Volkswagen Scirocco (2009)
26.10.2009Pod kapotou se nachází benzinový motor o obsahu 1.4TSI 118kw v zelené "Viper Green" metalíze. Původně místo Rocca měl být Golf VI. Naneštěstí, dodací…
Volkswagen Scirocco (TufanR)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
TufanR 05.10.11 12:07
« Re: Re: Krasavec
Ahoj, co se týče hluku od dveří, tak to není zase tak hrozné. Citelné je to až tak od 180+. Spíše ten hluk způsobují zrcátka, ale, že by se člověk musel přeřvávat nebo tak něco, tak to určitě ne.
Jo ty lišty, mám pocit, že to bylo ke 4t. Mám tam tu KN sadu a nemám s tím žádný problém, auto má podstatně lepší zvuk a pocitově jede svižněji a lépe za plynem. A co se týče záruky, tak v servise nic neříkali. A co se týče blow off ventilu, tak ten jsem pustil z hlavy. -
Herbi TSI 06.09.11 12:43
« Krasavec
Zdravím,
nádhernný kousek!:-) Skvělý motor, velmi pěkné elektrony a barva prostě the best!!...
Pro mé jízdy dokonce lepší volba než GOLF VI, ale nemohl jsem ztrávit tu palubní desku a taky všude psali o hlučných bezrámových dveřích... Je taky podstatně dražší a já jsem za své peníze chtěl být maximálně spokojený.Taky se chystám ještě dokoupit efektní prahové lišty, ale jak píšeš, ta cena:-( Golf-3000 Kč!¨Chtěl bych poradit. Už delší dobu uvažuji o montáži lepšího "dýchání". Nepusobí ti tenhle doplněk nějaké problémy?? A co záruka? Budu rád za každý postřeh.
Děkuji s přáním hodně skvělých kilometrů :-) -
Ruffi 17.09.10 11:46
« LED
Zdravim. Pretoze za chvilu pribudne do nasej garaze podobne rocco tak sa chcem opytat ci je velmi narocne vymenit zlte halogenky v dennych svetlach za LED ziarovky,pretoze by to bola prva vec ktoru by som vymenil.Ci je treba vymontovat cely svetlomet a pod..:) vdaka za odoved -
_MT_ 09.09.10 00:36
« Re: Re: blow off
Blow off se použivá čistě k ochraně motoru. Důvod, proč motory pro běžný provoz nemají blow off, je malý kompresní poměr - jeho zmenšením se zlepšuje odezva turba, tedy se zmenšuje tzv. "turbo díra" - což si zákazník žádá.
Když máte velký kompresní poměr, pak máte dlouhou prodlevu před roztočením turba, ale i před jeho zastavením. To je nebezpečné třeba při řazení, kdy turbo po puštění plynu pořád pumpuje pod tlakem vduch. V tu chvíli blow off upustí přebytečný tlak.
Blow offy jsou vidět dost často u tuningových aut, protože jedna z jednodušších cest, jak dostat z motoru víc výkonu, je zvětšení kompresního poměru. Stejně to platí i pro sériové sporťáky - foukaný motor s více než cca 150 koňmi na litr bude mít pravděpodobně blow off.
PS: Je to velmi laicky řečeno, kompresní poměr není jediný faktor, ale řekl bych, že je nejdůležitější.