Recenze

9 Majitel

Audi A4 2,0 TDI 125 kW quattro

9,77 Uživatelé

Hodnoceno: 10× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Audi A4, foto 1 Audi A4, foto 2 Audi A4, foto 3 Audi A4, foto 4 Audi A4, foto 4 Audi A4, foto 5 Audi A4, foto 6 Audi A4, foto 7
Audi A4, foto 8 Audi A4, foto 9 Audi A4, foto 10 Audi A4, foto 12 Audi A4, foto 13 Audi A4, foto 14 Audi A4, foto 15 Audi A4, foto 16 Audi A4, foto 17 Audi A4, foto 18 Audi A4, foto 19 Audi A4, foto 20 Audi A4, foto 21 Audi A4, foto 22 Audi A4, foto 23 Audi A4, foto 24 Audi A4, foto 25 Audi A4, foto 26 Audi A4, foto 27 Audi A4, foto 28 Audi A4, foto 29 Audi A4, foto 30 Audi A4, foto 31 Audi A4, foto 32 Audi A4, foto 33 Audi A4, foto 34 Audi A4, foto 35
 

Technické info

Přezdívka auta Á-čtyřka Rok výroby 2009 Koupeno ojeté najeto [km]:18000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1968 výkon [kW]: 125 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8,3 maximální rychlost [km/h]: 228 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 480 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Audi jsem zakoupil přímo od importera Audi, takže za nejnižší možnou sumu, jelikož prodej nešel klasicky přes dealera. Sice jsem si nemohl auto přesně naspecifikovat, ale výbava vozu v podstatě zahrnovala všechny prvky, které jsem chtěl a dokonce byly některé prvky i na víc. S autem jezdil zaměstanec importerství a mělo v době, kdy jsem ho kupoval najeto cca 18.000km, takže v podstatě nové. Výbava vozu obsahuje: bi-xenony, mlhovky, přední i zadní parkovací čidla, sportovní multifunkčí volant, sportovní vyhřívané sedačky, tempomat, digitální displey, audi music interface, bluetooth handsfree, hold assistent, 3-zónovou klima, rádio concert, zaclonitelné zp.zrcátko, automatiské stěrače, světla coming leave/home, malý kožený packet, ski-vak, sedačky isox, metalíza, 17" letní kola, 16" zimní kola + standardní výbava.

Silné stránky

Velmi dobrá kvalita zpracování všech dílů. Pohon 4x4 je také opravdu užitečný. Samozřejmě na suchu se to tak neprojevuje, ale na mokru nebo dokonce na sněhu si je auto dost jisté a daleko silnější dvoukolky nemají šanci (jen musí člověk myslet také na to, že při brždění, zejména na sněhu, jsou si všechny auta rovny...). Další zajímavým řešením jsou LED diodové přední světlomety, které budí velkou pozornost a to zejména u žen:). Pochválit musím také úsporný a průžný motor, který rozhodně doporučuji ve spojení s pohonem 4x4. Přeci jen slabší z vyráběných dvoulitrů (105kW) by už bylo málo na tak vybavené (mám zejména na mysli pohon 4x4) a těžké auto. Povedly se také příplatkové sportovní sedačky, sportovní kožený volant, který je velmi příjemný, digitální tachometr, přesná převodovka a ujde i velký kufr.

Slabé stránky

Kdyby auto vážilo do 1,5 tuny, tak by to bylo asi dokonalé. Má verze má hmotnost (dle papírů) 1630kg což je trochu víc, než co bych si přál, ale bohužel je to trochu daň za pohon 4x4 a výbavu. Představoval bych si z toho důvodu lehce vyšší výkon, protože podvozek a převodovka by to krásně zvládly, takže do budoucna nechám dát asi chip, který prý zvýší výkon téměř na 210k, což by určitě bylo již dostačující. Třílitrové TDI se 239 koníky by bylo super, ale je přeci jen od dost dražší v porovnání s 2L + o něco těžší (cca o 120kg), takže načipovaný 2L se 210k bude téměř srovnatelný a přitom úspornější.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné a doufám, že to vydrží i nadále. Byl jsem pouze na pravidelném servisu ve 30.000km, kdy jsem vyměňoval pouze olej a filtry. Stálo mě to na Jarově cca 7.000Kč a jezdím dál...

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Vše proběhlo v pořádku, nemám co vytknout.

 

Novinky v recenzi

23.4.2011 17:32

Po ujetých 40.000Km

Auto zatím šlape jako hodinky. Vyměnil jsem pouze olej a filtr + se už poohlížím po nových letních pneu. S autem jezdím od plné nádrže k plné nádrži, takže přesně vým kolik "papá" a po této porci ujetých km můžu s přesností říci, že jezdím za 7,6L/100Km. Je to celkem dost, ale na druhou starnu musím říci, že nepatřím mezi šneky na silnici a jezdím dost po městě, takže zácpy jsou téměr denně na pořadu dne. Téměř většínu tankování beru u Beziny kde tankuju Vervu. Zdá se mi celkem rozumné připlatit korunu a mít 60 cetanů a asi i nějaké aditiva navíc. I na autě mi přijde tato nafta živější. Občas jsem natankoval i na Aralce v Německu, kde mají dokonce 65 cetanů - škoda že i nás si ji nelze dopřát. Doufám tedy, že auto bude jezdil dál stejně tak dobře jako doposud a budu vám moci napsat další pozitivní postřehy:)


Přidat názorDiskuse: Audi A4 2,0 TDI 125 kW quattro

Další vozy Audi A4



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Vše správně funguje.

praktičnost
9

Schránka u spolujezde je poměrně malá, jelikož velký prostor zabírá Audi music intarface.

prostornost
10

Silná stránka.

jízdní vlastnosti
10

Je vidět, že pánové v Audi vědí jak na to. Auto drží jako přilepené, je dynamické a zároveň komfortní. Myslel jsem si, že 17 palců velká kola budu muset časem vyměnit za větší, ale teď bych neměnil, i když by 19-tky (popřípadě 20-tky) vypadaly určitě lépe

jízdní komfort
10

Pohoda - akorát tvrdé/komfortní.

provozní náklady
10

Spotřeba je cca 7l/100km (jezdím svižně...). Ve městě cca 8L a mimo město cca 6L. Nikdy jsem se nedostal na spotřebu vyšší než 9l/100km a zase nikdy pod 6l/100km - počítáno dlouhodobým průměrem (plná - prázdá - plná nádrž)

náhradní díly
0

Nevím, zatím jsem nic nekupoval.

výkon motoru
8

Mohl by být vyšší, ale Audi silnější motor 2.0 zatím nedělá, takže to vyřeším jedině čipem. Běžným řidičům bude ale výkon určitě měl stačit - já patřím mezi celkem náročné řidiče...

spotřeba
9

Odpovídající stylu jízdy, ale stále je co zlepšovat :)

hlučnost motoru
10

Na naftu velmi tiché, ale jako benzin to nikdy nebude.

kvalita sedadel
10

Špičkové. Ty co se prodávají běžně v základu bych nechtěl ani za nic - vypadají strašně. Ještě že je ten můj model neměl.

brzdy
10

Zatím jsem vše vždy ubrzdil, takže pefektní. Audi hold assistent je také dobrá věcička - doporučuji.

zavazadlový prostor
10

Dostatčný. Ještě jsem ho nikdy úplně nazaplnil.


Více o modeluAudi A4 B8/8K (2008-2015)
Audi A4 Avant vs. Mercedes-Benz C kombi – První liga Audi A4 Avant vs. Mercedes-Benz C kombi – První liga

V lepší společnosti přituhuje. Mercedes-Benz třídy C…

Audi AI2 - Hliníková vize Audi AI2 - Hliníková vize

Studie Audi Al 2 vychází z trendu úsporných vozidel…

 






Blesk.cz

Letní čas 2017: Kdy nastane a proč ho ještě pořád máme?

Letní čas 2017: Kdy nastane a proč ho ještě pořád máme?

I letos se na konci března ručičky hodinek posunou o hodinu vpřed z 2:00 na 3:00 a Česko ze zimního času přejde…

V Čadu unesli Francouze, potvrdil Hollande. Vezl zřejmě výplaty horníkům

V Čadu unesli Francouze, potvrdil Hollande. Vezl…

V odlehlé části Čadu blízko hranice se súdánským Dárfúrem byl ve čtvrtek unesen francouzský občan. K činu se…

 

iSport.cz

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká Hlaváč v upřímné zpovědi

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká…

Se Spartou prožil bleskový konec ve čtvrtfinále play off. Kometa vyhrála 4:0, pražský hokejový kolos těžce…

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí na přesun do USA

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí…

Může se cítit jako poslední "starý" vlk mezi smečkou divochů. Tomáš Sivok zůstal v českém národním týmu i po…

 

Reflex.cz

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Vladimír Mišík oslavil před pár dny velkolepě sedmdesátiny, Adam Mišík bude mít letos v květnu dvacetiny. Dva…