Mercedes-Benz C (2001)
27.2.2009Zapomeňte na předsudky o pánech v letech řídící svoje vozy v pravém pruhu dálnice. Tohle auto dokáže být velice zábavné a hravé. Nevěříte? Třeba Vás…
Mercedes-Benz C (Tharas)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Tharas 22.03.10 09:15
« Re: The Gotfather
Ja vim, ja jsem mel puvodne v planu pouzivat na zimu druhe auto. To dojezdilo a tak jsem si rekl, ze ten mesic to na plechach vydrzim. Bohuzel se zima letos trochu protahla...
Nicmene na Sumave je to v zime opravdu nejracionalnejsi volba. Navic mi ty plechy zachranily rizeni - pri hratkach na zasnezenem povrchu jsem prehledl obrubnik a vzal jsem ho pravym kolem. Nastesti vsechnu energii zachytil jen plech a nic jineho.
KOMPRESSOR bohuzel musel ustoupit novemu laku. Navic v Praze plati, co oci nevidi...
Diky. Video z Mostu je sice pekny (jeste jednou dik Wii-Jaovi za pujceni autostativu), ale take je na nem videt hodne zacatecnickych chyb:-) Kdyz bude pekne, tak priste pujde kamera ven na dvere. -
Subaru4ever 21.03.10 16:54
« The Gotfather
Moc pěknej "Meďour". Recenze je opravdu obsáhlá a velmi informativní. Fotky máš taky moc hezký.
Ten velikej (skoro megalomanskej) nápis KOMPRESSOR na zádi mě vždy fascinoval, škoda že jsi ho sundal. A taky si musím postesknout nad tím, že v zimě jezdíš na plecháčích. Vím že je to penězích a o praktičnosti, ale na německou limuzínu podle mě plecháče rozhodně nepatřej. Dokonce bych řekl, že na auta za 3/4 mega a víc plecháče rozhodně nepatřej.
Jinak ale super kára, hezký video z Mostu a celkově zajímavá a originální úprava auta :yes: :-) -
Tharas 01.02.10 20:59
« Re: Zadokolka
Ahoj, diky za pochvalu!
Letosni zimu jsem mel moznost nabrat opravdu hodne poznatku o chovani zadokolky na snehu i na lede. Zacnu tim prvnim. Sníh me mile prekvapil, pokud jsou dobre pneu, neni vubec problem. Kolikrat jsem byl i zaskoceny necekanou pruchodnosti a opravdu jsem si vyhral jako male dite. Auto neustreluje a vcas da vedet jaka situace nastane. Je tak relativne dost casu zareagovat. Na silnici jezdim se zapnutou elektronikou, ale pri docouvavani nebo pri pokusech vyjet co nejvic je treba ji vypinat. Kolikrat totiz zamezi prisunu vykonu na kola pri sebemensim prokluzu, i kdyz vim, ze by to to auto dalo nebo ze se staci trochu prohrabnout k asfaltu. To same parkovani, vypnout a pak to trochu pocukat, rozhoupat na parkovisti a jde vsechno. Lopatu ani jine pomucky jsem letos nepouzil a to jezdim temer kazdy den. Pruchodnost je mezena vyskou - dokud si nesedne na spodek (coz je u snizeneho auta docela nizko:-), vyjede vse. Horsi je to u brecky, tam je to jen o pneumatikach - predni proste tolik nedrzi a je treba na to myslet.
Neprijemne vsak prekvapil led. Smyky se razem meni z pretacivych na nedotacive (coz odnesl pravy predni plech pri narazu do obrubniku) a lehky zadek hodnekrat zustal stat i na rovine bez sebemensiho hnuti. Na obranu ale musim rict, ze konkretne tohle auto je upravami koncipovano spise na okruh. To znamena, ze mit vetsi vysku, normalni mekci spojku a treba rucni brzdu, da se s dobrym pneu v pohode jezdit i v zime. -