Peugeot 406 (2002)
16.6.2012Po čtyřech letech ježdění dieselovou Temprou jsem došel k závěru, že naftové auto mi nemá krom spotřeby co nabídnout. V zimě hůř chytá, hůř topí,…
Peugeot 406 Break (Stejsn)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
HonzoiS 31.03.13 14:15
« Re: Re: Zdravíčko
Hele, já s mým HDI jezdil taky za 8,4 :yes: ale teď už nedělám kraviny a hlavně jsem vychytal otáčky, kdy přeřadit tak, aby to fakt žralo málo. Teď se držím na nějakých 6,95 litrech na 100 kilometrů.
Jinak 2.2 HDI za sebou nechávám taky běžně. >:-[]
14. června bude sraz SUSHI vs. CAMEMBERT 2013 (Peugeot vs japonský vozy) v ATC Kokořín, stavil by jsi se podívat? :-) -
Stejsn 31.03.13 12:14
« Re: Zdravíčko
Ahoj. Já vím, však jak píšu - kdo chce mět opicu, musí mět aji na banány. To auto jede fakt pěkně, v porovnání s kamarádovým breakem 2.2 HDi je úplně jinde. Jen 9,5 litru je na dnešní dobu fakt dost no, on najede na nádrž 1200km, já 800 a to je znát. Kdyby to nebylo 9,5 ale 8,5, tak budu spokojený a evidentně to dosáhnout jde. Jen se to naučit. -
HonzoiS 31.03.13 08:46
« Zdravíčko
Jsem rád, že se tu ještě taky někdo aktivně věnuje recenzi 406-tky :yes: Jen tak dál a přeju hodně pohodových km :yes:
PS: Spotřeba je podle mě v normálu, když si člověk veme v potaz výkon, obsah motoru a váhu vozidla, tak si myslím, že to není zas až tak hrozný ;-) :yes: -
Stejsn 11.01.13 13:08
« Re: Vybrals dobře
Ahoj. JJ, to je to auto. Já jsem právě diesel nechtěl, takže jsem sáhl po tomhle. Ono nejde o to že by klouzalo ze zatáčky, stopu drží, ale prostě se mu subjektivně nechce zatáčet, to to pro něj otrava :-) Možná je to taky koly, ty ouragany mají každý 12 kilo jenom ráfek, plus k tomu ta guma, takže když se to roztočí, má to velký setrvačný moment. Když to srovnám s jinýma autama, co jsem měl nebo mám, ty se do zatáček prostě ochotně vrhají, 406ka je proti nim neobratná a nemotorná. Já si na ní nestěžuju, ale prostě má takový líný charakter. -
Kubattt 11.01.13 09:58
« Vybrals dobře
Ahoj. Tuším, že jsem měl o toto auto taky zájem. Kupovals ho od kluka z peugeot-clubu někde z okolí Chrudimi?
Já nakonec vybral to samé co máš ty, ale v diselu a o nějaký rok novější.
Já jsem zatím spokojený a přeju ti to samé.
S tím klouzáním předku - co máš za gumy. Přesně toto mi dělal předchozí bavorák. Bylo to blbýma gumama na předu. Někdy to prostě nezatočilo a mířilo to šikmo ven ze zatáčky. Hoodně nepříjemné.
Přeju mnoho šťastných kilometrů
:yes: -
sendador 18.09.12 07:33
« Re: Re: Ahoj
Tak jako jo, Tempra byla stara popelnice, kterou jsem ale koupil za par supu. Je treba se na to koukat, ze to bylo auto z doby, kdy se tady montoval Favorit. Ale Stilo bylo uz o necem jinem, za ty 3 a pul roku co jsem ho mel nebyl vyraznejsi problem, melo pekny interier a prijemne se s nim jezdilo.
Fiat ted bohuzel opravdu nenabizi zadne rodinne auto s vyjimkou Freemonta (drahy) a Dobla (hnusny). Proto jsem nakonec upustil sen o novem aute a skoncil zase u relativne nove bazarovky.
Tak at 406 slouzi, oproti Tempre je to urcite milovy skok vpred. -
Stejsn 17.09.12 10:39
« Re: Ahoj
Já si na ty Tempry stěžovat tak trochu můžu, etalon spolehlivosti ani dílenského zpracování to rozhodně nebyl. Jako jasný, byly to starý oježděný auta. Svezení bylo příjemný, jelo to hezky a pohodlně, ale rozhodně mě to teda nepřimělo zůstat věrný značce a když jsem koukal po něčem dalším, Fiat už v užším výběru nebyl. A to i kvůli tomu, že žádné auto parametrů Passata / Mondea / 406ky prostě nemá. Koupil jsem francouze a zas nasbírám jiné zkušenosti. K italům se s provozním autem vracet nehodlám, u aut pro zábavu je to něco jiného. -
sendador 14.09.12 14:56
« Ahoj
koukam, ze kredenc uz definitivne doslouzil. 406 je pekny auto, mnohem hezci nez jeji zraloci nastupce. Presto me mrzi, zes opustil italy. I kdyz asi je to o zkusenosti. Ja si ani na Tempru ani na Stilo nemuzu stezovat. Takze jsem zalovil opet v jejich staji a ted mi stoji cerstve doma 4 leta Phedra (i kdyz to je vlastne taky polovicni Pezot ;-) ).