Diskuse

Škoda Octavia (1998)

27.3.2007

První Škodovka postavená na koncernovém podvozku což mělo své výhody i nevýhody. MOTOR:Vpředu napříč uložený řadový zážehový čtyřválec zdvihový…

 

Škoda Octavia (Přemek)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto lorenzlubos

    lorenzlubos 27.03.2007  18:37

    Určite?

    Batozinovy priestor OII bol 528 l a nie 540, objem motoru 1.8 zase 1781cm3 a nie 1731.
  • 00 Reagovat !

    foto Sprint

    Sprint 27.03.2007  18:38

    Motor

    Na tento motor se jen nadává kvůli špatné spotřebě a pružnosti. Jak jsi na tom ty? S osmi litry asi spokojenost. Hodně lidí tvrdí, že pod deset to skoro nejde.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.2007  18:43

    info

    Hele doporucuju dat sem vice informaci....nekteri jsou tu na to haklivi... ;-) Pak budu hodnotit
  • 00 Reagovat !

    foto lorenzlubos

    lorenzlubos 27.03.2007  18:47

    Preco 9b?

    Za toho "laurina".
  • 00 Reagovat !

    foto Premek

    Přemek 27.03.2007  18:56

    Doplním

    Ty informace určitě doplním a překontrotluju dík za upozornení podívam se do servisní knížky a tam ty udaje budou určitě přesné S tím motorem jsem spokojen nejsem žádný závodník jezdím tak okolo 140-150 a na pružnost ani naspotřebu si nemohu stěžovat
    • 00 Reagovat !

      foto elpe69

      elpe69 30.01.2008  23:35

      « Re: Doplním

      nejsi závodník? A kde je u nás povoleno 140-150 >:D >:D >:D ...ber to jako fór ;-)
      Pěkné auti, Octavie se škodovákům vcelku povedla :yes: pár chybičel by se našlo, ale to asi na každém autě :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Premek

        Přemek 31.01.2008  11:00

        « Re: Re: Doplním

        140-150 u nás samozřejmě povoleno není ale tato rychlost se dá ještě považovat za cestovní je plno lidí kteří jezdějí mnohem nebezpečneji protože se považují za mistry světa ty opravdu nemám rát já jezdím celkem klidně jen někdy trochu rychleji :-)

        A auto je to opravdu povedné samozřejmě chybi by se našly opravdu na všem jak konstrukčních tak i těch co se projevují věkem auta ale obojího je naštestí zatím hodně málo :yes: :-)
  • 00 Reagovat !

    foto BaracudaJ

    BaracudaJ 27.03.2007  20:28

    L&K

    Ale výbavu L&K to asi nemá. Ta měla specifický lak, čirá přední světla, jiná kola, interiér v béžové kůži...
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 28.03.2007  13:37

      « Re: L&K

      Ne L&K to opravdu není jeto výbava SLX tu nalepku jsem tam dal já proto přezdívka auta je Laurin & Kement
  • 00 Reagovat !

    foto Merkur

    Merkur 27.03.2007  21:27

    Motor

    Já jsem ji měl kdysi,s tím motorem.Já mu říkal "pomsta škodovky",protože horšího motoru snad není.Brrr
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 28.03.2007  13:52

      « Re: Motor

      Ale je 1.0 ve Fabii toje uplná hrůza měl sem možnost ho vyskoušet v junijoru a to byl děs!!
      • 00 Reagovat !

        foto Merkur

        Merkur 28.03.2007  18:57

        « Re: Re: Motor

        Já jsem ten 1.0 MPI měl ve polu (r.v.00) a do 100-ky nebyl nejhorší na tuším 37 kw.Ale těch 92 kw jsem v té octavii hledal marně.
        • 00 Reagovat !

          foto wikinko

          wikinko 28.03.2007  20:44

          « Re: Re: Re: Motor

          to je sice pekne, ze si mal 1.0 v pole, ale to bol iny motor ako 1.0 vo fabii, aj ked parametre su tie iste...
          • 00 Reagovat !

            foto Merkur

            Merkur 29.03.2007  16:36

            « Re: Re: Re: Re: Motor

            No neříkej mě,že se dělali dva různý motory v té kubatuře se stejným výkonem.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 29.03.2007  16:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motor

              No jo, dělali. V Polu je made by VW, ve Fabii byl ten motor evolucí starého známého škodováckého. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 18.05.2007  19:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                Další hrob je 1.2 taky nic moc. :no:
                • 00 Reagovat !

                  foto Premek

                  Přemek 21.05.2007  12:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                  Ono celková paleta benzínových motorů pro fabii byla zvolena trochu neštastně byla proně moc těžká jedinej co za něco stál byla 1.4 16V 74kw
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 15.10.2007  10:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                    muzu potvrdit, ze ten motor byl fakt dobry, i kdyz se musel taky hodne tocit aby neco predvedl, ale mel pekny zvuk a co lepsi, tak spotreba byla vice nez prijemna!
                    • 00 Reagovat !

                      foto Premek

                      Přemek 15.10.2007  12:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                      Jo třeba na okreskách je třeba ho občas trochu vic točit a spotřeba se nehne stále kolem osmi litru na sto a na dálicích vubec netřeba ho točit do vyších otaček.Co se tyká zvukového projevu tak s ním není problém protože je dobře utlumen :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.2007  08:42

    hodnocení

    auto: 8b; recenze, zkušenosti a popis: 4b; fotky: 4b --- celkem: 6b
  • 00 Reagovat !

    foto mitak

    mitak 15.05.2007  16:11

    hodnoceni

    Dávám 4, spolehlivost za deset je výsměch těm, kteří to čtou, vím o čem mluvím a ty máš na chlup stejné auto. Spotřeba 8 litrů na 100 km je pouze tehdy, když auto stojí v garáži.
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 18.05.2007  09:37

      « Re: hodnoceni

      Tak to máš smulu že jsi narazil na špatný kus ta kvalita se v těch dobách lišila kus od kusu a za těch 8 opravdu jezdím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.2007  16:04

    8b

    Velmi dobrá známka pro dobré auto...Ať slouží ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 29.05.2007  09:33

      « Re: 8b

      Diky dobré je ale na tveho jaga stejně nemá >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "George" [88.103.122.XXX] 05.06.2007  08:56

    Octavia 1,8 20 V

    Mám to samý, ročník 1997, dle počítače jezdím v průměru 7,2. A úplně se zase neloudám.
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 05.06.2007  09:39

      « Re: Octavia 1,8 20 V

      No jasně stačí spravě řadit a snažit se jezdit plynule >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 05.06.2007  10:58

    1,8 20V 92KW

    92kw a ono to má zrychlení 10,2? čekal bych na 100% pod deset!! fakt ses nemohl splést? :-|
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 05.06.2007  11:12

      « Re: 1,8 20V 92KW

      Ten udaj je opsaný ze servisní knížky a tam předpokládám že budou správné udaje jinak ja jsem si zrychlení neměřil :-|
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.2007  15:45

    skoda

    dal jsem ti 8, pridej par fotek interieru a pridam body :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 29.06.2007  17:27

      « Re: skoda

      Díky určitě zapracuju ty fotky mám nafocený jen jsem ješte neměl čas je převést
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.07.2007  19:10

    8b

    Měl jsem možnost tohle auto vyzkoušet na týden, taky SLX. Motor měl docela zajímavý zvuk, který ovšem pronikal trošku více do interiéru ;-\ Ale chvíli ho poslouchat mi nevadilo :-) Na těch 92kW se mi zdálo být trošku líné, ikdyž kdybych to měl srovnat s Felicií... Vzdau bylo velmi málo místa na nohy, ale co bych řekl že bylo nejhorší a co bych asi nepřekousl byla přední sedadla. Nevím jak je to u tebe, ale v té půjčené byl v polovině zad takový zlom, že se v nich nedalo skoro ujet ani 50km, jak to tlačilo ;-\ Tohle je ovšem jen můj názor, doufám že ta sedadla nemáš taková ;-) Chyběla mi tam loketní opěrka a klima. Jo a spotřeba, tak ta se dala udržet kolem 8l/100km ;-) Ja myslím, že na značku Škoda a tehdejší dobu to bylo fajn auto. Ať ti dlouho slouží ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 14.07.2007  09:49

      « Re: 8b

      Tak to ti moc děkuji s těma předníma sedačkama problém nemám mužu si nastavit bederní opěrku podle potřeby v zadu opravdu není místa nazbyt ta klima by někdy docela bodla a loketky hlavně ta vpředu mi opravdu docela dost chybý a bohužel jelikoš mám starý panel nelze tam originál loketka dodělat lze tam dát pouze neorigo a ty vypadají strašně
      • 00 Reagovat !

        foto Koudy-cz

        Koudy_cz 12.04.2009  01:20

        « Re: Re: 8b

        No já klimu už mám, ale tu loketku sem tam chtěl taky dát originál, třeba z nějakého vraku, ale píšeš že to tedy nelze, ona tam asi vůbec nepasuje, páč se tam začla dávat až po prvním faceliftu (2001) a to už palubní deska vypadala úplně jinak no, asi to bude tím. A ty neorig vypadaj špatně jak která no, ale tak dá se to vydržet. Holt to chce koupit octavii 2001 a novější:) (ale radši 1.9 81kW, ptže kolik todle sežere benzínu)
        • 00 Reagovat !

          foto Brandon-Walsh

          Brandon Walsh 12.04.2009  07:19

          « Re: Re: Re: 8b

          no ja som teraz objednaval loketni opirku a niektore neorigo su vazne na smiech drevo carbon a podobne s*racky >:D >:D ale kto hlada najde a daju sa vybrat aj neorigo kusky ktore vyzeraju ako origo >:D tak a tejto vete nerozumiem uz ani ja no mozno ma zmysel >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Koudy-cz

            Koudy_cz 13.04.2009  12:34

            « Re: Re: Re: Re: 8b

            No tak sem hoď prosím odkaz, páč to vidím jako investici nadcházejících prázdnin, jde totiž o to jestli jde namontovat do Octavie rv 97, páč tam se ještě nedávaly a zřejmě na to asi nebudou uspůsobené, nejlepší by samozřejmě bylo kdyby vypadala co nejpodobněji originálu. Ve škodováckém servise sem se ptal (je to sice divné, ale chtěli tam dát normal orig.) ale jen za tu opěrku chtěli 5400 + práce...
            • 00 Reagovat !

              foto Brandon-Walsh

              Brandon Walsh 13.04.2009  12:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: 8b

              original ti musia tam nejaku dieru vrtat vyjde aj na 7000 ten neoriginal sa prichyti z boku na stredovy tunel 4 srubami ja som objednaval sa mi zda z www.auto-moto-shop.sk ale urcite su aj ceske stranky tie opierky su vsade rovnake nemam cas teraz hladat na internete tu moju som tu len na skok ta moja vyzera takto [odkaz] na fotke nie je moj leon ale opierky mame rovnake [odkaz] cena 750 sk praca 2 minuty
              • 00 Reagovat !

                foto Koudy-cz

                Koudy_cz 14.04.2009  12:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8b

                No v tom e-shopu cos tu napisal stojí 4000?! tak nevím co je těch 750, a tadle vůbec nevypadá jako originál, jako není nejhorší no, ale za tu cenu, mě se moc nelíbí...
                • 00 Reagovat !

                  foto Premek

                  Přemek 16.04.2009  16:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8b

                  Do Octavii se loketky začly montovat od modelového roku 99 do výbav GLX a SLX protože dostaly modernizovanou palubní desku kterou používá ještě dnešní model Tour kdežto základní výbavě LX zůstala původní přístrojová deska se středovým tunelem který není uspůsoben pro montáž loketní opěry samozřejmě že při troše úprav tam lze dostat ale výsledek není tak pěkný jako u nového panelu a také nevím jak by tam pasovala barevně neboť barva starého provedení je šedá a u nového je černá nebo béžová každopádně nyní již loketní opěrku neřeším protože v budoucím autě již bude originál
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.2007  12:25

    oktavka

    ja mam sice starsi ale se stejnym motoorem 10 bodu sem ji pridelil.. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Hanss-MoDo-Team-

    Hanss (MoDo Team) 22.08.2007  17:09

    motor

    Tohle auto měl soused jako služební a motor hodně snesl a i slušně točil, takže myslim celkem dobrý....... A´t slouží :-) Zdravim
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 23.08.2007  10:39

      « Re: motor

      Ano motor opravdu drží perfektně a výkonově i točivým momentem je pro tohle auto scela dostačujcí. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 22.08.2007  17:49

    Hodnotenie

    Jazdil som na takej v praci kedysi,takze myslim v pohode,dobre auticko,za 10b. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 23.08.2007  10:49

      « Re: Hodnotenie

      Jo tak diky tohle auto je opravdu naprosto v pohodě :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.08.2007  10:33

    Dobré...

    ...na tenhle motor lidi často nadávají, ale ta jeho novější verze byla opravdu dobrá...přeju spoustu bezproblémových kilometrů... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 28.08.2007  12:51

      « Re: Dobré...

      Moc děkuji za přání a jak se od sebe liší stará a nová verze tohoto motoru to nevím protože se starší verzí nemám žádné skušenosti ale tahle modernizovaná mi scela vyhovujě
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.09.2007  16:08

    Ať s ní ještě odvezeš

    spoustu věcí a najezdíte spolu spoustu kilometrů. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 19.09.2007  10:34

      « Re: Ať s ní ještě odvezeš

      Mockrát děkuji a přeji to samé. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.2007  13:23

    Motor 1.8

    Dva roky som predával škody u jedného nemenovaného dealera a musím konštatovať,že motor 1.8 bez Turba je najhoršia motorizácia v tomto aute.Motor treba točiť do otáčok,hrozná spotreba,ked benzín tak 1.6 SR 74 KW,alebo 1.8 Turbo,tam je taká istá spotreba a neporovnateľná dynamika.
    Inak auto pekné,všetko dobré prajem
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 11.10.2007  13:59

      « Re: Motor 1.8

      Já pracuji v jednom pražskem autorizovaném servisu a názory na tenhle motor mají úpně všichni stejný názor jako ty že nic horšího již není ale já mám jiný názor protože já stím motorem jezdím pořát a nemám nač si stěžovat jestli to není tím že já v autě mám již modernizovanou verzi
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 11.10.2007  15:03

        « Re: Re: Motor 1.8

        Ano,máš modernizovanú Verziu,stará mala myslím 90 koní.Nehovor mi však,že ked chceš využívať ten motor,nemusíš ho točiť.Krútiaci moment nastupuje veľmi vysoko.celkom vhodný motor je dvojliter,ten taha už od 2000 otáčok.A okrem toho spotreba je tam asi ako u 1.8.
        Inak toto je problém nielen VW motorov,ale aj ostatné značky majú podobné motory tejto kategórie. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Premek

          Přemek 11.10.2007  18:28

          « Re: Re: Re: Motor 1.8

          Má 92Kw a opravdu si nestežuji na žádnou vlastnost motoru já jezdím klidným tempem nepotřebuju si na silnicích nic dokazovat a když jsem potřeboval vyší výkon nikdy jsem neměl problém motor šel ihned za plynem a nebyl problém a spotřeba pokud jedu do 150 tak je to uplně v pohodě nad 160 je větší ňeco okolo 11 litru jinak jezdím na dlouhodobý pruměr za 8 litrů :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.10.2007  16:50

    Modrá

    Auto velmi zachovalé a je v hezké metalíze.Na modrou mám slabost :-) . Jak už tady někdo psal, ve své době to určitě nebyl špatný vůz.Ať ti dobře slouží.
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 29.10.2007  11:33

      « Re: Modrá

      Mockrát děkuji ta modrá ji opravdu sedne a z té doby je to asi to nejepší co šlo pořídit za peníze které jsem byl ochoten investovat :-) a to že je velice zachovalá o to se hodně snažím má proto pravidelný servis v autorizovaném servisu. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 29.10.2007  23:04

    Budu stručný

    Do takovéhle oktávky bych šel bez váhání! ;-) (a navíc se mi tahle palubní deska líbí více než ta novější)
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 30.10.2007  11:58

      « Re: Budu stručný

      Tak mě se více líbí ta novější verze palubky ale ta se začala montovat až od modelového roku 2000 a ta měla v době koupě mého auta o dost višší pořízovací cenu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.2007  16:50

    OK

    Dobrá práce,je fakt že Octavie moc nestárnou a design škodovek je udělaný tak,aby byl aktuální i po letech.
    AAA to je verbež,tam se nedá koupit nic.
    V Argentinský záleží kde,těch bazarů je tam hodně a některý maj taky dost.Nejlepší je kvalitní dovoz D a CH.
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 01.11.2007  10:23

      « Re: OK

      Ano v AAA se opravdu nedá nic koupit je to jeden velkej podvod a v Argentinský jsem začal na začátku a vybral jsem si až teměř v posledním.Moje auto bylo původně určeno pro německý trh ale nakonec zustalo v ČR takže se nejedná o dovoz
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.2007  23:41

    Laurin & Klement

    ahoj nic ve zlém jen by mě zajímalo proč zrovna samolepka Laurin & Klement když na tom autě nemáš jedinou věc z tohoto modelu?
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 01.11.2007  10:34

      « Re: Laurin & Klement

      No taky nic ve zlém ale stačí pročíst diskusi pod mím autem :-) zase tak velká není >:-[] je to obyčejná verze SLX a tu nalepku jsem tam dal jen jako doplněk tak jako někdo lepí na auto třeba rychlé pruhy ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [160.218.76.XXX] 01.11.2007  21:41

        « Re: Re: Laurin & Klement

        jj už jsem to pročetl, ale stejně to nepobírám. Nikdy bych si nedal na auto něco co označuje jiný model když ten můj s tím nemá nic společného ;-) Vím, že tam píšeš že se tak jmenuje, ale divné jméno pro něco co je jiné
        • 00 Reagovat !

          foto Premek

          Přemek 02.11.2007  09:55

          « Re: Re: Re: Laurin & Klement

          No ona ta nálepka vlastně nepochazí z octavie ta měla plaketu nad bočním blikači tenhle pochází z felicie a já ho tam mám také jako úctu k zakladatelům automobilky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.2007  12:30

    Recenze a fotky

    Postrádám fotky kufru a sedaček.

    Recenze účel plní, ale jazykově i pravopisně je to něco otřesného... :-)

    Jestli něco změníš, tak mi dej vědět, upravím hodnocení.
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 08.11.2007  13:54

      « Re: Recenze a fotky

      Jo tak fotky určitě časem dodám jen jak budu mít trochu času je nafotit.S tou recenzí máš pravdu chyby se pokusím opravit bohužel musím přiznat že z písemnou formou čj zrovna nejsem kamarád :*)
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 09.02.2008  18:32

    Neumann

    Ahoj Přemku, nemáš příbuzenstvo na Kladensku, Pletený Újezd a tak? Moje maminka byla za svobodna Neumannová... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 11.02.2008  08:31

      « Re: Neumann

      A víš že nevím já mám příbuzenstvo rostahané po celém světě ale zrovna v okolí Kladna pokud vím tak nikdo není ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [89.103.72.XXX] 13.02.2008  02:01

        « Re: Re: Neumann

        No nechci Ti brát iluze s tím autem pro německý trh, ta drobná úprava v sání a v ŘJ byla dělána na jedné motorizační lince a u všech 92kW modelů (užší sání atp., ale 92kW měli i první vozy) To, že i tato úprava byla nedostačující a 1.8 se ve Škodě prostě nepovedla nakonec uznali i Škodováci, když ji cca po roce od tzv. modernizace úplně přestali vyrábět a namísto toho se vrátili ke koncernové obstarožní 2.0 s 8Vent Ač sám bývalí majitel této tzv. novější 1.8 musím uznat, že při koupi jsem se pěkně spálil a naletěl jsem na současné nízké ceny této motorizace. Po cca půl roce a 10.000 km jsem pochopil, že tento motor je svým charakterem fakt na palici a byl jsem rád, že jsem ji prodal v super stavu, serviskou, SLX i s klimou za 94.000:-(
        • 00 Reagovat !

          foto Premek

          Přemek 13.02.2008  11:49

          « Re: Re: Re: Neumann

          Jelikož pracuji v jednom Pražském autorizovaném servisu tak mám přístup k datum které se na veřejnost tak moc nedostanou a podle těchto ověřených informací je moje auto skutečně určeno pro SRN z jakého důvodu ale zůstalo u nás v republice se mi nepodařilo zjistit nic

          A motor mi nepřipadá nikterak špatný je pravdou že znám hodně málo lidí kteří mají na tento motor stejný názor jako já ale pár jich přece jenom je a já jsem docela dost spokojen
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [89.103.72.XXX] 13.02.2008  16:02

            « Re: Re: Re: Re: Neumann

            Ale jo, v pohodě, to auto klidně mohlo být určeno na export do SRN, jen tím chci říct, že bys neměl podléhat klamnému pocitu a obelhávat snad sám sebe, že proto je tvůj vůz motoricky lepší než kdyby bylo v Mladé Boleslavi na expedičním odd. napsáno původně CZ. Motorárna na celou produkci byla jen jedna a změny v proexprotu byly jen v drobnostech výbavy (resp. jen v balíčcích výbav), podvozkové kompononety, motory, ŘJ, šasi...prostě je to prašť jak uhoď. Pro Tebe je určitě hlavní, že si spokojenej a o to jde. Nicméně budeš-li mít jako já možnost srovnání s jinými motorizacemi, budeš muset souhlasit i se Škodovkou, která stáhnutím tohoto motoru sama řekla, že bylo něco špatně...Ostatně trh sám řekl, že 1.8 92kW bez turba je pro jeho majitele vítr v peněžence a budeš-li auto později prodávat, budeš mi muset dát za pravdu a na to jestli mělo být auto "dle zaručených zpráv" určené pro SRN se ti kupující vymňoukne, ale jinak Ti přeji hodně v poho kilometrů a zdravou pravačku na věčné řazení a strejdu v Saudské Arábii, budeš-li chtít jezdit tak, jak by člověk od 92 kW očekával:-)
            • 00 Reagovat !

              foto Premek

              Přemek 14.02.2008  10:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Neumann

              Za to přání děkuji ta finanční stráta při dalším prodeji dude opravdu značná vývoj cen neustále sleduji protože záčínám uvažovat o novější verzi nejlépe o verzi RS ktérá jistě bude o něco lepší ale já jsem docela rád že mám 1.8 než 2.0 protože jním jsem měl také možnost nějakou dobu jezdit a připadala mi mnohem linější než ta tolik kritizovaná 1.8 20V a co se týká té spotřeby tak jak píšu okolo 8l mi nepřipadá zas tak závratná zvlášte když kamarád jezdí za stejnou spotřebu z fabii 1.2
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "Harry_" [83.208.15.XXX] 15.02.2008  02:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann

                A která benzionova motorizace je asi tak nejlepsi, kdyz beru cena/vykon? Zase se rika, ze 1.6 je na tak tezke auto malo..
                • 00 Reagovat !

                  foto Premek

                  Přemek 15.02.2008  11:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann

                  Pokud jde o Octavii tak z benzínovích motorů tak hodně lidí doporučuje 1.6 74kw ale asi nejlepší by byla naftová 1.9 já bych volil asi 1.8 T a co se týká fabie tak z benzínu bych si asi nevibral protože jedničková neměla žádný výhodný benzín tak tam bych volil asi 1.4 TDI protože ten jezdí docela dobře
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    neregistrovaný: "Harry_" [193.84.252.XXX] 18.02.2008  18:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann

                    a ŠKODA OCTAVIA 1.8 20V?
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "anonym" [89.103.72.XXX] 18.02.2008  21:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann

                      No 1,8 20V je katastrofa, věř mi, z vlastní zkušenosti (ročník 1998) a s čistým srdcem ti můžu doporučit kolem této motorizace běžet obloukem! Reakce na plyn pomalá, netáhne teda táhne až někde kolem 3tis. Pokud chceš benzín, záleží, kde budeš jezdit. Když to bude jen městské přibližovadlo, šel bych klidně jen do 1,6 55kW na město stačí, dnes už je za babku a narozdíl od 1.8 bez turba si nehraje na trhače asfaltů. Ta 74kW respektive 75kW není takové žihadlo, jako 1,8 Turbo anebo dvoulitr.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Premek

                        Přemek 19.02.2008  08:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann

                        Tak jak jsem říkal je hodně málo lidí kteří na tento motor nenedávají a já také netvrdím že je 1.8 20V ta nejlepší motorizace v octavii proto bych v budoucnu volil 1.8 turbo nejlépe verzi 132KW ale s tím motorem co mám já v autě jsem spokojen že by netáhla toho jsem si nikdy nevšiml protože tahné okamžite po přidání plynu žádná mezera se nekoná při spotřebě okolo 8 litrů do 150 km/h si opravdu nemám na co stěžovat ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "anonym" [89.103.72.XXX] 20.02.2008  22:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann

                          Ale jasně, když si chrochtáš i v mále, a't je ti přáno. Nicméně boreček chtěl poradit a tak mu radím od 92kW ruce pryč!!!! :-!
                          • 00 Reagovat !

                            foto Premek

                            Přemek 21.02.2008  09:17

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann

                            Jak v mále? Tobě připadá 92Kw málo? Mě to tak málo nepřipadá,mě spíš připadá málo 55Kw a věčina lidí doporučuje 1.6 74Kw a ta má také míň při stejné spotřebě tak mi z téhle nabídky vychází jako vítěz 1.8 20V
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              "anonym" [89.103.72.XXX] 21.02.2008  22:31

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann

                              Ale tady nejde jen o kW, ale o celkový charakter motoru, zpřevodování...92kW papírově vypadá výborně, nicméně k jejich dosahu je třeba tenhle motor vytáčet jako krávu. Vzdyť se někdy zkus podívat na otáčkoměr, kolik Ti to bude hlásit při běžných 130/km na dálnici? Pak se taky podívej, jak se nechce těm otáčkám dolů ani při přezaní na volnoběh. To není tím, že ta má naštěstí bývalá 1,8 by byla vadná či zanedbaná, stejné jsou hodnoty i ve velkém TP, tak se na ně mrkni a nechláchol se tím, žes měl auto na export do SRN či že máš 92kW, když v reálu než se k nim dostaneš, je zas třeba podřadit
                              • 00 Reagovat !

                                foto Premek

                                Přemek 22.02.2008  11:54

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann

                                Při pohledu na otáčkoměr nevidím nic nenormálního co by nebylo i v ostatních motorizací abych z auta dostal těch 92Kw stačí pořádně šlapnout na plyn a ze 130 na vyší rychlost to jde naprosto okamžitě podřadit musím jen když předjíždím na okreskách něco hodně pomalého a velkého například traktor s vlekem ale to musí podřazovat uplně každý aď jede s čímkoliv
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.2008  21:26

    super

    davam 10 bodiku--- mame tu samou ale kok výroby 1997 a je to supr auto..:)
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 26.02.2008  11:04

      « Re: super

      Děkuji mockrát. Jsem moc rád že se najde někdo kdo má na tento typ motoru stejný názor a to že není až tak špatný jak věčina lidí tvrdí :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 12.03.2008  22:17

    Octávka jednaosma

    Určitě bych si chtěl zkusit jak takovej motor jede. Jakej je to rozdíl (samozřejmě k dobru) oproti naftě. Ta naše černá palubka se mi líbí trochu víc. Koukám že v tý době nedávali do SLX do základu klimu. Oni vlastně dávali prvně šíbr, pak obojí a pak šíbr vyřadili páč s klimou ho moc člověk nevyužije. Ale ty sedačky ten velur musí bejt paráda.
    Sem si tak říkal že v tom roce to mohlo bejt na náš vozovej park docela dělo >:D Jo jo kde sou ty časy kdy sem v tý době jako malej hltal prospekty na ty auta. To bylo dětství >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 13.03.2008  11:19

      « Re: Octávka jednaosma

      >:-[] Jo tak prospetky ty mě také hodně zajmaly ihned jak se objevila nějaká novinka tak jsem scháněl prospekt ale to už je minulost teď pracuji u prodeje aut tak že přímo u zdroje ale už mě tak nějak nezajmají :-)

      Motor ve srovnání z nejsilnějším dieslem je o něco méně hlučný ale ten má zase má o něco menší spotředu jinak se sním jezdí také docela dost dobře a co se týká šíbru tak ten využívam v horkých dnech docela pravidelně,klima někdy docela chybí ale pokud bych si vybíral úplně nové auto tak bych si objednal obojí protože ten šíbr také interier docela prosvětluje :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 13.03.2008  12:10

        « Re: Re: Octávka jednaosma

        No jo tak u prodeje to je celkem pěkná prácička? Pracuješ ve Škodovce? No já i teď občas když se naskytnou nějaký starší pospekty do sbírky tak to vezmu. Někdy si ale zas budu muset doplnit sbírku o novou Fabii a tak...Divím se že jako malejm klukům nám vždy vyšli vstříc a skrz prospekty žádný kecy nikdo moc neměl. U Octávky je to trochu vidět ta moje pidi sbírka.

        No my ten šíbr zas tak moc nevyužíváme protože dělá trošku kravál, ale hlavně kvůli otmu že většinou máme na autě zahrádku. Ty tam máš jakej? My máme ten co se ovládá jedním tlačítkem a vaklopí se a pak to celyý vyjede dozadu. Kryt zevnitř na zetemění nemá. Interiér určitě prosvítí, ale nijak sem to nezkoumal, ani mi to nepřijde.

        • 00 Reagovat !

          foto Premek

          Přemek 13.03.2008  13:56

          « Re: Re: Re: Octávka jednaosma

          :-) No ano vždy mi vyšli vstříc ač musely vědet že ze mě žadný obchod mít nebudou z toho ohromného množství jsem si ponechal jen škodovku od favorita až po superba novější již nemám jo a pak jsem si nechal prospekty na trabanta.
          Přímo na škodovce nepracuji ta je přes ulici ja pracuji v odďelní VW ale je to jedna firma.
          Šíbr co mám já je originál z továrny co zajíždí do střechy a je ovladaný třema tlačítky jedno na vyklopení druhé na zatažení skla do střechy a třetí je na uzavření.A má čalouněnou clonu,pokud by to byl dodělávaný šíbr tak by se vysouval nad střechu a to bych se asi bál že to sklo je hrozně zranitelné
          • 00 Reagovat !

            foto Special-line

            Special-line 13.03.2008  20:14

            « Re: Re: Re: Re: Octávka jednaosma

            Jo no já se taky divím že mě nikdo nevyhazoval >:D A není to celkem škoda rušit sbírku? Ale zas když je toho víc tak to zabírá dost místa. To já toho zas tak moc nemám a vím určitě že to nikdy pryč nedám >:D

            Tak buď se v roce 1999 dávaly jiný okna a nebo máme dodělávaný, to mě napadlo až teď. Kdoví co si ten majitel v tom Německu nechal dělat. Na skle je logo firmy Webasto. Takže možný to je. No já zase tak nebojím je fakt že když je to odjetý tak je to slyšet jak to klepe ale takhle se to používá spíš jen ve městě mimo při vyšších rychlostech používáme už jen maximálně vyklopení.
            • 00 Reagovat !

              foto Premek

              Přemek 14.03.2008  09:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Octávka jednaosma

              Rušení sbírky přišlo v době kdy ty prospekty zabíraly již dvě skříně a další už nebylo kam dávat a byla to doba kdy mě ty prospekty již přestávaly bavit a tak zbytek té mé sbírky je uložen ve skříni jíž hodně dlouho bez toho aby se sním ňeco dělo už žádné rošiřování nyní mám zájem spíše o knihy zabývajcí se autama jediné rošíření prospektů bylo to že jsem si domů přinesl prospekty na porsche ale těm se již skoro nedá říkat prospekty ale teměř knihy >:-[]

              Co se týka toho okna tak pravděpodobně půjde o originál příslušenstvý protože to pro škodovku vyráběla také firma webasto a bylo takto řešeno,udělat klasický šíbr nešlo protože by se musela měnit celá střecha
              • 00 Reagovat !

                foto Special-line

                Special-line 14.03.2008  10:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octávka jednaosma

                Jo jo to chápu já toho moc nemám takže mi to zatím nevadí. Já vlastně tak nějak lehce sbírám jen naše značky, jinak by jich bylo mnohem víc. Kámoš co sbírá všechny tak už jich má přes 1000 ks. A taky mu to zabírá dost místa. Mě by to bylo prostě líto >:D A tos je někomu věnoval nebo prodal na nějaký aukci/burze? Někdy bych chtěl někam zajet na nějakou burzu tam by se mohlo sehnat dost zajímavejch materiálů za přiznivý ceny. Akorát tady poblíž se žádný nekonají.
                Jo jo taky má kámoš takový prospekty hafo stránek tvrdá vazba kvalitní papír...prostě knihy
                >:D

                Je to možný že to bude něco takovýho to okno. Hlavně že funguje. Akorát je teda fakt že z počátku do něj teklo, ale už sme to vypiplali.

                Jo jinak s tou opěrkou. Nechali sme si ji tam dodělat a je sice starší ale originál. Nevím teda jestli je náš a tvůj středovej tunel nějak odlišnej ale je tam. Samozřejmě že přijdeš o to odkládací místo tam a taky musíš ten plast pod tím vyříznout.
                • 00 Reagovat !

                  foto Premek

                  Přemek 14.03.2008  11:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octávka jednaosma

                  Já sbíral opravdu téměř vše co mi přišlo pod ruku při rušení jsem malou část dal kamarádum a zbytek šel postupně do sběru :-|
                  Ta loketní opěra mě velice láká protože při pohledu na tvoje auto tam máš stejnou přístrojovou desku jako já a tak i středovej tunel by měl být stejný a když říkaš že tam máš originál tak by to fajn kdyby se mi jí tam podařilo dostat a ten odkládací prostor bych neřešil protože v té loketce je úložný prostor mnohem větší :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Special-line

                    Special-line 14.03.2008  23:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octávka jednaosma

                    A jaj trošku škoda do sběru což? Ale tak zase člověk nemusí nic řešit.
                    Jo je to paráda ta loketka. Sice na ní nemám ruku pořád, protože sem naučenej (částečně i z Favorita) řídit oběma rukama, ale několikrát za jízdu si tam tu ruku položím a v pohodě dosáhneš i na řadičku. Navíc si ji můžeš odklopit. Ten úložnej prostor je tam fakt super. I když my máme ty panty co tam jsou nějaký uvolněný, takže to nedrží moc při otvírání, ale to se dá přežít, zavřená je normálně a při otvírání ji stejně pořád držíš. Opěrku máme i na zadních sedačkách taky s úložným prostorem a je super.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Premek

                      Přemek 17.03.2008  11:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octávka jednaosma

                      No zase taková škoda to nebyla já tam neměl nic až tak ceného jednalo se o prospekty na obyčejné auta jen mě napadá že dnes by byli již historické protože ty auta jsou jíž naraženy jednou nebo i dvěma generacema ;-)

                      O té loketce opravdu uvažuji proto že jsem jezdil i v autě které jí bylo vybaveno a moc mi to vyhovovalo tu zadní tu bych také chtěl ale to je na výměnu celé sedačky a do toho opravdu nepudu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dave-SK

    Dave SK 20.03.2008  13:14

    mas 10b

    dik za hodnotenie davam ti 10b
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 20.03.2008  14:45

      « Re: mas 10b

      Já také děkuji
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.03.2008  12:08

      « Re: mas 10b

      Připojuju se, tímhle autem jsem taky jezdil, ale v červené. Zbyly jen dobré zážitky. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Premek

        Přemek 31.03.2008  08:29

        « Re: Re: mas 10b

        Mockrát děkuji opravdu není si na co stežovat
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.2008  22:24

    Zdar

    Fakt pěkná Oktávka :yes: . Dal sem redakci tip na nejlepší recenzi ;-) . Neplnánuješ chiptuning myslim že by prospěl ;-) . Jo a máš tam chybu Oktávka není sedan ale hatchback ;-\ .
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 01.05.2008  10:59

      « Re: Zdar

      No i když spíš než hatchback tak liftback ;-) .
      • 00 Reagovat !

        foto Premek

        Přemek 05.05.2008  09:16

        « Re: Re: Zdar

        Tak chiptuning neplánuju spíše začínám plánovat novější verzi nejlépe RS.
        Co se týká karoserie tak v popisu mám napsáno typ karoserie liftback a v recenzi mám napsáno pětidvéřový sedan protože je to přesný název co dala automobilka ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 30.05.2008  13:50

    Ahoj

    Dík za hodnocení. Šklodovka je pro čecha asi nejlepší volba, navíc Octavia je asi ta nejlepší volba. Moc mě pobavily fotky s názvem leštění. Přesně takhle to vypadá o u mě!! Tak ať ti to jezdí!!
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 02.06.2008  11:13

      « Re: Ahoj

      Díky to leštení dělám jednou do roka to když je čas tak udělám kompletní udržbu laku a vyčištění interieru :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ladi

    Ladi 08.07.2008  14:00

    Krasavec

    Fakt pěkná octávice,upřímně bych šel raději do té tvojí 1.8 :yes: ,než si koupit ten starej dvoulitr,jinak dík za známky,ode mě máš taky 10b,hlavně ať se to nesere ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 08.07.2008  15:45

      « Re: Krasavec

      Jo 1.8 je podle mě lepší volba něž 2.0 ten byl mnohem línější něž tenhle a co se týká poruch tak doufám že mám na delší dobu vybráno.
      Jinak díky za hodnocení :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Koudy-cz

        Koudy_cz 11.04.2009  21:44

        « Re: Re: Krasavec

        Mám rok 97, taky 1.8 a ten se tam montuje už od začátku výroby což je msylím 96 a 2.0 teprve nějak 2000 nejsem si teď jistý ten dvoulitr má 85kW, je sice papírově slabší ale četl jsem že je kultivovanější, papá stejně nebo méně, změny přesně neznám, o autech toho moc nevím. Chtěl bych se zeptat jak jsi vyřešil pomocí toho čalounění hluk od toho střešního okna, docela mě to taky trápí...
  • 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 24.11.2008  20:15

    Fabio Lamborghini

    Otázky:

    1) kdo je Fabio Lamborghini?

    2) Jak jsi se k němu dostal?

    3) Kde jsi se s ním potkal?

    4) jak tě mohlo napadnout něco tak ohyzdného jako je vyfotit se s někým kdo nese jméno Lamborghini společně s vozy této značky na pozadí v bundě se znakem Ferrari? >:D

    Děkuji. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Chuck-Norris

      Chuck Norris 24.11.2008  20:16

      « Re: Fabio Lamborghini

      a ještě mimo: nebyl jsi te´dt přes víkend někdy v Praze v Galerii Butovice?
      • 00 Reagovat !

        foto Premek

        Přemek 25.11.2008  16:35

        « Re: Re: Fabio Lamborghini

        Tak odpovím ti popořadě:
        1) Fabio Lamborghini je synovec zakladatele automobilky Ferruccia Lamborghiniho.
        2) U Plzenské cestovní kanceláře Intertrans jsem si objednal zájezd do Italie do muzei a automobilek Ferrari Maserati Lamborghini Pagani a Ducati.
        3) V programu zájezdu byla i návšteva soukromého muzea Ferruccia Lamborghiniho kde nám průvodce dělal sám Fabio Lamborghini.
        4)Ano máš pravdu že bunda Ferrari není zrovna to pravé od Lamborghiniho jsem měl triko ale to není vidět ;-)
        A na poslední otázku odpovídám ano v sobotu jsme byli v Hypernově
        • 00 Reagovat !

          foto Chuck-Norris

          Chuck Norris 09.12.2008  16:17

          « Re: Re: Re: Fabio Lamborghini

          vyčerpávající odpověď :-) A ten zájezd byl na jak dlouho? jinak mohl by jsi mi kdyžtak aspoň jenom řádově napsat na kolik by takový výlet vyšel?
          • 00 Reagovat !

            foto Premek

            Přemek 11.12.2008  18:01

            « Re: Re: Re: Re: Fabio Lamborghini

            Ten zájezd byl na čtyři dny počítáno z odjezdem z prahy ve večerních hodinách a z návratem v raních hodinách zpět do Prahy tak že dva dny čistého času cena za zájezd byla okolo čtyřech tisíc korun plus vstupy do muzei 10 euro soukromá sbírka maserati Umberta Paniniho 12 euro Galleria Ferrari 10 euro Muzeum Ferruccia Lamborghini 8 euro továrna Pagani
            35 euro továrna Lamborghini továrna a muzeum Ducati je zdarma
            • 00 Reagovat !

              foto dRudi

              dRudi 09.03.2009  10:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fabio Lamborghini

              Cau,
              taky jsem jel ten zájezd, byť trochu odlišný program v roce 2006, tenkrat stál asi 3500,-
              Byli jsme ve v Muzeu Alfa Romeo, pak na okruhu v Monze a do Milána, u okruhu F1 ve Firanu a muzeu + "store" Ferrari v Maranellu s tim že objel areal automobilky, pak taky v Muzeu Lamborghini (vy jste šli za těch 35 eur do tovarny?, pac muzeum bylo zadarmo, dovnitr jsme nesli ) a Umberto Panini (to v polích >:D to byli zadaco - Maserati + motorky)
              • 00 Reagovat !

                foto Premek

                Přemek 09.04.2009  18:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fabio Lamborghini

                Ten zájezd měl v původním planu vypadat tak jak píšeš Alfa,Monza a technické muzeum v Miláně ale to a Alfu z technických důvodu zavřely tak byl sestaven náhradní program který se opravdu povedl trochu mě mrzela ta Alfa ale nový program to zcela nahradil že jsme se nestavily na Monze mě tak nevadilo protože tam jsem byl rok předtím přímo na závodu F1 a to Lamborghini bylo i z prohlídkou továrny stejně tak jsme navštívili i továrnu Ducati a výrobní prostory továrny Pagani tam zrovna pod dozorem Horacia Paganiho stavěli jeden kus ze série Zonda R
  • 00 Reagovat !

    foto Koudy-cz

    Koudy_cz 11.04.2009  21:48

    gramatika

    Nechci fakt drbat, ale když už ti označí jako nejlepší recenzi, tak by sis měl opravit ty věty typu "nabídly výkup". Nechci tě tím naštvat jen mi k nejlepší recenzi tak nějak sedí i pravopis. Jinak ještě k tomu AAA, když sem sháněl auto tak jsem tam byl a projížděl s námi chlap Astru G kombi a auto bylo skoro jako šrot a dokonce jsem si ho projel i já, a ten chlápek říkal jak je to skvělé, levné, všecko je tam O.K. (klepal se volant jak sviňa, posilovač jakoby spíš zeslaboval, motor řval, všecko vrzalo, propálené sedačky, nefunkční středový displej...) no ještě že jsme tam nic nekoupili!!!
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 16.04.2009  16:17

      « Re: gramatika

      Nijak jsi mě nenaštval v gramatice opravdu mám nějaké ty chyby které jsem ještě neopravil tak díky za upozornění já se zkusím polepšit ;-) a z těma ačkamy jsem rád že nejsem jediný kdo na ně nemá moc dobrý názor k nim již nikdy
      • 00 Reagovat !

        foto Matt26

        Matt26 16.04.2009  16:25

        « Re: Re: gramatika

        to sa všeobecne vie, že vykupujú za najnižšie ceny a robia si nehorázne prirážky k cenám áut. A o kvalite nehovoriac.
        Dokonca ich aj nachytal reportér časopisu STOP - magazín o autách ako s ním chceli vyd.bať pri predaji :no:
        • 00 Reagovat !

          foto Premek

          Přemek 16.04.2009  17:17

          « Re: Re: Re: gramatika

          Jo jsem velice rád že jsem se nenechal nachytat jednomu známému se také stalo že auto které si koupil na splátky ihned po splacení ukradly aby ho o chvíli později našel opět k prodeji v jiném bazaru jsem velmy rád že mé následujicí auto již nebude vůbec z bazaru
  • 00 Reagovat !

    foto Koudy-cz

    Koudy_cz 19.05.2009  00:00

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8b

    No vidím to na nějaké vrakoviště a z nějaké oct 2000 a novější si vytáhnu celý vnitřek a bude...když se naštvu.
    • 00 Reagovat !

      foto Premek

      Přemek 20.05.2009  18:10

      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8b

      :-) Jo to je taky řešení jen já ho nevyužiji protože nyní mám trochu novější verzi octavie a tam jsem z interierem zcela spokojen
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…