Recenze

9 Majitel

BMW řada 3 320D 120kW

7,08 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4
 

Technické info

Přezdívka auta Bavoráček Rok výroby 2010 Koupeno ojeté najeto [km]:178000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 1995 výkon [kW]: 120 maximální rychlost [km/h]: 226 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 5,6

Popis vozu

Vůz jsem si vybral z Německa přes inzerci mobile.de a nechal si ho dovézt. Byl v dobrém stavu, s krásným čistým interiérem, pouze měl lehce odřený lak na zadním blatníku a prasklý plast pod kapotou (nejspíš někdo něco přibouchl když zavíral kapotu). Na voze se mi líbí šedý interiér (ostatní inzeráty se stejnými parametry měli z 99% látkový černý). K vozu je evidovaná servisní knížka, kterou jsem si v ČR ověřil u autorizovaného dealera a záznamy seděli.

Motor:
2.0 diesel 120kW s manuální 6ti stupňovou převodovkou, při koupi najeto 146tkm. Dlouhodobá spotřeba z počátku 4,7, teď spíš 5,6 (po startu vypínám START/STOP).

Výbava:
Xenony, denní svícení (kroužky okolo xenonů), dálkový centrál s dvěma klíčky, autorádio na CD, navigace, bluetooth handsfree, multifunkční volant s tlačítkem pro hlasové vytáčení, palubní počítač, START/STOP, el. okna i zrcátka.

Když vůz porovnám s Octavii3 2.0TDI 110kW, se kterou jsem rok jezdil, tak je oproti ní těžkopádnější (provozní hmotnost 1580kg), je to takový tank, Octavie byla pružnější a rychleji reagovala na plyn. Na druhou stranu Octavii nemělo cenu točit do vysokých otáček, rychle ztratila dech, BMW táhne a táhne a táhne. Na dálnici 130km/h na 6tku, přišlápnu plyn a ručička bez protestů rychle stoupá k 200km/h. Oproti Octavii se mi líbí zpřevodování, v obci v 50km/h na 3ku motor Octavie točil o něco víc a byl hlučný, na 4ku zas bublal v nízkých otáčkách. BMW točí na 3ku o něco méně a jede se s ním příjemně. Motor dobře reaguje na sešlápnutí plynu okolo 2000ot/min, v 90km/h na 5ku zvládá předjíždět i bez podřazení. Nástup výkonu je plynulý, bez turboefektu.

Vůz je nižší, při nasedání člověk do sedačky zapadne a hůře z ní vylézá. Výškové nastavení sedaček je odpružené, kolikrát spolucestujícímu vysvětluji, že musí zvednout zadek aby mu šla sedačka nahoru. Interiér je prostorný, v 5ti lidech delší cesta není problém. Kufr je velký, po sklopení zadních sedaček získám rovnou plochu. Loketní opěrka je fajn, škoda že má výbava nemá uvnitř vstup na USB, pouze AUX. Také mi v mé výbavě chybí držák na kafe. Navigace je v dobrém pozorovacím úhlu.

V kastlíku jsem našel USB vstup, zatím se mi nepodařilo zjistit, k čemu slouží, na USB flashku nereaguje (naformátována na FAT32).

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Za 32tkm jen běžný servis (olej, olejový filtr, naftový filtr, vzduchový filtr).
Už od koupi se na volnoběh přenášejí vibrace do řadící páky, mechanik mi řekl, že to nemusím zatím řešit. Teď mi přestali svítit kroužky na pravém světle, k žárovce se nemohu moc dostat, tak to nechám až bude tepleji a budu to moci rozdělat. V zimě při nasedání/vysedání vrže zadní tlumič.

 


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
7
náhradní díly
7
výkon motoru
9
spotřeba
8
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
10

Více o modeluBMW řada 3 E90/E91/E92/E93 (2006-2012)
BMW 330e – Pobaví, nebo jen uspoří? BMW 330e – Pobaví, nebo jen uspoří?

Když se řekne hybrid, řada lidí si vybaví Toyotu Prius či…

Nové BMW 3 Nové BMW 3

Ještě než začnete tento článek číst, chtěli bychom vás…

 





Blesk.cz

Kůň na Brněnsku spadl do úzké šachty u bazénu: Vytahovali ho jeřábem

Kůň na Brněnsku spadl do úzké šachty u bazénu:…

Hasiči a veterináři v neděli ráno zachránili koně, který se propadl do technologické šachty bazénu v…

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Okolnosti provázející sobotní skok Jana Třísky (80) do vod Vltavy vzbuzují otázky a provází je jedna záhada za…

 

iSport.cz

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči. Tabulku střelců neřeší

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči.…

Byl to jeho zápas. Během čtrnácti minut zasunul do sítě Mladé Boleslavi dvě branky. Ve zbytku utkání útočil…

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou nezapomenu, zářil Federer

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou…

Na tohle celý svět čekal. Roger Federer a Rafael Nadal na jedné straně kurtu, aneb výjimečná premiéra v Praze!…

 

Reflex.cz

Dnes se rozhoduje o budoucnosti Německa. Pět důvodů, proč sledovat volby u našich sousedů

Dnes se rozhoduje o budoucnosti Německa. Pět důvodů,…

Na první pohled by se mohlo zdát, že nedělní volby do německého Spolkového sněmu budou hodně nudné.  Všechny…

Herec Jan Tříska bojuje o život. Včera spadl či skočil z Karlova mostu do Vltavy

Herec Jan Tříska bojuje o život. Včera spadl či…

Herecká legenda Jan Tříska (80) bojuje ve vážném stavu o život na anesteziologicko-resuscitačním oddělení (ARO)…