Diskuse

Opel Astra (2017)

1.10.2017

Tak snad abych začal od začátku. Při koupi nového vozu jsem zvažoval v podstatě pouze několik značek, resp. modelů. Již od začátku jsem vyřadil auta…

 

Opel Astra (Tom24)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 02.10.2017  17:31

    díky za skvělou recenzi

    O Astře se stejným motorem uvažuji jako o autě pro sebe, místo letité Octávy. Tvá recenze mě ale trochu nahlodala opačným směrem. Nejvíc mě překvapuje ten mdlý zátah silnější 1,4T ve srovnání se stejným TSi. Já jel s Astrou hatchback už asi před rokem, co si pamatuju, tak měla černý strop, takže asi Dynamik. A jízdu jsem mohl s klidným svědomím označit za dynamickou. Asi tam bylo to tlačítko. Toho horšího odhlučnění jsem si na hrubším asfaltu taky všiml, ale teď prodávají nějakou odhlučňovací sadu která by to snad měla řešit. Z čeho mám ještě trošku strach, na opláckých fórech se popisuje jako častá závada motorů 1,4T nepravidelná částečná ztráta výkonu při určitých otáčkách. Stalo se Ti něco podobného?
    • 00 Reagovat !

      foto Tom24

      Tom24 02.10.2017  19:35

      « Re: díky za skvělou recenzi

      Jak jsem psal v recenzi, nechápu, proč ve světle skvělé a dnes již letité koncernové 1,4 TSI, Opel postavil motor s horšími parametry. A to jak dynamicky, tak spotřebou. Chápu, že TSI 92 Kw a 200 Nm jede asi hůře, ale 103 Kw, neřkuli 110 Kw TSI, je svým charakterem živější, dravější, s větší chutí k životu. To mám opravdu odzkoušeno přímým srovnáním svou osobou. Přitom oba motory musí být konstrukčně velmi podobné, takže se domnívám, že problém je v softwaru. Zatímco TSI na jakýkoliv pohyb plynem okamžitě reaguje a vystřelí, u Astry a při aktivaci režimu sport, mám pocit, že motor nejlépe reaguje spíš na citlivé a pozvolné sešlápnutí a v případě razantního přidání plynu se začne spíše dusit. Pokud bych tedy měl sdělit názor někomu, komu záleží na dynamice a otázka charakteru motoru je pro něj důležitá, pak určitě TSI (i když i s Astrou se s dobrým citem pro práci s plynem lze pohybovat hodně rychle). Navíc s ohledem na zde popisované cukání při akceleraci, které se opravdu čas od času objeví. Příčina je (mám to vypozorované), zejména při dlouhodobém provozu auta ve městě, kdy se pohybujete v malých rychlostech max. do 4. převodového stupně s relativně nízkými otáčkami. Mému motoru pomůže, když minimálně 1x měsíčně odložím slušné vychování a naprosto brutálně mu cca 30. min. naložím.
  • 00 Reagovat !

    foto -PePe-

    -PePe- 02.10.2017  17:43

    LSPI a karbon

    Neprojevila se ti slabina těhle motorů spočívající v cukání a kovovým rachtaní při akceleraci? Zpusobeno samozápaly (LSPI). U mě tenhle problém a taky následný zakarbonování motoru Astru vyřadilo z výběru budoucího povozu. Viz [odkaz]

    Jinak pěkná recenze.
    • 00 Reagovat !

      foto idam-i

      idam.i 02.10.2017  23:35

      « Re: LSPI a karbon

      Presne tento problém ma odradil od kúpi Astry v podstate rovnakej konfigurácie.Mne sa navyše zdalo,že vzadu je miesta dosť poskromne.Nakoniec som volil atmosféru,ale je mi jasné,že pokrok nezastavím a nakoniec v budúcnosti turbo kúpim. Všetci tvrdia ,že Astra 1,6T(200koníkov) problémom LSPI netrpí.No bohužial už bola mimo môjho rozpočtu.
      [odkaz]
  • 10 Reagovat !

    foto cudla3553

    cudla3553 16.12.2017  22:14

    USB

    Pouze jeden vstup pro USB se da vyřešit obyčenou USB rozdvojkou k počitací. Já jedu navigaci přes Android Auto(WAZE+google mapy)-nutnost pripojit telefon+hudba pres pres USB. otlačený levy loket pri řízení jsem poznal taky, ale až někde u Lago di Gardapo 700 km od Prahy. Jinak mne nejvic stve spatné nastaveni přepínáni svetel z denniho sviceni na normální a opačně, což se tě s LedMetrix netyka
    • 00 Reagovat !

      foto Tom24

      Tom24 25.12.2017  11:38

      « Re: USB

      Ale týká :-) Tohle je, zejména v poslední době úplná hrůza, resp. se musím objednat na přehrání softwaru. Vyjedu ráno z garáže, sluníčko svítí přímo do očí, světla se nepřepnou a co je ještě horší, ani displej, na kterém pochopitelně není nic vidět. Z toho je ráno mlha, že by se dala krájet a světla jedou jen na denní svícení. Prostě typicky špatně odvedená optimalizace. Stejně tak děšťový senzor. Jedu za mírného mrholení a co minutu se stěrače prudce rozběhnou na nejvyšší rychlost, ačkoliv je na skle pár mikrokapek. Už jsem měl mnohdy namále, abych vzteky neutrhl páčku ovládání stěračů. Přitom Astra J měla tohle vyladěno úplně bezproblémově a nic podobného jsem během pěti let provozu nezaznamenal
  • 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 15.01.  14:23

    Astra

    Blahoželám k autu a prajem veľa šťastných km.
    Čo sa auta týka, tak ja som volil presne opačne. Chcel som auto bez turba. Mám veľa krátkych tratí a na to je skôr vhodný atmosferický motor. Ja som vymenit 1,4 atmo za 2,0 atmo... A myslím si, že som spravil dobre. Je to klasická atmosféra, ale ten motor je silný už od nízkych otáčok. Kdesi som čítal, že turbomotor je do zapnutia turba ako motor bez turba = keď je to 1,0, tak pri rozjazde je to motor 1,0 bez turba. Keď dôjde k roztočeniu turba, vtedy sa správa motor tak ako má. Nevýhoda bola popisovaná - napr pri ťahaní prívesu, rozjazde do kopca, rozjazde s klímou... toto sa 2,0 atmosfére nestane.
    Asistenta čítania dopravných značiek by som si prial na ceste v Chorvátsku :). Na okresnej ceste nebola značka žiadna, navigácia ukazovala 70 a pár áut, čo tam išlo mali minimálne 90 km/h a boli značne nervózni. Ja som mal čas - bol som na dovolenke. Chorvátsko je pre mňa mimo diaľnic dorteraz asi najhoršia motoristická zem, kde zavítali moje kolesá.

    Predpokladám, že moje ďalšie auto bude elektrické, alebo vodíkové, alebo hybrid. Nie žeby som bol moderný, ale výmenu tak skoro neplánujem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Sundej ze mě toho pos**nýho psa! Pitbul se zakousl ženě v metru do nohy a nechtěl ji pustit

Sundej ze mě toho pos**nýho psa! Pitbul se zakousl…

Útok jako z noční můry. Bezbrannou cestující napadl v newyorském metru agresivní pitbul. I když byl na vodítku,…

Ale ne! Karel Gott ruší svá vystoupení, mluvčí připustila nemoc

Ale ne! Karel Gott ruší svá vystoupení, mluvčí…

To není dobrá zpráva! Karel Gott (78) opět onemocněl. Jak se zdá, neprospívá mu ani teplé jarní počasí a zpěvák…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018: Kdy hrají Češi, rozpis a výsledky zápasů

Program MS v hokeji 2018: Kdy hrají Češi, rozpis a…

Na olympiádě to nakonec těsně nevyšlo, další cíl české hokejové reprezentace je tak jasný: medaile z MS v hokeji…

Zlín - Jablonec 0:1. Ve finále MOL Cupu vyzvou Severočeši Slavii

Zlín - Jablonec 0:1. Ve finále MOL Cupu vyzvou…

Fotbalisté Jablonce slaví postup do finále MOL Cupu. V semifinále porazili Zlín na jeho hřišti 1:0 po trefě…

 

Reflex.cz

Jak Praha zaspala dobu: Stav kolem Libeňského mostu je pravdivým odrazem naší společnosti

Jak Praha zaspala dobu: Stav kolem Libeňského mostu…

Na bourání mostu a nahrazení mostem novým by nebylo nic tak zvláštního a v historii Prahy se to událo již…

Výstava, která vzbudila údiv: Lidé v Sovětském svazu poprvé uviděli západní zboží

Výstava, která vzbudila údiv: Lidé v Sovětském svazu…

Psal se rok 1959 a studená válka mezi Západem a Východem nabírala na obrátkách. V Sovětském svazu je do té doby…