Volkswagen Polo (2010)
7.8.2011Ahoj všem, kteří si čtou tuto recenzi. Původně jsem neměl v úmyslu představovat své auto, ale jak naznal Mathes25, žluté Polo zde chybí. Určitě mi…
Volkswagen Polo (Typhoon)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Vladdo 08.08.11 15:34
« Re: Teplota chladící kapaliny
na astre to ale nie je problem zistit. Staci pri zapnutom radiu podrzat tlacitko Settings az kym z reprakov nezazni "beep" a pak uz sa precvakavat stlacenim tlacidla BC medzi jednotlivymi polozkami, kde je mimo ineho aj teplota chladiacej kvapaliny -
Frantizsekk 07.08.11 23:26
« Re: Re: Re: Re: Pěkné
Tez pridavam pochvalu. Pro me je to auto maly, ale nemit rodinku, byl by v hledacku. Ta tajna schranka je i u ridice? Ma to i docela dobre umisteny pojistky- oproti napriklad favoritu.. tam to bylo o prasklou cevku v mozku. Nekdo si tu stezoval na zlutou a hmyzaky- jak jses na tom ty?
Pripojuju se k tomu motoru. Sice tahne v nizkych, ale jizda v nizkych je pozvanka do servisu(a cesta, jak splnit eu normy)- to zvladaj bez uhony az objemnejsi motory. Ja napr. s tdi nelezu pod 1700 a nad 3000 a nesahnul jsem na to zatim 50 tisic km. -
Nicco 07.08.11 21:34
« Re: Re: focus
Dnes som videl cerveno-ciernu Fabiu Monte Carlo. Je to uz skoro ine auto, nez ta obycajna.
Sam mam Focus, ktory bol o nieco lacnejsi nez koncern, ale aj na tvojich fotkach z kabiny a kufra vidno tych 10% o ktore su koncernove auta napred - rozne ukladacie policky, otvory na PET, sietky a haciky v kufri a calunenie zadnych operadiel, atd. Proste sa tam niekto zaobera aj takymito detailami, tak ma clovek dobry pocit, ze ked riesili taketo detaily, tak dolezitejsie veci musia byt este lepsie. Ludia to vidia a preto je cely VW na cele v EU. -
Typhoon 07.08.11 21:15
« Re: focus
V recenzi jsem se o tom moc nerozepisoval, ale výběr byl následující: autosalon v Jihlavě, vyloučil jsem Korejce, Francouze, Japonce, Brity, dle sympatií a peněženky mi zůstal Focus, Fabie, Polo. Focuse jsem vyřadil na základě ceny, starší konstrukce a servisu, který ve městě opravdu nemá dobrou pověst. Fabii jsem vyřadil na základě pověsti (třeba na zdejších diskuzích), vzhledu (z některých úhlů se tohle auto příliš nevyjímá) a především kvůli financování pouze s navýšením. Celková cena by byla stejná jako u lépe vybaveného Pola. -
kornel 07.08.11 19:33
« Re: Re: rada
ano, dnes uz vole v motoroch su take, ze dovoluju pomerne skore zatazovanie bez problemov, ale urcita obozretnost prvych par tisic km, je urcite na mieste aj u modernych motorov. Zaklad je pri zabehu nepodtacat a casto menit otacky.
Co sa tyka turba..ano nechat ho trochu vydychnut po jazde.. Inak zivotnost turba sa tiez znacne znizuje, ak sa casto dupe do podlahy (rychlo akceleruje) uz z nizkych otacok. -
Typhoon 07.08.11 19:09
« Re: rada
Motor má nejvyšší krouťák už od 1550 ot./min. Takže to zvládá celkem dobře. Ale je fakt, že opravdu použitelnej pro zrychlování je od 2000 ot/min.
Na záběh motoru jsem se ptal v autosalonu. Není třeba motor šetřit, jan pozor na turbo - je třeba ho nechat po dojezdu chvilku "vydýchat" na volnoběh. No a je jasný, že dud není motor zahřátý, tak mu nebudu nakládat. -
kornel 07.08.11 19:05
« rada
dovolim si jednu malu radu..odporucam ti motor moc nepodtacat a hlavne neakcelerovat, ak mas otacky nizsie ako 2000ot/min (len preto, ze mas pocit, ze ono to este taha a motor nejak moc neprotestuje..) a uz vobec nie dupat do podlahy, tzn. potreba rychlej akceleracie. Radsej podrad, dopraj motoru vyssie otacky pri zrychlovani ( aspon tych 2000-2200) a ser na o malicko vyssiu spotrebu ;-) ..tomu TSI to prospeje viac ako ho dusit v nizkych ot.
P.S a pocas zabehu motora, je to o to viac dolezite.
Tato motorizace, která pochází z Mladé Boleslavi se k vozu perfektně hodí. Auto je svižné, lehké, úsporné, má 6 rychlostí.
Vraťmě se ještě k designu. Aktuální flotila volkswagenů se více než kdy jindy přibližuje podstatě a jejich až vyprecizovaný a čistě oholený design navazuje na design minulé generace vozů Audi. Pokud se k tomu přidají řidičem citlivě zvolená kola (na léto) a velmi vhodná pozitivní barva, je vyhráno.
Toto je jedno z nejlepších aut dané třídy. Vozu by velmi prospěly nějaké dataily v barvě karosérie i v nyní silně nudném interiéru, které již dnes nejsou ničím neobvyklým.
Filkovo hodnocení: :yes:
Podívejte se také na stejně barevnou octavii RS: [odkaz]