Alfa Romeo 156 (2002)
13.10.2008UŽ SE MAZLÍK BROUZDÁ V JINÉM KRAJI, PRODÁNO Do roka a do dne… vlastně ne, trvalo to tři roky než se mi opět do rukou vrátil volant Alfa Romeo. Tohle…
Alfa Romeo 156 (RS)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Krásný auto 20.10.2008 12:56
- Gratuluju 20.10.2008 13:01 Kubyyyk
- Perfektní kára 20.10.2008 14:17 pivrnec
- Bella machina 20.10.2008 15:08 Hitachi
- cuore sportivo!!! 10.11.2008 15:08 AR156
- auto je slušný 12.11.2008 00:59
- Alfina 17.11.2008 16:13
- 1.9 Jtd 19.11.2008 17:20
- TORINO 22.01.2009 20:07 multinka
- Spojka 26.01.2009 13:08
- Radio 07.02.2009 22:18
- svetla 07.02.2009 22:22
- Rmenica alternatora 04.05.2009 17:29
- Sedáky 21.06.2009 19:21 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
-
Hitachi 20.10.2008 15:08
Bella machina
Alfa je Alfa a Alfou zůstane. 156 je nádherný kousek a v kombíku vypadá snad ještě líp. Chválím recenzi a názorné foto. Nafta pod kapotou rozhodně není k zahození, i když tvrdím, že do Alfy prostě patří benzín :-) Po stránce prostoru není co řešit. Tohle auto je hlavně o stylu. Rodinka se dvěma dětmi a psem ať hledá ve Wolfsburgu.:-) Jinak po stránce designu a emocí nemohu jako italofil nic dodat. Snad jen ať jsi s ní dál spokojen a přeji mnoho šťastných kilometrů. :yes:-
RS 04.11.2008 12:00
« Re: Bella machina
Chtěl jsem naftu. Původně sice lokomotivu 2.4JTD 110kW/129kW, ale brutálně přetížená přední náprava mi to rozmluvila. Z benzínu bych byl ochoten jít i přes vysokou spotřebu do 3.2GTA, ale cena i dostupnost je utopie. 2.5V6 mě zase nepřesvědčila o spolehlivosti a vysoké náklady jsou obdobné jako u 2.4JTD. Nižší benziny určitě ne. Tak dobře to zas nejede abych platil 10litrů na 100km. O víkendu jsem projel po čechách ve třech lidech cca 400km, pohodová klidná cesta mezi 90-110km/h a výsledná spotřeba 5,2 litru, takže co víc si přát.
-
-
AR156 10.11.2008 15:08
cuore sportivo!!!
gratulujem ku krásavici a nech ti slúži. Ja ma čiernu 1,9JTD, 98 ročník cca rok a stále si tu jazdu vychutnávam. Či idem 50 alebo 150 :-). Najviac sa bavím pri tej pružnosti 3 a 4ky. Čo sa tyka odhlučnenia, tak aj u mňa je to zvonku traktor, ale vnutry je to porovnatelne s benzinom, skrátka som bol velmi milo prekvapený. Zatiaľ rodinu nemám, ale pár krát sme sa viezli 4, alebo 5 a relatívne v pohode. Pri 4 nebol vobec problém s miestom ani pri vyšších osobách, takže až tak tragicky by som to nevidel :-) Ciao -
"-- skrytý --" 12.11.2008 00:59
auto je slušný
máš docela slušnou káru až na pár detailů... alfa je alfa a né pracovní stroj, to si kup nějakého pickupa ( kufr )... dále AL máš na tom taky slušný ale gumy bych dal na 17-tkách min. 55,60,65-ky,čím větší tím lepší,vyplnit volný prostor mezi kolem a podběhem, ty 45-ky by snad byly hezčí na 18-tkách - nižší profil = více hluku v autě ( ale to asi víš, tak nevím proč to tady popisuješ jako nějaký mínus ),... a co se svítivostí světel? co takhle zkusit dopasovat bi xenony nebo hdi xenony?- uznávám, nevím zdali na to jdou namontovat,ale určitě by se s tím dalo taky něco udělat ... možná že jsi měl jít do ještě o rok mladšího kousku tzv poslední výběhové řady... mají hezčí a taky určitě svítivější čelní světlomety... jinak s tebou souhlasím, za slušné peníze velmi slušná kára a jakým koliv tuningem by se tomu jenom ublížilo, designeři jsou za to placení a odvedli docela slušnou práci.. jinak mi se líbí posledmí výběhový model 156 a pak samozřejmě její nástupce 159 ale to už je úplně někde jinde o úplně něčem jiném.. mnoho šťstných km bez nehod :-)-
RS 12.11.2008 10:09
« Re: auto je slušný
Tak jdeme vyvracet to co píšeš ;-) Alfa není pracovní stroj ale je to auto jako každé jiné, takže má sloužit. Její konkurence ze střední třídy je podstatně větší, tudíž 156ka byla, je a vždycky bude malá, což jsem ale rozhodně nepsal jako mínus. Na 215ky narvat 55/60/65% to si moc dobře neumim představit. To jedině, že bych jezdil do lesa, každopádně bych je tam zřejmě ani nenarval, protože už při rozměru 215/45 občas zadrhnu o podběh. Prostor mezi kolem a podběhem bych tedy vyplnil, ale asi by se netočila kola :-) Svítivost světel je všeobecný problém, o HID stále přemýšlím, bi-xenony a podobné finančně náročnější záležitosti beru jako nesmysl, to jsem si rovnou mohl koupit jinou, než do ní rvát desetitisíce. Faceliftovaná se taky nabízela, ale cenový odstup byl (tehdy) značný a kdoví v jakém by byla stavu. Já za ni dal celkem hodně, na čemž se i podepsaly nová kola s pneu v hodnotě 30k, ale aspoň mám trochu jistotu, že to není vylítáná plečka v bůhvíjakém stavu a neznámou historií. Navíc faceliftovaná potřebuje mnohem více pěknou barvu a kola aby vypadala k světu. K zadním partiím mám celkem i výhrady. Sice celkově zmohutněla, ale zase mi přijde jaksi starší (dlouhá plochá světla). 159ka je už jiné kafe, ale v dobrém stavu za trojnásobnou cenu. Jinak jak si psal že jsem měl jít do o rok mladší z výběhové řady, tak ty jsou všechny uplně stejné a faceliftovaná se vyráběla od 12/2003 do 2005, takže nevim kterou "poslední" myslíš ;-)-
"-- skrytý --" 12.11.2008 21:18
« Re: Re: auto je slušný
hmmm... nebavil jsem se o celkové velikosti vozu, ale o velikosti zavazadlového prostoru... mezi námi oba dobře víme že u 156 není nijak veliký, ale právě proto jsem reagoval, že si máš pořídit na přepravování velkých věcí pickupa... což jsem rád, že si rozumíme,.. co se týče těch gum, nevšimnul jsem si ještě, že by např. BMW, Mercedes, Bentley.... montoval sériově tzv nízko profilové gumy pro pohodlnou jízdu.. ale podle pohledu na tu tvou slušnou 156-ku se mi viditelně jeví, že by se tam o něco větší profil a né na škodu vlezl.. co se týče tvého občasného zadrhnutí o podběh je asi možné při plném rejdu.. to chápu.. široký kola jsou to dost, na výšku s nimi nemůžeš škrtnout v podběhu při normálním jízdě asi nikdy,.. na ty xenonové sady bych tak typoval cenu do trojky i s poštovným, tak nevím odkaz tady nedám, nechci a asi nemůžu dělat reklamu, ... jj tu poslední faceliftovou jsem měj na mysli, dělala se od roku 2003 a ty máš 2002 tak že pokud dobře počítám vychází mi jeden rok.. :-)-
RS 13.11.2008 16:32
« Re: Re: Re: auto je slušný
Na velké věci můžu vzít druhé auto, takže velikost kufru neřešim, jen konstatuji, že je malý. Co se týče těch kol, tak možná mají ostatní větší podběhy... nevim, každopádně když jsem minule chtěl prostříknout silentbloky olejem, tak jsem tam sotva prostrčil ruku. Jednou jsem jel taky v pěti lidech pár serpentín a vzadu jsem několikrát při naklopení chytnul hranou pneumatiky o podběh. Velká kola, velká zátěž, sportovní podvozek - to je pak asi hned. Kvalitně provedenou montáž xenonů mi nabízejí tady nedaleko za 5000, vážně o tom uvažuji.
Jinak teď v noci jezdím často s dálkovými světly. Sklopím je uplně dolů, vidim celkem dobře a nikoho neoslňuji... aspoň, že tak >:D
-
-
-
-
"-- skrytý --" 17.11.2008 16:13
Alfina
9b za to ,že to je nafta a ta nemá v autě co dělat.Nafta patří do traktoru a at si říka každý co chce.U itala to patří dvojnásob.Naftu preferuju jenom 2,4 JTD 129kw to už není traktor a i to má něaký výkon. -
"-- skrytý --" 19.11.2008 17:20
1.9 Jtd
Ahoj, mam alfu 146 1.9 Jtd a tak sa chcem spytat ci nemas problem s dymivostou pri prudkom pridani plynu? vdaka.-
RS 19.11.2008 17:46
« Re: 1.9 Jtd
Ahoj, problémy nemám. Kouřivost je myslím obdobná jako u jakéhokoliv jiného nafťáku bez filtru pevných částic. Když tomu hodně šlápnu na krk, tak cosi v zrcátku vidim, ale kouřem bych to nenazval. U 146 byl jiný systém vstřikování paliva (čerpadlo-tryska),takže buď je to přirozená vlastnost nebo tam budeš mít nějakou závadu. Neubývá ti rychleji olej, není vyšší spotřeba paliva? Prasklá hlava, těsnění, váha vzduchu...-
"-- skrytý --" 19.11.2008 19:28
« Re: Re: 1.9 Jtd
od r. 1999 sa do 146-ky montoval 1.9 Jtd a je to presne ten isty motor, ktory mas ty v 156-ke common rail prvej generacie akurat z niszism vykonom 77kw, ale konstrukcne je to to iste, nedymi suvisle, takisto pozorojem iba v spataku trocha cierneho dymu. No pred casom nedymil vobec... Preto som sa pytal -
"-- skrytý --" 19.11.2008 19:31
« Re: Re: 1.9 Jtd
zabudol som, prave ze olej v 10 000km intervaloch nedolievam vobec, nezerie nic, a skor by dymil na bielo ale to uz by bol asi par km pred smrtou :-) ono cierny dym pravdepodobne sposobuju opotrebovanejsie vstrekovacie trysky, len som chcel vediet ci maju majitelia tychto motorov podobnu skusenost, a pytam sa preto tu, lebo diskusne forum na tomto webe je prakticky mrtve...
-
-
-
"-- skrytý --" 26.01.2009 13:08
Spojka
neviem ci si si nepomylil smrad pneumatiky so smradom spojky, ta zvykne smykat, pri takomto blbnuti na snehu, ale mozem sa mylit... -
"-- skrytý --" 07.02.2009 22:18
Radio
Ahoj, mal som AR 156 1.8 Benzin s rovnakym radiom a viem ze po nastartovani/vypnuti prehravalo CD tam, kde skoncilo naposledy... -
"-- skrytý --" 07.02.2009 22:22
svetla
U alpfy hra celkom velku rolu aj ake mas ziarovky ...
Ja som po nainstalovani Osram Nightwission uz nemal s intenzitou problem a vydrzali mi rok ... potom som fifinku predal. Predtym mi vsetky ine vydrzali cca tiez okolo jedneho roku -
"-- skrytý --" 04.05.2009 17:29
Rmenica alternatora
S vymenou volnobezky alternatora vobec necakaj, samozrejme v pripade, ze si ju uz nevymenil. My sme tak pockali (mala uplne rovnake priznaky a tiez bola prasknuta)a jedneho pekneho dna rana pod kapotou a remenicu odtrhlo...-
RS 07.05.2009 22:06
« Re: Rmenica alternatora
Neměnil, neni bohužel čas. Alternátor je zasekanej uplně vzadu na snad nejnedostupnějším místě, takže výměna volnoběžky je minimálně na celý den v servisu a to se mi nyní vůbec nehodí. Kromě toho, že altík dostává rány při zhasínání motoru by se nic vážného stát nemělo. Jen to chrastění, to mě psychicky ničí ;-)
-
-