Diskuse

Subaru Outback (2010)

26.12.2010

Jde o Subaru Outback 3,6R, modelový rok 2011 v barvě Satin White (bílá perleť). Než jsem ho pořídil, dlouho jsem vybíral a v nakonec jsem vybíral…

 

Subaru Outback (Martin_b)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 27.12.2010  09:10

    Outback

    Designově udělali spoustu práce, i když pravověrným subarákům se nový outback nelíbí, mně moc. Ovšem kombinace nenažraný benzín s pětikvaltem a přitom dynamika nic moc... Před letošní zimou jsem byl načnutý nějaké subaru si koupit, vyzkoušel jsem jich pár, diesel není špatný, ale manuální převodovky jsou šílené, benzínové motory zase na můj vkus dost žerou a moc nejedou, jediné co by asi stálo za zvážení je Legacy GT, tam už se dá mluvit o sportovnější jízdě, ale zase variátor do auta... v roce 2010... :-(
    • 00 Reagovat !

      foto Reza-traktor

      Reza traktor 27.12.2010  13:29

      « Re: Outback

      Migu, to legacy GT klidně zvažte - má stejnou klasickou 5ti stupňovou automatickou převodovku, jako tenhle outback 3.6R. Variátor se montuje do atmosférických benzínů (2.0i a 2.5i).

      Koukal jsem, čím jezdíte - to je pak proboha jasný, že se vám ta dynamika nebude líbit. >:D Já bych si naopak rozhodně říct dal. QWERTZI, pište pište, reálné poznatky z provozu tohodle auta mě strašně zajímají.
      • 00 Reagovat !

        foto Qwertz

        Qwertz 27.12.2010  16:27

        « Re: Outback

        Migu, všechno je relativní, 650i jede určitě o hodně rychleji, ale určitě má také vyšší spotřebu a v zimě asi moc nejezdi. Do tohoto auta je podle mě 260k celkem obstojne. V modu Sport Sharp je reakce na plyn na beznou jizdu az moc ostra, je to mod vyslovene pro zabavu..

        Jinak 5st staci, docela dobrá je dlouhá dvojka (tusim 110 - 120km/h), dá se pouzít na zatackovite okresky :-) Potvrzuju, do Legacy GT se dává stejný automat jako do Outbacku 3,6R, variátor je jen v mensich benzinech.

        Urcite budu poznatky doplňovat (sám jsem dlouho četl zkušenosti majitelů, než jsem si vybral:)
        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 17.05.2012  20:15

          « Re: Re: Outback

          Tak to je fakt sranda. Tohleto jsem napsal před rokem a půl? Těžko se mi tomu chce věřit:-) Dneska jsem udělal objednávku na Outbacka 3.6, byl jsem na testovací jízdě a byl jsem nadšen. Dynamika supr, na to auto úplně akorát! Nádherný zvuk motoru, auto schopné na cestě i v terénu, hlavně to nechrochtá! Už se na něho moc těším :yes: Potřebuju velkého kombíka, a tohle je poctivý kus auta.
          • 00 Reagovat !

            foto Qwertz

            Qwertz 27.05.2012  23:27

            « Re: Re: Re: Outback

            No paráda, to mě těší :-) Jinak..nahrál jsem nové video, kde je lépe slyšet nádherný zvuk motoru. Jaka barva to bude?
  • 00 Reagovat !

    foto samael

    samael 27.12.2010  15:12

    Pěkné.

    Kolik žere?
    • 00 Reagovat !

      foto Qwertz

      Qwertz 27.12.2010  16:33

      « Re: Pěkné.

      Ted mi tam sviti 12,4l/100km. Ale je to ještě nové, takže to doufám klesne někam pod 12l. Po městě to žere hodně (i přes 15 - podle provozu), mimo město klidná jízda i pod 10. V Německu při 180km/h plně naložený s velkou rakví a 4 lidmi na palubě to bralo 16-17l :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 27.12.2010  19:34

        « Re: Pěkné.

        ahoj,
        měl jsem před tím A6 3.0 TDI. Spotřeba 9,5 litrů nafty, šestikvalt, z nula na sto za 6,5 (lehký chip, po předchozím majiteli). Jediné, co mi v tomto případě outback může nabídnout je lepší cena u nového. Ale otázka je, za jak dlouho bych to projezdil.
        650i mi žere prakticky nachlup stejně jako vám.
        • 00 Reagovat !

          foto Qwertz

          Qwertz 28.12.2010  09:37

          « Re: Pěkné.

          Jojo, uznávám - A6 3,0TDI quattro skončila druhá v pořadí. Nekoupil jsem jí kvůli tomu, že a jsem chtěl nové auto a to by za podobné peníze bylo zcela bez výbavy...a také proto, že ji má skoro každý (dost možná proto, že je to super auto :-)
          • 00 Reagovat !

            foto samael

            samael 28.12.2010  13:18

            « Re: Re: Pěkné.

            Dík za info o spotřebě.Jinak si myslím,že jsi zvolil dobře,podle mě je Outback zajímavější než Audi A6.A myslím si,že i daleko odolnější.
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 28.12.2010  13:25

            « Re: Re: Pěkné.

            A6 končí modelová řada a byla by škoda kupovat starý model... takže to zase taková chyba nebyla...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.05.2011  21:57

        « Re: Re: Pěkné.

        Kolego Outbackari, neznam Tvuj jizdni styl a podle toho co pises, motor jeste neni plne zajety.
        Ja mam najeto neco pod 30.000 km. Zima byla prumerne za 10 litru (hlavne mesto a par vyletu za hranice na zasnezene kopecky), ted na jare jsem v rozmezi 8.6 - 9.0 mesto, mimo mesto pod 8.0 a prujezd centrem asi 10 - 12 litru. Nizky (zimni) prulet pres DE s rychlostmi kolem 200 km/h ve trech lidech 11.8 - 12.4. Pri bezne dalnicni (cti: legalni) rychlosti v CR s obsazenim prevazne jednim clovekem se pohybuje 8.6 - 9.4. Zimni radovanky na snehu jsou samozrejme 12 - 14 litru ;-).
        • 00 Reagovat !

          foto Qwertz

          Qwertz 10.05.2011  18:29

          « Re: Re: Re: Pěkné.

          Zdravím, jsem rád že tu mám kolegu s 3,6R - jakou máš barvu / v které části ČR s ním jezdíš? :-)

          Jak říkáš, asi mám ještě "nezajeto", protože na devět se sice dostanu, ale jen na okreskach na tempomat s poměrně defenzivnim stylem. Jinak je to spis 12l. A nad 200Km/h to bere spis okolo 16-20l, 11,8 mi tedy prijde dost nereálné nebo z kopce:) Spotřeba mi ale už nevadí (už jsem si zvykl), ale když se to zlepší, tak se rozhodně zlobit nebudu :-)

          BTW - pořídil jsme nové 18" orig. Subaru kola s pneu Michelin Diamaris a na jízdních vlastnostech je to znát... V porovnání s Yokohama Geolander úplně jiná liga..
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 13.05.2011  08:19

            « Re: Re: Re: Re: Pěkné.

            Zlata metla v maticce stovezate.
            Pravdou je, ze mam celkem lehkou nohu (brzda provozu nejsem), ale 3.6 zere mene nez predchozi Legacy 2.0R nebo WRX 2.0.
            Malo kdy jdu z "Intelligentu" na jiny rezim.
            Na "Sport" nebo "Sport#" to tam samozrejme tece trochu jinak ;-) .

            Geolandery jsou opravdu des bes, uz se tesim, az je ojedu a donuti me to koupit poradny gumy. Trochu me mrzi, ze to v Subaru necim takovym vubec zacali osazovat, s Potenzou RE 050A na Legacy/WRX se to naprosto neda srovnavat,je to propad o nekolik trid, ale Potenza se v rozmeru na Outbacka vubec nedela.
            Neutrpel na 18" komfort? Predpokladam, ze mas ted nizsi profilovy cislo. Po posledni zime a stavu silnic bych se trochu bal o podvozek, ty 17" balony s vysokym profilem alespon neco odfiltrujou. Ostatne to byl jeden z duvodu, proc jsem nesel o5 do Legacy, ale do Outbacka - bylo my toho auta pri provozu na ceskych "komunikacich" lito.
            • 00 Reagovat !

              foto Qwertz

              Qwertz 21.05.2011  08:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné.

              Zlatá je pěkná, také jsem ji měl ve výběru :-) Jsem zvědavý, jestli se někde potkame. Take jezdim prevazne po Praze. Jinak ja to setrim jen tak z 60%, teď jezdim spis na Sport, má to rychlejsi reakce v provozu :-) Ted jsem dal ale klidnou jizdu do Nemecka a jel jsem za prumer 10,5l, coz je super.

              18" jsou uplne v pohode a autu moc slusi. Profil je 55 a komfort neutrpel vubec. Muzes s tim projet totez co ze 17" a nic nepoznas. A Michelin Latitude Diamaris 225/55/18 docela obstojne drzi a rozhodne nekvili v zatackach jako geolandery. Zvazoval jsem prave Potenzy RE050, ktere se myslim prave jako jedine vyslovene sportovni daji na OTB nasadit v rozmeru 225/50/18, ale to bych asi mohl mit problem na jakemkoli nezpevnenem povrchu. Takze jsem nakonec zustal u Michelinu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.12.2010  12:26

    Auto mojich snov

    Zaujímali by ma jazdné vlastnosti na asfalte v porovnaní s Foresterom. Forester Diesel napríklad na diletačných špárach v zákrutách diaľnic veľmi nepekne uskakuje - je to proste už príliš vysoké auto (+ťažký diesel motor a mäkké pruženie). V kategórii "stabilita v zákrutách" vyhráva moja stará Impreza nad novým Foresterom bez debaty.

    Ako je to s Outbackom ? Dá sa tu napriek jeho svetlej výške hovoriť aspoň o náznaku "sedenia v rýchlych zákrutách" ?
    • 00 Reagovat !

      foto Qwertz

      Qwertz 28.12.2010  17:10

      « Re: Auto mojich snov

      Forestra jsem v uzsim vyberu nemel, takze jsem ho nikdy neridil. Ale podle vsech informaci, ktere mam, Forester Diesel celkem na silnici drzi, ale o neco vic naklani - podobne jako OTB 2,0D.

      S OTB 3,6R jsem se svezl nekolikrat i na suchych silnicich a je znatelne tvrdsi a uzil jsem si s nim v zatackach celkem dost zabavy. Nevim, jestli to byl jen muj pocit, ale zdalo se mi, ze docela sedel a bylo i na suchu je poznat, ze ma vic vykonu vzadu (55%). Impreza ale bude na okresky kvuli sv. vysce a velikosti urcite lepsi.

      BTW - jel jsem i se soucasnym STi a prestoze ma na tuto kategorii mekci podvozek, je to pochopitelne uplne jina liga :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.05.2011  22:07

      « Re: Auto mojich snov

      Ono taky hodne zalezi na zatizeni a pneu.
      Standardne osazovane letni Yokohama Geolandar G95 jsou Bohuzel naprosto tristni (osazovano jak na Outbacky tak na "Lesniky").
      Zimni Nokian WR g2 jsou nesrovnatelne lepsi ve vsech ohledech a to i v lete :-/.
      Jinak zaklad podvozku je u obou velmi podobny, Outback 3.6 je trochu tuzsi nez napr. Forever D.
  • 00 Reagovat !

    foto Vrrrr

    Vrrrr 28.12.2010  16:54

    Subaru (ako take)

    Myslim, ze dobry vyber a nie je mu co vycitat. Ako prve auto do rodiny by bol aj u mna velky kandidat. Japoncom verim, netvrdim, ze v dnesnom aute plnom elektroniky nemoze nieco odist, ale zatial ma nesklamali. Forester sa mi zda dost maly a skromny (2l motor tiez nie je z kategorie najvykonnejsich) v porovnani s tymto, preto by bol outback jednym z hlavnych kandidatov. Takze super kara! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Switch007

    Switch007 28.12.2010  18:46

    Zvuk

    Souhlas naprosto úžasným zvukem ve vysokých otáčkách. Měl jsem možnost se s ním krátce svézt a ten zvuk mi utkvěl v paměti.. Zkrátka šestiválec boxer a'la Porsche... ještě teď mám mrazení v zádech :-) Pokud se Vám povede natočit video, kde bude slyšet zvuk motoru, rád si ho poslechnu znovu :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Qwertz

      Qwertz 29.12.2010  09:37

      « Re: Zvuk

      Zvuk je opravdu pěkný, těžko se to popisuje slovy - už nějaké video mám, jakmile se k tomu dostanu, umístím ho sem :-)
  • 00 Reagovat !

    foto TS141

    TS141 28.12.2010  22:43

    koncovky

    pěkné auto,ale ty koncovky výfuku jsou otřesné
    • 00 Reagovat !

      foto Qwertz

      Qwertz 29.12.2010  09:42

      « Re: koncovky

      Souhlas, uz jsem se díval, jestli se nedají pořídit pořádné výfuky s jiným nárazníkem, ale zatím jsem nic nenašel. Na druhou stranu, k charakteru tohoto auta mi koncovky zas tolik nevadi, zvuk motoru je pekny i tak...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.12.2010  13:27

    světla pro denní svícení ?

    Jsou běžně uu outbacku světla pro denní svícení, pokud ne lze profesionálně začlenit LED diody ?
    • 00 Reagovat !

      foto Qwertz

      Qwertz 29.12.2010  18:06

      « Re: světla pro denní svícení ?

      Pokud vím, tak jsou to pouze klasické "parkovačky". Světla pro denní svícení tam nejsou a co se týče LED diod - abych pravdu řekl - to jsem opravdu nezkoumal..
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.05.2011  22:10

      « Re: světla pro denní svícení ?

      LED pro denni sviceni se daji na 100% dodat na Forestera, pokud se nepletu, pujde to i na Outbacka (autorizovany servis nainstaluje - nesahat do toho sam, prijdes o zaruku).
    • 00 Reagovat !

      foto Jach0407

      Jach0407 12.07.2011  21:07

      « Re: světla pro denní svícení ?

      Teď jsem čerstvým majitelem Outback 3.6R, takže zatím se s ním seznamuju. Ale k denímu svícení, Outback už na přání dodávají s denním LED svícením za 13,5 k. Jde o novou novinku, byl jsem první kdo ho požadoval.
  • 00 Reagovat !

    foto Slavek-TDM

    Slavek-TDM 29.12.2010  20:50

    Kratke na tak dobre auto

    Ale verim, ze autor jeste par odstavcu prida, zvlast v takovem krasnem zimnim Subaru pocasi >:D
    Blahopreji k vyberu, ja si hezkych par let jeste novy kousek nebudu moci poridit, takze se musim spokojit s trilitrem o dve generace starsim. Novej Outback je proti mymu obrovskej, spotreba bude pri stejny jizde asi tak stejna - verim, ze v lete a mimo mesto pujde i s 3.6kou jet hrubo pod 9 litru. Otazka je, jak je novej model kvalitne zpracovanej, to se ukaze za par let. Pocitam, ze nakup byl na firmu, takze snad vydrzite na moje.auto.cz a budete doplnovat zkusenosti - i se servisem. Jinak mozna neznate stranky jako www.subarufanclub.cz, novej sestihrnek by tam byl celkem raritka.
    • 00 Reagovat !

      foto Qwertz

      Qwertz 03.01.2011  18:31

      « Re: Kratke na tak dobre auto

      Díky - určitě ještě pár odstavců přidám. Tohle počasí je naprostá paráda, mám teď pořádný foťák, tak určitě přidám i nějaké obrázky / videa. Nedávno jsem jel ke známým a parkoval jsem v lese..pro zkušené asi nic moc terén, ale pro mě super :-)

      Pokud jde o tu spotřebu, na okresce to při rozumném tempu bere skutečně okolo 9l. Kvalita zpracovaní se ještě asi ukáže, ale interiér mi přijde VELMI bytelný. Auto sice není na firmu ale na mě, nicméně na moje.auto.cz myslím vydržím a Vaše stránky samozřejmě znám a oceňuji - také jsem je detailně pročetl než jsem si vybral...
      • 00 Reagovat !

        foto Slavek-TDM

        Slavek-TDM 03.01.2011  19:54

        « Re: Re: Kratke na tak dobre auto

        Prima :yes:
        Jenom upresnim, ze www.subarufanclub.cz nejsou moje stranky, dokonce ani nejsem clenem klubu. Jsem tam pouze registrovan jako prispevovatel... Nicmene tento web je ze 4 ceskych subaru webu ten asi nejlepsi a nejzivejsi.
        Jinak docela koukam, ze jste auto koupil privat. To je v Cesku v teto kategorii asi pomerne vyjimecne.
        • 00 Reagovat !

          foto Qwertz

          Qwertz 03.01.2011  21:36

          « Re: Kratke na tak dobre auto

          Díky - je vidět, že už neumím ani pořádně číst >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.2011  21:04

    Subaru Outback

    Hezký článek a super auto. Blahopřeju a přiznám se, že závidím. Bral bych všema deseti.

    Mám pár otázek...
    1. 12V zásuvku a DVD systém pro zadní sedadla ti namontovali už u prodejce nebo jsi to pořídil jinde? Nevšiml jsem si na webu Subaru, že by toto nabízeli jako doplněk.
    2. Ten DVD systém je bezdrátový? (sluchátka)
    3. Máš představu o fungování pohonu všech kol u tohoto motoru? Máš představu jaký je rozdíl mezi systémy používanými u tohoto vozu s jednotlivými motory (tyto informace na webu vůbec nejsou, resp. jsou to jen takové obecné plky, ale žádná informace)
    4. Neuvažoval jsi o XC70? Stejný typ vozu, ale s high-tech technologiemi zejména v oblasti bezpečnosti a komfortu (např. adaptivní tempomat, samonatáčecí světlomety aj.). Subaru spoustu těch věcí umí taky (EyeSight), ale do Evropy je bůhvíproč nedováží.

    ...a pár poznámek:
    Subaru, a to tvoje zvlášť, se mi moc líbí, ale chybějí mu detaily, které považuju pro sebe za důležité. Např.: nenabízí vnější zpětná zrcátka asférická ani jiný systém pokrytí mrtvého úhlu (mám H CRV, kde jsou zrcátka obrovská a obě asférická a při jízdě po městě i po dálnici je to k nezaplacení), nenabízí moderní technologie v oblasti bezpečnosti a komfortu, a hlavně nenabízí jako originální doplněk už z výroby nezávislé topení (hlavní podmínka pro můj budoucí vůz - pomyšlení, že někde v servisu se v tom budou hrabat, vrtat do plechů, řezat hadice a šťourat se v přístrojové desce mě děsí).

    Za případné odpovědi na otázky předem děkuji.

    • 00 Reagovat !

      foto Qwertz

      Qwertz 09.02.2011  09:34

      « Re: Subaru Outback

      Díky, k dotazům:

      1. 12 V je ze standardního katalogu příslušenství Subaru Legacy / OTB, DVD systém mi prodejce doporučil a namontoval, ale je to aftermarket, nikoli Subaru.

      2. DVD systém je to stropní sklopný LCD v barvě (světlého) čalounění stropu, který umí DVD i USB (avi, XviD, apod.), má dálkové ovládání + bezdrátová sluchátka a je přes FM modulátor napojený na audiosoustavu auta. Pro děti ideální. Využili jsme to ale i při dlouhé cestě s kamarády do alp :-)

      3. Mám spíše jen představu. Každopádně je zcela jiný než u 2,0D a 2,5i. Všude píšou "planetový převod", ale když se podívám pod auto, má to minimálně o jeden diferenciál víc než 2,0D mého známého. Každopádně se po tom pídím na inetu a až budu mít všechny informace, dám je sem.

      4. U Volva jsem byl a uvažoval jsem o XC70, V70 AWD a S80 AWD. Byl jse se s nimi i projet (benziny i diesely) a přišlo mi, že se Subaru je o dost víc zábavy (samozřejmě na úkor "high tech" hraček a spotřeby) + jejich automat mi přišel až moc "komfortni". Po pravdě, XC70 se hodně houpala - nejvíc se mi líbil ten sedan. Moje pořadí nakonec skončilo 1. nové OTB 3,6R, 2. lehce ojeté A6 3,0TDI quattro a 3. nové S80 AWD D5 (205k)

      a k poznámkám:
      Nevím jak v CRV, ale tady jsou zrcátka TAK obrovská, že jsem vlastně ani nezaznamenal, že nejsou asférická :-)
      "high tech" technologie (radarový tempomat, zatáčecí světla, apod.) Subaru pravda nemá - ostatní zase nemají tenhle podvozek a motor :-)
      Nezávislé topení je asi fajn k dieselu, ale u mě to topí dost rychle a navíc mám auto v garáži - takže jsem to moc neřešil (ale evidentně k tomu jde objednat - viz OTB kolegy Urba).
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 09.02.2011  22:56

        « Re: Re: Subaru Outback

        Zdravím a děkuji za reakci. Asi bych se rozhodl stejně jako Vy. Doufám, že k tomu dostanuněkdy příležitost. :-) Mějte se.

        Ty systémy pohonu u Subaru jsou srozumitelně popsané tady:

        [odkaz]

        [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.05.2011  22:18

        « Re: Re: Subaru Outback

        ...jeste bych doplnil, ze DVD prehravace se daji i v nasledujici kombinaci:
        Vymena operek hlav prednich sedadel, pod odklapecim LCD je samostatny DVD prehravac.
        Lze to tedy v extremu mit i tak, ze mate 3 prehravace (1x palubni, 2x v operkach).
        Pokud jsem pri vykladu v autosalonu spravne poslouchal, lze palubni prehravac vyuzit jako centralni a zbyle jako monitory, nebo muze kazdy sledovat vlastni produkci.
        Sluchatka by mely byt bezdratove, v pripade instalace 2 prehravacu/operek samozrejme kazda sluchatka na vlastnim kanalu.
        O prehravane formaty jsem se nezajimal, neb jsem ani nepocital s porizenim.
  • 00 Reagovat !

    foto Jach0407

    Jach0407 27.02.2011  20:00

    Outback 3,6

    Mám dotaz na majitele: jaká je spotřeba? Ptám se protože mám přeplňovaného Forestera 2.0 XT z roku 2003. Dlouhodobá průměrná spotřeba je 13 l na 100. Je pravdou, že motorizace svádí k využívání a tudíž nejezdím moc ekonomicky a možná 1/3 po Praze. Nyní se rozhoduji mezi Outbackem 2,5 a 3,6.
    • 00 Reagovat !

      foto Qwertz

      Qwertz 27.02.2011  20:54

      « Re: Outback 3,6

      Zdravím,
      také mě to svádí, takže nemůžu mluvit o úplně ekonomické jízdě (a navíc jezdím často po Praze) a moje spotřeba od nákupu je nyní 11,8l/100km. Mám teď najeto cca 6tis a do 10 tis by to mělo ještě klesnout.

      Nejvíc to spálí v dopravních zácpách, ale pokud se jede, tak se pohybuju obvykle mezi 10 (normální jízda) a 14l (celkem rychle). Myslím, že to bude jen o 1-2l víc než 2,5l Outback.

      Projel jste se už s oběma verzemi? S 2,5 jsem nejel (zkousel jsem 2,0D), zajimal by mě rozdíl.
      • 00 Reagovat !

        foto Jach0407

        Jach0407 28.02.2011  20:15

        « Re: Re: Outback 3,6

        Ahoj,
        Outback 2,5 jsem zkoušel velmi krátce, jen asi 30 min a byl to lineartronic, takže nemohu nic komentovat. Pochopitelně je línější než 2.0 turbo. Chtěl bych automat, protože bydlím na kopci a denně couvám do garáže z hlavní ulice do kopce a musím zatáčet přes chodník, takže spojka dost trpí. Protože jsem si zvykl na zrychlení za 8,4, tak je to s výběrem motorizace problematické. Proto zatím sbírám informace. Budu asi muset vyzkoušet obě verze až bude vhodná konstalace. Nové auto předpokládám někdy v pololetí.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.05.2011  08:30

      « Re: Outback 3,6

      Je to asi 14 dni, co jsem se bavil s prodejcem a rikal mi, ze jeden ze zakazniku si pujcil obe motorizace na srovnani a ze ve vyssich rychlostech zere 2.5 vic.
      Jak se muzes podivat v jedny z mojich reakci nahore, spotreba je myslim si na 3.6, permanentni ctyrkolku a automat prizniva (lecktere 1.4 TSI by se asi divilo ;-) ). Pokud udrzis emoce na uzde a volic rezimu palivove mapy na "Intelligent", nemas se ceho bat.
      Nejhorsi je poskakovani v zacpe, tam to jde nahoru, ale pri plynule jizde je to OK.
      2.0 Turbo bylo vzdycky rozezrany, mel jsem WRXo a pod 12 jsem se NIKDY nedostal, ani s vysokooktanovymi benziny. Ale nostalgicky musim vzpomenout a zamacknout slzu, bylo to nejzabavnejsi auto, jaky jsem kdy mel...
  • 00 Reagovat !

    foto Romik-B

    Romík_B 03.01.2012  14:10

    Skvělá motorizace

    Ahoj, musím Ti pochváli pěknou recenzi i fotky. Dovedl bych si představit Outbacka v této motorizaci, ale budu rád i za 2.0D:-)
    • 00 Reagovat !

      foto Qwertz

      Qwertz 07.01.2012  13:56

      « Re: Skvělá motorizace

      Ahoj,
      díky :-) Dělá mi radost každý den...říkám si, že za pár let už takováhle auta snad ani nebudou. Ale 2,0D je taky super, někdy mi u toho mého chybí manuální řazení.. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Rousek

    Rousek 23.01.2012  11:16

    Samosvorný diferenciál na zadní nápravě

    Ahoj,

    pochvala za pěknou recenzi a nádherný fotky. Můžete se mi prosím podívat, zda 3,6r má na zadní nápravě samosvorný diferenciál? Z oficiálních prospektů tato informace zmizela spolu s modely 2010. Děkuji
    • 00 Reagovat !

      foto Qwertz

      Qwertz 29.01.2012  10:19

      « Re: Samosvorný diferenciál na zadní nápravě

      Ahoj,

      díky za pochvalu :-) Také jsem ten LSD hledal a podle všech dostupných informací (většinou z www.subaruoutback.org) by tam měl být. Je to rozdíl oproti ostatním motorizacím modelu 2010. 100% to ale ověřené nemám a nebudu dělat machra - když se podívám pod auto, pouze vidím, že vzadu nějaký dif. opravdu je. Jestli je to LSD bohužel vizuálně nepoznám.

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…