Diskuse

Volkswagen Golf Plus (2012)

8.1.2021

Golfa 7 – stodesítky z předchozí recenze jsem se již dostatečně nabažil, tak šel po 2 letech k dalšímu zájemci. Teď byla na řadě manželka. Golfa plus…

 

Volkswagen Golf Plus (Verny_2013)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto Dzakobo

    Dzakobo 09.01.2021  18:14

    Asi dobrý

    Pěkná recenze. Odřít 16 palcové disky na balonových pneu vyžaduje docela talent, ale v mojí rodině řidičky nejsou o nic lepší... Takhle od stolu bych se klonil spíš k Merivě 1.4T, klidně i s automatem, který je klasický, stejně jako vstřikování MPI v motoru. Samozřejmě ten přetlačítkovanej interiér by byl mínus, podvozek neznám. Aspoň že už je to common-rail.
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 09.01.2021  18:37

      « Re: Asi dobrý

      Merivu moc neznám ale dík za tip. Jak jsem psal v recenzi - je zvyklá na VW nebo Škodu ať z práce nebo doma. Chtěla jít do něčeho co už zná. Tohle je už 4 VW v řadě ta posledních 8 let. Když jí to nebude vyhovovat, tak nejdýl za 2 roky půjde Plus dál. A talent na drobné ťukance má velký. Proto ojetina za 200 Tis a ne nové auto. To by mě mrzelo pak víc. Když jsem jí ty odřená kola vytknul, divila se. Prý tam bylo málo místa a mám je nechat opravit. Nechápe že to nejde.
      • 00 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 09.01.2021  19:21

        « Re: Re: Asi dobrý

        Za dva roky bude obrovský výběr z ojetých malých SUV. Viděl bych to třeba na Mazdu CX-3 2.0 nebo S. Vitara 1.6. Určitě bych nevybral něco jako Seat Arona 1.0TSI + 7DSG.
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 09.01.2021  20:21

          « Re: Re: Re: Asi dobrý

          S CX 3 jsem už jezdil, je to M2 na chůdách. Zvenku velká, uvnitř malá. Podvozek je příliš uskákaný a na dírách mlátí. To spíš bude CX5 v benzínu. Vitaru moc neznám, ale v testech je to chválené auto. Ale jedno mohu říct už teď, nic s 1,0 TSi, ani jakýmkoliv jiným tříválcem to určitě nebude.
          • 10 Reagovat !

            foto idam-i

            idam.i 09.01.2021  21:32

            « Re: Re: Re: Re: Asi dobrý

            Plne chápem tvoju nedôveru 3-valcom.Nech v testoch tvrdia čo chcú.Už len z jednoduchej logiky,tam musí byť vibrácia.j :no: Skúšal som dva chválené trojválce (1,2 PurTech a 1,5 BMW) a poznať to bolo.A to boli autá s nájazdom cca.20.000km. :-O
            • 00 Reagovat !

              foto Verny-2013

              Verny_2013 09.01.2021  22:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Asi dobrý

              Zatím nejlepší tříválec co jsem jel byl 1,5 EB ve Focusu. Jel objektivně dost dobře, ale konstrukce se projevovala i u něj. Teď ho dávají jen s automatem, asi aby to lidi kupovali co nejmíň. Buďme rádi za těch pár 4 válců co ještě zbývá. A ty brzo stejně dostanou elektrický doping a +200 Tis. Budoucnost není zrovna zářivá.
              • 00 Reagovat !

                foto idam-i

                idam.i 09.01.2021  22:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi dobrý

                Dávajú ho s automatom preto,lebo automat ho udrží mimo nevyhovujúcich otáčok.Teda nedovolí aby niekto pri nízkych otáčkach zadupol plyn na podľahu.Potom sa často prejaví LSPI. ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto Verny-2013

                  Verny_2013 09.01.2021  23:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi dobrý

                  To chceš říct že nahradili 1,5 EB 110Kw s manuálem 1,0 EB 118 Kw a ten větší má problémy s LSPI a ten menší nemá? To snad ne. Spíš jsou za tím papírové emise. Ten 1,5 EB dál má dál Fiesta a Puma ST, Kuga. Má různé naladění ale základ je stejný.
                  • 10 Reagovat !

                    foto idam-i

                    idam.i 10.01.2021  11:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi dobrý

                    Netvrdím,že to tak je.No kľudne môže.Motor vytlačený blízko k limitom a k tomu tvrdé zašlapnutie v nízkych otáčkach bez podradenie nie je dobrá kombinácia ani pre emisie,ani pre LSPI.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Verny-2013

                      Verny_2013 10.01.2021  17:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi dobrý

                      Jo tomu rozumím. Ale ty automaty jsou všeobecně naladěny aby pracovaly v nejnižších možných otáčkách. A není to problém jen DSG od VW. Ale souhlasím, když na to v otáčkách <1400 šlápneš podřadí o 2 někdy i o 3 stupně. Tím ten motor ochrání od LSPI, jak píšeš. U mého auta bych přivítal, kdyby software začal řadit někde kolem 1600 ot a citlivější kalibraci plynu. Při mírném přidání plynu aby podřazoval jen o 1 stupeň, tak jak je to obvyklé u manuálu.
  • 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 09.01.2021  19:58

    DSG

    Som celkom zvedavý ako budete spokojný s prevodovkou ?
    Hlavne pri jezde po meste.Predsa len už má čosi natočené.
    Držím palce. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 09.01.2021  20:16

      « Re: DSG

      tak máme najeto ( převážně žena ) nějakých 13 000 Km od koupě. Silnice/dálnice/město tak po třetinách. Jak jsem psal v recenzi, převodovka řadí pěkně, rychle, necuká, popojíždění ji nevadí. Žena je maximálně spokojená. Mě ale otravuje ta tvrdošíjná snaha držet za každou cenu co nejnižší otáčky. Když bude mít DSG dobrý servis a každých 60000 Km dostane nový olej měla by vydržet 250 000 Km. Ale to už bude mít auto někdo jiný.
      • 10 Reagovat !

        foto SCHROJF

        SCHROJF 13.01.2021  11:59

        « Re: Re: DSG

        :yes: :yes: :yes:
        konečne niekto, kto má pocit z DSG ako ja (převodovka řadí pěkně, rychle, necuká, popojíždění ji nevadí)...akurát tie nízke otáčky... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 13.01.2021  13:40

          « Re: Re: Re: DSG

          ahoj, Tak ono asi záleží jestli máš suché spojky DQ200, nebo mokré DQ250. Pak samozřejmě nájezd a údržba. Ale k řazení jako procesu nemám výhrady. Horší je to s logikou dle software. Ale chci se zeptat jak vidíš neutrál za jízdy? Vadí/nevadí. Jinak k čemu tam poloha neutrál vlastně je? Když zastavíš na křižovatce a stojíš na brzdě tak je to vždy v neutrálu automaticky.
          • 00 Reagovat !

            foto SCHROJF

            SCHROJF 14.01.2021  15:13

            « Re: Re: Re: Re: DSG

            Ešte keď mala žena Golfa, som sa to pýtal vo VW technika, a ten mi povedal, že N je tam len nato, keď Ťa počas poruchy niekto ťahá na lane...a nedoporučoval mi vôbec N počas jazdy používať.Keď stojím na semaforoch, stojím na brzde, a keď viem, že budem stáť dlhšie dám P... :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Verny-2013

              Verny_2013 13.02.2021  20:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: DSG

              Při vyzvednutí auta po opravě mi servisní technik VW řekl, že vyřazení za jízdy na N není problém. Zpětné zařazení D může být problém. Když už, tak by mělo být bez plynu, aby se nadměrně nenamáhaly spojky. A teprve až bude rychlost zařazená, tak přidat plyn. Nicméně doporučil to dělat co nejméně.
              • 00 Reagovat !

                foto idam-i

                idam.i 14.02.2021  13:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG

                Čo som googlil,tak vyaďovať do N sa má len výnimočne.(odťah apod.)
                Za jazdy určite nie.
                • 00 Reagovat !

                  foto Verny-2013

                  Verny_2013 14.02.2021  14:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG

                  Jedná věc je co píšou na netu a manuálu. Druhá zda a za jakých okolností to skutečně vadí či nevadí. Moderní dvouspojky už umí volnobežku, tyhle starší ne. Softwarově je ale určitě na zařazení D za jízdy připravena. Zařazení je plynulé jako při běžném přeřazení. Já to ale dělám zcela výjimečně, když vím že na D1 mě čeká 2 km z kopce.
                  • 00 Reagovat !

                    foto idam-i

                    idam.i 14.02.2021  15:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG

                    Nrbudem sa prieť a s dvojspojkou nemám ani skúsenosť.Čo viem moja,HDM vie plachtiť aj sama. O tom ,že radenie do N je nevhodné som čítal z viacerých zdrojov.
  • 00 Reagovat !

    foto Vermo

    Vermo 13.01.2021  09:59

    Pristup k zenam

    Galeria v pohode, len ti reci ala "potom kup zene auto za 0.5 mega" rezu oci. Moja manzelka ma auto za 1.1 mega a v zivote by ma nenapdlo aby som pred nou alebo niekym inym rozpraval taketo veci. To je ponizujuce. Dude, nezijeme stredovek.
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 13.01.2021  11:05

      « Re: Pristup k zenam

      Tak pokud jsem se touto nadsázkou byť jediné ženy dotknul, tak se omlouvám. A mimochodem, tu recenzi jsem jí dal přečíst. Nadsázku pochopila a zasmála se jí. Rozhodně nevypadala že by ji to ponížilo.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…