Alfa Romeo 156 (2002)
13.10.2008UŽ SE MAZLÍK BROUZDÁ V JINÉM KRAJI, PRODÁNO Do roka a do dne… vlastně ne, trvalo to tři roky než se mi opět do rukou vrátil volant Alfa Romeo. Tohle…
Alfa Romeo 156 (RS)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
RS 07.05.09 22:06
« Re: Rmenica alternatora
Neměnil, neni bohužel čas. Alternátor je zasekanej uplně vzadu na snad nejnedostupnějším místě, takže výměna volnoběžky je minimálně na celý den v servisu a to se mi nyní vůbec nehodí. Kromě toho, že altík dostává rány při zhasínání motoru by se nic vážného stát nemělo. Jen to chrastění, to mě psychicky ničí ;-) -
"-- skrytý --" 19.11.08 19:31
« Re: Re: 1.9 Jtd
zabudol som, prave ze olej v 10 000km intervaloch nedolievam vobec, nezerie nic, a skor by dymil na bielo ale to uz by bol asi par km pred smrtou :-) ono cierny dym pravdepodobne sposobuju opotrebovanejsie vstrekovacie trysky, len som chcel vediet ci maju majitelia tychto motorov podobnu skusenost, a pytam sa preto tu, lebo diskusne forum na tomto webe je prakticky mrtve... -
"-- skrytý --" 19.11.08 19:28
« Re: Re: 1.9 Jtd
od r. 1999 sa do 146-ky montoval 1.9 Jtd a je to presne ten isty motor, ktory mas ty v 156-ke common rail prvej generacie akurat z niszism vykonom 77kw, ale konstrukcne je to to iste, nedymi suvisle, takisto pozorojem iba v spataku trocha cierneho dymu. No pred casom nedymil vobec... Preto som sa pytal -
RS 19.11.08 17:46
« Re: 1.9 Jtd
Ahoj, problémy nemám. Kouřivost je myslím obdobná jako u jakéhokoliv jiného nafťáku bez filtru pevných částic. Když tomu hodně šlápnu na krk, tak cosi v zrcátku vidim, ale kouřem bych to nenazval. U 146 byl jiný systém vstřikování paliva (čerpadlo-tryska),takže buď je to přirozená vlastnost nebo tam budeš mít nějakou závadu. Neubývá ti rychleji olej, není vyšší spotřeba paliva? Prasklá hlava, těsnění, váha vzduchu...