reklama


Diskuse

Renault Mégane (2009)

12.3.2010

aktualizace: S Mazlikem jsem se dostal přes 40.000 km a tak je ideální čas po roce auto zhodnotit jako celek. Motor je zajetý, po dvou letech už člověk…

 

Renault Megane III (SPooKY)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto stanci269

    stanci269 12.03.2010  15:16

    Oprava

    Oprava si udaj z 0 na 100 km/h ;) asi 105 sekund to nebude :-)
    • 00 Reagovat !

      foto SPooKY

      SPooKY 12.03.2010  15:25

      « Re: Oprava

      Díky, jen jsem to tam dnes v rychlosti naházel, ještě budu o víkendu editovat.
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 12.03.2010  15:54

    Elektronika, která nepomáhá, ale komplikuje?

    Ahoj SPojKY! ;-)

    Dovolil jsem si překopírovat tvou větu : Boural jsem díky elektronice, která nepomáhá, ale komplikuje. Já nemám tento pocit, život v autě bez např. ABS, ESP, ASR bych si už asi nedovedl představit, zejména ADR, HDR, BDR, SRN jsou také dobré, avšak jsem si nyní po letech zkusil jet z Plzně do Poděbrad a zpět Felicií bez posilovače a můžu tě říct velká síla! >:-[]

    To si právě člověk pak začne zase vážit té proklamované elektroniky, síly motoru a celkové modernosti vozu. Tím zde nechci nijak urazit Feličity a jejich majitele ale uvedl jsem to jen jako příklad.

    Jinak recenze dlouhá, plno věcí, se kterými se já osobně neztotožňuji ale až to dopoladíš, tak to bude asi ok. Fotky píšeš že již asi nebudou, jelikož jde auto za 14x dní na polepy, což je docela škoda. 8-s Ale předestíral jsi v úvodu, že ti
    o hodnocení nejde, takže je to jedno ... :-!

    Vítej na MACZu! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto SPooKY

      SPooKY 13.03.2010  10:31

      « Re: Elektronika, která nepomáhá, ale komplikuje?

      Ahoj FRPE,

      špatně to nepochop, já bych auto bez ABS a ESP nechěl, to radši patnácty kola a manuální klimu. Jen že zrovna ten protikluz v extrémní situaci (bláto, sníh) nefunguje tak dobře jako při rozjezdu na štěrku. A opravdu při výjezdu od domu na hlavní silnici se zaplým ASR na sněhu nevyjedu. Na jaře se chci podívat a projet na nějakém okruhu a vyzkoušet si ESP ON/OFF. Napiš s čím se neztotožňuješ, aspoň zjistím v čem se pletu. Přeci jenom jsem vystřídal jenom 3 auta na 150 000 km za 3 roky, takže nesem ten, kdo může mudrovat.

      Díky, SPooKY
      • 00 Reagovat !

        foto H-Karlik

        H.Karlik 13.03.2010  15:50

        « Re: Re: Elektronika, která nepomáhá, ale komplikuje?

        Zdravím,
        auto vypadá dobře, recenze pěkně napsaná, když přibude pár fotek tak super.
        Jen jsem se pozastavil nad tím co jsi psal hned nade mnou... Mám odzkoušené ASR na mírném kopci (nejsem úplně schopný napsat kolik to mohlo být stupňů, ale žádný prďák ani nic malýho), povrch, takovej ten uklouzanej sníh hraničící až s ledem. Pokud byl člověk hodně opatrnej s plynem a rozumná práce se spojkou (nejsem z těch expertů co daj plnej knedlík, protože maj pocit, že to nejede),auto se sice pomalu, ale pohybovalo. Se zapnutým ASR byla situace o hromadu lepší a jakmile člověk začal přidávat plyn, opět jasná, ale výraznější převaha ASR...
        Abych byl konkrétní, mluvím o Škodě a ne úplně nejmladší, takže bych i hádal, že to za tu dobu udělalo lehkej posun.
        Samozřejmě pokud je tvoje zkušenost jiná, tak doufám, že máš aspoň možnost jezdit s vypnutým (jako kolega z macz říká) kazišukem. >:D >:D

        Ať auto jezdí!
        • 00 Reagovat !

          foto SPooKY

          SPooKY 13.03.2010  17:18

          « Re: Re: Re: Elektronika, která nepomáhá, ale komplikuje?

          Ahoj,

          to jsem ani netušil, jaké "vášně" to ASRko probudí :). Asistenty rozjezdu do kopce, protiprokluz kol a další vychytávky jsou super, ale já mám problém jenom se dvěma místy, kerými musím denně nebo jednou do měsíce projíždět. Jedno je nájezd na hlavní silnici a to je cca 4 m sjezd/nájezd pod 15° stoupáním/klesáním a druhé je zatravněný kopeček (po dešti na blátě) kde musím nacouvávat. První místo je v pohodě na suchu, s opatrností na vodě a s lehkou asistencí ASR na štěrku (zrovna teď před jarním úlidem). Problém je ten, že tam najedu, zastavím pro náležitý rozhled do křižovatky, odlehčený čumám a přední nápravu mám už vlastně na rovince, ale zadek je ještě pod kopcem. Problém nastal zatím jenom 2x a oboje bylo na sněhu. Je to v zatáčce a musíte z boční cesty na hlavní vysřelit, pokud ale ASRko pod koly "pozná sníh", tak nedá kola do záběru a začne se to dusit a není moc času zjišťovat jak má být v záběru spojka a kolik otáček má mít motor. Podruhé jsem vypl ESP a s prošláplou spojkou a nízkýma otáčkama se vyškrábal. Incident na blátě byl podobný problém, kola se najednou dostala z bláta na tvrdší povrch do záběru a auto poskočilo a uklouzlo, což byla z 80% chyba řidiče. Na mou obhajobu, řešil jsem to s technikem z Renaultu a potvrdil mi, že v prudkém a krákém stoupání je lepší ASR vypnout a spolehnou se na vlastní "práci" se spojkou a plynem, pro běžný rozjezd do normálního kopce je samořejmě lepší asistece ASR. Tak, a už se k tomu nebudu vracet, je to pro mně stále traumatizující :), navíc v pondělí jdu na pojíšťovnu :(.

          Další fotky časem přidám.

          díky a pohodový zbytek dne, SPooKY
          • 00 Reagovat !

            foto H-Karlik

            H.Karlik 13.03.2010  18:04

            « Re: Re: Re: Re: Elektronika, která nepomáhá, ale komplikuje?

            ;-)
            nejde o žádné vášně... jen to konstatuju, ale je fakt, že situace, kterou popisuješ ty je asi o něčem jiném a dávám Ti za pravdu! Ikdyž podle detailnějšího přečtení mě napadá, že ASR od Renaultu se chová jinak než od Škody. Tak snad bude další zkušenost lepší!

            A hlavně ať se zadaří u pojišťovny! :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto talio2

              talio2 13.03.2010  18:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Elektronika, která nepomáhá, ale komplikuje?

              To co popisuješ se mi stalo taky (čumák na rovině, zadek na svahu) s testovaným ML420CDi..rozsvítily se všechny kontrolky jak vánoční stromeček,zahrabaly všechny 4 a rázem jsem byl na silnici.. s naším ML320CDi jsem to ještě nezkoušel, ale velkej rozdíl by v tom nejspíš nebyl..

              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 31.03.2010  09:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Elektronika, která nepomáhá, ale komplikuje?

                Nepíše se náhodou i v návodu, že v takové situaci to máš vypnout, protože jinak se stane to, co popisuješ? Já ještě neviděl návod k obsluze, kde by tohle zmíněno nebylo ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto SPooKY

                  SPooKY 31.03.2010  11:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Elektronika, která nepomáhá, ale komplikuje?

                  Návod k obsluze? Tak to mně nenapadlo, ten čtu jenom, když smontovávám něco z IKEI :). Každopádně vzhledem k dostupnosti/skrytosti tlačítka to musí člověk vypnout předem preventivně, než se do dané situace dostane, takže to vlastně prakticky nejde.... nicéně včera jsem přehodnotil bodové hodnocení auta, zlepšila se spotřeba a i ASR funguje na výbornou při rozjezdu na štěrku, takže snad mám všechny "zimní" komplikace za sebou...
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 31.03.2010  11:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Elektronika, která nepomáhá, ale komplikuje?

                    No jako já mám Škodovku (bez ESP/ASR) a v návodu to je, brácha má toho staršího Megana (s ESP+ASR) a v návodu to taky má :-) Při rozjezdu a jízdě v hlubokém sněhu apod. vypněte ESP/ASR, jinak však víš co. Totéž když nasadíš řetězy.
  • 00 Reagovat !

    foto nxue

    nxue 12.03.2010  20:50

    Rozumna volba

    Je to fajn auto z za rozumne penize a s (francouzkou) kvalitou o ktere mnozi stale nic netusi... jejich minus:o) At si dale kupuji VW, v nahradnich dilech si pak mozna vzpomenou:o))))) Sami na to nekdy prijdou:o)
    Ja davam plny pocet, za rozumnou volbu. Neni co vic psat.
    • 00 Reagovat !

      foto mikesh

      mikesh 20.11.2010  15:01

      « Re: Rozumna volba

      Jako treba u toho predniho skla za 15tis.? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 13.03.2010  10:15

    Megáááne

    Super auto. Pro Renaulty mám slabost, gratuluju ke koupi :yes: Je nádherné....

    jenom mě zarazilo, při 135 to vážně točí 4700?? To se mi nějak nezdá....Prosím jestě o nějaké foto interieru

    Ať slouží ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto SPooKY

      SPooKY 13.03.2010  10:33

      « Megáááne

      Ahoj,

      samozřejmě je to 3700, recenzi jsem chtěl napsat už od listopadu, ale podařilo se mi to až včera za hodinu a taky to podle toho dopadlo. Dneska zreviduju texty a už snad nebudu zrychlovat na 100 za 105 sekund při 4700 otáčkách :-). Jinak fotky interiéru ještě určitě přidám, ale až vyleze trochu slunko a oteplí se, aby nezamrzal prst na spoušti. Jinak stávající fotky jsou tragické, byly 3°C nad nulou, mlha a auto mělo za sebou D1, takže podle toho i vypadalo.

      SPooKY
      • 00 Reagovat !

        foto PeT-a-RSKa-

        PeT-a (RSKa) 13.03.2010  11:28

        « Re: Megáááne

        :-) OK, super....Teplo a 100% přilnavost už chceme snad všichni :-) >:D

        Měj se

        PS: Vidím, že máš rád v autě pořádek >:D ...ale ne, je v poho, že si člověk auto přispůsobuje dennímu používaní :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto SPooKY

          SPooKY 13.03.2010  17:23

          « Re: Re: Megáááne

          Ahoj,

          to je ještě uklizená verze. Přes zimu na zemi za řidičem vozím smetáček, dva spraye na čištění skla, rozmrazovač, škabku, velkou a malou stěrku, na sedadle fleesovou vestu, náhradní PET s vodou..... ony ty fotky byly i trochu záměr, nafotit to auto ve stavu, v jakém je 90% času, atkže špinavé a neuklizené....samozřejmě, až vyleze sluníčko, tak owapkujeme, naleštíme, vysajeme a pojedeme se fotit jako do autosalónu :-)

          Měj se, SPooKY
  • 00 Reagovat !

    foto stevosk

    stevosk 13.03.2010  11:52

    dopln fotky

    Napriek tomu, ze ta nezaujíma hodnotenie, aj tak pripoj nové fotky a budes to mať za 10. Ostatne ja povazujem Megana v rámci triedy za krásne vyvážené auto a s motorom 1,4 TCE to musí byť aj celkom dynamické vozítko.
    • 00 Reagovat !

      foto SPooKY

      SPooKY 13.03.2010  17:27

      « Re: dopln fotky

      1,4ka je super, žere míň než 1,6 a krouťák má jak dýzl. Uvidíme časem, jestli byla lepší volba odzkoušená 1,6 nebo downsizingované turbo potěšení.

      SPooKY
      • 00 Reagovat !

        foto pali-sk

        pali.sk 15.03.2010  11:58

        « Re: Re: dopln fotky

        no 1.4tce žerie menej len na papiery. Resp. nikto s ňou nejazdí na spotrebu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto chetoos

    chetoos 14.03.2010  17:45

    megane

    No pěkný megane.myslím si,že patří mezi nejhezčí hatchbacky na trhu. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto DanV

    DanV 02.04.2010  12:15

    Zástěrky + opěrky

    Mám dotaz ohledeně zástěrek. Vyplatí se nebo je to zbytečná investice 2 tisíce? přemýšlím nad nima, ale nevím, jestli to stojí za to. bez nich se auto špiní jak ...

    Ohledně opěrek hlavy na předních sedadlech... Mně se docela viklaj. Máš taky ten problém?
    • 00 Reagovat !

      foto SPooKY

      SPooKY 02.04.2010  14:44

      « Re: Zástěrky + opěrky

      Ola,

      zrovna jsem nad nimi při víkendovém focení špekuloval, že vlastně úplně tak nevím, jak moc fungují, nefungují. Nemám s čím porovnat, ale asi k něčemu budou, protože mám pocit, že se právě auto relativně málo špiní na dveřích, resp. když je špinavé, tak rovnoměrně. Počkám, až budeme zapráskaní a hodím foto. S opěrkama je to zatím dobré, nic se neviklá a nekýve, spíš mně štve, že vlastně ani nevím, jak moc vysoko mají být vysunuty a kam se má opírat ta pohyblivá absorbační? část. Mám 180 cm, takže je mám možná příliš nízko a proto se neviklají????

      Pohodové svátky, SPooKY.
      • 00 Reagovat !

        foto DanV

        DanV 06.04.2010  18:49

        « Re: Re: Zástěrky + opěrky

        Já je mám teda vytažený skoro úplně nahoru a rozevřený, takže mam pořád opřenou hlavu, aby mě netlačily, ale viklají se, i když jsou úplně dole. Až pojedem na garančku, tak se tam porozhlídnu po vystavenejch kusech a kdyžtak to budu reklamovat. Stejně jako hýbající se středovej tunel s loketní opěrkou.
        • 00 Reagovat !

          foto SPooKY

          SPooKY 07.04.2010  14:17

          « Re: Re: Re: Zástěrky + opěrky

          Hm, tak to určitě reklamuj, to potom jasně smrdí vyviklaným pouzdrem v opěradle. Jinak zástěrky funfují, když jsou zaflákané, tak to, co na nich je, tak na kastli není. Co je úplně naprd, jsou origo gumové koberce, jsou moc ploché a vlastně na nich není žádná mřížka pro zachycení blevajzu.....
          • 00 Reagovat !

            foto DanV

            DanV 07.04.2010  15:37

            « Re: Re: Re: Re: Zástěrky + opěrky

            Koberečky může vřele doporučit textilní. Teď si přesně nevybavuju název (Evolution, myslím) a jsou skvělý. Stály asi 900,- a stačí je vyklepat, vyluxovat a jsou čistý.
  • 00 Reagovat !

    foto DanV

    DanV 23.04.2010  13:27

    Já bych věděl...

    ... proč se nerozhodl pro verzi Cup. Seděl jsem v těch Recarech a málem jsem tam nevměstnal zadek >:D
    • 00 Reagovat !

      foto SPooKY

      SPooKY 23.04.2010  15:31

      « Re: Já bych věděl...

      no jo...no, já mám 73 kilo, tak mi některé problémy větších chlapů nedochází...:)
      • 00 Reagovat !

        foto icetiger

        icetiger 23.04.2010  16:39

        « Re: Re: Já bych věděl...

        by mě osobně zajímalo, jaktože má černé nárazníky, když v LUXE výbavě by měly být šedé, nebo jsem to podle renault.cz nepochopil - viz. ceníky

        ale osobně bych taky šel do LUXE už z toho důvodu, že silnice u nás nejsou jako ve Francii nebo Německu ... akorát ty Recara by mi chyběly
        • 00 Reagovat !

          foto SPooKY

          SPooKY 25.04.2010  10:34

          « Re: Re: Re: Já bych věděl...

          Možná se s tou verzí pletu, ale vycházel jsem z toho, že auto má inegrovanou navigaci a nemá červené brzdové třmeny... a jinak upřímně, každý bychom byli asi spokojení i s "jenom" s dvoulitrovým GTčkem už jenom kvůli těm kilowatům :-)
          • 00 Reagovat !

            foto icetiger

            icetiger 25.04.2010  17:23

            « Re: Re: Re: Re: Já bych věděl...

            no, GT fajn, ale prostě můj sen je MRS III, snad někdy si ho koupím ... (zatraceně, proč naši musí rekonstruovat barák a mít mé finance jako rezervu) :-(
            • 00 Reagovat !

              foto Brandon-Walsh

              Brandon Walsh 25.04.2010  17:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Já bych věděl...

              ladovy tiger zober MRS 3 na uver a daj ako rezervu ich barak >:D
      • 00 Reagovat !

        foto DanV

        DanV 23.04.2010  18:37

        « Re: Re: Já bych věděl...

        tssss, nejsem větší, jen poctivě stavěnej >:D
        • 00 Reagovat !

          foto SPooKY

          SPooKY 25.04.2010  10:13

          « Re: Re: Re: Já bych věděl...

          No přesně to jse měl na mysli...:)
    • 00 Reagovat !

      foto Brandon-Walsh

      Brandon Walsh 25.04.2010  17:42

      « Re: Já bych věděl...

      su to dietne sedadla ked sa preješ ides skratka peso nezmestis sa do nich >:D
      • 00 Reagovat !

        foto DanV

        DanV 26.04.2010  10:38

        « Re: Re: Já bych věděl...

        to bych nesměl jíst od svých 20 let >:D ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto MisoSK

    MisoSK 05.05.2010  20:32

    ESP...

    Pises o vypinani ESP... Ako to robis? Vytahujes poistku?

    Vela stastnych km zelam!!!
    • 00 Reagovat !

      foto SPooKY

      SPooKY 06.05.2010  08:50

      « Re: ESP...

      Díky za šťastné kiláky (Tobě přeji také), ale zatím se vždycky po 3 tis. něco vymastí, například minulý týden mně zastavovala hlídka policie a navedli mně ke krajnici do díry, kde mi zapadlo celé auto pravým kolem až na podvozek, skoro urvaná zástěrka, podřený nárazník odspodu... no radost největší...ani mi pak nedali fouknout, jak měli strach, že bych jim to n*ráním strhl :-) ESP jde vypnout vypínačem vlevo pod volantem a pak by se mělo samo nad 50 km/h aktivivat. Krom sněhu, ale ESP/ASR funguje na výbornou, takže nějaký měsíc bude tlačítko zaprášené! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto MisoSK

        MisoSK 06.05.2010  11:57

        « Re: Re: ESP...

        Preto som to pisal, lebo si myslim, ze sa tym vypinacom vypina iba ASR ci ako sa to vola. Myslim protipreklzovy system ked mas retaze... ESP sa nevypne.
        • 00 Reagovat !

          foto SPooKY

          SPooKY 06.05.2010  15:11

          « Re: Re: Re: ESP...

          Podle mně se vypnou oba systémy, ale jinak stejně šťasten ten, kdo nemusí na to tlačítko šahat a šťasten ten, kdo na displeji nevidí červenou informaci o aktivním ESP :-)
          • 00 Reagovat !

            foto MisoSK

            MisoSK 07.05.2010  09:03

            « Re: Re: Re: Re: ESP...

            ESP sa na tomto aute beznym uzivatelskym sposobom vypnut neda. Vypinacom pod volantom sa vypina protipreklz. system. Odskusane, ovrene v reale. Navyse protipreklz. sa nad cca 40-42 km/h zapina sam. Takze na ESP ostava pre tych co si nadaju pokoj a skusaju vsetko fakt len ta poistka.
            • 00 Reagovat !

              foto SPooKY

              SPooKY 07.05.2010  09:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: ESP...

              Musím s tím zajet někam na letiště a Mazlika potrápit >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto SPooKY

    SPooKY 02.06.2010  09:44

    zvýšení výkonu

    Přehoupl jsem se přes 10 tis. km, tak už pomalu začínám očekávat mírně lepší výkon motoru a pokusně jsem i proto natankoval plnou nádrž 98 oktanového benzínu a světe div se, motoru se to nelíbilo, nešel za plynem, na jedničku se cukal a spotřeba taky nešla dolů...taže vřele nedoporučuji, asi není na víc oktanů nastavena elektronika a pak jsou to jenom vyhozené peníze. Nejlepší pocitovou zkušenost tak mám z 95 OMV Carerra, kdy už od 1800 otáček motor začíná táhnout (ale pořád mu samozřejmě chybí krouťák). Jinak o víkendu jsem si projel svou oblíbenou okresku na Valašsku a pokud je motor mezi 4-5 tis. otáčkami, tak si chrochtáme oba...až na tu spotřebu mezi 15-20 litry, pro každodenní ježdění po Praze potřebuji něco zlepšit na projevu kolem 2-3 tis. otáček, tak právě uvažuji o lepším sání...Máte někdo zkušenosti s bavlněnými K&N filtry? Díky za rady, SPooKY.
    • 00 Reagovat !

      foto tofoj

      tofoj 02.06.2010  14:28

      « Re: zvýšení výkonu

      Možná by pomohlo resetovat ECU aby si načetla nový hodnoty, ale takhle nový auto by si mělo nastavovat předstih a jiný hodnoty za pochodu, tak nevím 8-s

      Látkovej filtr bych jako záchranu v nízkých otáčkách neviděl. Podívej se na grafy z brzdy, drobnej nárůst výkonu přichází až ve vyšších otáčkách kdy do motoru proudí víc vzduchu. Z vlastní zkušenosti rozdíl je nulovej

      Jestli tě nebaví s motorem spolupracovat, měl sis koupit naftu ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto SPooKY

        SPooKY 03.06.2010  08:55

        « Re: Re: zvýšení výkonu

        Dík za rady, asi se s tím teda budu muset smířit. :-(

        Spolupracovat mně s motorem baví, když ho člověk vytáčí, a často řadí, tak se odmění sportovním zvukem a rel. slušným zátahem...ale pak strašně žere (po Praze s normálním jezděním bez zbytečného vytáčení to žere 10l/100km!) a do dieslu jsem nešel, protože denně jezdím jenom přes kopec cca 8 km (motor se zahřeje až v půlce) a ročně se přes 25 tis. km nedostanu, takže proto ten benzín....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.11.2010  18:49

    Výfuk

    Ahoj,
    ten výfuk je teda veľmi hrdzavý. Ja som dnes prezúval na zimné, pozeral som aj výfuk, ale taký ho nemám ...
    Recenzia fajn. Fotky tiež. Len tie zásterky sa mi nepáčia. Aj ja som nad nimi rozmýšľaľ, ale nevyzerá to vôbec vábne. Pri kúpe nám predajca núkal výkonejšiu verziu 1,6, ale ako prezentuješ spotrebu, tuším sme aj dobre urobili. Na diesel neboli prachy.
    Veľa šťastných km!
  • 00 Reagovat !

    foto DanV

    DanV 13.03.2012  16:25

    Aditivum

    Ahoj, určitě pak dej vědět, jak se to chová. To by mě fakt zajímalo, jestli to má vliv na funkci :-) (hluk, pružnost a tak)
    • 00 Reagovat !

      foto SPooKY

      SPooKY 15.03.2012  10:18

      « Re: Aditivum

      Placebo funguje už druhý den po prvním aditivovaném natankování (přijde mi motor tišší) , takže počkám až vyjedu tak 3-4 nádrže ať jsem objektivní :). Počítám že reakce na plyn kolem 2000 ot. bude ale pořád lepší s 98kou, ale hlavně mi jde o tu spotřebu (navíc se chystám motor odhlučnit termoakustickou fólií), tak ta spotřeba bude nejobjektivnější parametr.
      • 00 Reagovat !

        foto DanV

        DanV 16.03.2012  13:30

        « Re: Re: Aditivum

        jediný, kdy mi přišlo, že ten motor jinak jede nebo je tišší bylo při tankován v Německu nebo ve Francii... U nás jsem rozdíl mezi 95 a 98 nějak nezpozoroval...
        Ta termoakusticka folie se lepí kam?
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 16.03.2012  15:01

          « Re: Re: Re: Aditivum

          ¨Kolem celého auta: [odkaz] >:D
          • 00 Reagovat !

            foto DanV

            DanV 16.03.2012  15:09

            « Re: Re: Re: Re: Aditivum

            ty seš čuně, Ronaulte >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto SPooKY

            SPooKY 20.03.2012  16:01

            « Re: Re: Re: Re: Aditivum

            Napsal jsem to blbě, není to folie ale prostě molitan - z jedné strany lepidlo z druhé Al folie. Lepí se na spodní stranu kufru. Už mám nalepeno, zítra hodím fotku a naměřené dB při ranním studeném motoru před a po......
            • 00 Reagovat !

              foto DanV

              DanV 21.03.2012  11:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Aditivum

              tak jaký jsou poznatky ohledně hlučnosti? pomohlo to?
              jinak ten tuzing, to má být co? to bylo dobrovolný? :-)
              • 00 Reagovat !

                foto SPooKY

                SPooKY 21.03.2012  15:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aditivum

                Néé, to jsou pozůstatky hraní Need for speed, za to já nemůžu :). Už jsem ale skoro skončil, už tam jen přidám mračítka (seshora je velká neaktivní plocha reflektoru) a Sportovní výfuk ULTER SPORT RENAULT MEGANE III, 2 koncovky 70 mm, 17 palcová bílá kola a můžu jako mimoň do Mimoně :).

                Celé je to jen o potřebě pořád něco zlepšovat a aditivum a stříbrné lišty je to, co udělá nejmíň škody a přijde mi, že pomůže, zepředu mi to přijde lepší a když se podíváš, jak vypadá M III 2012 v nejvyšší výbavě, tak jsem neměl podobný nápad sám.

                Ale zpět k utlumení, ranní start na volnoběh je s Hoodlinerem o 5 dB níže (měřeno mikrofonem telefonu android aplikací), takže reálně to poznat jde, při rychlostech po městě taky. Směrodatné ale bude to, proč jsem to dělal a to jsou rychlosti nad 120 km/h, takže otestuji až o víkendu na D1 a hodím sem info.
                • 00 Reagovat !

                  foto DanV

                  DanV 22.03.2012  10:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aditivum

                  tak to je slušnej rozdíl. i když radši bych, kdyby šly nějak utlumit podběhy... kdes tu folii koupil? nedávnou jsem koukal pod kapotu a ta je zespodu dost členitá. Lepilo se to dobre?

                  Kristova noho teď jsem se díval a kus tý folie stojí skoro 2000,-...
                  • 00 Reagovat !

                    foto SPooKY

                    SPooKY 22.03.2012  11:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aditivum

                    Je to strašně drahé, kupoval jsem na ahifi.cz, tam mají i folie a další izolace speciálně na podběhy a vnitřek auta..... ale ty ceny jsou šílené. Jinak drží to zatím dobře, lepilo se to taky dobře a jestli to byla "rozumná" investice zjistím po delší cestě po D1 příští týden.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!

reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele
reklama





Blesk.cz

Skupinka žen se poprala na parkovišti: Rvačka vyústila v demoliční derby!

Skupinka žen se poprala na parkovišti: Rvačka…

Tyhle ženy se s tím tedy nepářou! Po internetu koluje drsné video z Los Angeles, které zachycuje hádku a rvačku…

Poslední cesta diktátora Castra: Jeho popel putoval po trase Karavany svobody

Poslední cesta diktátora Castra: Jeho popel putoval…

Desítky tisíc Kubánců se během posledních tří dnů přišly rozloučit se svým revolučním vůdcem Fidelem Castrem,…

 

iSport.cz

Běsnění ve Francii! Fanoušci zranili světlicí hráče Lyonu, zápas ukončili

Běsnění ve Francii! Fanoušci zranili světlicí hráče…

Utkání francouzské fotbalové ligy mezi Metami a Lyonem bylo ve 32. minutě za stavu 1:0 předčasně ukončeno poté,…

Sudí odložil zápas v Ďolíčku. Trávník  vyhřívali pozdě, tvrdí Plzeň i expert

Sudí odložil zápas v Ďolíčku. Trávník vyhřívali…

Utkání 16. kola ePojisteni.cz ligy mezi Bohemians 1905 a vedoucí Plzní bylo odloženo kvůli nezpůsobilé hrací…

 

Reflex.cz

Spekulace roku: Irácký diktátor Saddám Husajn žije a ve skutečnosti řídí Islámský stát on

Spekulace roku: Irácký diktátor Saddám Husajn žije a…

Britský deník Daily Star přišel v pátek s největší konspirační teorií letošního roku – podle jeho zdrojů irácký…

Filmové premiéry: Druhý Anděl páně vede, Santa už je jenom úchyl

Filmové premiéry: Druhý Anděl páně vede, Santa už je…

Na jedné straně geniální animovaná miniatura, čistá a výmluvná i beze slov, na druhé užvaněný Santa, jenž si…

 
 
reklama