Mazda 6 (2005)
27.7.2009Jelikož jsem se konečně dostal k tomu, abych naše "nové" auto umyl a nafotil, mohu také k němu konečně přidat recenzi. Jak jsem psal již v novinkách…
Mazda 6 (STi (Modo Team))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Poustnik 27.07.09 15:15
« Re: Re: Re: Re: Těch dvou samostatných výfuků jsem si na šestkách nevšimnul,
Je pravda, že můj 2.3l motor je trochu žíznivý, hlavně ve městě. A jestli ji užíváte hlavně na krátké trasy, tak jste dobře udělali, že máte jen dvoulitr. Nevím jaké jsou hodnoty neoficiální, ale oficiální 108 nebo 114 kW mi přijdou skoro stejné. :-) -
STi (Modo Team) 27.07.09 14:47
« Re: Re: Re: Těch dvou samostatných výfuků jsem si na šestkách nevšimnul,
Tak barvu si pochopil dokonale... v papírech je uvedena pohotovostní hmotnost 1440kg, ale pocitově při řízení není problém hmotnost. Ty máš trochu silnější a objemnější motor (ikdyž od něj mě v 6ce hodně lidí odraďovalo, že moc žere a o moc lépe nejede), takže by tvoje 5ka měla asi jezdit líp. Ale jinak jsem s motorem spokojenej - je to prostě pěkný benzíňáček, kterej řve opravdu až se to od něj chce a dokáže i zabrat (ale já nemám opravdu přímé srovnání s podobným motorem, Honďácký Type-R 2.0 je asi nesrovnatelný ;-)
Jinak ty dva samostatné výfuky měly 6ky hlavně s tvým motorem, po faceliftu i 2.0i a hlavně na ně dávaly ty dvě výrazné chromované koncovky. -
Poustnik 27.07.09 14:24
« Re: Re: Těch dvou samostatných výfuků jsem si na šestkách nevšimnul,
Á...tak to vím přesně jakou barvu myslíš...má ji švagr. Umytá je krásná, ale jen asi 5 minut. Hrozně se špiní. No ona ta moje tmavě modrá taky není žádný zázrak. >:D A tušíš kolik šestka váží? To bude dost podobné s pětkou, ta má 1475kg. Ale u pětky, přestože není trhač asfaltu, při tak 4500 otáčkách celkem motor ožívá se mi zdá, a měly by být dost podobné, ale.... ;-) -
majki 27.07.09 14:06
« Krasavica
Toz hezky kousek :-) , dvoulitr benzin je nejlepsi volba, pokud se jizdy deli na mesto a dalky tak nejak napul... Prekvapuje me, ze to nema mlhovky, v teto vybave bych je uz cekal.. Se vsim, co pises souhlasim, az na to necitlive rizeni...kdyz to srovnam s jinymi auty v bezne stredni, tak s malokterym se da na serpentinach delat to, co s sestkou (a to i v kombiku). Btw., muzes do SZ hodit, co te stoji to pojisteni? Neprijde mi (aspon u Ceske), ze by bylo drazsi nez na jine, standardne vybavene vozy stredni tridy... -
majki 27.07.09 13:49
« Re: Těch dvou samostatných výfuků jsem si na šestkách nevšimnul,
Jsem ted pri ceste tchanovic M6 prisel na zajimavou vec...pri zapnute klime v rezimu manual dava do prostoru nohou o jeden az dva stupne teplejsi vzduch nez nahoru...celkem prijemne, cloveku aspon nemzrnou nohy :-) -
majki 27.07.09 13:48
« Re: Ahoj
Prosim te a to auto, cos ridil, bylo po kom? Sestek prvni generace jsem se neco naridil, jednu v 1.8 wagon F/L ma navic tchan a teda problem s pedalem plynu jsem nezazil ani v jedne a razeni jako michani lzici v jogurtu? Slysim prvne u jakekoliv Mazdy z generace zoom-zoom. Mel jsi nejspis kus po nejakem praseti...
Jinak bezovy interier byl jen v prvnim roce vyroby, fakt des (ale Japoncum se to libi) a ta zlata metla je easy na udrzbu, mozna jeste vic nez stribrna (ktera je na polovine vsech aut, hnusna barva, pak to ve mestech vypada jak zmet sedi). -
STi (Modo Team) 27.07.09 13:08
« Re: Volvo V 50
Snad najdeš odpověď... k Volvu V50 jsme byli už asi nejblíž! Tam jsme volili motor 2.0D, ale i benzín by šel, ikdyž těch bylo spoustu v automatu (a to jsme nechtěli). Ale pak jsme pár konkrétních nabídek viděli a nějak nás to zklamalo - pro účel auta malý kufr, vzadu jsme čekali také víc prostoru a interiér ojetých aut vypadal vždy tak nějak moc opotřebovaně. Moc se nám líbily tředa ty dvoubarevné sedačky a vůbec auto z venku, i ta středová konzola, ale na ní byl věk auta hrozně znát (i hliníková vypadala až moc ošoupaně). Ale jinak si myslím, že je to dobré auto! -
STi (Modo Team) 27.07.09 13:04
« Re: Těch dvou samostatných výfuků jsem si na šestkách nevšimnul,
Nazdárek Mazďáku! Barva vypadá ve stínu a když je auto špinavé jak černá, ale reálně je to hooodně tmavá fialová metla.
Ta klima je vadí asi nejvíc - možná je to nějakou klapkou, ještě jsem to nestih pořádně prozkoumat, ale ani boty a ponožky před zmrznutím řidičovy nohy nezabrání... -
STi (Modo Team) 27.07.09 13:02
« Re: Ahoj
Zdravím! Tak s plynovým pedálem (ani jiným) problémy nemám, nejsou sice nic extra, ale oproti jiným autům, které často řídím jsem žádnou gumovost nesledoval (rozhodně plyn reaguje rychleji než v dieslové Fábii).
Moje barva mi taky vyhovuje, ikdyž je tmavá a dost se špiní. Na motor mám podobný názor, také bych od 147koníků čekal víc, ale zase pro účel toho auta to akorát stačí.
Interiér po faceliftu byl rozhodující, 6ku před faceliftem bych asi nekoupil. A řazení? Jel si někdy v Alfě (před 159)? Nebo ještě lépe Peugeotu? Oproti nim je řazení v Mazdě strojové! -
_Teddy_ 27.07.09 11:00
« Re: Ahoj
Nie som si tym isty, ale myslim ze benzinove mazdy6 este nemali elektronicky plyn, ale lanko (bowden). To sa mohlo po case niekde trosku pridriet...
Jo, a este si spominam, to audio co tam montovali (vsetko okrem najvyssej vybavy, kde bolo Bose) bol strasny sunt. Fakt, bez urazky. Repro absolutne nestacilo, prebudene a skreslene jaxvina. Kamarat tie repraky vyhodil a vymenil za ine, mal potom ovela lepsi zvuk. -
Poustnik 27.07.09 10:41
« Těch dvou samostatných výfuků jsem si na šestkách nevšimnul,
to je zajímavé...Co je to za barvu? Hnědá metalíza?
A klimatizace bude asi nějaká zaseklá klapka, taky si myslím. I když je fakt, že naše pětka u spolujezdce chladí trochu víc, už vím, že když má řidič sandály, musí mít spolujezdec sandály s ponožkama... >:D Ať slouží a nezlobí, hoj! :-) -
Polda_cz 27.07.09 10:32
« Ahoj
S touhle generací 6ky jsem něco málo pojezdil a je to docela příjemný auto. Ale pár věcí mě teda vytáčelo :-)
Jezdil jsem taky s kombíkem se stejnym motorem, ale před FL.
Asi nejvíc mi vadil pedál plynu, nevím jestli to byl problém toho konkrétního auta, ale pedál mě hrozně divnej chod. Ze začátky měl hrozně velkej odpor a jak to potom člověk prošláp tak otáčky vyletěly moc. Bylo to docela nepříjemný a celkově i ostatní pedály byli takový gumový....
To auto taky mělo asi nejhorší barvu jakou na něj dávali, tu zlato-bronzovo-žluto-hnusnou :-)
Dále jsem taky čekal víc od toho motoru, 16v benzín většinou po 4 000 trochu ožije ale tady nic moc, nemělo smysl to točit. Ale třeba je to u FL lepší stím 6kvaltem.
Volant je taky docela hodně odtažitý.
Ale výhodou je spousta prostoru, zatím jsem neřídil auto kde bych měl víc místa(a že ho zabírám spoustu :D), 6ka je taky hodně pohodlná a tichá.
Ten tvůj tmavej interiér vypadá o dost líp než ten béžovej, ten je docela hroznej. Jo a ty otočný výdechy jsou taky divný, přišlo mi, že je nemožný je ňják rozumně nasměrovat :-)
Jo a ještě řazení mi přišlo jak míchání lžící v jogurtu. To je asi vše na co si vzpomínám :-) -
_Teddy_ 27.07.09 08:31
« pekne faro...
Mne sa tato verzia M6 paci este viac, ako sucasna. Ta uz je akasi cela "zosikmena". BTW neviem co to mas s tou klimou, ale tusim je niektora klapka seknuta, alebo vypadla uplne. Obcas sa vozim v mazde6, a pokial prepnem na skla alebo hore, nic nefuka na nohu.
Inak ja by som dal medzi nevyhody aj tie vyduchy klimy: neda sa na nich nastavit intenzita ofukovania, len smer (respektive uzavriet). Nova mazda to konecne poriesila...