Nissan Primera (2003)
12.1.2010No, recenzí na Primery je hodně, ale jen na ty předchozí verze. Na tu nejnovější a bohužel ve výrobě poslední řade Primery je jich jak šafránu. Proto…
Nissan Primera (Papír1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Papír1 05.01.13 23:15
« Re: Re: Ukostření
Tím že auto v servisu vždy fungovalo, tak nevěděli čím to bylo. Nejdříve proměřili, zda jde všude proud a protože šel, tak zkoušeli čím to bude. Zoxidované kontakty mě napadli hned, ale byli OK. Zkoušel jsem i nabít baterku, ale tím to nebylo. Bylo to načnutý kabel u ukostření motoru a převodovky. Poznalo se to, až když se to vymontovalo. Kuna + otřesy udělali svoje. Taková blbost. -
Ronault. 05.01.13 10:41
« Ukostření
Podobný problém jsem měl s Lagunou. Strčil jsem kartu, kontrolky se rozsvítily, zmáčknu START, na palubce vánoční stromeček a nic. Naskočilo to třeba na 10 pokus. Věděl jsem, že startér to nebude, ten byl měněný a hlavně ten vydává docela specifický zvuk, když se mu loučí pastorek. Divím se, že to v servisu nepoznali. Občas mi i za jízdy se palubka celá rozsvítila jako stromeček a pak hned po vteřině OK.
Až pak mě napadlo, jestli by to nemohlo být spojeno s baterkou, sundali jsme s taťkou svorku, uviděli nános zoxidovaného hliníku, očistili nános smirkovým papírem, potřeli troškou spec. vodivé vazelíny a od té doby je klid, i s palubkou.
Říkal jsem to známému, který je širokodaleko nejlepší na elektro a říkal, že tohle by měla být první věc, co je třeba překontrolovat. -
Radim70 16.09.11 17:52
« Ahoj všem
Rozhodl jsem se, že přispěju taky svou troškou..V roce tuším 94 jsem si pořídil prvního Nissana.Původně jsem si jel, aspoň jsem si to myslel, pro Primeru. Nakonec ta stál Sunny. Byl to sedan, 1.6i docela vybavený na tu dobu.. prostě jsem ho za těch 150 tis vzal. Měl najeto cca 45 tis. Měl jsem ho do roku 2005 a to jenom proto, že se za 1) absolutně nic nezkazilo, nežralo to ani deci oleje, prostě to nechtělo krom benzínu nic. No a za 2) měl jsem ho už potom spíše jako druhé auto v domě, neboť jsem měl služební. Nicméně mi jednou zavolal známý že má v kombíku Primeru r.v. 2003. Po té jsem toužil, co jsem jí spatřil, ale za cca. 850 tis, jako nová přeci jen nedostižná. Takže jsem šáhl po téhle za 320 tis. Najeto bylo kolem 50 tis. Plný nadšení, že mám opět bezporuchového Nissana jsem zaplatil, přepsal a těšil se :-) Byla to taková zelenomodrá metla, 1.8 benzín.Velké plus byla prostornost a pohodlí. Původní bezporuchovost se kamsi z Nissanů vytratila. Už si nevzpomenu na chronologicky sestavené poruchy, ale na výčet teda ano. A předesílám, že mě, pravda, nikdy nenechal ve štychu, nebo stát na cestě. Nicméně... jak jsem tady někde četl.. upadlo boční okno u řidiče. Neštěstí se nerozbilo, jenom se tam urvaly nějaké packy a spadlo do dveří. Oprava mě nakonec stála asi 7 tis za nový mechanismus stahování. Pak následovalo: tekl olej přes nějaké gufero v řízení, šaltpáka byla jako z gumy a řadit s tím dokázal jenom zacvičený řidič, neustále se vlnily kotouče, žralo to i trávu kolem cesty, nevím proč, ale praskly obě zadní světla ve stejné výšce.. v ohybu, takže určitě to nikdo nemohl nabourat, zadní stěrač se nějak vyviklal a sjel ten tisícihran na kterém držel, takže jediná volba opravy byl nákup umělohmotného ramínka jedině v Nissanu za 2200Kč!!!. Pak vrzalo sedadlo u řidiče, praskl kroužek na poloose co potřebuje ABS aby fungovalo, opět kroužek nešel koupit samostatně, jenom s kloubem za 8 tis a možná už jenom pár nepodstatných blbostí. Ale zdálo se mi, že takle se kazí snad jenom Lada Samara. A flašku s vodou jste neměli kam strčit..Prostě, jsem rád že jsem ho za 120 tis před cca měsíce a půl prodal. Útěchou bude snad příštímu majiteli, že jsem mu tam dal nové gumy, nechal za asi 15 tis vyměnit všechny čepy a kosti a podobně. Vzpomínám bez nostalgie. Nissana si už nikdy nekoupím ... asi :-) -
-
"-- skrytý --" 28.05.11 18:45
« Skvělá recenze na dobré auto
Ahoj, právě jsem dočetl tvojí recenzi a musím říct, že je skvělá. Vlastním také toto auto, jen je to ročník 2002 s motorem 2.2di 93 kw v černé barvě. Kupoval jsem to před 2 lety, kdy to mělo najeto 132 000Km a nyní tam mám 159 000. Ve většině případů musím souhlasit s recenzí, ale také mne zarazilo pár odlišností. Moje auto na 4 při 100 km/h točí 3000 ot., na 5 je to 120km/h a u 6 je to nějakých 140km/h. Auto je do 2000 otáček líné, pak se to truchu zlepší, ale nejvíce táhne od 2500 otaček. To je také důvod proč se snažím jezdit v rozmezí 2500 - 3000 otáček, kdy si ve většině případů vystačím se 4 rychlostním stupněm (kromě dálnice). Auto je v těhle otáčkách živější, lépe reaguje na sešlápnutí plynového pedálu a pozitivně to ovlivňuje i spotřebu (dle PP o 0,5 litru). Průměrně jezdím dle PP za 5,8 - 6,5. Ve skutečnosti je to nějakých 8,5l při krátkých trasách či delší jízdou po městě a krásných 6,5 při delších trasách. Také nemám problémy s vrzáním interiéru a zvuk se mi zdá dobrý (poslouchám rock, metal, rádio beat ...).
Jo a ještě jeden věc ohledně jízních vlastností, spolehlivosti a kvality dílů u P12. P12 vyrobené v roce 2002 a 2003 (modelová řada 2003) jsou na tom mnohem lépe. Vypozoroval jsem to z různých diskuzí, recenzí, statistik ale i z vlastních zkušeností (nenašel jsem nic co by mělo logo renault :D). Novější modely = Renault s logem Nissan :-(
Auto je zatím spolehlivé až na servo řízení, kde je problémem s únikem oleje a výměna je pěkně drahá (cca. 15 000,- ). Byl to už častý problém u P11 (zde to šlo alespoň přetěsnit)... nechápu proč to u nové generace nevyřešili?
Až budu mít chvíli, udělám pár fotek a zkusím také o tomto dobrém voze něco napsat. :-) -
Papír1 17.12.10 16:56
« Re: Re: Re: Re: A kde že ty "eurořetězy" vyrábějí?
JJ, řetězy jsou Made in China. A je to šmejd. Očka jsou tak měkká, že jdou narovnat kleštěma. Také jsem je nasazoval na kola 30 minut. Návod jsem měl v u sebe na zemi. Jak jsem tam tak klečel a natahoval jsem se pro návod, vypadal jsem že se tam modlím. :-) Byl jsem celý mokrý od hlavy k patě, hlavně kolena a rukávy. Ruce se mi klepaly, ,jako bych měl Parkinsona. :-) Ono montovat řetězy do podběhu plného sněhové břečky, není nic moc. Když jsem jel domů, zapnul jsem vyhřívání sedačky a klimu nastavil na 28° -
Brandon Walsh 15.12.10 15:13
« Re: A kde že ty "eurořetězy" vyrábějí?
pripomina mi to otca roky dozadu taktiez kupil lacne retaze tieto mali aspon pekny obal tie jeho boli v igelite >:D ostali sme visiet v kopci jedna sla v pohode druha vobec pamatam si ako v obleku lezal pri kolese a hresil nakoniec ju uchytil snurkou od topanky aby sme sa aspon pohli potom to odletelo tak retaz ostala na ceste a vysli sme na tej co bola na druhom kolese pripevnena poriadne >:D kedze v case montaze este k tomu husto snezilo otec bol potom dva tyzdne v posteli s chorobou >:D ja nenosim retaze ziadne dufam ze sa mi to niekedy nevypomsti jazdievam do liberca 8-s >:D -
Papír1 23.10.10 12:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh
orig. navi od Nissanu také neumí východní evropu. Takže jste si koupil navi za 60kapříků a pak zjitil že je to na h..... V roce 2003 tvrdili že max. do 2 let bude. Nyní je rok 2010 a ještě není a nebude. :-( :-( :-(
Naštestí mám dodělávnou navi Blaupunkt dx, takže se dají na to sehnat CD ( PL ČR DE AUS IT FR ES POR BEN FIN DAN SWE CH) dělá to +- 8CD Origoš stojí +-4000,- :-( Tak to stahuji na netu zadáčo. Jinak čísla to umí jen ve velkých městech . Ale čisla to umí 1-15, 2-16 atd. Nikdy ne přesné číslo domu. Umí to i TMC, ale namám na to anténu. :-(
Proto tvrdím že externí navi je lepší. Stají 1/5 a umí toho více. -
talio2 23.10.10 11:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh
My máme v ML tu vestavěnou velkou navigaci, tuším, že je to NGT1 (command) a do tý pravidelně stahuju každej rok aktualizační DVD z netu zadarmo.. pokrytí má slušný a zná i ulici a číslo popisný našeho bydliště.. a to nezná ani naprostá většina těch přenosných..