Recenze

10 Majitel

Honda HR-V II. 2019 RU102

9,50 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda HR-V, foto 1 Honda HR-V, foto 2 Honda HR-V, foto 3 Honda HR-V, foto 4 Honda HR-V, foto 5 Honda HR-V, foto 6 Honda HR-V, foto 7 Honda HR-V, foto 8
Honda HR-V, foto 9 Honda HR-V, foto 10 Honda HR-V, foto 11 Honda HR-V, foto 12 Honda HR-V, foto 13 Honda HR-V, foto 14 Honda HR-V, foto 15
 

Technické info

Přezdívka auta Honda HR-V Rok výroby 2019 Koupeno nové tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1498 výkon [kW]: 96 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední

Popis vozu

Honda HR-V II. 2019 (Harvey).
Jde o mojí první zkušenost s pověstnou Japonskou kvalitou. Vozidlo mám teprve krátce a dá se říci, že s autíčkem se stále ještě seznamuji
K vozidlu jsem se dostal náhodou, kdy u mého minulého vozidla (Opel Meriva B 1,4 atmosféra, 6 MT - 74 KW) mi chyběl trochu výkon a trochu lepší výbava a tak při jedné z cest okolo prodejny Hondy v Ostravě jsem zde zavítal.
Zde mne zaujal vystavený model Hondy HR-V II. Facelift - výbava Elegance s CVT převodovkou. Již při nastoupení do vozidla jsem se do tohoto zamiloval a to jsem s autem ještě nejel. Opel Meriva B je jen o maličko větší do výšky i šířky, nicméně HR-V disponuje pocitově větším prostorem, lepším výhledem z místa řidiče díky absenci "B sloupku", pohodlnějšími sedačkami, do kterých jsem zapadl tak, že se mi z auta vůbec nechtělo. Rovněž interiér je daleko kvalitněji zpracován než u Merivy. Malinké mínus spatřuji v čalounění dveří a to konkrétně v látkovém zpracování, které je v horní části, kde si určitě všichni rádi v letních měsících necháváme položenou ruku.. Mám trochu obavy, aby se čalounění v této části nadměrně nešpinilo.
Co se týká prostoru pro spolujezdce vzadu, je zde dostatek místa, takže osoba sedící za řidičem, zde má dostatek prostoru jak pro nohy, tak i dostatek místa nad hlavou. Měřím 187 cm, a když jsem si následně sedl na zadní sedadlo, tak jsem před koleny měl ještě přibližně 10 cm od přední sedačky.
Uvedený vystavený model HR-V byl s převodovkou CVT a jelikož jsem byl z auta doslova nadšen, dohodl jsem si za týden předváděcí jízdu. Následná předváděcí jízda nakonec definitivně rozhodla a uvedené vystavené HR-V jsem si do týdne odvezl domů.
Vrátím se ale zpět k hodnocení. Do současné doby mám ujeto asi 2000 km, převážně odježděno po městě. Jízda v městském provozu je opravdu zážitek a plně souhlasím s autorem jedné recenze, kde vozidlo označuje jako "Městský pohodář". Vozidlo má velmi dobře vyladěné řízení, při jízdě po městě o motoru ani nevíte a dle palubního počítače se spotřeba pohybuje do 6 litrů. Tato spotřeba je nejspíš důsledkem dobrého odstupňování rychlostí uvedené CVT převodovky. Na můj vkus se mi zdá, že otáčky při běžné jízdě po městě se pohybují strašně moc nízko (při 50 km/h) se otáčky pohybují v rozmezí 1200 - 1300 otáček za minutu. Nicméně uvedený model má možnost přepnout převodovku do manuálního režimu a převodové stupně řadit tzv. pádly umístěnými pod volantem. Zapomněl jsem se zmínit, že převodovka disponuje celkem 7 převodovými stupni. Opakem je pak jízda s vozidlem mimo město. Při rychlosti do 90km/h je vše v pořádku, ale při rychlosti na dálnici a rychlosti okolo 130 km/h je hluk od motoru v kabině vozidla podstatně znát. Spotřeba se dle palubního počítače při této rychlosti jízdy pohybuje okolo 7 litrů. Otázkou je zda tento stav je setrvalý a motor si časem více nesedne a hluk bude v kabině snesitelnější. Kolega, který má stejný model HR-V s CVT převodovkou mi říkal, že po ujetí asi 6000 km se motor podstatně zklidnil.
Uvedený model by měl být oproti předchozí verzi lépe odhlučněný a to použitím kvalitnějších materiálů a systémem aktivního potlačení hluku ANC (Active Noise Cancellation). Systém sleduje pomocí dvou kabinových mikrofonů nízkofrekvenční hluk a poté ho skrze reproduktory potlačuje přesně načasovanými signály v opačné fázi.
Dalším zajímavým prvkem odhlučnění, kterého jsem si všiml, když jsem měl auto na rampě je kobercová hmota o tloušťce asi 5 mm, připevněná plastovými nýty na spodní části vozidla. Mám jen trochu obavy, aby kobercová hmota nedržela v sobě vlhkost a neurychlila tak korozi vozidla.
O vozidle se dále již nebudu rozepisovat.
Perfektní a obsáhlou recenzi tu má napsanou uživatel "Jopíno" a ikdyž má předfaceliftový model, až tak moc rozdílů mezi těmito modely zde není...vyjma uvedené CVT převodovky...

Silné stránky

Pohodlný interiér, výborný výhled z místa řidiče, nízká spotřeba, jízdní vlastnost, velmi dobré brzdy a další drobnosti, co potěší....

Slabé stránky

Trochu tvrdý podvozek, dražší doplňkové příslušenství, gumičky bočních oken špatně stírají vodu, troch zajímavě řešené dodatečné odhlučnění, spodek vozidla chráněn nějakou kobercovou krytinou, kde se může kondenzovat voda. Zvláštní odstupňování CVT převodovky - ve městě při 50 km rychlosti jsou otáčky v rozmezí od 1200 do 1300 ot. za minutu - zřejmě kvůli emisím a spotřebě - nevím zda to u motoru s přímým vstřikem je optimální řešení....

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Honda AUTOBEDY Ostrava s pracovníkem servisu jsem spokojen.......poprodejní rady k péči o vozidlo jsou k nezaplacení....

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Honda AUTOBEDY Ostrava,...maximální spokojenost

Aditiva do oleje motoru

Dnes jsem obdržel zprávu o výměně servisního manuálu k vozidlu, tak jsem zajel do servisu v Ostravě a při této příležitosti jsem se ved. servisu zeptal, co můžu pro auto ještě více udělat....Měl jsem již dříve informace z jiného servisu Honda, kde mi vůbec nedoporučovali přidávat aditiva do benzínu, a když tak, že mám dát přípravek VIF. Mám hlavně dávat do motoru 100 octanový benzín....Co se týká aditiv do oleje, byl jsem odkázán na servisní manuál, kde se aditiva do oleje nemají vůbec dávat......Pracovník Honda servisu v Ostravě mi řekl pravý opak..... Nemusím do vozidla dávat 100 octanový benzín, ale rozhodně do tohoto mám přidávat aditivum a to i do oleje. Po dlouhém rozhovoru nakonec mi nabídl aditiva do benzínu i oleje a to americké značky BG. …..No, koupil jsem a hned po odsátí oleje do tohoto přidal a uvidím, zda postřehnu nějaký rozdíl...doufám, že jsem neudělal špatně....je hodně příspěvků o použití aditiv do oleje a názory se různí, takže někdo může říci, proč něco dávat do oleje nového motoru, druhý zase může říci, že jsem udělal dobře...

 


Přidat názorDiskuse: Honda HR-V II. 2019 RU102

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy značky Honda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
praktičnost
10

ideální auto pro městský provoz

prostornost
10

všude dost místa i pro osoby většího vzrůstu

jízdní vlastnosti
10

Na velmi dobré úrovni, citlivost volantu, brzd, vše tak akorát

spotřeba
10

na to, že vozidlo je stále v záběhu, tak velice nízká spotřeba. Po městě v běžném provozu do 6litrů, na dálnici do 7 litrů při dodržování rychlosti dané zákonem (13 km/h)

hlučnost motoru
9

při jízdě po městě o motoru ani nevíte, po dálnici při rychlosti okolo 130 km/h je motor přece jenom trochu hlučnější...

kvalita sedadel
10

velice dobře propracované, příjemný materiál a posed, uvidíme při dálkové jízdě, co budou říkat záda...

brzdy
10

výborné, ani ostré a ani tupé...jsem spokojen

zavazadlový prostor
10

pro dva lidi tak akorát...


Více o modeluHonda HR-V
Honda HR-V 1.5 i-VTEC (96 kW) – Ladění městského společníka Honda HR-V 1.5 i-VTEC (96 kW) – Ladění městského společníka

Honda HR-V se evropským zákazníkům nově nabízí v…

Honda S2000 Honda S2000

HONDA S2000 je atraktivní roadster s motorem vpředu a s…

 





Blesk.cz

Tip Františky: Inspirujte se zahraničím a pak si dejte týden módy MBPFW!

Tip Františky: Inspirujte se zahraničím a pak si…

Milovníci módy, fashion exhibicionisté, profesionálové znalí oboru si tento víkend a následující dny v Praze…

Falešná sestra na pohřbu Aťky Janouškové (†88): Dělá si nárok i na dědictví!

Falešná sestra na pohřbu Aťky Janouškové (†88): Dělá…

Na pohřbu předstírala, že je sestrou nejmenší herečky. Žena, která tvrdila, že má s Aťkou Janouškovou (†88)…

 

iSport.cz

OVERTIME s Kalasem: Proč patřím Chelsea? Byznys i šance jít za lepším

OVERTIME s Kalasem: Proč patřím Chelsea? Byznys i…

Ve svých 25 letech Tomáš Kalas působí už v osmém profesionálním klubu. I když je už od roku 2010 kmenovým hráčem…

Brankář Anglie: Vydrovy řeči? Zápas je o nás, ne o českých poznámkách

Brankář Anglie: Vydrovy řeči? Zápas je o nás, ne o…

PŘÍMO Z LONDÝNA | Upřímně řečeno, český národní tým nemohl zápas s Anglií ve Wembley potkat v lepší čas, aby si…

 

Reflex.cz

Světový den vody otevře muzea, vodní elektrárny i čistírny. Nechte si udělat rozbor vody

Světový den vody otevře muzea, vodní elektrárny i…

Už od roku 1993 se z rozhodnutí Valného shromáždění OSN slaví 22. března Světový den vody jako připomenutí…

Válka mi dala víru v lidi. Agresivní křiklouni ale vylezli a většina mlčí, k útokům není daleko, říká Jakub Szántó

Válka mi dala víru v lidi. Agresivní křiklouni ale…

Není to s námi tak špatné. Bývalý zpravodaj na Blízkém východě a reportér z mnoha konfliktů Jakub Szántó díky…