Volkswagen Polo (2010)
7.8.2011Ahoj všem, kteří si čtou tuto recenzi. Původně jsem neměl v úmyslu představovat své auto, ale jak naznal Mathes25, žluté Polo zde chybí. Určitě mi…
Volkswagen Polo (Typhoon)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mates81 10.08.11 18:20
« Re: Re: Re: Re: Re: focus
S tou spotřebou máš pravdu, proto se ty motory taky dělají, aby jeli ale za málo...ale ohledně toho krouťáku je to složitější, auto jede určitě líp od spodu když má turbo, ale podle mě u krouťáku platí že objem turbem nenahradíš ;-) u výkonu je to naprosto v pohodě :yes: >:-[] -
Typhoon 10.08.11 17:57
« Re: Re: Re: Re: focus
Vím, že se na zdejších diskuzích hodně probírá turbo u benzínových motorů. Osobně si myslím, že z principu (nižší tlaky) bude spolehlivější, než u dieslu. A výhoda turba je jasná: vyšší kroutící moment v nižších otáčkách a nižší spotřeba při klidné jízdě. -
Nicco 10.08.11 14:14
« Re: Re: Re: Re: focus
Co sa mesta tyka, tak tam ti je podvozok nanic a co sa tyka kurvitok, tak Focusov multilink je presne take kurvitko oproti tuhej zadnej naprave, ako turbo oproti atmosfere. Takze mozeme vsetko zjednodusit na praveku uroven, alebo chceme mat najmodernejsie veci, ktore sa sice kazia, ale davaju nam tych 10-20% viac radosti, nez obycajne.
U noveho Focusa v benzine mas na vyber bud Tivct alebo Ecoboost. Ten prvy ma vacku s chybou mazania (teda aspon MkII), takze odide aj po 40tkm a oprava jednej (alebo oboch?) vyjde na 10tKc a ten druhy ma turbo, ktore bude mozno stat 20tKc...
-
peterka85 09.08.11 17:30
« Re: Re: Re: focus
nechapem prečo ľudia dnes už nechcú jednoduché atmosferické motory
všetko musí mať turbo a milion kurvitok
tie 1,2 TSI sa robia už dosť dlho takže čakám kedy sa začnú po forach objavovať témy TSI problem
ďalšia vec ktorá sa mi nepáči na dnešných recenziách aut je hodnotenie konfortnej výbavy kadejaké odkladacie serepetičky a priehradky v autach do mesta (typy ako polo, fabia, yaris, ) ja nabeham po meste tyzdenne asi 150 km ale fľaska vody mi ešte v aute nechýbala a priehradku na odloženie mobilu využívam asi tak často že vždy keď tam dám mobil tak sa po neho vraciam do auta lebo ho tam zabudnem
a AUX a USB a pod
za original radio s USB a AUX vstupom napr škoda (a nielen škoda orig) zaplatiš min 300 e pričom ak si tam necham dieru a pichnem Alpine za 300 tak to skoda symphony si môže šúchať nohy
chápem že výrobca musí tu vyslednu cenu do niečoho schovať, ale kupa auta by mala byť o motore, podvozku a ten zbytok je len prijemny doplnok
dáfam že autičko ti bude slúžiť bez porúch ale ja by som si vybral určite focusa -
Vladdo 09.08.11 12:42
« Re: Re: Re: Teplota chladící kapaliny
nemas pravdu
staci stlacit BC tlacitko este tusim dva razy od teploty a dostanes sa na menu palubneho PC,kde mas tie dve trate a stopky. Odtial vybehnes sipkami(alebo ak mas ovladanie na volante) von a si v zakladnej obrazovke kde ti pise okamzitu spotrebu+radio a ostatne volovinky :-) -
Mathes25 08.08.11 21:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné
no tak vitaj >:D pekná recenzia....to s tými svetlami asi bude problém trošku väčší pretože už som to počul od viacerých a aj mne sa zdá že v tme na okreskách mi to svieti až moc krátko prakticky nič nevidím a musím stále prepínať na dialkové takže pri najbližšej návšteve ich na to asi aj ja upozorním...tú sieťku do kufra som chcel aj ja ale ked som pozrel kolko stojí skoro som odpadol oni za to chcú 50 eur :DD -
Typhoon 08.08.11 16:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné
Ta "tajná" schránka (přišel jsem na ni až po půl roce) je u spolujezdce. Je ale malinká, tak akorát pro bezpečnostní vestu.
Ke žluté barvě: kupodivu na ní není příliš vidět špína, ale je fakt, že krvavých flíčků na předním nárazníku a insektích hovínek na aute je dost. Aby auto vypadalo hezky, jezdím s ním v průměru jednou za 3 týdny na mytí (ruční). Většinou se ale stává, že nejpozději druhý den prší. Rekord mám, když začalo pršel 15 vteřin poté, co jsem vyjel z podzemní garáže od myčky.
S otáčkama je to těžký, občas je potřeba ignorovat ekorady palubního počítače. Je to velký šetřílek.