Recenze

Porez (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Škoda Favorit

9.47 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Favorit, foto 1 Škoda Favorit, foto 2 Škoda Favorit, foto 3 Škoda Favorit, foto 4 Škoda Favorit, foto 5 Škoda Favorit, foto 6 Škoda Favorit, foto 7 Škoda Favorit, foto 8
Škoda Favorit, foto 9 Škoda Favorit, foto 10 Škoda Favorit, foto 11 Škoda Favorit, foto 12 Škoda Favorit, foto 13 Škoda Favorit, foto 14 Škoda Favorit, foto 15
 

Technické info

Přezdívka auta Stříbrňák Rok výroby 1993 Koupeno ojeté najeto [km]:160000 palivo: hybrid maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální pohon kol: přední

Popis vozu

Představuji Vám jediné chlapské auto na světě - ŠKODA FAVORIT! Jde o 2. generaci v limitované edici Silver Line s motorem 1,3 a samozřejmě ve stříbrné barvě. Ikdyž jsem zaškrtl ojeté tak auto bylo jako nové. Auto jsme od nějaké paní koupili v roce 1997 a bylo na něm najetých ani ne 10 tisíc kilometr takže jako nové...Edice Silver Line obsahovala například lité kola, střešní okno, lízátko, spoiler, ochranné lišty a čalounění se vzorem Flores first... S autem se najezdilo přes 150 000 kilometrů. Auto nás dovezlo všude. Milionkrát do Chorvatska tam a zpět (vždy ve čtyřech lidech) a po nejen celé České republice. Mohli jste jezdit po celé Republice a v pohodě ale jak se vyjelo do Chorvatska tak vždy nás potkal nějaký problém. Nikdy to nebyl tak závažný problém který by sme nedokázali opravit my sami. Jednou sem nám celou cestu přehříval motor a tak jsem dali Fávo do Škodováckýho servisu v Chorvatsku. Bylo tam celej den zaplatili jsem 20 tisíc a cestou domů ze zase přehříval takže se nic neopravilo...Ale auto mě nikdy nenechalo ve štychu, vždy dojelo ;). Auto za ty letá bylo jako členem rodiny. V roce 2011 přesněji 11.9. jsem s Fávem havarovali :(. Oprava neměla cenu protože by stála přes 20 tisíc. Havárie naprosto zbytečná za kterou jsme vůbec nemohli. Cesta je to byla dvouprodovka ale byla tak široká že tam můžou ject 4 kamiony vedle sebe. Do protisměru přímo pod kola auta vlétla kočka. Borec se jí vyhl ale tak že auto které jel ob jedno před náma zastavilo (NEMUSELO ZASTAVIT V POHODĚ BY SE VYHLI!!), auto před náma ještě stihno zabrzdit ale my už ne. havárie to byla moje první v životě a zrovna docela velká asi tak v 60km/h. Auto jsem odtáhli ke garáži a na druhej den jsme auto nastartovali na štorc a aji přední světla svítili a auto v pohodě jelo, o to víc mě mrzelo že se sešrotovalo...Nostalgicky jsem si z auta sloupnul několik kusů laku a znak z přední masky;ú Bylo to moje v podstatě první láska. No nic, život jde dál s autem jsme si užili fakt hodně ;). Také jsem s autem zažil jako jeden s uživatelů (Škoda Forman Silver Line) sportovně-adrenalinový pocit. Nespočet smyků za zimu nebo když se mi z kopce před zatáčkou zablokovaly přední kola. Je to chlapsky auto které je stavěno velice jednoduše ale vydrží toho strašně moc!

Motor: Motor je jak už jsem psal 1,3.Motor byl natolik oblíben, že zastínil i připravovaný agregát o zvýšeném objemu 1,6. Zásluhu na tom má extrémní výdrž. Motor reagoval na charakter řidiče a po dobu záběhu si jízdní návyky uložil do paměti a poté je respektoval. Auto je takovej malej tank a zásluhu na tom má jak motor tak i podvozek. Zvládl toho doopravdy hodně. Všude se dokázal prohrabat ;). S autem se dalo jezdit docela ekonomicky a vzalo si něco málo nad 6l / 100km.
Převodovka: Převodovka je 5. stupňová která byla luxusně potažena kůží. Časem trochu popraskala ale bylo to OK. Při přeřazování na pátý rychlostní stupeň jste měli možnost osahat nohu spolujezdce :D.

Interiér: Hned když si sednete do auta tak si všimnete dvou věcí. První věc které si všimnete je přístrojovka, která je srandovně vyosená oproti ose volantu. A druhé věci které si všimnete je horní část palubní desky která je s luxusních měkčených plastů ;). Na přístrojové desce je spousta odkládacích schránek které jsou velice praktické. Přístrojová deska se samozřejmě že se nemůže rovnat s BMW ale není úplně nejhorší. Do aute se vlezou 4 lidi při 5. už musíte být trošku skromnější ale dá se. Kufr není nějak obrovský ale v pohodě jsme vždy vše odvezli. Mezi obrovskou vychytávku která by měla být na každym autě hodnotím hodiny které byly před strešním oknem. Všichni cestující na něj nádherně vidí!!! Rádio bylo origo Blaupunkt a hrálo perfektně. Budíky jako je otáčkoměr, rychloměr a všechny kontrolky byly nádherně vidět. Zapínání světel bylo trochu nešťastně řešené a ke konci jsem musel už mezi tlačítko zapnutí světel a palubní desku narvat špjlu aby bylo to tlačítko zamáčkly. Ke konci svítila skoro pořád kontrolka která signalizovala zatačenou ruční brzdu takže jsem na ni musel vždy něco dát. Ale byly to drobné nedostatky které se daly omluvit. Mezi velký nedostatek ale hodnotím střešní okno které se po.ralo a nešlo otvetřít a provizorně jsem ho opravil. Jediná možnost byla koupit nové to fakt za ty prachy už nestálo. Při vyšších rychlostech už začalo sklo nepříjemně pískat a když pršelo tak zase pršelo do auta.

Exteriér: Design vozu navrhovala prosluslá italská firma Bertone. Auto vypadá doopravdy dobře. Je to sice hranaty ale i tak pěkny. Vůbec mi nevadí černé přední a zadní nárazníky které jsou ovšem velice praktické. Auto je sladěno do stříbrno - černého vzhledu (nárazníky, boční liišty, černá folie na B. sloupcích a okolo zadního okna a nádherně vypadající zadní spoiler). Říká se, že muži jsou nekrásnější za šera, něco podobného platí i u Fáva ;). Mezi naprostej luxus hodnotím i zadní kouřová světla. Favorit byl jedno z málo aut, které se mi líbilo ze všech stran

ŠKODA FAVORIT - JAKO JEDINÁ ŠKODOVKA MÁ CHARAKTER!! ZA 20 LET SI BUDETE PAMATOVAT JAK FAVORIT VYPADAL ZATÍMCO NA FELICII SI ANI NEVZPOMENETE!

Silné stránky

- Poměrně nízká spotřeba.
- Motor
- Průchodnost terénem

a tak dále a tak dále třikrát hurá! :D
Je to doopravdy skvělé auto.

Slabé stránky

Postupem času jak již sem psal se objevilo pár nedostatků ale dalo se to přehlížet.

- Když jsem zařadil zpátečku tak to byl zvuk jak kdybych jí tam hodil lopatou. Podle tohoto zvuk jsem hned věděl že už je auto v pořádku doma :D.
- Když jsem brzdil až do nuly tak bzdy pískaly.

DALŠÍ SLABÉ STRÁNKY NEZJIŠTĚNY ;)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

V autorizovaném servisu jsem nebyl nikdy až v Chorvatsku a ten mě hodně zklamal. Hodně jsem si dokázal udělat sám a když bylo nejhůř tak známý má autoservis a opravil mi vše co jsem potřeboval.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Kupoval jsem od jedné paní a auto bylo jako nové.

 


Přidat názorDiskuse: Škoda Favorit

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy Škoda Favorit



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Vždy nás dovezlo.

praktičnost
10

Praktičtější auto jsem snad ještě neviděl.

prostornost
7

V 5. lidech už nebyl takový komfort.

jízdní vlastnosti
8

Zábava.

jízdní komfort
7

Tak dá sa :D

provozní náklady
10

Zadarmo provoz

výkon motoru
10

Dostačující a vše zvládl. !!!SPOLEHLIVOST!!!

spotřeba
8

Na takový starý motor perfektní.

hlučnost motoru
9

Motor nebyl ani tak hlučný

kvalita sedadel
7

Normál, obyč sedadla.

zavazadlový prostor
7

Kdyby byl trošku větší tak bych si nestěžoval :D Ale vždy jsem se vešli - Chorvatsko,týden,4 lidé






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…