reklama


Diskuse

Volkswagen Golf (2006)

15.12.2007

Nádhera, po rokoch sledovania auto.cz a študovania nižšej strednej triedy som sa konečne zamiloval. Rozhodoval som sa nejaký ten rok a musím sa priznat,…

 

Volkswagen Golf V (THE KLF ™)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto THE-KLF-

    THE KLF ™ 16.12.2007  00:32

    +++ Spotreba +++

    Som taký extrémák niekedy, mamina CORSA 1.5d minimálna 2.7L/100km, maximálna rýchosť po ďiaľnici 75km/h. Netrápim auto. Viem sa doň ho vcíťiť ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 16.12.2007  00:36

      « Re: +++ Spotreba +++

      >:D >:D 2,7l??dobre....Jak to děláš??Já se pod 5,5 nikdy nedostal - staré auto no ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto THE-KLF-

        THE KLF ™ 16.12.2007  00:56

        « Re: Re: +++ Spotreba +++

        Diaľnica, naozaj citlivé narábanie s plynom, aké máš auto? Táto CORSA je 1.5d r.v. 1995, 45 PS bez Turba ako vidíš.
        • 00 Reagovat !

          foto PeT-a-RSKa-

          PeT-a (RSKa) 16.12.2007  10:05

          « Re: Re: Re: +++ Spotreba +++

          No jaké mám auto zjistíš,když klikneš na moje jměno >:D ,není to nic moc,moje první....... ;-) 45Ps?To je nějakých 33kw....no zajímavé :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto THE-KLF-

            THE KLF ™ 16.12.2007  11:41

            « Re: Re: Re: Re: +++ Spotreba +++

            Ten R19 bude ťažší a je to benzín, takže asi preto. Ale 5L/100 km by som asi spravil na tom. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto PeT-a-RSKa-

              PeT-a (RSKa) 16.12.2007  11:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: +++ Spotreba +++

              ;-) benzín no ale průměr mám 7l....Ale nestěžuju si.Naše Fabka(1,4) žere o mnoho více....Chtělo by to palubní PC a aktualní spotřebu,abych vychytal kde víc nebo mí%n přidat plyn atd..... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto THE-KLF-

    THE KLF ™ 16.12.2007  00:58

    +++ Spotreba po 30.000km +++

    Viete čo je celkom zaujímavé? Mne po 30.000 km neklesla spotreba ako každý vravieva, auto má spotrebu stále rovnakú, niekedy sa mi zdá, že trocha vačšiua ako keď som ho kúpil nové. Čakal som, že to klesne na počítači ako tu vždy čítavam v testovh, ale u mňa nič. ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.12.2007  06:29

      « Re: +++ Spotreba po 30.000km +++

      7,5 na šestnátce,dobrý co? >:-[] mám já :-!
      • 00 Reagovat !

        foto THE-KLF-

        THE KLF ™ 16.12.2007  12:02

        « Re: Re: +++ Spotreba po 30.000km +++

        Moc že? Tých 7.5
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.12.2007  12:09

        « Re: Re: +++ Spotreba po 30.000km +++

        Ale ty máš pod kapotou větší stádo... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto THE-KLF-

          THE KLF ™ 16.12.2007  12:28

          « Re: Re: Re: +++ Spotreba po 30.000km +++

          Na to, že je rok pomaly 2008 takéto motory by mali mať priemer 5,5L/100km. samozrejem s tou hmotnosťou sa to zatiaľ nedá realizovať.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 16.12.2007  14:27

            « Re: Re: Re: Re: +++ Spotreba po 30.000km +++

            Já se na tu spotřebu jednou za čas při delší klidné jízdě dostanu, ale ploužit se přes republiku po dálnici 110 až 120 kmh mě moc nebaví.
  • 00 Reagovat !

    foto sportivo

    sportivo 16.12.2007  10:31

    golfík

    pekný golfík maš to za 10
    ale príprava auta ma dojala, tak toto by som od WV nečakal,to s tou bateriou nebola chyba predajne ale priamo vystupnej kontroly v tovarni.

    Ak chceš mrkni na moje. diky ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 16.12.2007  11:42

      « Re: golfík

      Prebieha tam predpredajný servis, všetko odlepia apripriavia auto, sú na vine v predajni.
      • 00 Reagovat !

        foto sportivo

        sportivo 16.12.2007  12:37

        « Re: Re: golfík

        aha tak môže byť, diky za hodnotenie.
        Fajn že si pridal foto, je tu už všetko za desinu, tak ať ti to jazdí.

        Inač tie finty so zamykaním auta a ine. ma ja moje bravo takže žiadna tepla voda sa nekoná,napr. u brava som bol prekvapený že ked stojim na pumpe,a odomknem klučom viečko nadrže tak sa cele auto automaticky uzamkne,dlhu dobu som bol v tom že to ja stale stisknem tlačilo uzmanknutia na kluči ale nie,robi to automaticky.samozrejme že ak je niekto vo vnutri tak si vie auto odomknúť zvunútra.
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 09.01.2010  18:55

      « Re: golfík

      "Najkvalitnejší Golf bol III", aspoň sa tak tvrdí. Všetky lepšie motorizácie a výbavy vychádzali z Bratislavy, ľudové 1.4 v základných výbavách sa robili v Nemecku. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Lubosss1

    Lubosss1 16.12.2007  11:31

    VW

    ak pridas lepsie fotky, pridam bod, zatial je to za 9b.
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 16.12.2007  11:43

      « Re: VW

      Prikladám 2 pekné zábery z ďialnice po alpách... Tak dúfam, že sabudú páčiť.
  • 00 Reagovat !

    foto Gluck202

    Gluck202 29.12.2007  11:21

    Pekne, neni to slabe?

    Muj kamarad ma stejny ale 1.4, takze 75 koni. Ty mas 75 KW. Jezisi proc si ale nekoupil FSI? Na tak velke auto, co je na stejnem podvozku jak Octavka bych rekl ze je 105 koni porad malo. Jinak ta spotreba je silena, to si trosku ubral ne? V normalnim provozu nebo po dalnici na ceste dom? To si asi u pumpy jednou do mesice. Je to pekne auto, kdyz se na to hodi pekne kola, tak neni co resit. Ale jen za ten motor mas nizdi hodnoceni.. ;-\ :-!
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 29.12.2007  21:22

      « Re: Pekne, neni to slabe?

      Neviem, ci si si precital moj clanok o FSI. Nie je to dobry otor, uz sa ani neponuka. Drahsi a zbytocny... Naozaj tych par koni nerobi nic na viac, vozim sa na nom kazdy den. Octavia II. Katastrofa. S tymto sa VW "kopol" Ked tak, tak 1.4TSi ale 140PS, 125PS nema compressor. Nie je az tak dobry.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "asta" [213.168.185.XXX] 03.01.2008  17:09

        « Re: Pekne, neni to slabe?

        Mám 1,6FSI,plus,líné jako prase ač očipované.Prostě je to moc těžký vůz,jede teprve,až se to rozjede.Mám ho druhý rok,najeto 15 t,ale asi to prodám.Byl jsem zvyklý na japonský dvoulitr a to je nesrovnatelné.
        • 00 Reagovat !

          foto THE-KLF-

          THE KLF ™ 05.01.2008  21:46

          « Re: Pekne, neni to slabe?

          V tom Ti verim, je yo skoro katastrofa, ale ako sa to vezme, zase je to tiche, atd... optimum 1.4TSi 140PS, ale uz sa to financne nevyplaca, benzin pojde hore. Dnes pisali v novibach, ze za 10 rokov bude stat 3x viac. Takze neviem. Ale sranda je, ze 180km/h to ide v pohode, akurat tie nizke otacku v meste mu nechutia.
  • 00 Reagovat !

    foto Gluck202

    Gluck202 29.12.2007  11:22

    Pekne, ale neni to slabe?

    Zdravim muj kamarad ma stejny ale 1.4, takze 75 koni. Ty mas 75 KW. Jezisi proc si ale nekoupil FSI? Na tak velke auto, co je na stejnem podvozku jak Octavka bych rekl ze je 105 koni porad malo. Jinak ta spotreba je silena, to si trosku ubral ne? V normalnim provozu nebo po dalnici na ceste dom? To si asi u pumpy jednou do mesice. Je to pekne auto, kdyz se na to hodi pekne kola, tak neni co resit. Ale jen za ten motor mas nizdi hodnoceni.. ;-\ :-!
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 20.06.2008  12:19

      « Re: Pekne, ale neni to slabe?

      na 1.6 FSI zabudni, najhorsi motor v pomere cena/vykon. Pripadne napis SZ.
    • 00 Reagovat !

      foto David-Kos

      David Kos 14.01.2010  20:23

      « Re: Pekne, ale neni to slabe?

      Sorry, ale s tímto motorem se dá jezdit v pohodě pod 7litru na jednu nádrž, a ani nemusí majitel tohoto Golfu býti brzdou provozu. Tento motor mám já ve své OII, pravda není to žádný sprinter, ale na svižné a klidné ježdění to také stačí. Rozhodně se jedná o lepší a spolehlivější motor ( i když zastaralý na dnešní dobu) jak FSI přestože je mnohem vyspělejší, ale navíc vyžaduje 98natural, na 95natural to také jede, ale výkon nebude odpovídat ani papírovým hodnotám. Osobní zkušenosti s FSI ale nemám, takže to beru pouze z doslechu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Hatlatitla" [91.127.160.XXX] 29.12.2007  15:48

    pekne

    Pekny Golf. Mám presne takého, ale s motorom 1.4 55 kW. Ide o Trendline výbavu, ale podstatne vylepšenú - dvojzónová klíma, tempomat, vyhrievanie spätňákov, predného aj zadného skla, stredová lakťová opierka,kupované ako jazdené vozidlo s výbornou cenou. Ergonómia perfektná, jazdí sa veľmi príjemne. Akurát je auto je celkovo tvrdé, vrátane interiérových plastov, takže pri nerovnostiach sa dostávajú do rezonancie a trochu drnčia, to je ale pre všetky Golfy asi typické. Prakticky mi to vôbec nevadí a úprimne povedané, toto je asi jeden z dvoch nedostatkov (ak sa to vôbec dá tak označiť), ktorú voči Golfu mám. Motor som vybral takýto zámerne, mne plne vyhovuje. Prakticky spĺňa všetko čo potrebujem pri optimálnej spotrebe, ktorá je od cca 6.3 - 7.6 l/100 km, podľa toho, či sa túlam viac po meste, alebo mimo. Za väčšie kW nie som ochotný priplácať, skôr dám prednosť bohatšej výbave. Treba ale uznať, že pri plnom naložení s týmto motorom je aktívna bezpečnosť diskutabilná - auto je ako mŕtve a pri predbiehaní kamiónov treba riadne veľkú dieru - toto je druhý nedostatok, ktorý ale pramení z môjho rozhodnutia pre motor 1.4 55 kW. Takže s tým som vlastne mohol počítať. Najmä z toho dôvodu pôjdem nabudúce opäť do Golfa, ale zoberiem 1.6 (ak sa ešte bude robiť), alebo 1.2 TSI (ktorý počítam o rok už bude), uvažujem ešte nad TDI 66 kW, momentálne sú tieto motory len v kubatúre 1.9, ale do roka asi bude aj 1.6 TDI 66 kW, to by vyhovovalo.

    Tvoje hodnotím najmä s ohľadom na Tvoju voľbu motora za 10b :yes: :yes:

    Momentálne rozmýšľam nad navigáciou, nevieš poradiť, ktoré typy obsahujú podrobné mapy Sk, HU, Cz, PL?
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 29.12.2007  21:30

      « Re: pekne

      iGO 2006, iGO8 alebo TomTom 6, Tomtom 7
    • 00 Reagovat !

      foto objekt21

      objekt21 09.06.2009  12:28

      « Re: pekne

      Sygic mcguider - slovenska firma, mapy strednej EU asi najpodrobnejsie zo vsetkych. SK pokryte bezkonkurencne :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "marcellos" [195.47.58.XXX] 04.01.2008  12:33

    Radio

    Zdravim, moc pekny golfik.Taky jsem zvazoval koupi noveho,ale jelikoz jsem chtel silnejsi motor konkretne 2.0 TDI, tak jsem si (z financnich duvodu) nechal z nemecka dovezt dva a pul roku stareho. Mel bych ale jednu otazku a prosbu ... nemam manual k radiu a ackoli nejsem technicky antitalent, tak proste za boha nemuzu prijit na to, jak ulozit jednotlive radiove stanice do pameti tak aby se mi zobrazovaly na displeji (tri vlevo, tri v pravo) tak jak to mas napriklad ty na posledni fotce. Ja tam mam v predvolbe nemecke radiove stanice, a rad bych si to zmenil. Chtel jsem te proto pozadat o nejakou radu.
    Predem diky. Marcellos
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 05.01.2008  21:47

      « Re: Radio

      Ako to tam prosim Ta ukladas teraz by ma zaujimalo, pretoze toto je trivilana otazka a na 99% radiach sa to uklada stale rovnako.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [81.30.232.XXX] 06.01.2008  10:44

        « Re: Re: Radio

        Ted neukladam stanice, mam naladenou nejakou a prepinam ji sipkama dopredu a dozadu. Ale nemam ty stanice v menu radia napravo a nalevo.
        • 00 Reagovat !

          foto THE-KLF-

          THE KLF ™ 07.01.2008  14:23

          « Re: Radio

          Takze ako na kazdom radiu nasvete> naladis stanicu so sipkami, a podrzis tlacidlo, kde to ches mat ulozene. Ak dana stanica vysiela RDS, co je asi 99% pravdepodobnost, tak tam budes mat nazov.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "marcellos" [195.47.58.XXX] 07.01.2008  16:08

            « Re: Re: Radio

            No prave,takhle to funguje na vetsine radii, jak jsi napsal, bohuzel nechapu proc ne na tom mem :-(. Ja naladim stanici sipkami, zmacknu a podrzim tlacitko kde to chci mit ulozene a naladena stanice se mi neulozi, ale prepne se na tu, co je ulozena pod tim tlacitkem. No ale i tak diky za radu a at ti auto slouzi.
            • 00 Reagovat !

              foto THE-KLF-

              THE KLF ™ 07.01.2008  23:51

              « Re: Re: Re: Radio

              Pockaj, ale dufam, ze to iba nestlacis, treba to podrzat cca 1.5 sekundy, a radiu pipne, ze si to ulozilo.
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "marcellos" [195.47.58.XXX] 08.01.2008  08:55

                « Re: Re: Re: Re: Radio

                Jasne, podrzim, jenze ono to prepne hned co to stisknu, takze pak muzu drzet i minutu a nic.
                • 00 Reagovat !

                  foto THE-KLF-

                  THE KLF ™ 08.01.2008  23:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Radio

                  Hm, tak to je nejaka firmware chybicka asi, ale skusil by som ho nejako resetnut... Odpojenie BATT na niekolko minut.. Alebo podrzanie hlavneho vypinaca dlhsie pri zapnuti alebo vypnuti... atd. nejake taketo finty by mohli pomoct.. Skusaj.
  • 00 Reagovat !

    foto Mari-pilot

    Mari pilot 09.02.2008  07:47

    změna hodnocení

    za vylepšenou recenzi a doplněné fotky :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto -Vaci-

      _Vaci_ 28.04.2008  14:36

      « Re: změna hodnocení

      já hodnocení zlepším až tam přidáš víc fotek.Nemyslím obrázků stažených z netu ale fotek.Jinak krasavec ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ronnyp-RSKa-

    Ronnyp (RSKa) 03.03.2008  12:21

    Ronnyp

    napis mi jeste nez sem stacil si te pridat tak mi to nejak spadlo!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.2008  22:16

    Nepřekvapils

    Přesně jak jsem očekával, když ti desítky neoplatím, jde hodnocení dolů. Že ti ty bodíky za tu morální prostituci stojí... >:-[] :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "aran" [89.103.133.XXX] 15.03.2008  19:47

      « Re: Nepřekvapils

      hm, trochu trapné ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.2008  23:48

    Bodování

    Přehodnoceno akorát ty fotky pořád nic moc ještě to nafot nemá se za stydět tvuj golfík
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 09.03.2008  09:55

      « Re: Bodování

      Asi si na to pozabudol, nic sa mi nezmenilo na bodovani od Teba. Dik.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.04.2008  15:34

    V

    5.Verze se mi asi v interiéru líbí nejvíc ale 4.taky neni špatná ;-) .
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 28.04.2008  16:36

      « Re: V

      Plne zdialm Tovj nazor, vdaka, za to, ze sa tomu rozumieme :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.2008  16:08

    Body

    Děkuji za ohodnocení!!! Golfík je skvělé a pohodlné auto. Mimo jiných ho má i má přítelkyně ve Švajcu a je s ním maximálně spokojena.
  • 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 17.05.2008  23:31

    Tu je vidiet

    že majiteľ má svoje autíčko moc rád a stará sa :yes:
    Recenzia vypiplaná, snaha sa cení :yes:
    Auto samotné - klasika ktorá znamená istotu, že sa nepomýli kto ho kúpi. Ak ho navyše má rád, nie je čo riešiť. Farba a výbava fajn, zdravý výber. CLimatronic - doteraz spomínam na Octaviu I, kde bol a veeeeľmi som si ho chválil. Je pravda, že po prechode z manuálnej klímy v Astre na Tronic od VW to bolo pochopiteľné, ale ani potom v Mercedese C220 CDI s 2-zónovou klímou som nemal ten pocit ako s Climatronicom, ktorý proste držal rovnomerne teplotu interiéru dole, kdežto v MB proste fúkal studený vzduch. A to som mal Céčko veľmi rád a nepodozrievam MB, že by odflákol vývoj klímy...
    Teraz v Éčku som ešte neabsolvoval leto, tak uvidíme.
    Priznám sa, ešte sa mi žiada doplniť fotky z vlastnej dielne, tie čo sú tam zaváňajú lepším mobilom alebo horším digitálom, neviem...na druhej strane verím, že ich tam dáš, Golfík si ich zaslúži a máš ho dostatočne rád, aby si mu ich doprial, takže hodnotím plným počtom.
    Inak Golf III bol prvým vážnym autom, ktoré som šoféroval mimo Š125 a Lady. Pamätám sa, aký som bol zdesený, že necítim tú spätnú väzbu od predných kolies cez volant, ako bola v škodovke (ktorá nemala posilovač riadenia) a mal som pocit že riadim TANK, ktorý má veľkú palubku a cez prístroje som skoro nevidel na cestu (sa mi vtedy zdalo) a motor nepočuť (bola to 1.4i) a vlastne....veď ja neviem, čo sa deje s autom, len sa svet za oknom posúva ani neviem ako!!! Chvíľa paniky, potom som postupne privykal. Bol som s ním len na pár km, ale akoby to bolo včera... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto THE-KLF-

    THE KLF ™ 22.05.2008  22:02

    Feeling...

    Thank U very much, asi máme podobný, ak nie rovnaký feeling na autá...
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 01.06.2008  08:55

    foto

    Fotky jsouz super jen mi tamchybi nejake hezke fotky ktere by jsi fotil ty s nejakym peknym pozadim ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto MISTRI

    MISTRI 11.06.2008  15:00

    Hodnocení

    tak co spokojen, myslím že jo ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 19.06.2008  10:04

    navi

    mam na teba dve otazky.
    prva: preco mas puklice z FoFo?
    druha: aky mas program v navi?
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 19.06.2008  13:26

      « Re: navi

      Asi si necital recenziu, inac by si vedel, ze mi ukradli originaly. Pozri si to , su tam este fotky s originalmi.
      NAVI aktualne TomTom je dead, cize iGO 2006+, ale uz som na iGO8.

      P.S.> Co je to FoFo?
      • 00 Reagovat !

        foto jmurjr-H22A7-

        jmurjr (H22A7) 19.06.2008  13:52

        « Re: Re: navi

        FoFo - Ford Focus (kamarat mal take original na prvej generacii kombika). ja tiez pouzivam igo 2006 plus a planujem prechod na 8, ale nejako som sa k tomu nedostal.
        recenziu som cital davnejsie. moja chyba. precitam znova ;-) :yes:

        Inac s puklicami je to dost strasne. mne z berlinga davnejsie slohli jednu. origo nova citroen stala 800. hrozna cena...
        • 00 Reagovat !

          foto THE-KLF-

          THE KLF ™ 19.06.2008  13:54

          « Re: Re: Re: navi

          To su puklice z Focusa? Odkial to mas? Posli link ak sa ti da, lebo toto je z hypermarketu za 75,-Sk/kus, ani som ich za tu cenu neuvazoval, kaslem na to, nech si ich zoberu. Vo svajciarksu ti nic neukradnu, nikoho to tam nezaujima.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.2008  18:54

    My chceme

    ...elektrony..neruz sa ale tie plechace posobia doste zle na aute ;-) chcelo by to elektrony :-). Rozmyslas nad niecom takym ?
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 20.06.2008  12:15

      « Re: My chceme

      Ano, ale: tieto 15" su v super stave a 15" elektrony asi moc nechcem. 17" znamnaju nicenie podvozka a znizeny komfort.
      S tymito 15" som siel pred tyzdnom 200km/h uplne v pohode, podvozok spravi velmi vela, viac ako elektrony. samozrejem s 225/45/17 by to bolo este lepsie.
      Apropo> parujem pod oknami vonku, s elektronami to tam dlho nevydrzi asi.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.06.2008  22:30

        « Re: Re: My chceme

        Vies su aj bezpecnostne sruby >:D ale Golfy ide n BA na dracku >:D ked vies ako to myslim ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto THE-KLF-

          THE KLF ™ 24.06.2008  22:31

          « Re: Re: Re: My chceme

          Poznas nejake bezpecnostne sroby proti ukradnutiu auta? Ak hej, sem s linkom.
      • 00 Reagovat !

        foto FauVee

        FauVee 30.07.2008  13:00

        « Re: Re: My chceme

        Predam Ti 16/7 ET 35 so svojeho Golfa ak mas zaujem. Pouzivane boli od februara do aprila ( cca 5 tis km ). Ak zaujem, foto a cenu poslem
        • 00 Reagovat !

          foto THE-KLF-

          THE KLF ™ 30.07.2008  14:16

          « Re: Re: Re: My chceme

          Posli foto + cenu a co to je 16/7?
          • 00 Reagovat !

            foto FauVee

            FauVee 30.07.2008  22:17

            « Re: Re: Re: Re: My chceme

            Si robis *...ved predsa 16" priemer x 7" sirka. Podla toho co mas na obrazku v karte uzivatela tak nabuduce chod cez Mnichov a zastav sa v Oberriet/SG a moozes pozriet aj sam. Ale vazne, su to original od predajcu VW AMAG-Gamaparts [odkaz] - take jak ten chlap drzi v ruke- cena-ponukni. Kupil som si 18" cierne Baracuda Voltec T6 (kukmal na [odkaz] ) a tak mam teraz jedny na vyse.
          • 00 Reagovat !

            foto FauVee

            FauVee 30.07.2008  22:18

            « Re: Re: Re: My chceme

            Si robis *...ved predsa 16" priemer x 7" sirka. Podla toho co mas na obrazku v karte uzivatela tak nabuduce chod cez Mnichov a zastav sa v Oberriet/SG a moozes pozriet aj sam. Ale vazne, su to original od predajcu VW AMAG-Gamaparts [odkaz] - take jak ten chlap drzi v ruke- cena-ponukni. Kupil som si 18" cierne Baracuda Voltec T6 (kukmal na [odkaz] ) a tak mam teraz jedny na vyse.
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 06.05.2009  21:48

      « Re: My chceme

      Tak už sú, originál, aby si nepovedal ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto talio2

    talio2 19.06.2008  21:55

    Hodnocení

    přečetl jsem si zprávu a ohodnotil 3x10 to ani nejde jinak jedině třebas 3x20 :yes: :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.06.2008  10:29

      « Re: Hodnocení

      tez jsem pridal hodnoceni, kdyz slovensky bratr napsal vzkaz, ale auto spis 8 ... evoluce V se mi moc nelibi, lepsi stara dobra klasika IV
      • 01 Reagovat !

        foto THE-KLF-

        THE KLF ™ 20.06.2008  12:09

        « Re: Re: Hodnocení

        Dalsi konzervativny postoj, vsetko stare je lepsie. Ano, automobilky ako VW sa vzdy snazia robit veci nove horsie, ved naco by sme sli hore, ked dole je to rychlejsie, ze?
        Bez komentara.
        Podla mna by stare auta mali stat ako nove a nove ako stare, ved starsie su predsa lepsie.
        :no:
        Nehodnotim bodovanie, to nie je podstatne, ale nazor.
        P.S> preco si nekupis staru Octaviu z cias '60, ved vtedy museli byt predsa naj.
        • 10 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 20.06.2008  14:11

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Ses hodne zaujatej svym autem, chapu, je to tve vysnene, rozumim je to auto krerym ted jezdis. Ale ja mam svuj subjektivni nazor na Golfa V a tak jsem to hodnotil, nic vic nic min.

          Tady prece nejde o to aby ti kazdy daval hodnoceni 10
      • 00 Reagovat !

        foto THE-KLF-

        THE KLF ™ 20.06.2008  12:11

        « Re: Re: Hodnocení

        Co je na IV stare dobre klasicke? To som nejako nepostrehol. Aha, asi ta manualna a obcas digi jednozonova clima. Ano, ta je v USA iba na manuale, pretoze amici su obmedzeny a digi by nezvladli, takze pri objednavani GTI mate vnutri maunal ako na Golf 4. :yes:
        Kludne si to checknite na ich www.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 20.06.2008  14:14

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          Tve auto co se tyce vybavy, konstrukce a vseho dalsiho je samozrejme vyvojove lepsi nez IV. Ale, je tam to ale, proste tomu neco chybi ... jen muj pocit, VI se mi take nebude libit, proste tak ;o) asi jsem taky zaujatej ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto THE-KLF-

        THE KLF ™ 20.06.2008  12:13

        « Re: Re: Hodnocení

        Podla mna, tohtorocny Golf 6 bude najhorsim v celej ere, to uz radsej geeneraciu 1 kupit. :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 20.06.2008  14:15

          « Re: Re: Re: Hodnocení

          ... ja myslim ze lepsi je II ctyrocko, s lehkym tuningem, vetsima kolama a poladenym motorem ;-)

          male a rychle auto, kdo ho jeste vlastni v CR ve slusnem stavu?
  • 00 Reagovat !

    foto foxypetoo

    foxypetoo 24.06.2008  23:47

    úúúúúúú

    hmm velmi dobre aj recenzia aj fotiek haba dej :-) iba jednu vec ti musim vycitat a to su disky resp. puklice ktore su hrozne, bolo by dobre ak by si si k vianociam doprial nejake pekne 16´ ale inak vsetko super :-)
  • 00 Reagovat !

    foto eresaci

    eresaci 25.06.2008  17:24

    Odpojený kabel u baterky

    Ahoj, měl jsem úplně stejný problém, nestalo se to sice za jízdy, ale auto bylo "OFF" v garáži, dokonce jsem k tomu zavolal Škoda Assistance, protože takováhle kravina mě vůbec nenapadla:-(
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 26.06.2008  01:03

      « Re: Odpojený kabel u baterky

      Jasne, v dnesnej dobe si clovek samozrejme veci vymazava z hlavy, ale ako vidis aj sam, zodpovednosti nie je nikdy dost. Ja si uz aj kazde koleso kontrolujem, ked prezuvam gumy, ci ho naozaj zatialhi, lebo... ved vies.
  • 00 Reagovat !

    foto vorlajz

    vorlajz 27.06.2008  14:30

    hodnocení

    tak jsem ohodnotil... recenze, fotky, video... super... auťák za 9... za ty poklice a taky za to, že se mi prostě tenhle Golf tolik nelíbí! ;)
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 04.07.2008  15:12

    omluva

    ještě jednou se omlouvám, ale opravdu jsem to netušil. >:D Druhe vozidlo zatím nehodnotím. Zatím to asi nemá cenu. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 04.07.2008  23:24

      « Re: omluva

      :yes: Thanx, nič sa nedeje, radšem mi pomôž určiť, ktoré sa Ti páčia AluWheells, pridal som pictures. Dík.
  • 00 Reagovat !

    foto sportivo

    sportivo 04.07.2008  16:55

    Krásny

    Super golfík, ja taký antiVW ale tvoj je nadherný krásna fotodokumentacia, super recenzia. prajem veľa štastných km.
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 04.07.2008  23:22

      « Re: Krásny

      Ja som bol tiež anitVW pred rokom 2006, potom to prišlo. Je to ako hodnotiť auto, kde si nikdy nesedel, prvé hodnotenia sú len designové emócie, ktoré sú a budú vždy tie najsilnejšie a najsubjektívnejšie. Veď si to zober po lopate, ide po meste vytunená xx nič moc značka, nikto sa nepozrie, ide obyčajný VW s motorom 1.4, ľudia otáčajú hlavu, čím to je? Ľudí nezaujíma pravda, že tam je napríklad 1.4 motor, že má rozbité čapy, ložiská atď... Image je najdôležitejší. Ale ja som si nekupoval auto pre druhých , ale pre seba, v tom je rozdiel medzi mnou a ostatnými.
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.07.2008  14:24

    foto

    Jo posun ku předu tu určitě je, foto maš super jen se mi zda že jich tam mas celkem dost převzatych ale zas nemužu říct že by se mi ty převzate nelibily.
    Doplnil jsi foto vozu s nějakym tim pškným pozadím takže zvedam hodnoceni, jestli jeste doplnis napis rád dám za deset :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 06.07.2008  18:23

      « Re: foto

      Uz som vyhodil nepotrebne prezate, nechal som iba dolezite, ktore inac neziskas.
      Asi si zabudol zdvihnut hodnotenie ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Ondrej-Samal

        Ondřej Šámal 06.07.2008  18:31

        « Re: Re: foto

        Promiň, ale můžu otázečku? To ti tak moc záleží na hodnocení, že obesíláš všechny zdejší uživatele s prosbou o ohodnocení? Vždyť je snad jedno, kolik bodů máš, ne? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.07.2008  18:37

          « Re: Re: Re: foto

          Newim jak tobe ale mně taky zaleží na tom jaké mám hodnocenia určo by mi bylo lito kdyby moje auto mělo třeba za fotky 7 protože si myslim že má navíc.
          A slušný člověk se zepta proč ma male hodnoceni aby se poučil s ciziho nazoru ale idiot ti to jen oplati da ti za 6 a dál nekomunikuje >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto THE-KLF-

            THE KLF ™ 06.07.2008  18:38

            « Re: Re: Re: Re: foto

            :yes:
          • 10 Reagovat !

            foto Ondrej-Samal

            Ondřej Šámal 06.07.2008  18:43

            « Re: Re: Re: Re: foto

            Já jsem to myslel v kontextu toho, že KLF je někdy až moc aktivní v připomínání jeho recenze, někoho to už může otravovat a schválně mu nasadí špatné hodnocení. Nemyslel jsem to zle, i mně záleží na hodnocení mého auta, ale ne až tak moc, abych každému uživateli psal SZ s tím, aby si udělal chvilku a obodoval mě ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

              TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.07.2008  18:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: foto

              pokud silně nesouhlasim s hodnocenim mehoho vozového parku take pišu SZ.
              Ale mas pravdu musi mít člověk míru :-!
            • 01 Reagovat !

              foto THE-KLF-

              THE KLF ™ 06.07.2008  18:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: foto

              Prosim Ta, ber to sportovo, to Ta naozaj nejaka SZ rozhodi? Ved nestojim pod Tvojim barakom a nezvonim Ti na zvonkcek stale a nepisem kazdemu.
              Ozaj, spam Ti nevadi v mailoch? Rozbite cesty Ti nevadia? Pisal si niekomu, kedy uz pravia D1? To, ze ludia parkuju ako svine Ti nevadi? A kopec dalsich veci na svete?
              Ale regulerny uzivatel auta hej? Hm.
              • 00 Reagovat !

                foto Ondrej-Samal

                Ondřej Šámal 06.07.2008  18:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: foto

                Športovo to beru, jen jsi mě asi nepochopil. Chtěl jsem se jen zeptat, jestli ti na hodnocení tvého auta tak záleží, že skoro každému posíláš SZ s prosbou o ohodnocení. To jest celé. Jestli sis všimnul, já ti dal 3x10, recenze pěkná, fotky taky, auto sice není úplně podle mého gusta, ale to je jen moje věc, kvůli tomu ti nebudu dávat nižší známku, hlavně že se líbí tobě, o tom to taky je, že? ;-) Ty to ber taky sporotvně, je snad jedno, jestli tě ohodnotí 100 uživatelů místo 150 :-)
        • 00 Reagovat !

          foto THE-KLF-

          THE KLF ™ 06.07.2008  18:37

          « Re: Re: Re: foto

          Prepac, ale mozem 2 otazky?
          1.Ako si spokojny s autom Rover, nekazi sa?
          2.Preco davas absolutne bezkontextove fotky inych aut do recenzie tvojho Rovera? Nemaju nic s tm autom spolocne, su to len nejake nahodne fokty, ktore by sa mali kamosom posielat mailom...
          Citam o Rovery a pozeram sa na nahodne foto nejakeho rozbiteho Porsche, Ford... Dovod?
          • 00 Reagovat !

            foto Ondrej-Samal

            Ondřej Šámal 06.07.2008  18:47

            « Re: Re: Re: Re: foto

            Určitě můžeš ;-)
            1. S Roverem jsem spokojený v rámci možností, bylo to dědictví, kterého mi bylo líto se zbavit, proto jsem se ho ujal já, takže to nebyla moje vlastní volba a kdyby bylo na mně, byl bych rád, kdyby si ho děda ještě pár let vesele užival. Bohužel to dopadlo jinak ;-\ Zrovna můj kus je tak technicky jednoduchý, že se prakticky nic pokazit nedá, prostě není co.
            2. Bezkontextové fotky? Nemyslím. MACZ je server o autech, proto nevidím důvod, proč bych si tam nemohl dát i fotky jiných aut, který jsem měl tu možnost potkat a vyfotit si je. A propos kolikrát máš tu možnost na vlastní oči vidět nabouraná Porsche, hmm? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.07.2008  19:00

    cz

    Tak ok až budeě v čr vezmu auto, možna i turbo slečna a něco nafotime ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto body-mb

    body_mb 06.07.2008  19:25

    Pekny Golfik

    Mas to pekne, kvalitne auto:-)
  • 10 Reagovat !

    foto CtvrtSardel

    CtvrtSardel 08.07.2008  23:57

    SZ

    Rozmyslel sem si to, pročtu si Tvoji recenzi a ohodnotím, neboj...Ale tou SZ si mě docela zarazil, chvíli poté, jak se přihlásím, už tam žadoníš o body...Že ti to neni blbý. K tomu hodnocení pak něco připíšu. Jdu číst...Jinak ty ALU bych ti doporučoval ty druhé, světlé, ke golfu půjdou nejlíp si myslím.
    • 10 Reagovat !

      foto CtvrtSardel

      CtvrtSardel 09.07.2008  00:32

      « Re: SZ

      Tak jsem to dočetl...recenzi nemáš špatnou, to je za 10, i když je vidět, že ji trochu natahuješ uměle. Jako kompletní výpis výbavy nevim nevim...ale budiž. Fotek máš habaděj, o tom žádná, některé i docela k věci a občas i docela pěkné. Slušelo by jim ale, kdybys je tam neházel jak tě napadne, ale trochu je uspořádal...takhle to fakt nedává žádný smysl a máš tam jedno přes druhé. Ale jen doporučení. Nicméně fotky taky za 10. Auto...pětkového golfa moc rád nemám, není to ničím výjimečné auto, plus máš u mě za to, že není v tédéíčku, že je to aspoň benzín. Sice stará 1.6ka, škoda, kdyby aspoň FSI nebo 1.4 TSI...:-/ Za to, jak si hned říkáš o body, bych Ti taky něco skoro ztrhnul...:-/ Ale na to tady kolonka bohužel není "chování majitele"...Nevím, dal bych Ti za auto 8, ale že je to benzín a že ti nechci kazit hodnocení, dám 9...celkově 9,10,10...spokojen pane?! A být tebou bych nebyl tak vlezlý, působí to dost špatně... ;-) :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto Ondrej-Samal

        Ondřej Šámal 09.07.2008  02:34

        « Re: Re: SZ

        Už jsem mu taky psal, jestli nejsou ty SZ skoro každému uživateli MACZ zbytečné. Určitě jsem to nemyslel špatně, auto jsem mu ohodnotil, i když až po jeho druhé SZ (taky trošku z důvodu, abych měl v budoucnu už pokoj). Bohužel asi nepochopil můj dotaz, a tak jeho reakce byla trošku jiná, než jsem očekával. Sám nemám kdovíjak skvělé auto (Golf V s tímto motorem ale taky není zrovna výkřik techniky, spíš taková šedá myš, nic proti, ale majiteli se líbí, což chápu, každý preferuje něco jiného). Sám bych se ho rád zeptal, jestli by mu podobná horlivost ze strany jiného uživatele (tj. posílání i několika SZ jendotlivému uživateli do doby, než mu auto konečně ohodnotí), vadila. Pokud ale je pro někoho bodové ohodnocení z MACZ životně důležité, je to jeho věc, ale určitě by s tím neměl otravovat ostatní, zvlášť nově příchozí, kteří se nestačí ani rozkoukat a už tu mají zprávu s prosbou o hodnocení
        • 00 Reagovat !

          foto CtvrtSardel

          CtvrtSardel 09.07.2008  15:43

          « Re: Re: Re: SZ

          Xgango, problém u mě nebyl ani tak v tom, že chtěl, abych ho hodnotil. Trochu mě vyvedlo z míry, že mi to poslal chvíli poté, co jsem sem dal auto. Tak dobře, pán je shánčlivej, chce mít hodněkrát hodnocený auto, to ještě pochopím. Co ale nepochopím je způsob, jakým se dožaduje dobrého hodnocení a jak, když mu chci dát, dle mě naprosto oprávněně a ještě s trochu přivřenýma očima 9 za auto, jak mě hned napadá a chce smlouvat...nepřej si vidět naši korespondenci přes SZ... ;-) Tím mě tenhle pán docela naštval. Jsem zvědav, co mi od včerejška poví ještě, v noci už jsem to zatím ukončili...Zavedl bych bodování majitele auta - jeho chování, v KLFově případu by se to hodilo ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto CtvrtSardel

            CtvrtSardel 09.07.2008  15:46

            « Re: Re: Re: Re: SZ

            BTW Už mohu hodnotit pane KLF, v noci jsem neměl dostatek hodnocení, takže přiděluji až teď. Jinak koukám, že čekáš asi, co ti dám, že si mi v noci taky nějaké hodnocení sliboval, a zatím si nenašel odvahu... >:-[] Jen do toho, já ti oplácet nebudu, moje hodnocení i s vysvětlením máš výše. V tuto chvíli ale vážně uvažuji za tvou aroganci ti ještě jeden bod ubrat... ;-\ Mrzí mě, že se to nedá hodnotit zvlášť a odneslo by to tvoje auto. Snad se aspoň poučíš pro příště, máš u mě zatím výstrahu ;-) :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Ondrej-Samal

            Ondřej Šámal 09.07.2008  15:53

            « Re: Re: Re: Re: SZ

            To víš, pro někoho je hodnocení na MACZ asi ta nejdůležitější věc v životě >:D Každopádně jestli tě bude nějak neúměrně otravovat, tak napiš adminovi (XJ). KLF by měl prostě pochopit, že nemůže mít stejný hodnocení jako třeba 996 Turbo, či jiná auta z TOP 10, proto ho ta nižší známka čas od času nesmí rozhodit. Na dospělýho člověka mi jeho chování připadá dost dětinský ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto CtvrtSardel

              CtvrtSardel 09.07.2008  16:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: SZ

              Čtes tady pode mnou jo? >:-[] :yes: Jako bavím se... ;-) On mě už neotravuje, svoje jsem mu vysvětlil, ohodnotil poté, co jsem přečetl, prohlédl, promyslel. Co víc pro něj můžu udělat? Nic... ;-\ Od této chvíle je to only problem of THE KLF... ;-) Nevim proč, ale tím posledním spodním příspěvkem mi úplně sedl na člověka s nickem 507, znáš? ;-) >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Ondrej-Samal

                Ondřej Šámal 09.07.2008  16:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: SZ

                Znám, na auto.cz je to příspěvkový guru, má dokonce svůj fan club i se svou vlastní stránkou >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto CtvrtSardel

                  CtvrtSardel 09.07.2008  17:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SZ

                  jj, já vím, jen sem si nebyl jist, jestli ho znáš...ale kdo by ho neznal >:-[] Tak jen že mi ho připomněl kalefův příspěvek. 507 taky tak hrdinsky bojuje za koncern a "etalon třídy" ;-) Ještě chybí měkčené plasty že? >:D :yes:
  • 01 Reagovat !

    foto THE-KLF-

    THE KLF ™ 09.07.2008  16:10

    A...

    Presne toľko arogancie koľko je tu na MACZ v príspevkoch je aj na našich cestách, viac sa k tomu nebudem vyjadrovať, ďakujem vám.

    Ničím ste neprekvapili.
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 09.07.2008  16:37

      « Re: A...

      Jestli myslíš poslední příspěvky, tak v nich teda aroganci necítím. Kdybychom proti tobě něco měli, určitě od nás nedostaneš tolik bodů. Nevím, na co si stěžuješ, vždyť si za to vlastně můžeš právě svým jednáním sám. A propos pochop, že na to, jaké máš auto, máš celkem dost vysoké hodnocení, to ti snad nestačí? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto CtvrtSardel

      CtvrtSardel 09.07.2008  16:38

      « Re: A...

      Nikdo se Tě překvapit ani nepokoušel. Arogance? Kde? Konkrétně mi to napiš! Jestli chceš vidět aroganci a drzost, zkus se podívat na tvou druhou SZ, co jsi mi psal, kde si chtěl handlovat s body. Nevím, kde pořád vidíš problém, co se Ti nelíbí? Tak mi to prosimtě řekni, třeba s tím něco uděláme...Odě mě máš férové známky, které Ti sice trochu kazí hodnocení, ale dle mě jsou adekvátní. Víc pro Tebe udělat nemohu. Jak jsem Ti psal v SZ, nebráním se diskuzi, argumenty používat umím, jestli Ty taky, směle do toho, můžem se o problému pobavit, já ho ale nevidím. Zkus mi otevřít oči, budu rád! :yes: Jinak arogance a bezohlednosti je na silnici až příliš, v tom se myslím shodneme... ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.07.2008  19:08

    Obodování

    Auto - 9
    Recenze - 10
    Fotky - 10
    Nemůžu dát deset za obyčejné auto v tom nejlepším slova smyslu. Takže to neber zle. jen dvě výtky. Jedna na Tebe, jedna všeobecně. Neříkám že jsi špatný ale fakt vypadá blbě když hned žádáš o ohodnocení. Chápu, že máš ze svého auta radost a to ostatně asi většina z nás neb co by nás asi jinak donutilo si hrát z recenzí ale fakt to vypadá blbě.
    No a druhá. Přemíra 10 v bodování celkově trochu devalvuje celý systém hodnocení. Recenze, fotky OK. Ale auta typu Golf, Octávie atd. s normálními motory aby měla 10? To neznamená, že tyto vozy haním, to ne. Jen ... ?
    • 00 Reagovat !

      foto Chobot

      Chobot 14.07.2008  19:14

      « Re: Obodování

      hm, dostaneš taky 9,10,10. Pokud si už nedostal 3*10. To je pak nedostaneš, ale bude ti na ně změněno >:D >:D
      Co se týče mluvení do duše a vysvětlování ohledně bodování, tak to je u the KLF opravdu jen zbytečným nošením dříví do lesa..........viz. i předchozí diskuze zde a spousta SZ u spousty uživatelů. :-| :-|
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 14.07.2008  19:26

        « Re: Re: Obodování

        Myslím že nezmění. To by se rovnalo přiznání. Nemusí to být o aroganci jen o přemíře radosti a aktivity. Znáš to, jsi-li z něčeho moc nadšený nejednáš úplně přes hlavu. Komu se to nestalo.
        • 00 Reagovat !

          foto Chobot

          Chobot 14.07.2008  19:34

          « Re: Re: Re: Obodování

          Přiznání? Neřeší. Já měl taky asi půl roku od něj 3*10 a poté co jsem mu podruhé dlouhosáhle vysvětlil, že prostě za normálního golfa ta 10 nebude tak mi to změnil na to co jsem mu dal já.
          Přiznání? The KLF se nestydí. Proto taky řikam že je to tahání dříví do lesa páč the KLF má jasno jaké jsou jeho priority a nebojí se použít jakoukoliv špínu :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto THE-KLF-

            THE KLF ™ 14.07.2008  20:22

            « Re: Re: Re: Re: Obodování

            Uz prestan fetovat, dobre sa tu na tych vasich vyrokoch bavim.
            Aj mne sa prehodnotilo od inych a nevypisuem im litanie. Preco by som nemohol zmenit nazor?
            Ako male deti na ihrisku >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Chobot

              Chobot 15.07.2008  15:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Obodování

              Já můžu fetovat co chci, kdy chci a kolik chci a tobě je do toho úplný prd.

              Ako male deti na ihrisku? - a jak bys pojmenoval pak sebe?
              Viz:
              -Dej mi desítku za auto, svez se v tom někdy a zjistíš že Golf je nejlepší.
              -Nemůžem mít všichni na ferrari.
              -Opravdu je golf tak hroznej žes mi dal 9 vždyť je to 30-rocny lider skupiny, z ktoreho vysla aj Octavia I, II, future III
              Tohle mi přijde jako hlášky od dítěte jemuž někdo řekl že nemá nejhezčí bábovičku na světě.
              • 01 Reagovat !

                foto THE-KLF-

                THE KLF ™ 15.07.2008  16:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obodování

                Som rad,ze si nenechal na seba dlho cakat.
                Hlavne, ze ti nevadej tie vsetky FAKE co tu koluju kazdy den...
                Tatinkove autro, strykove auto, maminkine...
                "Ahojte, toto nie je moje auto, ale napisem vam o nom... Aj 2 fotky vam davam..."
                ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Chobot

                  Chobot 15.07.2008  17:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obodování

                  kde si vzal, že mi to nevadí? A ještě jednou se ptam kde si vzal, že mi nevadí, že tu spousta lidí rozdává jen deset i za ´hrdzava, stara, rozbita 120L´? Kde bereš tu jistotu že o mě vše víš? Umíš číst dálkově mé myšlenky? To ti potom závidim tedy.
                  • 01 Reagovat !

                    foto THE-KLF-

                    THE KLF ™ 15.07.2008  17:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obodování

                    Od zaciatku si si na mna zasadol.
                    Sadni si na inych, ovela horsich.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Chobot

                      Chobot 15.07.2008  17:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obodování

                      Ale to zase prrrrr. Začal sis to ty neustálím obtěžováním mé osoby ať ti dam deset za auto, které se po neůspěchu zvrhlo až k pomluvám a pokusům o ponížení - viz. níže mnou sem poslané, tebou psané SZ + zde popisování co mě vadí a nevadí(domýšlení, pomlouvání). Když mi necháš žít tak já tebe taky.
                      A strachuj se toho že nebudu jediný kdo se do tebe takhle pustí. Jestli budeš lidi furt takhle dusit a po neůspěchu na ně začneš útočit tak to budeš mít den ode dne horší a horší.
                      • 01 Reagovat !

                        foto THE-KLF-

                        THE KLF ™ 15.07.2008  17:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obodování

                        Je mi to suma fuk.
                        A znie to ako vyhrazanie sa voci mojej osobe, co o tebe samozrejme nieco svedci. :no:
                        Bodov si daj aj s kamosmi kolko len chces >:D
                        Si velky hrdina, ked sa vyhrazas. Len tak dalej.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Chobot

                          Chobot 15.07.2008  17:49

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obodování

                          Vyhrožování?? Tohle už nepotřebuje komentář......myslim že každej kdo si tu diskuzi mezi mnou a tebou přečte celou, si obrázek udělá sám kde je pravda.

                          ´´´´Ještě sem tě chtěl upozornit, že tím žes mi dal jedničky s předchozím příspěvkem si ze mě udělal mučedníka a ze sebe tyrana. A to na tebe vůbec nevrhá dobré světlo. >:D >:D >:D >:D (Já si prostě na konec ten joke nějakej nemohu nechat proklouznout mezi prsty,tímto se všem omlouvám za krátkodobé znevážení -ulehčení- situace)´´´´
                          • 01 Reagovat !

                            foto THE-KLF-

                            THE KLF ™ 15.07.2008  20:59

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obodování

                            tvoj nick a motto vypovedaju dost o tebe.
                            Pekny den prajem. ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Chobot

                              Chobot 15.07.2008  21:19

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obodování

                              Jo, na můj nick a motto si ještě nezaprudil. To chtělo napravit. :yes:
                              O lidech vypovídají jejich činy a ne jména či přezdívky.
  • 01 Reagovat !

    foto THE-KLF-

    THE KLF ™ 14.07.2008  20:23

    Score

    Ked dostane totalne hrdzava, stara, rozbita 120L 3x10 to nikomu nevadi, ze? OK, to je asi naj auto na svete.
  • 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 14.07.2008  20:46

    SZ od KLF aby všichni měli přehled o jeho hrdinství.

    1: akoze co ches za stareu rozbitu 1.8 s vykonom podobnym mojmu? Sradnujes? Zadny nahon, v zime a na dazdi si nula (0). 0-100 11,5sec to je viac ako u mna, takze akoze kto ma lepsie auto? co satale na koho narazas? pozri sa a sadni si do mojho interieru a potom vypisuj kraviny a davaj starym rozbitym autam 3x10, lebo si slachetny.
    Raz nadrbes a v tej sunke mrtvy chapes uz?
    Takze kto ma lepsie auto?
    Tvoja znack je akurat na mactrovanie, ael z roku 1993? sranudjes? 15 rokov vyvija nezapries, takze mimo tvoj kufor si dole.

    2:U mna mozes is t vklude 60km/h i na 5speed :-)
    A stm 162nM by som sa nejako moc v roku 2008 neohanal s BMW znackou.
    Kup si 3.0d BMW, potom budes mat....

    Teď už já:
    To myslím mluví samo za sebe.
    Já namachrovanej s timhle nejsem. Ani za auto nechci deset, jen mi přišlo vtipný, že si to změnil hned poté co jsi zjistil, že ti těch 10 nedam, jinak i kdyby to bylo 1 tak je mi to putna.
    Prudit na mé auto ti nepomůže. Hlavní je že se s ním jezdí dobře mě. Já sem o tvém autě neřekl jediné křivé slovo. Ani sem se nevytahoval, narozdíl od tebe, že mam lepší(tim si mě dodělal), já to asi nevim že 15 let vývoje je znát. Znova opakuji že 9 z 10 je krásné.
    A ohánět se tu tím že u ostatních mi rozdávání desítek za nic nevadí. To neni pravda. Mě to vadí, ale většinou to jsou buď 14 leté děti a nebo aspoň nejsou tak vtíravý jako ty.

    Mír v duši a ať ti ty desítky přibývaj jak na běžícim páse. Osobně bych ti za tvou útočnost a zarytost tu topten přál, abys byl jako výstraha co nejvíce na očích, takže ti tu desítku dávám.
    • 10 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 14.07.2008  20:58

      « Re: SZ od KLF aby všichni měli přehled o jeho hrdinství.

      To KLF: Promiň, ale tvůj Golf je naprosto nudný auto, který si na západě kupují výhradně důchodci. Takže mi nepřijde na místě, urážet někoho, kdo nemá tak "skvělý" auto, jaký máš ty.
      Už jsem ti psal, že ta tvoje přehnaná aktivita bude na škodu, a tady to máš ;-) Osobně ti nebudu měnit hodnocení, dal jsem ti 3x10 (recenzi i fotky na to máš, hodnotit auto mi nepřijde fér, proto taky většinou dávám za 10, i když to není můj šálek kávy, hlavně že se líbí majiteli). Ale pokud by existovalo hodnocení majitele, rozhodně bys ode mě dostal 1 bod ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.07.2008  20:54

    parada

    moc pekny faro, asi se ti libi cerna co? i to uno je cerny:)
    velmi hezke a detailni fotky a recenze je taky super, chvalim :-)
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 14.07.2008  21:51

      « Re: parada

      Jo, diki, ta black sa mi dost paci,to UNO som nevyberal ja BLACK, ale i napriek tomu som ju vzyd mal rad, ale v dnesnej Horucej dobe je v tom dost teplo (bez zapnutej climy). Ale v zivote je vzdy nieco za nieco. Trocha radosti si musim dopriat predsa.
  • 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 15.07.2008  22:11

    Tak si to shrňme ať to víme všichni vše, že.

    Toto mělo být vašim očím asi utajeno, aneb všechny SZ s panem the KLF doslova okopírované neupravované a chronologicky seskládané, ať to máme kompletní.

    KLF----odeslání: 2008-03-03 10:19:32 | přečtení: 2008-03-29 09:54:23 Zpráva:Ahoj, upravil som fotky, zmenil recenziu, neprehodnotis ma prosim? Dakujem Ti. Ty mas za 10, velmi sa mi to pacilo.
    ME----odeslání: 2008-03-29 10:42:56 | přečteno: 2008-03-29 15:15:03 Zpráva:Až teď jsem zjistil kde jsou SZ a našel tvoji žádost. Takže za recenzi ti měním na plný počet bodů. Auto bohužel nechávám za 9. Vysvětlení najdeš na počátku mých recenzí:-) Nechť ti slouží.
    KLF----odeslání: 2008-04-28 21:23:55 | přečtení: 2008-04-28 21:24:24 Zpráva:Ahoj, spravil som recenziu na moje prvé auto, budem Ti vďačný za uvoľnenie kúska času z Tvojho nabytého programu pre mňa, ďakujem.
    Za fotky sa predom ospravedlňujem, žiaľ momentálne neviem viac dodať. Budem sa snažiť spraviť NEW. Ďakujem za pochopenie, prajem pekný deň.
    KLF----odeslání: 2008-04-29 13:50:58 | přečtení: 2008-04-29 14:43:31 Zpráva:Ahoj, pridal som pár fotiek, aby si na začiatok vedel ako sa v tom sedí. ;-)
    KLF----odeslání: 2008-05-31 23:50:29 | přečtení: 2008-06-01 10:48:57 Zpráva:Ahoj, pridal som dalšie fotky. Sú čerstvé *fresh*. Recenzia je taktiež o niečo vylepšená. Dúfam, že sa Ti teraz viac zapáči môj GOLF. Ďakujem Ti za Tvoj čas a za možné vylepšenie bodíkov. Ešte raz vďaka.
    ME----odeslání: 2008-06-01 10:52:01 | přečteno: 2008-06-01 11:29:27 Zpráva:Tak jsem se koukl. Dobré je to. Ale za recenzi a fotky jsem ti již 10 dal a za auto ti bohužel dát deset nemohu. Vysvětlení proč je u mého escorta....bohužel musím měřit všechny stejným metrem. Peace :yes:
    KLF----odeslání: 2008-06-01 11:34:04 | přečtení: 2008-06-01 11:34:32 Zpráva:OK, dakujem Ti, ale nechapem, ze Tvoj Escort je lepsi ako moj G V? Prepac mi to, ale hentie stare Fordy nemusim. PRidi niekedy na SK, dam Ti odviezt...
    KLF----odeslání: 2008-06-01 11:35:03 | přečtení: 2008-06-01 11:50:58 Zpráva:Prepac, ale nemozu mat vsetci na Ferrari, Porsche... Malo by sa hodnotit objektivne v tej danej kategorii. Napriklad Thalia vs. Fabia, apod. co je lepsie? Bral by si Thaliu?
    ME----odeslání: 2008-06-01 11:46:45 | přečteno: 2008-06-01 14:03:33 Zpráva:To jsem nepochopil že můj escort(už tedy není můj) je lepší než G5? To ti řekl kdo? Nebo si to viděl kde?
    Já tyhle staré fordy mohu, ale spíš střední třídu a výše, escort mezi ně nepatří. Ale já ho spíš kupoval páč v té době to byl jediný dízl s klimou za slušnou cenu.
    SK je moc daleko. Jestli ´dam Ti odviezt´ jsem dobře pochopil, tak to znamená, že mi necháš svézt (někdy je ta jazyková bariéra trošku znát :-) ). To není zapotřebí. Já věřím, že je golf OK, ale bohužel dávám desítky za auto jen
    1:hodně výkoným autům či opravdu terením
    2:designově jedinečným autům
    3:V čechách běžně nevídaným která se mi líbí.
    ME----odeslání: 2008-06-01 11:50:40 | přečteno: 2008-06-01 14:04:13 Zpráva:Každý máme svůj systém hodnocení. Já hodnotím vozy takto, recenzi a fotky dle množství a obsahu, někdo dává jen desítky, někdo body oplácí. Zdá se mi nedůstojné po upozornění, že 10 za auto nedostaneš přehodnotit mé auto z 10 na 9. Ale to je jedno, třeba v tom byl jiný důvod(asi to že se ti tyhle fordy dřív líbily a teď ne....?). Ne, to jsem si jen tak rejpnul. Já občas taky zjistím že jsem byl neadekvátní a přehodnocuji :-)
    ME----odeslání: 2008-06-01 11:57:13 | přečteno: 2008-06-01 14:04:41 Zpráva:Ano, Já na ferrari taky nemam. Ale právě takoví jako ty neberou když jim dam za shnilou 120ku 4 body právě proto, že všichni nemají na Ferrari a proto si dle nich všichni zaslouží 10. Já sem logickou cestou došel k tomuto hodnocení vozů s tím, že
    1:když budu dávat za všechny 10 tak bude stát ferrari s dobrou recenzí vedle škodovkz s dobrou recenzí
    2:když vemu za auta celou škálu od 1-10 tak mě sežerete a já budu maximálně subjektivní protože ve všem sem ještě nejel abych mohl soudit objektivně.....nehledě na to že škála 1-10 je zbytečně široká
    3:na to abych známky jen slepě vracel si nepřijdu až tak slaboduchý
    Proto hodnotím jak hodnotím. Je to výsledek asi měsíčního bádání jak to pro mě bude nejlepší.
    KLF----odeslání: 2008-07-04 00:35:09 | přečtení: 2008-07-04 16:31:15 Zpráva:Ahoj, neviem ci si ma cital, ale neskusis mi prosim prehodnotiti Tvoje bodovanie na moje auto? Naozaj je take hrozne? 30-rocny lider skupiny, z ktoreho vysla aj Octavia I, II, future III. Dakujem

    Na to jsem již odpovídal do své diskuze k báwu(jeden příspěvek). A pak už je vše tady výše. Seřaďte si dle datumu a času.

    Jen aby bylo vidět že jsem neplkal když jsem tu veřejně psal že jsem ho nikdy nenapadl, ani auto nepomluvil, a neplácal si tu játra když jsem napsal že mě bombardoval SZ.
    Netěšilo mě, sbohem.
    • 00 Reagovat !

      foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

      Novic (Porsche team/GT-R team) 15.07.2008  22:35

      « Re: Tak si to shrňme ať to víme všichni vše, že.

      THE KLF napisu jen jednu zkratku LOL >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D takhle iuz jsem se dlouho nezasmal >:D >:D >:D >:D >:D :no: :no: :no: :no:
      • 00 Reagovat !

        foto THE-KLF-

        THE KLF ™ 16.07.2008  10:13

        « Re: Re: Tak si to shrňme ať to víme všichni vše, že.

        som rad,z e som tvojim jedinym prlbemom v zivote, ktory sa snazis upenlivo vyriesit. zavidim ti tvoje problemy hlavne na nejakom auto serveri >:D
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 16.07.2008  10:09

      « Re: Tak si to shrňme ať to víme všichni vše, že.

      ty sa musis inac nudit, ked si sa naucil pouzivat CTRL+C a CTRL+V. si velmi sikovny, ked mas cas cely den sledovat a toto robit.
      som rad, ze som vas pobavil, ved to je cielom kazddeho zabavaca. politiky je vo svete az moc.

      Az na to, ze mi znizujes body a pisal si, ze ti je jedno, kolko ti kto da, takze neviem o com si to tu pisal.

      A pre nepozornych> SZ: soukroma zprava, ine Verejna, asi neumis cist.
      Pokud se ti nejaka SZ nepaci, tak a ni nereaguj a neotravuj tady ostatni.
      Ty naco pouzivas SZ, aak vobec pouzivas. Alebo je to zakazane oslovovat obcas ludi?
      Ved kazdy aj napise, ze ked si clovek vylepsi recenziu, potom mu ten druhy prida body..., nech mu napise SZ, takze co tu vlastne riesis?
      :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Chobot

        Chobot 16.07.2008  11:22

        « Re: Re: Tak si to shrňme ať to víme všichni vše, že.

        Tákže. Ty SZ sem sem hodil aby všichni viděli o co jde a neskončilo to jako obvykle tím, že si někdo přečte půlku nějaké hádky a z toho dělá závěry.
        Máš recht že jsem se vcelku nudil, i pobavil. Toto není o politice ale o lidské hlouposti(jestli o mé či tvé to ať už si rozhodnou ostatní).

        To že ti snižuju body: Mě je to fuk. Když si přečteš předešlou diskuzi (ty SZ) tak si mi dal za obě auta vždy 3*10 jen dokud sem ti nevysvětlil že já tohle nedělam. A pak máš ještě tu drzost tady tvrdit že se ti najednou přestala líbit. Proto ti za každý tvůj ´nejapný´ příspěvek snížím hodnocení o 1 bod protože se mi tvé auto taky najednou přestavá líbit.

        Občas oslovovat lidi neni zakázané. Sám se občas někoho zeptám proč mi dal takové body jaké mi dal či zda to ještě nezváží. Ale drzost je okamžitě se do dotyčného začít navážet, pomlouvat, shazovat, zcestně diskutovat jak to děláš ty.

        A takhle tady můžem diskutovat až do aleluja.........
        • 00 Reagovat !

          foto THE-KLF-

          THE KLF ™ 16.07.2008  11:27

          « Re: Re: Re: Tak si to shrňme ať to víme všichni vše, že.

          Ja som nezacal tut diskusiu macko. Ked ti vadia SZ, nereaguj, ale uz to nemienim stale opakovat.
          Liborovi chodi kolko SZ, co myslis? 1000/den?
          Porozmyslaj nad sebou, ci by si nenasiel lepsiu moznost ako vyuzit cas niekde v prirode ako trvale logged on MACZ ;-)

          Prajem peknu prechadzku. Ja sa ponahlam uz na dovolenku, tak se mnej hezky a tvi kamaradi taky.
          Nekdy prideju do CZ na zraz. Akurat napis mesto a najdi nejake to volne letiste.
        • 00 Reagovat !

          foto THE-KLF-

          THE KLF ™ 16.07.2008  11:30

          « Re: Re: Re: Tak si to shrňme ať to víme všichni vše, že.

          Please, hurry up with the scoring.
    • 01 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 16.07.2008  10:15

      « Re: Tak si to shrňme ať to víme všichni vše, že.

      mam aj aj zacat copirovat SZ od inych? takisto by ste sa bavili mozno ovela viac, ael som k nim korektny a respektujem ich sukromie, narodiel od chobota...
      • 00 Reagovat !

        foto Chobot

        Chobot 16.07.2008  15:07

        « Re: Re: Tak si to shrňme ať to víme všichni vše, že.

        cože respektuješ? Ty nerespektuješ nic. Akorát napadáš a když ti dojdou ´argumenty´ tak plácáš takovýhle kraviny.
        Jen kdybych sem neposlal ty tvé SZ. To bych chtěl vidět co by mi ještě přišlo. Takhle už nemůžeš, protože by se to hned objevilo tady. A to ani nemluvim o Kubyykovi a o tom že než bys mu tu odpověděl tady se budeš dobejvat k němu na icq. A jen jsem tě chtěl varovat ohledně těch bodů, že jsem ti to tedy vrátil aby byl už klid a ty hned začneš zas žbrblat nějaký sr... Uvidim jedinou tady zprávu od někoho ať ho neotravuješ a okamžitě ti to zas strhnu a nebudu sám- jo a tohle už je vyhrožování.
        A o tom abych se nad sebou zamyslel....já mam jasno narozdíl od tebe a mé argumenty jsou neprůstřelné narozdíl od tvého chování kdy argumentuješ řečmi typu
        ---co mě vadí a nevadí- znova řikam jak to sakra můžeš vědět
        ---že můj nick o mě mnohé vypovídá- to může napsat fakt jen nazlobenej tupec
        ---že jsem si na tebe zasedl od začátku- já sem si tě ani nevšiml dokud si neřekl žes mi body změnil kvůli tomu že se ti přestalo to auto tolik líbit, zvláštní že se to stalo 2* a vždy asi 5 minut poté co jsem ti řekl že ti nedam 10
        ---že ti vyhrožuju když sem řekl že když budeš lidi štvát tak tě nebudou mít v lásce.
        ---a že jsem si tuhle hádku začal já- začal si to právě ty s tou lží o snížení bodů.
        Takže fakt nevim kdo by se měl nad sebou zamyslet.
        (vztahuje se to vše i k příspěvku č.126)
        Tak a to je fakt poslední. Už s tebou nebudu diskutovat.
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 16.07.2008  10:23

    Vysvětlení pro tebe!!!

    Je spousta důvodu, proč jsi za vůz dostal ode mě deset bodů a teď jsem ti ho snížil. Začnu popořadě.

    1) Golf je kvalitní auto, ale bez jakýchkoliv emocí a na mě působí moc obyčejně když má ještě tuctový lak a kola o ničem. To už i mý auto mi příjde atraktivnější, sorry.

    2) Tvá politika je furt psát SZ, aby ti někdo zlepšil hodnocení. A v tom to je. Ty tu nejsi proto, aby jsi zde něco poznal. Ať už jsou to jiná auta nebo jíní lidé. Já si zde už našel spoustu přátel a to je to, proč tu jsem.

    3) To jak tu napadáš lidi je husný. Byla tu "vystavena" SZ, kterou jsi zaslal Chobotovi o tom jak má starý auto a urážel si ho a ze svýho Golfa jsi dělal bůh ví co. Promiň, asi teď urazím tvůj vůz, ale to BMW je pro mě klasika a říká mi osobně o hodně víc než tvůj Golf

    4) Těch 9 bodů jsi ode mě teď dodatečně dostal jako test, jestli jsi skutečně tak hloupý a jsi tu pouze kvůli bodování. A musím říct, že jsi mě nezklamal. Ihned jsi snížil bodování mě na 8, aby byl Golf furt navrch. Kamaráde mě tím nerozhodíš. Klidně mi tu mel něco o tom, že Golf je lepší než Ibiza a proto musí tvý auto mít lepší hodnocení. Mě tímhle ani trochu nerozhodíš. Jen se ti můžu smát, jak jsi trošku ubohý. Víš, mě se nebortí život ve chvíli, kdy se mi hodnocení zmenší o 0,01. Mě ne :-)

    5) Vím, že bys asi trpěl, tak ti tu tvou 10 vracím s lehkým pousmátím nad tvou politikou na MACZ a vychutnej si své tolik vytoužene 10ky ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Kubyyyk

      Kubyyyk 16.07.2008  14:52

      « Re: Vysvětlení pro tebe!!!

      Přesně jak jsem čekal, že na to nebudeš mít co odpovědět a akorát mě budeš otravovat na icq >:D

      Adios
  • 00 Reagovat !

    foto THE-KLF-

    THE KLF ™ 16.07.2008  11:39

    Chobot (zachovejte paniku!!)

    Please, hurry up with the scoring
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 14.08.2008  23:50

    perfekní fotky

    z palubního PC atd. :yes: ....Auto je taky fajn a recenze čtivá. Je poznat, že auto máš rád :-)

    Ať slouží....
  • 00 Reagovat !

    foto Cujo

    Čujo 15.08.2008  09:06

    GOLF

    ahoj...hodnotenie som dal take lebo: golf V mi nic desingom nehovori IV sa mi paci omnoho viac...motor...k tomu moc vyhradi nemam ale predsa len moderne 1.6 uz maju aspon 85KW(KIA CEED)..a este to je ze cih je vela :-) dufam ze ti to staci a nenasral si sa na mna za tu znamku >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 15.08.2008  11:27

      « Re: GOLF

      Benzínová 1,6 v Ceedu má 90kw ;-) .....musíš brát to, jak už je tenhle motor starý, ale nemyslím si že by byl špatný....
      • 00 Reagovat !

        foto Cujo

        Čujo 15.08.2008  11:35

        « Re: Re: GOLF

        dakujem za opravenie Pet-a :-) asi som si to pomilil s CRDI-ckom :-) ..ani ja nevravim ze ten motor je zly ale chlapci z nemecka maju prostriedky na to aby ten motor uz upravili a mohli konkurovat novsim motorom...teraz neviem ako to ide byt s novym golfom :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Chobot

          Chobot 15.08.2008  11:37

          « Re: Re: Re: GOLF

          .
        • 00 Reagovat !

          foto PeT-a-RSKa-

          PeT-a (RSKa) 15.08.2008  11:41

          « Re: Re: GOLF

          V poho,já věděl že myslíš CRDI 85 kw. Jinak myslím, že namají za potřebí upravovat "starou" osmiventilovou šesnáctistovku. Myslím, že se raději budou soustředit na vývoj motorů FSI, TSI a common-railových TDI ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Cujo

            Čujo 15.08.2008  11:43

            « Re: Re: Re: GOLF

            asi tak :yes: inak som rad ze KLF sa zmiernil a nevypisuje kraviny ze golf je naj atd >:D zivot je zmena..klf nechces nove auto? >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Chobot

              Chobot 15.08.2008  11:46

              « Re: Re: Re: Re: GOLF

              a komu za to vděčíme? >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto THE-KLF-

              THE KLF ™ 15.08.2008  13:21

              « Re: Re: Re: Re: GOLF

              Nechcem, idem kupovat NEW GOLF 6 s TSi. Vykonovo este uvidim.
              Zaujimave je, ze kopec reanulotv s 1.4 a podobnych tu ma 10b, ale tam nikto nelamentuje nad vykonom. Ale GOLF ako keby bol z inej triedy, nejakehj sportovej, to hned vsetci reklamuju vykon. To musite uznat, ze sa to takto nepravom deje.
              Ked ma niekto Bravo apod. s 1.2, to nikoho nezujima a da 10b...
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 15.08.2008  13:18

      « Re: GOLF

      Nie som nasrany, potreboval som presne toto precitat, co si napisal. Takto by to mali viaceri vediet a nie sa hned urazat.
      Ale ten nM v KII nie je nejaky ohromny takisto, tie kW su mi na nic, kolko krat chodim na 5600RPMN.

      Ved vies.
  • 00 Reagovat !

    foto THE-KLF-

    THE KLF ™ 15.08.2008  13:27

    + CH +

    Vratil som sa tentop tyzden z relativne dlhej cesty. Par fotiek som pridal na zdokumentovanie.
    Cesta tam bola plne nalozeny kufor + 3 osoby. Ako vidite so spotrebou som vysiel velmi pozitivne, tempomat bol stale nastaveny na cca 145km/h a tam uz prerkracujem rozumnu hospodarnost aj s otackami, nieco cez 4200.
    Cesta spat kufor este plnsie nalozeny + dalsie 2 kufre tazke boli na zadnom plate, cize som celu cestu nic neviedl, ale neva.
    Cela cesta tam aj spat s CLIMAanlage, bez nej by spotreba isla o cca 0.3-0.5L/100km dole.
    Takze s tym som bol spokojny. Co sa tyka vykonu: nehospodarnych, marnotratnych 180km/h sa da v pohodde vzdy dosiahnut, smozrejem, ten tah tam nemam ako pri 530d, alena dlhe trasy som nemal ziaden problem s vykonom.
    Ak by som v D nesiel cez 140km/4, tak by som sa vztesnal do cca 6.9L/100km.
    Apropo> potrebujem PD Diesel?
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 28.08.2008  13:40

      « Re: + CH +

      CH je super co? Nejlepší stát na světě.
      • 00 Reagovat !

        foto THE-KLF-

        THE KLF ™ 28.08.2008  15:03

        « Re: Re: + CH +

        Najlepšie je navštíviť, potom uvidíš.
        Najlepší štát na svete? To ma pobavilo.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 20.12.2008  21:43

          « Re: Re: Re: + CH +

          ale tak v porovnani s ceskem je na vyssi urovni :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 26.01.2009  14:07

    O auto i recenzi se staráš, to je vidět,

    tak ať ti to nadšení dlouho vydrží! A mít spotřebu nižší než udávanou výrobcem, to jsi teda borec. Chce to sebeovládání.... >:-[] Ať slouží a nezlobí! Hoj!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.01.2009  18:49

    Pozdrav

    Zdravím kolego :-) Stejná motorizace, možná se taky někdy dokopu a přispěji. Zatím sa maj a ať Golfík složí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.02.2009  16:35

    Kryty kol

    Borče, super auto-klasika, ten Golf Te těžko někdy zklame, ale ty poklice(kryty kol), které tam máš aspoň dle mého názoru rozmrdají vzhled celého krásného auta - děs, hrůza, katastrofa :no: :no: :no: :no: :'-( jinak jak říkám vše super a s pořádnýma alu 17" nebo origo VW poklicama nádhera.....ať Ti slouží ......... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Acon

    Acon 07.02.2009  20:38

    GolfII

    skvelá recenzia a množstvo skvelých foto. Osobne som mal naposledy nemecké auto v 93" a to GOLF II 1,8i synchro. To bola zároveň posledná verzia, ktorá sa mi páčila. Všetky ostatné sú len márna snaha znamenať to, čo 1 a 2ka. Neber to ako urážku, je to len môj názor a týka sa takmer všetkých áut. Pre mňa sa jednoducho prestali vyrábať pekné autá v 80" rokoch. Je to u mňa ako s hudobnými žánrami. Všetko, čo vzniklo po 89" je pre mňa grc :-) Ale pekné auto sa sem tam ešte objaví. Podobne ako dobrá hudba
  • 00 Reagovat !

    foto Acon

    Acon 21.02.2009  20:47

    boj o body?!

    Nikdy ma nenapadlo, že body sa riešia v SZ. Úprimne povedané, prekvapilo ma to dosť negatívnym spôsobom. Osobne mi je úplne jedno, koľko bodov moje auto dostane. Pre mňa je dôležité moje vlastné bodovanie. Golf ani u mňa nepatrí medzi 10b autá. Človek o to zakopáva na každom kroku, podobá sa to na X iných značiek. Kde sú časy Golfu 1 a 2. To bola iná káva. Hodnotím autá podľa toho aký na mňa sporaví dojem. A dojem na mňa robia nevšedné a zriedkavo sa vyskytujúce značky.
    Tiež som zistil, že tu existuje aj nejaká súkromná schránka až nedávno, keď som pridal môj čerstvo kúpený LR Discovery.
  • 00 Reagovat !

    foto Matt26

    Matt26 25.03.2009  00:09

    SZ

    čekni si ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto WNC1988

    WNC1988 29.04.2009  21:23

    Golfík

    Moc pěknej Golfík V. se mi moc líbí--tím spíš v černý barvě. Jenom mi na něm chybějí nějaký pěkný kolečka :-) A koukám,stejnej motor...v Golfu asi taky žádnej problem že?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.2009  18:26

    ?


    co to prosim?
  • 00 Reagovat !

    foto peter964

    peter964 14.05.2009  23:36

    golf

    ahoj klf
    tvoja recenzia mi pripadá trochu rozporuplne.raz mám pocit že to píše skúsený profík,napr. s tou spotrebou na dialnici pri naloženom aute a prázdnom aute si trafil klinec po hlavičke. máš 100 percentnú pravdu. ale zase naopak niekedy mi to pripadalo ako keby to písal 18-ročný chalan ktorý sa doteraz vozil v žigulíku a teraz prvýkrát dostal do ruky poriadne auto. to s tým ako "inteligentne" sa zamykajú piate dvere opisuješ ako siedmy div sveta. objavuješ teplú vodu- toto má už dnes hádam aj dacia. väčšinou v recenzii sa venuješ klíme, spotrebe a tomu ako jazdíš 200 km rýchlostou. o ostatných vlastnostiach auta som sa vela nedozvedel,lepšie povedané nič som sa nedozvedel.zato viem kompletnú výbavu, už tam chýba len farba čiapočky na ventilkoch.sorry neber to v zlom,písal si mi aby som ti obodoval tvoju recenziu tak som to urobil. dal som ti 6-ku ale skutočná hodnota, aspoň pre mňa je asi na 2-ku. ináč foto je skutočne vynikajúce. je vidiet že tvoja diagnoza je golf ;-) golf je proste golf. len máloktoré auto mu v jeho triede može konkurovat.o týchto autách viem svoje, niekolko rokov som podielal na ich výrobe.prešlo mi cez ruky mnoho golfov III , IV , aj V generácie (asi 3 mesiace ho vyrábali v BA). každá generácia golfu je niečim osobitá, ale radím ti čím skor vyskúšaj golf VI. prajem ti vela stastných km s golfom.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.06.2009  20:37

    Pradni recenze...

    ..kdybych nekdy zatouzil po 1.6ce, tak jedine od Tebe, bude v lepsim stavu, nez nova, coz??? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 10.06.2009  20:41

    vdaka za info

    Auto po dlhšom pokoji pri otvorení iba vodičových dverí vydá krátky cca 1,5 sekundový zvuk motorčeka. To si čerpadlo dotlačí beznín, aby bolo pripravené hneď naskočiť hbez zbytočného pretáčania. dlho to nevedel nikto vysvetliť, takže malé info, ak niekto potreboval.
    konecne viem a je to uplna nahoda >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 11.06.2009  19:40

      « Re: vdaka za info

      Anytime :yes:
      VW ma kopec takýchto vychytavok, ktore nenájdete v navode.
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 12.06.2009  20:45

        « Re: Re: vdaka za info

        mam este take jedno blbe tlacitko a neviem na co je nevieme to uz 7 rokov od kedy je auto nove skusim cvaknut niekedy a dam ti odkaz ci si to nevidel nahodou lebo ma to stve >:D >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto THE-KLF-

          THE KLF ™ 12.06.2009  20:49

          « Re: Re: Re: vdaka za info

          posli tesim sa... na com to je? ake auto? a kde to tam je?
          • 00 Reagovat !

            foto Brandon-Walsh

            Brandon Walsh 12.06.2009  20:58

            « Re: Re: Re: Re: vdaka za info

            je to na seate leon prvom v interieri skryte ze sa musi dat sedadlo uplne dozadu stlpik medzi prednymi a zadnymi dverami odfotim zajtra. je tam nakreslene na tom tlacitku auticko a vo vnutri zhora dajake ciarocky akoby nejake interierove osvetlenie no neviem uz si to ani velmi nepamatam
            • 00 Reagovat !

              foto THE-KLF-

              THE KLF ™ 12.06.2009  21:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: vdaka za info

              Docasna deaktivacia pohyboveho/naklanacieho senzoru???
              • 00 Reagovat !

                foto Brandon-Walsh

                Brandon Walsh 15.06.2009  07:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: vdaka za info

                to ja netusim :-) dnes to odfotim a dam ti link
                • 00 Reagovat !

                  foto THE-KLF-

                  THE KLF ™ 17.06.2009  14:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vdaka za info

                  este stale si to neodfotil? si sluboval uz davnejsie
                  • 00 Reagovat !

                    foto Brandon-Walsh

                    Brandon Walsh 17.06.2009  16:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vdaka za info

                    jezis sorry som na to uplne zabudol praca skola neviem v poslednom case kde mi hlava stoji zajtra mam dost nabity den tak dufam ze si na to spomeniem ked budem v aute sediet ked nie tak v piatok idem umyvat vysavat menit manzetu rychlostnej paky tak to uz urcite cvaknem tento piatok je len nas den kedze ho zanedbavam >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Brandon-Walsh

                      Brandon Walsh 19.06.2009  14:04

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vdaka za info

                      telefon to nezvladol zaostrit ale tak hadam nieco v tom uvidis [odkaz]
                      [odkaz]
                      • 00 Reagovat !

                        foto THE-KLF-

                        THE KLF ™ 19.06.2009  18:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vdaka za info

                        Vies naco sa pouziva macro na fotaku?
                        toto by malo byt v prirucke, necital si?
                        • 00 Reagovat !

                          foto Brandon-Walsh

                          Brandon Walsh 20.06.2009  12:20

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vdaka za info

                          ajfon zial macro nepozna a prirucku neviem k nemu kde mam >:D ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Polda-cz

    Polda_cz 16.07.2009  22:03

    Za co nejlepší recenze???

    Fotky jsou pěkný a všeho možnýho, auto je pěkný a zachovalý, ale za co nejlepší recenze?? Půlka z ní je výbava a druhá půlky řeči o klimatizaci... Tak nevím :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 16.07.2009  23:07

      « Re: Za co nejlepší recenze???

      Pravda... díky za připomínku! :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Polda-cz

        Polda_cz 16.07.2009  23:27

        « Re: Re: Za co nejlepší recenze???

        Jejda, až takhle jsem to nemyslel >:D to byla spíš řečnická otázka :-|
        • 00 Reagovat !

          foto THE-KLF-

          THE KLF ™ 17.07.2009  23:24

          « Re: Re: Re: Za co nejlepší recenze???

          Zvlastne, ze ta to nehneva na autach co maju automaticky 3x10 maju tam 2-3 foto s mobilom, bez recenzie atd...

          Prilkad, aby ste si nemysleli, ze si vymyslam...
          [odkaz]
          ( v tejto dobe prve dve hodnotenia)
          • 00 Reagovat !

            foto Polda-cz

            Polda_cz 18.07.2009  12:58

            « Re: Za co nejlepší recenze???

            A co má být s tím autem?? Pokud dobře vidím tak nemá palec za nejlepší recenzi a já jsem se jenom divil proč ho měl tvůj golf (v porovnání s ostatníma nej recenzema)
            • 00 Reagovat !

              foto THE-KLF-

              THE KLF ™ 18.07.2009  14:12

              « Re: Re: Za co nejlepší recenze???

              Nepochopil si to, nevadi. Pekny den.
              • 00 Reagovat !

                foto Polda-cz

                Polda_cz 18.07.2009  15:38

                « Re: Re: Re: Za co nejlepší recenze???

                Ani nebylo co pochopit. Taky přeji hezký(ikdyž deštivý) den.
  • 00 Reagovat !

    foto David-Kos

    David Kos 13.01.2010  21:12

    Hodnocení:

    FOTKY A AUTO ZA 10B, RECENZE ZA 9B. Recenze není špatná, jen by to chtělo vylepšit popis tvého vozu, tam mě to přijde trochu odbyté, nic ve zlým. Hodně najetých kilometrů bez nehod! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Subaru4ever

    Subaru4ever 19.01.2010  15:32

    Pěkný

    Solidně a realisticky zpracovaná recenze :yes: ... Myslím, že pokud jezdíš často sám, tak je tento klidný motor k tomuto povahou klidnému autu naprosto ideální :-) ... Nafta brr !!! 8-s ... Je to jednoduše solidní auto, ale jako každý německý auto je to prostě jen auto (dopravní prostředek), který naprosto postrádá emoce. Ale občas to není na škodu (ne každý je excentrik). ... ale nemáš proč nedostat 3x10 ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.01.2010  18:50

    Pěkný

    Souhlas s posledním příspěvkem.Ještě bych koupil nějaká
    pěkná kola.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.2010  22:37

    pekné pekné, ale....

    až mi budeš příšťe písat SZ, prosím uprav jí pro ženský rod, děkuji ;)
  • 00 Reagovat !

    foto Vojt

    Vojt 05.02.2010  20:04

    felda

    A jak jezdí ta felda? Stále vpoho? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Hitachi

    Hitachi 16.02.2010  21:12

    Pěkné

    upřímně řečeno, Golfy a VW vůbec moc nemusím, ale nutno podotknout, že auta prostě umí. Jsou kvalitní a drží cenu. Mně u nich ale chybí duše. Golfem jsem pochopitelně jel, pětkovou generací v 2,0. Motor super, podvozek taky, všechno na svém místě, ale prostě jsem se necítil dobře. Bylo to jak bydlet v hotelu. Vše naklizeno, luxus, ale člověk ví, že domov má jinde. To mám zase slovní průjem co? :-)
    Teď vážně, recenzi máš pěknou, fotek habaděj a je vidět, že se o vůz opravdu staráš. Jen tak dál :yes: ať jsi maximálně spokojený.
    • 00 Reagovat !

      foto FRPE

      FRPE 16.02.2010  21:16

      « Re: Pěkné

      Já děkuji za několik dnešních SZ, díky a máš pravdu! ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Hitachi

        Hitachi 16.02.2010  21:30

        « Re: Re: Pěkné

        koukám, že nejsem jediný, nicméně oslovení bylo slušné, takřka nevtíravé a pokud o to pán stojí, rád se vyslovím :-)
  • 00 Reagovat !

    foto pivita

    pivita 17.02.2010  17:48

    auto

    zdravim, v golfu IV sem měl šancu jet na delší trasu a na dlouhý cesty je docela pohodlný..jinak je to dobrý auto, až na ten usedlej vzhled...je to prostě VW.. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.2010  11:13

    Pekne

    Nasiel som (SZ), klikol som (link), precital som (rec.), kukol som (foto), ohodnotil som... recenzia+foto spokojnost, som rad, ze sa tu este najdu ludia, ktori o svojom aute vedia napisat viac ako tri vety, ako je v poslednej dobe zvykom.
    Zial, subjektivne nemam Golfy rad, ac su to nepochybne kvalitne vozy, pre mna nemaju charizma, ale prajem vela vela km bez nehod
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.2010  12:30

    :)

    co dodat tento Golf mi příjde jako nejpoveděnjší a asi i hezčí než VI :-) tak o něj pečuj, je krásný, dávám 3x10
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.03.2010  21:55

    III. GTi

    Kdybych si já pořizoval golfa, tak gti třetí řady, to byla klasika, s komuniaktivními jízdními vlastnostmi, kde se ukázal um řidiče a nesrala se vám do řízení technika. Jinak jsou to kvalitní kárý s nadsazenou cenou, kterou si umí držet. Když nevíš co by, kup si golfa říkám.

    Líbí :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto M-E-N-

    M.E.N. 25.03.2010  10:43

    Sluneční senzor?

    Ahoj, máš pěkné auto, mám taky takové! >:D Akorát teda mi nesedí jedna věc a to tvé povídání o "bonusu" světelném senzoru... Ano ten existuje ale v passatech... Do Golfů se nic takového nedávalo... V passatu když dáš na ovladači světel AUTO (což nám chybí) ano auto samo svítí a to jak světla venku tak osvětlení palubovky, ale my to v Golfech určitě nemáme... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto THE-KLF-

      THE KLF ™ 25.03.2010  16:45

      « Re: Sluneční senzor?

      Pri za svieteni slnka na palubovku sa LCD vypeckuje na plny vykon radovo za 1-2 sekundy, aby dohlanlo stratu z presvietenia slnkom. Po strate opatovne zoslabne. Funguje to.
  • 00 Reagovat !

    foto Stanley099

    Stanley099 14.02.2011  17:50

    Domontovanie tempomatu

    čau,
    koľko ťa stálo domontovanie tempomatu?
    Kde a kto to robil?
    Ukazuje sa to aj potom na palupnom pc?

    dík
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 14.02.2011  18:22

      « Re: Domontovanie tempomatu

      Ahoj, prozatím ti odpovím za majitele ;-)
      Cena nejvíc záleží na tom, jakou tam máš řídící jednotku ve sloupku řízení. Buď ti to půjde nakódovat na VAGu, nebo nepůjde... Pokud ano, stačí dokoupit pouze levou páčku přepínání světel s ovládáním tempomatu (okolo 1000kč) a nakódovat jej, pokud ne budeš muset vyměnit i řídící jednotku sloupku řízení (cca 3500kč).
      Pokud by ti to nešlo nakódovat a tempomat by jsi se rozhodl přesto montovat a chtěl by jsi ušetřit, mám doma jednu (prostřední verzi pro tempomat) na Golf 5/6 a Jettu5, která to umí (nechám ti ji levně). Já ji měnil kvůli montáži multifunkčního volantu, ten umí ovládat až ta třetí nejvyšší verze jednotky. ;-)
      Měli by být schopni ti to vyměnit v každém servise VW, mě to dělal známý. Dal bych ti kontakt, ale máš to z ruky...
  • 00 Reagovat !

    foto nxue

    nxue 23.07.2014  09:27

    VW

    Ano! Je to perfektní, jejda já úplně zapomněl odpovědět na dotaz .. :yes: :yes: :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!

reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

reklama





Blesk.cz

Chytré brýle prý chytí druhý dech. Mohou se jich prodat až desetimiliony

Chytré brýle prý chytí druhý dech. Mohou se jich…

Trh s chytrými brýlemi v minulosti nejvíce iniciovaný prodejem Google Glass po rychlém startu prakticky utichl.…

Brusel chce zakázat plomby, které hradí pojišťovna. Kvůli životnímu prostředí

Brusel chce zakázat plomby, které hradí pojišťovna.…

Brusel by mohl do budoucna zakázat klasické plomby, které hradí pojišťovny. Jsou sice zdarma, ale amalgámové a…

 

iSport.cz

Sbohem šampionům v Brazílii! S mrtvými fotbalisty se loučila více než půlka města

Sbohem šampionům v Brazílii! S mrtvými fotbalisty se…

Za silného deště, který neodradil desetitisíce truchlících, se dnes jihobrazilské město Chapecó rozloučilo s…

Škoda ve Slavii zůstane! Mluvil i o sexu a nové přezdívce pro Hušbauera

Škoda ve Slavii zůstane! Mluvil i o sexu a nové…

Ve Slavii panuje velká pohoda. To se potvrdilo i na závěrečné akci po ligovém podzimu, kdy vedení otevřelo Eden…

 

Reflex.cz

Filmové premiéry: Druhý Anděl páně vede, Santa už je jenom úchyl

Filmové premiéry: Druhý Anděl páně vede, Santa už je…

Na jedné straně geniální animovaná miniatura, čistá a výmluvná i beze slov, na druhé užvaněný Santa, jenž si…

Elektra Franka Millera konečně dorazila k nám. Po třiceti letech!

Elektra Franka Millera konečně dorazila k nám. Po…

Postava Elektry zdomácněla v komiksech nakladatelství Marvel prakticky od svého zářného uvedení jakožto osudová…

 
 
reklama