Škoda Octavia (2004)
9.3.2010Po dobré snídani se odebírám na chodbu přes kterou projdu do garáže.Zde na mne pokukuje sytě červené vozidlo senzor pohybu uvede zářivky do pohybu a…
Škoda Octavia (TopGear1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 10.03.10 12:29
« Re: Re: Re: Re: Příklad
Jasne >:D , muj kamos ma zase GTI golfa nacipovanyho na 220 PS a po Praze s lehkou nohou jezdi za 3 litry a kdyz na to dupe tak za 4 litry ale to uz je nasr*** ze to zere jak tank.
Jako nevim kde po Praze jezdis ale pokud stojis ranni spicky, popojizdis, tj 1cka plyn, brzda , plyn brzda, vyradit , 1cka plyn brda, SEMAFOR .. a tak stale dokola tak mi chces namluvit ze jezdi za 5 ?
Takze prosim nepis neco o utopii a pis mi napis kde se po Praze pohybuje, abych mohl dat sanci tvemu prispevku. -
"-- skrytý --" 10.03.10 10:41
« Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
Nezapomeň, že výkon je úměrný množství spáleného paliva za jednotku času a že udávaná hodnota je "pouze" jmenovitý výkon, tedy nic, co bys v provozu neustále využíval. Výkon potřebný pro jízdu určitou rychlostí je dán jízdními odpory a s tím čip nic neudělá, prostě pro jízdu stovkou potřebuješ (dejme tomu) 25 kilowatt čip nečip, a 25 kilowatt odpovídá určité spotřebě. Když ten extra výkon nevyužíváš, tak se tam nic navíc nestříká a nevzroste spotřeba. Když bys měl furt nohu na podlaze, tak se těch extra 40 kW pochopitelně z něčeho udělat musí a na spotřebě to bude cítit.
Už jsi někdy přemýšlel o tom, proč má např. Ibiza SDI s 65 koňmi vesměs stejnou spotřebu jako Ibiza TDI se 100 koňmi? Neměla by podle tebe ta stokoňová mít spotřebu o polovinu větší? ;-)
-
sotomaior 10.03.10 07:41
« Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
sorry ten sem fakt přehlédl... měl bych dotaz,neber to jako rýpání či tak, jen mě to zajímá, jak probíhá úprava u cimbu, dělaj měření před a po, dávaj jednotné mapy na typ motoru nebo to přizpůsobují? o tom kroutáku sem se zmínil proto, že co znám tyhle motory, tak po chipu se pohyboval kolem 380-390Nm odměřených -
"-- skrytý --" 10.03.10 00:29
« Re: Re: Příklad
Ty spotrebe bych veril jen v pripade ze jedes nejakou polni cestou konstatni rychlosti kolem 70km/h, zadny kopecek, zadny semafor. Mam GIV 96kW@120kW a vim kolik to zere ...
Spotreba 4,8 je fakt k smichu, jestli s Tim jezdis jako ridic slecny Daisy tak sis to nemel nechat cipovat a v pripade, ze ne, tak nepis kraviny.
Ja mam po D1 pri prumerne rychlosti 150km/h spotrebu kolem 6,0-6,3L (zalezi i na vetru a taky na tom jestli mam zimaky nebo svoje tezky 18tky), po Praze opet zalezi na lokaci kde jezdim, ale 4,8 je fakt cira utopie, kterou splnis jen za podminek ktere jsem popsal do prvniho odstavce. -
TopGear1 09.03.10 22:39
« Re: Příklad
TurboKluk , souhlas nesmí se to přehánět také hodně rozhoduje jak dotyčný jezdí pokud každé ráno do práce tomu ohuláká byť zahřeje olej a z práce taky a nebo když jezdí slušně a popustí si uzdu jen občas na dálnici či nutnosti rychlého předjetí.Tak to je rozdíl.
Potom se tady někdo diví jaktože může s nachipovaným autem mít 4,8l spotřebu no protože nejezdím jako prase
Ronault , dobrý :yes: :yes: -
TurboKluk(smazat hodnoceni) 09.03.10 21:55
« Re: Re: Příklad
Ale jo ty koně tam jsou ale ať si dotyčný nemyslí třeba že ted mu to mnohem lepe spaluje nemá v motoru žadné usazeniny, netrpí rozvydy atd atd, a pochybuju že když si většina lidi dá chip tak zače jezdit třeba lepší naftu lepší oleje lepší filtry atd
-
Ronault. 09.03.10 21:45
« Re: Příklad
:yes: Tak tak. Mě občas připadá, že v té mladé Boleslavi, Volfburgu, Ingolstadu a kdo ví kde ještě, pracuje banda břídilů, kteří neumí naprojektovat i přes tisíce hodin testů na motorových brzdách, obrovských investicích atd. správně motor tak aby z něj bez čipu vytáhli ten správný výkon v poměru k trvanlivosti, že jim to vždycky natře nějaký Lojza Novák ze zašité garáži kdesi v starém skladu na okraji uzavřené továrny na výrobu ponožek s noťasem a kabelem v ruce. -
TurboKluk(smazat hodnoceni) 09.03.10 21:39
« Příklad
Vw sharan 1.9TDi + chip ===praskla ojnice proletela blokem a zničila čerpadlo, jen tak ze srandy, chip je fajn věc ale nikdy neni zadarmo a osobne budu mit radsi o 25kw min ale auto mi najede 500 000 tisic a když budu 2000km od domava mužu se na nej spolehnout a ne se modlit ať to nejebne.. -
Jack1989 09.03.10 19:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
kovar má pravdu, jestli jezdíš stejným stylem jako před čipem, tak většinou jsi na menší spotřebě, vyletíš z menší námahou kopce atd. Máme v rodině Octu 66kW chiplou ABTem na 82kw. Cesta Opava-Ostrava klidně za 3,9 a mimo město nad povolený limit, z mojí origo 81-čkou to dám minimálně za 3deci navíc -
Nicco 09.03.10 18:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz zas...
Ale vy to tu velmi komplikujete. Ze termodynamicka ucinost a chemicke vazby..
Jednoducho pride teenager k 100tKc, tak si kupi naftu, lebo ta predsa nezere!
A da si ju nacipovat, lebo takto zvysi vykon a este znizi spotrebu na 3L/100 pri 180kmh na dialnici.
Potom si kupi tuningove nalepky cinskeho draka a tigrovane potahy.
Ok, mozeme vyrazit.
Nazhavi dratky, zakvedla s kudlou, odpichne sa z miesta.
Motor zacmudi a ...
A prdne turbo.
Z vyfuku sa vyvali cierny dym a auto skonci na dvore pod plachtou. A jazdec chodi dalej v MHD. The End.