Škoda Octavia (1998)
27.3.2007První Škodovka postavená na koncernovém podvozku což mělo své výhody i nevýhody. MOTOR:Vpředu napříč uložený řadový zážehový čtyřválec zdvihový…
Škoda Octavia (Přemek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Určite? 27.03.2007 18:37 lorenzlubos
- Motor 27.03.2007 18:38 Sprint
- info 27.03.2007 18:43
- Preco 9b? 27.03.2007 18:47 lorenzlubos
- Doplním 27.03.2007 18:56 Přemek
- L&K 27.03.2007 20:28 BaracudaJ
- Motor 27.03.2007 21:27 Merkur
- hodnocení 29.03.2007 08:42
- hodnoceni 15.05.2007 16:11 mitak
- 8b 28.05.2007 16:04
- Octavia 1,8 20 V 05.06.2007 08:56
- 1,8 20V 92KW 05.06.2007 10:58 Chuck Norris
- skoda 29.06.2007 15:45
- 8b 13.07.2007 19:10
- oktavka 08.08.2007 12:25
- motor 22.08.2007 17:09 Hanss (MoDo Team)
- Hodnotenie 22.08.2007 17:49 2.0VTEC
- Dobré... 28.08.2007 10:33
- Ať s ní ještě odvezeš 18.09.2007 16:08 Poustnik
- Motor 1.8 11.10.2007 13:23
- Modrá 28.10.2007 16:50
- Budu stručný 29.10.2007 23:04 Psychobolos
- OK 31.10.2007 16:50
- Laurin & Klement 31.10.2007 23:41
- Recenze a fotky 08.11.2007 12:30
-
Neumann 09.02.2008 18:32
Dylan McKay
-
Re: Neumann 11.02.2008 08:31
Přemek
-
Re: Re: Neumann 13.02.2008 02:01
-
Re: Re: Re: Neumann 13.02.2008 11:49
Přemek
-
Re: Re: Re: Re: Neumann 13.02.2008 16:02
- Re: Re: Re: Re: Re: Neumann 14.02.2008 10:07 Přemek
-
Re: Re: Re: Re: Neumann 13.02.2008 16:02
-
Re: Re: Re: Neumann 13.02.2008 11:49
Přemek
-
Re: Re: Neumann 13.02.2008 02:01
-
Re: Neumann 11.02.2008 08:31
Přemek
- super 25.02.2008 21:26
- Octávka jednaosma 12.03.2008 22:17 Special-line
- mas 10b 20.03.2008 13:14 Dave SK
- Zdar 30.04.2008 22:24
- Ahoj 30.05.2008 13:50 zip2016
- Krasavec 08.07.2008 14:00 Ladi
- Fabio Lamborghini 24.11.2008 20:15 Chuck Norris
- gramatika 11.04.2009 21:48 Koudy_cz
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8b 19.05.2009 00:00 Koudy_cz
-
lorenzlubos 27.03.2007 18:37
Určite?
Batozinovy priestor OII bol 528 l a nie 540, objem motoru 1.8 zase 1781cm3 a nie 1731. -
-
Přemek 27.03.2007 18:56
Doplním
Ty informace určitě doplním a překontrotluju dík za upozornení podívam se do servisní knížky a tam ty udaje budou určitě přesné S tím motorem jsem spokojen nejsem žádný závodník jezdím tak okolo 140-150 a na pružnost ani naspotřebu si nemohu stěžovat-
-
Přemek 31.01.2008 11:00
« Re: Re: Doplním
140-150 u nás samozřejmě povoleno není ale tato rychlost se dá ještě považovat za cestovní je plno lidí kteří jezdějí mnohem nebezpečneji protože se považují za mistry světa ty opravdu nemám rát já jezdím celkem klidně jen někdy trochu rychleji :-)
A auto je to opravdu povedné samozřejmě chybi by se našly opravdu na všem jak konstrukčních tak i těch co se projevují věkem auta ale obojího je naštestí zatím hodně málo :yes: :-)
-
-
-
BaracudaJ 27.03.2007 20:28
L&K
Ale výbavu L&K to asi nemá. Ta měla specifický lak, čirá přední světla, jiná kola, interiér v béžové kůži... -
Merkur 27.03.2007 21:27
Motor
Já jsem ji měl kdysi,s tím motorem.Já mu říkal "pomsta škodovky",protože horšího motoru snad není.Brrr-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 29.03.2007 16:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Motor
No jo, dělali. V Polu je made by VW, ve Fabii byl ten motor evolucí starého známého škodováckého. ;-)-
"-- skrytý --" 18.05.2007 19:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor
Další hrob je 1.2 taky nic moc. :no:-
-
"-- skrytý --" 15.10.2007 10:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor
muzu potvrdit, ze ten motor byl fakt dobry, i kdyz se musel taky hodne tocit aby neco predvedl, ale mel pekny zvuk a co lepsi, tak spotreba byla vice nez prijemna!-
Přemek 15.10.2007 12:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor
Jo třeba na okreskách je třeba ho občas trochu vic točit a spotřeba se nehne stále kolem osmi litru na sto a na dálicích vubec netřeba ho točit do vyších otaček.Co se tyká zvukového projevu tak s ním není problém protože je dobře utlumen :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
mitak 15.05.2007 16:11
hodnoceni
Dávám 4, spolehlivost za deset je výsměch těm, kteří to čtou, vím o čem mluvím a ty máš na chlup stejné auto. Spotřeba 8 litrů na 100 km je pouze tehdy, když auto stojí v garáži. -
-
neregistrovaný: "George" [88.103.122.XXX] 05.06.2007 08:56
Octavia 1,8 20 V
Mám to samý, ročník 1997, dle počítače jezdím v průměru 7,2. A úplně se zase neloudám. -
Chuck Norris 05.06.2007 10:58
1,8 20V 92KW
92kw a ono to má zrychlení 10,2? čekal bych na 100% pod deset!! fakt ses nemohl splést? :-| -
"-- skrytý --" 29.06.2007 15:45
skoda
dal jsem ti 8, pridej par fotek interieru a pridam body :yes: -
"-- skrytý --" 13.07.2007 19:10
8b
Měl jsem možnost tohle auto vyzkoušet na týden, taky SLX. Motor měl docela zajímavý zvuk, který ovšem pronikal trošku více do interiéru ;-\ Ale chvíli ho poslouchat mi nevadilo :-) Na těch 92kW se mi zdálo být trošku líné, ikdyž kdybych to měl srovnat s Felicií... Vzdau bylo velmi málo místa na nohy, ale co bych řekl že bylo nejhorší a co bych asi nepřekousl byla přední sedadla. Nevím jak je to u tebe, ale v té půjčené byl v polovině zad takový zlom, že se v nich nedalo skoro ujet ani 50km, jak to tlačilo ;-\ Tohle je ovšem jen můj názor, doufám že ta sedadla nemáš taková ;-) Chyběla mi tam loketní opěrka a klima. Jo a spotřeba, tak ta se dala udržet kolem 8l/100km ;-) Ja myslím, že na značku Škoda a tehdejší dobu to bylo fajn auto. Ať ti dlouho slouží ;-) :yes:-
Přemek 14.07.2007 09:49
« Re: 8b
Tak to ti moc děkuji s těma předníma sedačkama problém nemám mužu si nastavit bederní opěrku podle potřeby v zadu opravdu není místa nazbyt ta klima by někdy docela bodla a loketky hlavně ta vpředu mi opravdu docela dost chybý a bohužel jelikoš mám starý panel nelze tam originál loketka dodělat lze tam dát pouze neorigo a ty vypadají strašně-
Koudy_cz 12.04.2009 01:20
« Re: Re: 8b
No já klimu už mám, ale tu loketku sem tam chtěl taky dát originál, třeba z nějakého vraku, ale píšeš že to tedy nelze, ona tam asi vůbec nepasuje, páč se tam začla dávat až po prvním faceliftu (2001) a to už palubní deska vypadala úplně jinak no, asi to bude tím. A ty neorig vypadaj špatně jak která no, ale tak dá se to vydržet. Holt to chce koupit octavii 2001 a novější:) (ale radši 1.9 81kW, ptže kolik todle sežere benzínu)-
Brandon Walsh 12.04.2009 07:19
« Re: Re: Re: 8b
no ja som teraz objednaval loketni opirku a niektore neorigo su vazne na smiech drevo carbon a podobne s*racky >:D >:D ale kto hlada najde a daju sa vybrat aj neorigo kusky ktore vyzeraju ako origo >:D tak a tejto vete nerozumiem uz ani ja no mozno ma zmysel >:D >:D-
Koudy_cz 13.04.2009 12:34
« Re: Re: Re: Re: 8b
No tak sem hoď prosím odkaz, páč to vidím jako investici nadcházejících prázdnin, jde totiž o to jestli jde namontovat do Octavie rv 97, páč tam se ještě nedávaly a zřejmě na to asi nebudou uspůsobené, nejlepší by samozřejmě bylo kdyby vypadala co nejpodobněji originálu. Ve škodováckém servise sem se ptal (je to sice divné, ale chtěli tam dát normal orig.) ale jen za tu opěrku chtěli 5400 + práce...-
Brandon Walsh 13.04.2009 12:43
« Re: Re: Re: Re: Re: 8b
original ti musia tam nejaku dieru vrtat vyjde aj na 7000 ten neoriginal sa prichyti z boku na stredovy tunel 4 srubami ja som objednaval sa mi zda z www.auto-moto-shop.sk ale urcite su aj ceske stranky tie opierky su vsade rovnake nemam cas teraz hladat na internete tu moju som tu len na skok ta moja vyzera takto [odkaz] na fotke nie je moj leon ale opierky mame rovnake [odkaz] cena 750 sk praca 2 minuty-
-
Přemek 16.04.2009 16:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8b
Do Octavii se loketky začly montovat od modelového roku 99 do výbav GLX a SLX protože dostaly modernizovanou palubní desku kterou používá ještě dnešní model Tour kdežto základní výbavě LX zůstala původní přístrojová deska se středovým tunelem který není uspůsoben pro montáž loketní opěry samozřejmě že při troše úprav tam lze dostat ale výsledek není tak pěkný jako u nového panelu a také nevím jak by tam pasovala barevně neboť barva starého provedení je šedá a u nového je černá nebo béžová každopádně nyní již loketní opěrku neřeším protože v budoucím autě již bude originál
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 08.08.2007 12:25
oktavka
ja mam sice starsi ale se stejnym motoorem 10 bodu sem ji pridelil.. ;-) -
Hanss (MoDo Team) 22.08.2007 17:09
motor
Tohle auto měl soused jako služební a motor hodně snesl a i slušně točil, takže myslim celkem dobrý....... A´t slouží :-) Zdravim -
2.0VTEC 22.08.2007 17:49
Hodnotenie
Jazdil som na takej v praci kedysi,takze myslim v pohode,dobre auticko,za 10b. :-) -
"-- skrytý --" 28.08.2007 10:33
Dobré...
...na tenhle motor lidi často nadávají, ale ta jeho novější verze byla opravdu dobrá...přeju spoustu bezproblémových kilometrů... :-) -
Poustnik 18.09.2007 16:08
Ať s ní ještě odvezeš
spoustu věcí a najezdíte spolu spoustu kilometrů. :-) -
"-- skrytý --" 11.10.2007 13:23
Motor 1.8
Dva roky som predával škody u jedného nemenovaného dealera a musím konštatovať,že motor 1.8 bez Turba je najhoršia motorizácia v tomto aute.Motor treba točiť do otáčok,hrozná spotreba,ked benzín tak 1.6 SR 74 KW,alebo 1.8 Turbo,tam je taká istá spotreba a neporovnateľná dynamika.
Inak auto pekné,všetko dobré prajem-
Přemek 11.10.2007 13:59
« Re: Motor 1.8
Já pracuji v jednom pražskem autorizovaném servisu a názory na tenhle motor mají úpně všichni stejný názor jako ty že nic horšího již není ale já mám jiný názor protože já stím motorem jezdím pořát a nemám nač si stěžovat jestli to není tím že já v autě mám již modernizovanou verzi-
"-- skrytý --" 11.10.2007 15:03
« Re: Re: Motor 1.8
Ano,máš modernizovanú Verziu,stará mala myslím 90 koní.Nehovor mi však,že ked chceš využívať ten motor,nemusíš ho točiť.Krútiaci moment nastupuje veľmi vysoko.celkom vhodný motor je dvojliter,ten taha už od 2000 otáčok.A okrem toho spotreba je tam asi ako u 1.8.
Inak toto je problém nielen VW motorov,ale aj ostatné značky majú podobné motory tejto kategórie. ;-)-
Přemek 11.10.2007 18:28
« Re: Re: Re: Motor 1.8
Má 92Kw a opravdu si nestežuji na žádnou vlastnost motoru já jezdím klidným tempem nepotřebuju si na silnicích nic dokazovat a když jsem potřeboval vyší výkon nikdy jsem neměl problém motor šel ihned za plynem a nebyl problém a spotřeba pokud jedu do 150 tak je to uplně v pohodě nad 160 je větší ňeco okolo 11 litru jinak jezdím na dlouhodobý pruměr za 8 litrů :-)
-
-
-
-
"-- skrytý --" 28.10.2007 16:50
Modrá
Auto velmi zachovalé a je v hezké metalíze.Na modrou mám slabost :-) . Jak už tady někdo psal, ve své době to určitě nebyl špatný vůz.Ať ti dobře slouží. -
Psychobolos 29.10.2007 23:04
Budu stručný
Do takovéhle oktávky bych šel bez váhání! ;-) (a navíc se mi tahle palubní deska líbí více než ta novější) -
"-- skrytý --" 31.10.2007 16:50
OK
Dobrá práce,je fakt že Octavie moc nestárnou a design škodovek je udělaný tak,aby byl aktuální i po letech.
AAA to je verbež,tam se nedá koupit nic.
V Argentinský záleží kde,těch bazarů je tam hodně a některý maj taky dost.Nejlepší je kvalitní dovoz D a CH. -
"-- skrytý --" 31.10.2007 23:41
Laurin & Klement
ahoj nic ve zlém jen by mě zajímalo proč zrovna samolepka Laurin & Klement když na tom autě nemáš jedinou věc z tohoto modelu?-
-
"anonym" [160.218.76.XXX] 01.11.2007 21:41
« Re: Re: Laurin & Klement
jj už jsem to pročetl, ale stejně to nepobírám. Nikdy bych si nedal na auto něco co označuje jiný model když ten můj s tím nemá nic společného ;-) Vím, že tam píšeš že se tak jmenuje, ale divné jméno pro něco co je jiné
-
-
-
"-- skrytý --" 08.11.2007 12:30
Recenze a fotky
Postrádám fotky kufru a sedaček.
Recenze účel plní, ale jazykově i pravopisně je to něco otřesného... :-)
Jestli něco změníš, tak mi dej vědět, upravím hodnocení. -
Dylan McKay 09.02.2008 18:32
Neumann
Ahoj Přemku, nemáš příbuzenstvo na Kladensku, Pletený Újezd a tak? Moje maminka byla za svobodna Neumannová... ;-)-
-
"anonym" [89.103.72.XXX] 13.02.2008 02:01
« Re: Re: Neumann
No nechci Ti brát iluze s tím autem pro německý trh, ta drobná úprava v sání a v ŘJ byla dělána na jedné motorizační lince a u všech 92kW modelů (užší sání atp., ale 92kW měli i první vozy) To, že i tato úprava byla nedostačující a 1.8 se ve Škodě prostě nepovedla nakonec uznali i Škodováci, když ji cca po roce od tzv. modernizace úplně přestali vyrábět a namísto toho se vrátili ke koncernové obstarožní 2.0 s 8Vent Ač sám bývalí majitel této tzv. novější 1.8 musím uznat, že při koupi jsem se pěkně spálil a naletěl jsem na současné nízké ceny této motorizace. Po cca půl roce a 10.000 km jsem pochopil, že tento motor je svým charakterem fakt na palici a byl jsem rád, že jsem ji prodal v super stavu, serviskou, SLX i s klimou za 94.000:-(-
Přemek 13.02.2008 11:49
« Re: Re: Re: Neumann
Jelikož pracuji v jednom Pražském autorizovaném servisu tak mám přístup k datum které se na veřejnost tak moc nedostanou a podle těchto ověřených informací je moje auto skutečně určeno pro SRN z jakého důvodu ale zůstalo u nás v republice se mi nepodařilo zjistit nic
A motor mi nepřipadá nikterak špatný je pravdou že znám hodně málo lidí kteří mají na tento motor stejný názor jako já ale pár jich přece jenom je a já jsem docela dost spokojen-
"anonym" [89.103.72.XXX] 13.02.2008 16:02
« Re: Re: Re: Re: Neumann
Ale jo, v pohodě, to auto klidně mohlo být určeno na export do SRN, jen tím chci říct, že bys neměl podléhat klamnému pocitu a obelhávat snad sám sebe, že proto je tvůj vůz motoricky lepší než kdyby bylo v Mladé Boleslavi na expedičním odd. napsáno původně CZ. Motorárna na celou produkci byla jen jedna a změny v proexprotu byly jen v drobnostech výbavy (resp. jen v balíčcích výbav), podvozkové kompononety, motory, ŘJ, šasi...prostě je to prašť jak uhoď. Pro Tebe je určitě hlavní, že si spokojenej a o to jde. Nicméně budeš-li mít jako já možnost srovnání s jinými motorizacemi, budeš muset souhlasit i se Škodovkou, která stáhnutím tohoto motoru sama řekla, že bylo něco špatně...Ostatně trh sám řekl, že 1.8 92kW bez turba je pro jeho majitele vítr v peněžence a budeš-li auto později prodávat, budeš mi muset dát za pravdu a na to jestli mělo být auto "dle zaručených zpráv" určené pro SRN se ti kupující vymňoukne, ale jinak Ti přeji hodně v poho kilometrů a zdravou pravačku na věčné řazení a strejdu v Saudské Arábii, budeš-li chtít jezdit tak, jak by člověk od 92 kW očekával:-)-
Přemek 14.02.2008 10:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
Za to přání děkuji ta finanční stráta při dalším prodeji dude opravdu značná vývoj cen neustále sleduji protože záčínám uvažovat o novější verzi nejlépe o verzi RS ktérá jistě bude o něco lepší ale já jsem docela rád že mám 1.8 než 2.0 protože jním jsem měl také možnost nějakou dobu jezdit a připadala mi mnohem linější než ta tolik kritizovaná 1.8 20V a co se týká té spotřeby tak jak píšu okolo 8l mi nepřipadá zas tak závratná zvlášte když kamarád jezdí za stejnou spotřebu z fabii 1.2-
neregistrovaný: "Harry_" [83.208.15.XXX] 15.02.2008 02:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
A která benzionova motorizace je asi tak nejlepsi, kdyz beru cena/vykon? Zase se rika, ze 1.6 je na tak tezke auto malo..-
Přemek 15.02.2008 11:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
Pokud jde o Octavii tak z benzínovích motorů tak hodně lidí doporučuje 1.6 74kw ale asi nejlepší by byla naftová 1.9 já bych volil asi 1.8 T a co se týká fabie tak z benzínu bych si asi nevibral protože jedničková neměla žádný výhodný benzín tak tam bych volil asi 1.4 TDI protože ten jezdí docela dobře-
neregistrovaný: "Harry_" [193.84.252.XXX] 18.02.2008 18:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
a ŠKODA OCTAVIA 1.8 20V?-
"anonym" [89.103.72.XXX] 18.02.2008 21:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
No 1,8 20V je katastrofa, věř mi, z vlastní zkušenosti (ročník 1998) a s čistým srdcem ti můžu doporučit kolem této motorizace běžet obloukem! Reakce na plyn pomalá, netáhne teda táhne až někde kolem 3tis. Pokud chceš benzín, záleží, kde budeš jezdit. Když to bude jen městské přibližovadlo, šel bych klidně jen do 1,6 55kW na město stačí, dnes už je za babku a narozdíl od 1.8 bez turba si nehraje na trhače asfaltů. Ta 74kW respektive 75kW není takové žihadlo, jako 1,8 Turbo anebo dvoulitr.-
Přemek 19.02.2008 08:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
Tak jak jsem říkal je hodně málo lidí kteří na tento motor nenedávají a já také netvrdím že je 1.8 20V ta nejlepší motorizace v octavii proto bych v budoucnu volil 1.8 turbo nejlépe verzi 132KW ale s tím motorem co mám já v autě jsem spokojen že by netáhla toho jsem si nikdy nevšiml protože tahné okamžite po přidání plynu žádná mezera se nekoná při spotřebě okolo 8 litrů do 150 km/h si opravdu nemám na co stěžovat ;-)-
"anonym" [89.103.72.XXX] 20.02.2008 22:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
Ale jasně, když si chrochtáš i v mále, a't je ti přáno. Nicméně boreček chtěl poradit a tak mu radím od 92kW ruce pryč!!!! :-!-
-
"anonym" [89.103.72.XXX] 21.02.2008 22:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
Ale tady nejde jen o kW, ale o celkový charakter motoru, zpřevodování...92kW papírově vypadá výborně, nicméně k jejich dosahu je třeba tenhle motor vytáčet jako krávu. Vzdyť se někdy zkus podívat na otáčkoměr, kolik Ti to bude hlásit při běžných 130/km na dálnici? Pak se taky podívej, jak se nechce těm otáčkám dolů ani při přezaní na volnoběh. To není tím, že ta má naštěstí bývalá 1,8 by byla vadná či zanedbaná, stejné jsou hodnoty i ve velkém TP, tak se na ně mrkni a nechláchol se tím, žes měl auto na export do SRN či že máš 92kW, když v reálu než se k nim dostaneš, je zas třeba podřadit-
Přemek 22.02.2008 11:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
Při pohledu na otáčkoměr nevidím nic nenormálního co by nebylo i v ostatních motorizací abych z auta dostal těch 92Kw stačí pořádně šlapnout na plyn a ze 130 na vyší rychlost to jde naprosto okamžitě podřadit musím jen když předjíždím na okreskách něco hodně pomalého a velkého například traktor s vlekem ale to musí podřazovat uplně každý aď jede s čímkoliv
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 25.02.2008 21:26
super
davam 10 bodiku--- mame tu samou ale kok výroby 1997 a je to supr auto..:) -
Special-line 12.03.2008 22:17
Octávka jednaosma
Určitě bych si chtěl zkusit jak takovej motor jede. Jakej je to rozdíl (samozřejmě k dobru) oproti naftě. Ta naše černá palubka se mi líbí trochu víc. Koukám že v tý době nedávali do SLX do základu klimu. Oni vlastně dávali prvně šíbr, pak obojí a pak šíbr vyřadili páč s klimou ho moc člověk nevyužije. Ale ty sedačky ten velur musí bejt paráda.
Sem si tak říkal že v tom roce to mohlo bejt na náš vozovej park docela dělo >:D Jo jo kde sou ty časy kdy sem v tý době jako malej hltal prospekty na ty auta. To bylo dětství >:D-
Přemek 13.03.2008 11:19
« Re: Octávka jednaosma
>:-[] Jo tak prospetky ty mě také hodně zajmaly ihned jak se objevila nějaká novinka tak jsem scháněl prospekt ale to už je minulost teď pracuji u prodeje aut tak že přímo u zdroje ale už mě tak nějak nezajmají :-)
Motor ve srovnání z nejsilnějším dieslem je o něco méně hlučný ale ten má zase má o něco menší spotředu jinak se sním jezdí také docela dost dobře a co se týká šíbru tak ten využívam v horkých dnech docela pravidelně,klima někdy docela chybí ale pokud bych si vybíral úplně nové auto tak bych si objednal obojí protože ten šíbr také interier docela prosvětluje :-)-
Special-line 13.03.2008 12:10
« Re: Re: Octávka jednaosma
No jo tak u prodeje to je celkem pěkná prácička? Pracuješ ve Škodovce? No já i teď občas když se naskytnou nějaký starší pospekty do sbírky tak to vezmu. Někdy si ale zas budu muset doplnit sbírku o novou Fabii a tak...Divím se že jako malejm klukům nám vždy vyšli vstříc a skrz prospekty žádný kecy nikdo moc neměl. U Octávky je to trochu vidět ta moje pidi sbírka.
No my ten šíbr zas tak moc nevyužíváme protože dělá trošku kravál, ale hlavně kvůli otmu že většinou máme na autě zahrádku. Ty tam máš jakej? My máme ten co se ovládá jedním tlačítkem a vaklopí se a pak to celyý vyjede dozadu. Kryt zevnitř na zetemění nemá. Interiér určitě prosvítí, ale nijak sem to nezkoumal, ani mi to nepřijde.
-
Přemek 13.03.2008 13:56
« Re: Re: Re: Octávka jednaosma
:-) No ano vždy mi vyšli vstříc ač musely vědet že ze mě žadný obchod mít nebudou z toho ohromného množství jsem si ponechal jen škodovku od favorita až po superba novější již nemám jo a pak jsem si nechal prospekty na trabanta.
Přímo na škodovce nepracuji ta je přes ulici ja pracuji v odďelní VW ale je to jedna firma.
Šíbr co mám já je originál z továrny co zajíždí do střechy a je ovladaný třema tlačítky jedno na vyklopení druhé na zatažení skla do střechy a třetí je na uzavření.A má čalouněnou clonu,pokud by to byl dodělávaný šíbr tak by se vysouval nad střechu a to bych se asi bál že to sklo je hrozně zranitelné
-
Special-line 13.03.2008 20:14
« Re: Re: Re: Re: Octávka jednaosma
Jo no já se taky divím že mě nikdo nevyhazoval >:D A není to celkem škoda rušit sbírku? Ale zas když je toho víc tak to zabírá dost místa. To já toho zas tak moc nemám a vím určitě že to nikdy pryč nedám >:D
Tak buď se v roce 1999 dávaly jiný okna a nebo máme dodělávaný, to mě napadlo až teď. Kdoví co si ten majitel v tom Německu nechal dělat. Na skle je logo firmy Webasto. Takže možný to je. No já zase tak nebojím je fakt že když je to odjetý tak je to slyšet jak to klepe ale takhle se to používá spíš jen ve městě mimo při vyšších rychlostech používáme už jen maximálně vyklopení.-
Přemek 14.03.2008 09:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Octávka jednaosma
Rušení sbírky přišlo v době kdy ty prospekty zabíraly již dvě skříně a další už nebylo kam dávat a byla to doba kdy mě ty prospekty již přestávaly bavit a tak zbytek té mé sbírky je uložen ve skříni jíž hodně dlouho bez toho aby se sním ňeco dělo už žádné rošiřování nyní mám zájem spíše o knihy zabývajcí se autama jediné rošíření prospektů bylo to že jsem si domů přinesl prospekty na porsche ale těm se již skoro nedá říkat prospekty ale teměř knihy >:-[]
Co se týka toho okna tak pravděpodobně půjde o originál příslušenstvý protože to pro škodovku vyráběla také firma webasto a bylo takto řešeno,udělat klasický šíbr nešlo protože by se musela měnit celá střecha-
Special-line 14.03.2008 10:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octávka jednaosma
Jo jo to chápu já toho moc nemám takže mi to zatím nevadí. Já vlastně tak nějak lehce sbírám jen naše značky, jinak by jich bylo mnohem víc. Kámoš co sbírá všechny tak už jich má přes 1000 ks. A taky mu to zabírá dost místa. Mě by to bylo prostě líto >:D A tos je někomu věnoval nebo prodal na nějaký aukci/burze? Někdy bych chtěl někam zajet na nějakou burzu tam by se mohlo sehnat dost zajímavejch materiálů za přiznivý ceny. Akorát tady poblíž se žádný nekonají.
Jo jo taky má kámoš takový prospekty hafo stránek tvrdá vazba kvalitní papír...prostě knihy
>:D
Je to možný že to bude něco takovýho to okno. Hlavně že funguje. Akorát je teda fakt že z počátku do něj teklo, ale už sme to vypiplali.
Jo jinak s tou opěrkou. Nechali sme si ji tam dodělat a je sice starší ale originál. Nevím teda jestli je náš a tvůj středovej tunel nějak odlišnej ale je tam. Samozřejmě že přijdeš o to odkládací místo tam a taky musíš ten plast pod tím vyříznout.-
Přemek 14.03.2008 11:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octávka jednaosma
Já sbíral opravdu téměř vše co mi přišlo pod ruku při rušení jsem malou část dal kamarádum a zbytek šel postupně do sběru :-|
Ta loketní opěra mě velice láká protože při pohledu na tvoje auto tam máš stejnou přístrojovou desku jako já a tak i středovej tunel by měl být stejný a když říkaš že tam máš originál tak by to fajn kdyby se mi jí tam podařilo dostat a ten odkládací prostor bych neřešil protože v té loketce je úložný prostor mnohem větší :-)-
Special-line 14.03.2008 23:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octávka jednaosma
A jaj trošku škoda do sběru což? Ale tak zase člověk nemusí nic řešit.
Jo je to paráda ta loketka. Sice na ní nemám ruku pořád, protože sem naučenej (částečně i z Favorita) řídit oběma rukama, ale několikrát za jízdu si tam tu ruku položím a v pohodě dosáhneš i na řadičku. Navíc si ji můžeš odklopit. Ten úložnej prostor je tam fakt super. I když my máme ty panty co tam jsou nějaký uvolněný, takže to nedrží moc při otvírání, ale to se dá přežít, zavřená je normálně a při otvírání ji stejně pořád držíš. Opěrku máme i na zadních sedačkách taky s úložným prostorem a je super.-
Přemek 17.03.2008 11:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octávka jednaosma
No zase taková škoda to nebyla já tam neměl nic až tak ceného jednalo se o prospekty na obyčejné auta jen mě napadá že dnes by byli již historické protože ty auta jsou jíž naraženy jednou nebo i dvěma generacema ;-)
O té loketce opravdu uvažuji proto že jsem jezdil i v autě které jí bylo vybaveno a moc mi to vyhovovalo tu zadní tu bych také chtěl ale to je na výměnu celé sedačky a do toho opravdu nepudu :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 30.04.2008 22:24
Zdar
Fakt pěkná Oktávka :yes: . Dal sem redakci tip na nejlepší recenzi ;-) . Neplnánuješ chiptuning myslim že by prospěl ;-) . Jo a máš tam chybu Oktávka není sedan ale hatchback ;-\ . -
zip2016 30.05.2008 13:50
Ahoj
Dík za hodnocení. Šklodovka je pro čecha asi nejlepší volba, navíc Octavia je asi ta nejlepší volba. Moc mě pobavily fotky s názvem leštění. Přesně takhle to vypadá o u mě!! Tak ať ti to jezdí!! -
Ladi 08.07.2008 14:00
Krasavec
Fakt pěkná octávice,upřímně bych šel raději do té tvojí 1.8 :yes: ,než si koupit ten starej dvoulitr,jinak dík za známky,ode mě máš taky 10b,hlavně ať se to nesere ;-)-
-
Koudy_cz 11.04.2009 21:44
« Re: Re: Krasavec
Mám rok 97, taky 1.8 a ten se tam montuje už od začátku výroby což je msylím 96 a 2.0 teprve nějak 2000 nejsem si teď jistý ten dvoulitr má 85kW, je sice papírově slabší ale četl jsem že je kultivovanější, papá stejně nebo méně, změny přesně neznám, o autech toho moc nevím. Chtěl bych se zeptat jak jsi vyřešil pomocí toho čalounění hluk od toho střešního okna, docela mě to taky trápí...
-
-
-
Chuck Norris 24.11.2008 20:15
Fabio Lamborghini
Otázky:
1) kdo je Fabio Lamborghini?
2) Jak jsi se k němu dostal?
3) Kde jsi se s ním potkal?
4) jak tě mohlo napadnout něco tak ohyzdného jako je vyfotit se s někým kdo nese jméno Lamborghini společně s vozy této značky na pozadí v bundě se znakem Ferrari? >:D
Děkuji. :-!-
Chuck Norris 24.11.2008 20:16
« Re: Fabio Lamborghini
a ještě mimo: nebyl jsi te´dt přes víkend někdy v Praze v Galerii Butovice?-
Přemek 25.11.2008 16:35
« Re: Re: Fabio Lamborghini
Tak odpovím ti popořadě:
1) Fabio Lamborghini je synovec zakladatele automobilky Ferruccia Lamborghiniho.
2) U Plzenské cestovní kanceláře Intertrans jsem si objednal zájezd do Italie do muzei a automobilek Ferrari Maserati Lamborghini Pagani a Ducati.
3) V programu zájezdu byla i návšteva soukromého muzea Ferruccia Lamborghiniho kde nám průvodce dělal sám Fabio Lamborghini.
4)Ano máš pravdu že bunda Ferrari není zrovna to pravé od Lamborghiniho jsem měl triko ale to není vidět ;-)
A na poslední otázku odpovídám ano v sobotu jsme byli v Hypernově-
Chuck Norris 09.12.2008 16:17
« Re: Re: Re: Fabio Lamborghini
vyčerpávající odpověď :-) A ten zájezd byl na jak dlouho? jinak mohl by jsi mi kdyžtak aspoň jenom řádově napsat na kolik by takový výlet vyšel?-
Přemek 11.12.2008 18:01
« Re: Re: Re: Re: Fabio Lamborghini
Ten zájezd byl na čtyři dny počítáno z odjezdem z prahy ve večerních hodinách a z návratem v raních hodinách zpět do Prahy tak že dva dny čistého času cena za zájezd byla okolo čtyřech tisíc korun plus vstupy do muzei 10 euro soukromá sbírka maserati Umberta Paniniho 12 euro Galleria Ferrari 10 euro Muzeum Ferruccia Lamborghini 8 euro továrna Pagani
35 euro továrna Lamborghini továrna a muzeum Ducati je zdarma-
dRudi 09.03.2009 10:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Fabio Lamborghini
Cau,
taky jsem jel ten zájezd, byť trochu odlišný program v roce 2006, tenkrat stál asi 3500,-
Byli jsme ve v Muzeu Alfa Romeo, pak na okruhu v Monze a do Milána, u okruhu F1 ve Firanu a muzeu + "store" Ferrari v Maranellu s tim že objel areal automobilky, pak taky v Muzeu Lamborghini (vy jste šli za těch 35 eur do tovarny?, pac muzeum bylo zadarmo, dovnitr jsme nesli ) a Umberto Panini (to v polích >:D to byli zadaco - Maserati + motorky)-
Přemek 09.04.2009 18:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fabio Lamborghini
Ten zájezd měl v původním planu vypadat tak jak píšeš Alfa,Monza a technické muzeum v Miláně ale to a Alfu z technických důvodu zavřely tak byl sestaven náhradní program který se opravdu povedl trochu mě mrzela ta Alfa ale nový program to zcela nahradil že jsme se nestavily na Monze mě tak nevadilo protože tam jsem byl rok předtím přímo na závodu F1 a to Lamborghini bylo i z prohlídkou továrny stejně tak jsme navštívili i továrnu Ducati a výrobní prostory továrny Pagani tam zrovna pod dozorem Horacia Paganiho stavěli jeden kus ze série Zonda R
-
-
-
-
-
-
-
Koudy_cz 11.04.2009 21:48
gramatika
Nechci fakt drbat, ale když už ti označí jako nejlepší recenzi, tak by sis měl opravit ty věty typu "nabídly výkup". Nechci tě tím naštvat jen mi k nejlepší recenzi tak nějak sedí i pravopis. Jinak ještě k tomu AAA, když sem sháněl auto tak jsem tam byl a projížděl s námi chlap Astru G kombi a auto bylo skoro jako šrot a dokonce jsem si ho projel i já, a ten chlápek říkal jak je to skvělé, levné, všecko je tam O.K. (klepal se volant jak sviňa, posilovač jakoby spíš zeslaboval, motor řval, všecko vrzalo, propálené sedačky, nefunkční středový displej...) no ještě že jsme tam nic nekoupili!!!-
-
-
Přemek 16.04.2009 17:17
« Re: Re: Re: gramatika
Jo jsem velice rád že jsem se nenechal nachytat jednomu známému se také stalo že auto které si koupil na splátky ihned po splacení ukradly aby ho o chvíli později našel opět k prodeji v jiném bazaru jsem velmy rád že mé následujicí auto již nebude vůbec z bazaru
-
-
-
-
Koudy_cz 19.05.2009 00:00
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8b
No vidím to na nějaké vrakoviště a z nějaké oct 2000 a novější si vytáhnu celý vnitřek a bude...když se naštvu.