespoň nějaká. Nejvíc mě vždycky rozčílí řidiči telefonující za jízdy, soustředí se na hovor a ještě to do Vás málem napálí. A smutné je, že jsou to většinou "chudáci" v drahých autech. Asi už jim na handsfree nezbylo.

Centrální zamykání s dálkovým ovládáním,
2 sklapovací klíče, s možností nastavení,
že na jedno zmáčknutí klíče se odemknou pouze řidičovy dveře, na druhé zmáčknutí pak ty ostatní. V klíčku je zároveň i dálkové ovládání elektricky otevíraného kufru - super věc - dveře se sice dají ručně otevřít
a to celkem snadno, ale při zavření je nutné překonat značný odpor. No a ta paráda v zimě nebo po dešti - ruce jsou stále čisté. Navíc lze nastavit, do jaké výšky se kufr otevře - podle výšky stropu Vaší garáže. Elektricky lze otevírat kufr i zevnitř vozu - je však třeba dávat pozor, aby za Vámi nebyla nějaká překážka, kterou při běžném ručním otevírání vidíte. Co mi naopak přišlo zbytečné je elektrické otevírání bočních dveří - efekt je sice velký,
ale za ty peníze to nestojí. Dveře jdou navíc otevírat a zavírat snadno. A taková malá vychytávka - pokud tankujete a máte otevřené víčko nádrže, posuvné dveře nejdou otevřít aby jste si jej nepoškodili.

OKNA:

Chromové orámování bočních oken

Přední okno snižující průnik hluku do vozu vyhřívané, tepelně izolující, šedě tónované
v horní části - to až trefí kámen - to bude radost měnit! Samozřejmostí musí být jeho pojištění - dle prodejce nové okno s výměnou obnáší cca 25.000,- Kč.

Boční okna a zadní okno s tepelnou ochranou skel, boční okna vzadu a zadní okno originál zatmavené, 65% absorpce světla

Ochranná sluneční roleta pro boční okna vzadu
(konečně můžeme zahodit přísavky
od benzinové pumpy)

Elektrické ovládání oken vpředu i vzadu
(s pojistkou)

Make-up zrcátka ve slunečních clonách,
s osvětlením

OSVĚTLENÍ:

Xenonové světlomety pro potkávací i dálková
světla, dynamicky reagující na směr jízdy,
s automatickou regulací sklonu - tak to byla věc, kterou jsem zvažoval kvůli financím (přestože jsem dříve s xenony jezdil a vím, že je to úplně jiný pocit z noční jízdy) - ale slova prodejce: "Ty už jsi dlouho neřídil auto
s normálními světly - viď" mě probudila ze sna jak ušetřit a xenony jsem přiobjednal.
Navíc jejich orámování diodami dělá z vozu milého brejlouna. Světla jsou schopna pracovat v plně automatickém režimu,
kdy si dle světelných podmínek připojí
k denním diodám hlavní světla, zadní světla, rozsvítí přístroje a ovladače - prostě nic nemusíte hlídat a všechno svítí kdy má. Hlavní světlomety se nejenom natáčejí (auto při nastartování tzv. zakoulí očima), ale i statické světlo přisvítí do zatáčky, pokud jedete míň než 60km/h, nebo zapnete blinkr a chystáte
se odbočovat.

Mlhové světlomety

Ostřikovače světlometů

Směrová světla v LED technice integrovaná do vnějších zpětných zrcátek v LED technice i osvětlení zadní registrační značky

EXTERIÉR:

Metalický lak stříbrná reflex je už možná za zenitem oblíbenosti - pro mě je to však léty prověřená barva, která odpustí vozu i mírné znečištění - auto je od pohledu stále relativně čisté. Světlý odstín auto také ještě pocitově zvětšuje. Stříbrná rovněž netrpí tolik jako tmavé laky na tzv.sluníčka - drobné mikroškrábance - nebo to na ní spíš není tolik vidět.

Maska chladiče černá, žebra masky chladiče chromované

Nárazníky, vnější zpětná zrcátka a kliky dveří lakovány v barvě vozu, nárazníky
s chromovým orámováním přívodu vzduchu pro chladič

Podélný strešní nosič stříbrně eloxovaný

Zadní dveře vpravo i vlevo posuvné - skvělá volba pro rodiny s dětmi, které Vám a ostatním na parkovišti a nebo v garáži nepoškodí lak. Jen jejich vodící lišta v zadním blatníku působí u světlých laků karoserie trochu rušivě - to je ale daň za funkčnost a dá se na to zvyknout.

"Jarama" kola z lehkých slitin 7 J x 17 (leštěná) se zajištěním proti krádeži,
samozacelující pneumatiky 225/50 R17
použití samozacelujících pneumatik umožnuje, že vůz není vybaven ani rezervním kolem, ani lepicí sadou (kvůli zimním pneu, které nejsou samozacelující je nutné koupit lepící sadu
s kompresorem) - jinak k velikosti kol - 17 palců je skoro povinnost - na 16 to auto tak pěkné není.
Jinak na zimu mám leštěná kola uklizená
a používám stříbrná kola originál VW Los Angeles

Tažné zařízení, částečně elektricky sklopné, funkce Auto-hold (přes elektronickou parkovací brzdu) - tak to je bomba, zatáhnete za páčku - závěs se vyklopí, nohou jej zajistíte, zatáhnete znovu - odjistí se a nohou jej opět skryjete do nárazníku

INTERIÉR

Přístrojová deska z měkkých plastů, středová konzola a vykládání dveří s dekorací
v designu "stříbrná titan", polstrování
ve dveřích je rovněž kožené

Multifunkční 3ramenný kožený volant
k ovládání převodovky DSG, rádia, palubního
počítace "Plus" a handsfree, výškově i podélně nastavitelný

Bílé, regulovatelné podsvícení ukazatelů
na přístrojové desce, červené noční osvětlení tlačítek

2 držáky nápojů pro každou řadu sedadel, velké kapsy ve dveřích, držáky na lahve 1,5 l,
v zadních bočních dveřích mobilní odpadkový koš, odkládací přihrádky na palubní desce,
pod loketní opěrkou, pod předními sedadly, před spolujezdcem, ve stropě, vzadu
v podlaze, v blatnících, pro zadní pasažéry
na 6 a 7 místě pod okny... prostě všude

Dvě čtecí lampičky vpředu a dvě vzadu, vpředu červená dioda ze stropu decentně osvětluje prostor voliče DSG, regulovatelné osvětlení nohou

Kryt zavazadlového prostoru, vyjímatelný
Závěsné háčky a 4 úchytná oka
v zavazadlovém prostoru

Textilní koberečky pro všechny řady sedadel

12V zásuvka na středové konzole vpředu
a v zavazadlovém prostoru

SEDADLA:

Sportovně komfortní sedadla vpředu,
řidiče a spolujezdce výškově nastavitelné, elektrické nastavení sklonu opěradla u řidiče, bederní opěrky vpředu, u řidiče elektricky nastavitelné, opěradlo sedadla spolujezdce zcela sklopné, přední sedadla vyhřívaná ve 3 stupních (to je balada hlavně po ránu), loketní opěrka vpředu nastavitelná

Kožená - koženková sedadla se středovým pruhem v provedení alcantara, na zadní straně předních sedadel odkládací kapsy a sklopné stolky

Sedmimístné provedení - tři samostatná sedadla v druhé řadě sedadel, posuvná
a sklopná s funkcí "Easy Fold", možnost nastavení sklonu opěradla + 2 samostatná sedadla v 3. řadě - kde může sedět i dospělá osoba, díky jednoduchému sklápění bezproblémový přístup dozadu, sedadla sklopná do podlahy - rovná plocha činí
ze Sharana nákladní vůz

Všechna sedadla včetně přípravy
pro připevnění dětských sedaček Isofix

Zvuková a světelná výstraha při nezapnutí bezpečnostních pásů vpředu a vzadu

Originální značková doplňková výbava, kterou jsem zvolil:
Sada předních, středních a zadních pryžových koberců
Vložka omyvatelná do zavazadlového prostoru pro 5-místné uspořádání a i další pro 7-místné uspořádání
Háčky na opěrky hlavy pro možnost zavěšení např. bundy, tašky apod.
Nástupní prahové folie černo-stříbrné
Ochranná lišta na zadní nárazník v nerezovém vzhledu

Doufám, že Volkswagen zopakuje generační obměnu vozu podobně jako u předchozí verze (tuším cca 15 let) a já se tak budu moct těšit
z auta beze změn co nejdéle.

Pro klid duše jsem si ještě připlatil prodlouženou záruku.

Silné stránky

Prostornost a variabilita interiéru
Pohodlná a kvalitně provedená sedadla
Nízká spotřeba paliva
Boční posuvné dveře - lehký chod
Kvalita zpracování
Spousta odkládacích prostorů

Slabé stránky

V některých situacích horší výhled - přední sloupek je masivní a malé trojúhelníkové okno to nevytrhne (řidič se při jízdě musí občas nahnout)
Není vidět předek vozu - bez čidel těžko odhadnout
Hodila by se kontrolka vyhřívání zpětných zrcátek - zapomínám vypnout
Aditivum AD BLUE se doplňuje
v zavazadlovém prostoru - hrozí potřísnění koberce
Ceny příplatkové výbavy a originálních doplňků
Unifikace vzhledu s menším Touranem

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Na servis budu jezdit k prodejci Olfincar Hradec Králové, již předchozí zkušenost byla dobrá, ochotní a vstřícní servisní technici, moje všetečné dotazy zodpovězeny, problém nefunkčních ostřikovačů předního a zadního skla odstraněn.
Rozhodl jsem se, že na první výměnu oleje půjdu na 15.000 km a při té příležitosti nechám přehrát software servisních prohlídek - 30.000 km je podle mě na olej dlouho.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Vůz jsem opět objednal v autosalonu Olfincar
v Hradci Králové.
Po zkušenostech s nákupem Tiguana bylo rozhodnuto. V ruce s vytištěnou konfigurací příplatkových položek a originální značkové výbavy jsme společně opět probrali položku
po položce a diskutovali o výhodách
i nevýhodách jednotlivých prvků. Demonstrace na vedle stojícím voze mě přesvědčila objednat i něco navíc, naopak něčeho
se klidně vzdát.
Navíc se o mě postarali – pomohli mi prodat Tiguana, po dobu 4 měsíců, než dorazil Sharan mi zapůjčili náhradní vůz
za přijatelných podmínek, všechno šlapalo
jako na drátku.

 
reklama


Další vozy Volkswagen Sharan


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

servis zatím opravoval jen nefunkční ostřikovače předního a zadního skla

praktičnost
10

snadné nastupování na výše umístěná sedadla

prostornost
10

vepředu super, střední řada 3 slušná samostatná sedadla, zadní 2 sedadla v zavazadlovém prostoru využitelná i pro dospělé cestující, i když na cestu např. do Chorvatska bych tam viděl spíš děti

jízdní vlastnosti
10

na danou kategirii vozů pro mě naprosto vyhovující

jízdní komfort
10

spokojenost

provozní náklady
9

uvidíme jak servisní prohlídky, ale za zimní pneu 17" jsem dal raketu, ještě že spotřeba je na velice solidní úrovni

náhradní díly
8

zatím nic nebylo třeba, ale zvlášť dokupované originální příslušenství je drahé

výkon motoru
9

pro cestování s rodinou a dodržování rychlostních limitů dostačující

spotřeba
10

město cca 6,5 lt, mimo město běžná jízda 5,1 lt, ale i 4,8 lt úsporná jízda

hlučnost motoru
9

je to prostě diesel, není to špatné, ale už jsem jel i v tišších dieselech

kvalita sedadel
10

kůže a alcantara - super - uvidíme, co udělá s kůží na bocích sedadel časté nastupování a vystupování

brzdy
10

spokojenost

zavazadlový prostor
10

v 5-místné konfiguraci obrovský zavazadlový prostor, dobře přístupný


Více o modeluVolkswagen Sharan
Volkswagen Sharan 2.0 TDI DSG 4Motion – Aktivní důchodce Volkswagen Sharan 2.0 TDI DSG 4Motion – Aktivní důchodce

Volkswagen Sharan už má svá léta. Má ještě zájemcům o…

VW Golf IV VW Golf IV

Už je to tady, představujeme Vám horkou novinku tohoto…

 

reklama





Blesk.cz

Zesnulý kaskadér Jaroslav Tomsa (†85): Má doma mauzoleum s kulečníkem!

Zesnulý kaskadér Jaroslav Tomsa (†85): Má doma…

Legendární kaskadér nemá hrob. Jaroslav Tomsa (†85), který se proslavil díky filmu Limonádový Joe, má pro místo…

Část potoka Vrutice projde úpravou: Rekonstrukce pomůže Chuchli při povodních

Část potoka Vrutice projde úpravou: Rekonstrukce…

Asi 180 metrů dlouhý úsek potoka Vrutice u mostu pod železniční tratí musí být prohlouben. V současné době zde…

 

iSport.cz

Dočkal litoval: Ta penalta mě štve. Dát ji, nemuseli jsme prohrát

Dočkal litoval: Ta penalta mě štve. Dát ji, nemuseli…

PŘÍMO Z MILÁNA | Porážku 1:2 na půdě Interu Milán označil Bořek Dočkal za zklamání. Především ale nadával sám…

Soupeři pro Spartu: atraktivní United, vrátit se mohou Krasnodar a Villarreal

Soupeři pro Spartu: atraktivní United, vrátit se…

Přes víkend mohou fotbalisté Sparty přemýšlet: jaké by to bylo hrát v Evropské lize proti Manchesteru United?…

 

Reflex.cz

Jak vypadá Hřebejkovo Zahradnictví? Sledujte první ukázku z filmu, který dějově předchází Pelíškům

Jak vypadá Hřebejkovo Zahradnictví? Sledujte první…

Nejde vlastně o jeden film, ale o unikátní trilogii. Tvůrčí duo tvořené scénáristou Petrem Jarchovským a…

Tohle nás zničí: Obchod musel vyměnit nevinné označení přebalovacích místností, prý bylo sexistické

Tohle nás zničí: Obchod musel vyměnit nevinné…

Některá evropská média zaznamenala v minulých dnech další díl absurdní diskuse, která přivede Evropu k…

 
 
reklama