BMW řada 3 (2006)
9.9.2009Prvé auto ktoré som skutočne šoféroval bol Trabant otca môjho kamaráta, ktorému sme potajme ukradli kľúčiky a vozili sa po parkovisku. Vtedy ešte…
BMW 3 (E90) (Topgear)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Stanley099 30.12.11 09:24
« automat chváliš a potom ho dáš ako slabú stránku???
čo je na ňom teda po pochvale slabé?
ešte sa opýtam, všimol som si, že tam nie je S-ko ako má napr. audi, či vyššie verzie automatu od bmw.
Viem, že na D radia pri 2,5 tis. otáčkach, na S radia pri 4-5 tis. otáčkach.
ty si písal, že tebe to radí pri 4 tis. otáčkach.
Takže to D u bmw v tomto prípade je, dalo by sa povedať hybrid D+S? -
Chobot 18.09.09 11:32
« Nazdar
Tak zas po nějaké době jsem se rozhodl ohodnotit pár recenzí a začnu tebou.
Auto. Používam jen 9 za ´auta´, 10 za ´srdcovky´. No máš to krásné, o tom nic. Ale i tak 9. V podstatě jedno z těch ´obyčejných´ aut.
Recenze. Recenze je dle mého gusta a myslim že i dostatečně obsáhlá, tudíš 10b.
Fotky. Asi vše co má být. kufr, motor, vnitřek, venek, spousta detailů.....prostě též 10b. I když měl bych výhradu, že to působí absolutně vše jen tak nacvakaný aby se neřeklo že fotky nejsou......ale tak nejsme každej srdcem fotograf.(doufam, že jsem neurazil ;-) )
Nechť ti slouží dlouho a věrně :-) -
"-- skrytý --" 10.09.09 19:53
« Re: jízdní vlastnosti
mam s tym taktiez skusenosti na mojom MB C 2008. pri rychlosti 95 km/h a s kombinaciou dazd + vyjazdene kolaje to NEPRIJEMNE trhlo volantom a celkovo aj celym autom. bol som nemilo prekvapeny a to pritom mam michelinky co su dost makke pneumatiky...ale to je dane asi sirkou pneumatiky a zadnym pohonom ako sa to tu pise.... -
rarsch 10.09.09 16:33
« Re: Re: Auto snů
Přesně tak :yes: postupně lepší a lepší. Motor v SI je lahůdka, jak si kvičí, jak se točí, prostě úchvatnej stroj. Když chceš jet rychle, neni to jako u 320d, kde prostě zašlápneš plyn do podlahy a vysměješ se okolí (což má taky něco do sebe a musí se to sešlápnutí umět dobře načasovat), ale musíš závodit. Točit od 4500 do 7000. Mrkni u mě na video z Ringu, třeba ti to podá lepší vysvětlení ;-) -
Topgear 10.09.09 16:06
« Re: Auto snů
dávam si reálne ciele ;-) a vôbec, aj na autá treba ísť pomaly a postupne aby si človek vždy užil ten prechod k lepšiemu.
Gratulujem k eSíčku, je nádherné, je ten motor skutočne tak fantastický ako o ňom píšu? Láka ma na ňom hlavne tá exkluzivita a pocit "závodného" stroja. -
rarsch 10.09.09 14:47
« Re: jízdní vlastnosti
je to daný tuhostí respektive nepoddajností bočnice pneumatiky. Už sem si na tenhle neduh zvyknul, ale když sem ještě neměl 18" obutí, kdysi na 320d touring (ano ano, stejný auto jako tohle), tak sem to zpozoroval při projížďce v pučený 911 Carreře. Peklo, ještě jak to má motor de facto za zadní nápravou, tak to s předníma kolama šije jako blázen. -
Topgear 10.09.09 13:36
« Re: Re: jízdní vlastnosti
vďaka koľajom som si minulý týždeň odrel pravý predný disk. Odchádzal som z práce a dobrzďoval pomaly z kopca pred križovatkou, jedna ruka na opierke, druhá ruka sa ledabolo držala volantu a auto odhodilo rovno na obrubník. nestihol som zareagovať, vlastne som ani nečakal že to autom tak zamáva -
Vampix(Diesel Power) 10.09.09 12:12
« Re: jízdní vlastnosti
Nejsem si jist jestli ti normalni pneu v tomhle ohledu pomůžou no...Já mam runflaty třebas rád :-)
je to prostě šířkou gum. Na otcových 275 vpředu a 315 vzadu je to docela prasarna jak to najednou škubne...
Jinak taky přeji hodně km bez nehod a ať dobře slouží ;-) -
Chobot 10.09.09 11:06
« Re: jízdní vlastnosti
Jo,jo. Ty koleje. Můj o 13 let starší Bawor je na tom zcela stejně. Kola mam 205, takže tim to nebude. Myslim, že to holt bude jedna z mála chybek jejich podvozků.......kterou samozřejmě skvěle vyváží chování všude jinde(No vlastně ještě ty rozjezdy na sněhu do kopce >:D ;-) ) -
"-- skrytý --" 10.09.09 10:34
« jízdní vlastnosti
Jsem ráda, že i někdo jiný zmínil jízdní vlastnosti ve vyjetých kolejích. Pro mě je to černá noční můra, občas jezdím vytrvale v levém pruhu, abych aspoň trochu zmírnila ten diskomfort. Uvažuju o výměně runflatů za normální pneu.
Hodně km bez nehod!
S rezim nie je na pake nakresleny ale to neznamena ze tam nie je, pri zaradenom "D" staci paku prisunut dolava a mas DS, sportovy rezim, z neho sa potom daju ovladat jednotlive rychlosti manualne + -.
D radi vyssie stupne podla polohy plyny aj pri 1500 otackach. DS nepreradi na vyssi stupen skor ako pri 2500.