Subaru Impreza (2009)
14.12.2010Proč tohle auto? Proto. O značce bylo celkem jasno, otec dlouho provozuje imprezu GT (2000) a legacy 2.5i (2004) - a mně se to moc líbí. Šel jsem…
Subaru Impreza (Reza traktor)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
catana 06.04.11 10:46
« Re: Re: chip
A kdy se můžeme těšit na výsledky z brzdy? Co jsem koukal, tak úprava EcuTek přinese nějakých 30k a 50 Nm točivého momentu. Docela mě překvapilo, že zrychlení 0-100 má být skoro o sekundu lepší - 7,8s v závislosti na okolní teplotě. Přemýšlím o tom, ale váhám, zdali těch 15k za to stojí, plus ztráta záruky na motor. -
Reza traktor 04.01.11 23:06
« Re: chip
Hodnoty jsou spíše přibližné a mohou se od reality mírně lišit, až budou, čísla z brzdy dodám. Blíže na www.protovision.cz.
Spojka je ošemetná věc, půjde spíš o to, jak se s tím popere element mezi pedálem a sedačkou, nikoli spojka sama.:-) Nicméně křivka točivého momentu upravené mapy je proti sériové výrazně výše až ve vyšších otáčkách (souvisí to s lehkým zvýšením tlaku turba), v otáčkách používaných na rozjezdu je moment podobný jako v sérii, pokud se nepletu. -
Qwertz 27.12.10 16:44
« Spojka
Jen bych doplnil k té spojce.
Kamarád si koupil nového Outbacka 2,0D a spojka mu páchne jako tchoř už při výjezdu do kopce od garáže. Na všech diskuznich forech na EU trzích ohledně Subaru Legacy/OTB v dieselu je poddimenzovaná spojka důležitým tématem. Nemyslím si, že tu spojku nějak pro Legacy/OTB upravili. Byl to jeden z důvodů, proč jsem si OTB 2,0D nekoupil.
Jinak moc pěkná Impreza, a ještě lepší recenze! -
Reza traktor 23.12.10 11:15
« díky + spojka
d.a.m, ozawasan, woody-alien: tak aspoň tudy pánové díky za tu chválu. Mám radost, že to možná bude trochu plnit účel - až někdo bude lovit v téhle kategorii, najde snad díky vyhledávači tady na MA užitečné info.
Spojka: v pondělí jdu zde v Česku na prohlídku po 45 000 a jsme domluveni, že budeme zachraňovat i spojku. V zásadě prý půjde o to, že dokud (snad) není chycený dvouhmotnostní setrvačník (coby velmi drahý díl), může pomoct výměna přítlačného talíře (celkem zalevno), aby to někdy brzo neshořelo celé.
Celkem to dává smysl, podobné věci mi říkal už hlavní technik importéra pro ČR. Podrobnější info o spojkách v diselových subaru tedy v pondělí večer v novinkách. :-) -
-
d.a.m. 17.12.10 22:31
« Nejlepší recenze
Sakra, protože jsem ho dlouho neměl potřebu použít, ani jsem si nevšimnul, že zmizel ten gombík "tip na nejlepší recenzi" :-O
Kdyby tady byl, zcela určitě bych ho zmáčknul, neb tvoje recenze je nejlepší za opravdu dlouhou dobu! :yes:
Máš styl, kterej je mi velmi blízkej a líbí se mi - dokážeš se nad věcí povznést a psát o autě tak, že je jasný, že to není úplnej smysl života. A navíc jsem se moc hezky bavil, za což děkuju!
Jakožto taky "čtyřkolkář" a fanda značky subaru jsem velmi vděčnej, že jsi - snad jako první na světě >:D - nepsal o Subaru jako o superautu, ale dokázal jsi pojmenovat i věci, který ti vaděj. Velmi obdivuhodný čín! >:-[]
Ad klimatizace: Japonci to maj asi nějaký pomotaný. Mě se u Vitary taky moc nedaří udržovat teď v zimě konstantní teplotu pomocí automatické A/C. Přesně jak píšeš - fouká to studený - teplý - studený - studený - studený - trochu teplý...lepší je volit si to sám!
Tak ať slouží a dělá radost, Rézina! ;-)
A užij si v Čechách sněhu! -
ozawasan 17.12.10 17:57
« sůl života
je tahle Tvoje recenze. Odlehčená a vtipná, přičemž v ní člověk najde přesně to, co o autě potřebuje nebo chce vědět(někdy ani nechce ;-) ).
Ta spojka je "prokletí" a přístup fabriky více než smutný...... Ale což - ať Ti bez problému slouží a příjemné poježdění v současném počasí..... :yes: -
woody-alien 17.12.10 00:46
« Radost až do rána
Máš ode mě velkou pochvalu. Dlouho se mi nestalo, aby mě některý hlášky v recenzi na MACZ málem dostaly pod stůl. A ty tady materiálem doslova plýtváš. (čidlo klimatizace na provázku, belgický supersporty na semaforech atd.) >:D >:D >:D :yes:
Každopádně přinášíš cenné informace pro zájemce o tenhle donebevychvalovaný diesel. Což o to, já si ho vyzkoušel ve Foresterovi a jízdně byl opravdu moc dobrej. Problémy se spojkou mě ale dost zarážej a určitě by mě to štvalo.
Díky za tu zábavu -
Reza traktor 16.12.10 22:39
« Re: Pravdivé
Dá. A kdyby u případného dalšího auta zase nastala situace, že v Belgii nebude dostupná benzínová verze, udělám to tak.
Musím ale přiznat, že u tohoto nákupu byla finanční stránka věci významná dost a to, že jsem kupoval právě v Belgii, znamenalo doslova obrovskou úsporu. Ale abych byl poctivej: já to nebral nijak úkorně a myslel, že diesel je nejlepší volba - pokukoval jsem totiž i po WRX 265, které tou dobou mělo přijít. Prostě jsem si říkal, když už benzín, tak pořádnej. Ale polekal jsem se spotřeby a migrén z ryku motoru při převážně dálničním provozu. A na STi se šesti rychlostmi a SI-Drive jsem si už netroufal finančně, tam kromě pořizovací ceny leze nahoru všecko - gumy, brzdové obložení...:) -
"-- skrytý --" 16.12.10 10:12
« Pravdivé
Moc hezká recenze a dle mě i pravdivě a vtipně napsaná :-)
Docela mi překvapuje ta Belgie,už sem to slyšel od více lidí,lidi jsou tam nějací divní ;-\
Možná to za nějaký čas přijde i k nám. Každopádně asi velká chyba s tím dieslem,nevím jak moc velkou roli tam však hraje finanční stránka věci,ale dá se koupit třeba v cizině benzin a přihláit to tam? -
Reza traktor 15.12.10 21:11
« Re: Re: Re: Tak to ma vyzerat!
To jo, ale je s tím spojeno několik problémů - keramické spojky se většinou dělají jako závodní. Odolné určitě budou, ale taky asi lehce pozmění razanci řazení.:-) V Japonsku se navíc diselové varianty neprodávají, takže se moc nedá čekat, že to tamní úpravce nějak extra zajímá.
Ale máš pravdu, že by v tom byl čert, aby se mimo ofiko díly někdo pořádný neobjevil i tady. Jenom to možná bude trvat - cílová skupina je početná jenom relativně. -
Reza traktor 15.12.10 20:43
« Re: pekná recenzia
Se spojkou viz reakce na Kolmárův příspěvek.
A rád bych ujasnil ještě jednu věc okolo toho hodnocení: nelpím na tom a nijak mi nevadí, když kdokoli vyjádří, že má větší nároky na fotky nebo recenzi nebo se mu nezdá, že by slabá verze rézy měla dostávat deset z deseti. Upřímně řečeno bych souhlasil.
Já taky nikomu nechci kazit pozici a když se mi líbí recenze, dávám lidem většinou třikrát deset, páč mám neodbytný pocit, že se to tu tak ňák sluší.
Ale kdybychom se tu všichni dohodli, že body mají odrážet i slabiny auta a desítka je vyhrazena klenotům třeba od Astonu a Ferrari (a dalším, to je jen příklad), budu první, kdo to podpoří.
P.S.: Od kolegy jsem slyšel, že Brusel je stát státu ve státě, trochu jsem mu nejdřív nerozuměl, pak mi to vysvětlil na několika konkrétních případech a já byl rázem rád, že žiji tam, kde žiji...